Kylmässä keinussa

aivansamakaikki

Just nyt voisin huutaa ääneen!!! Mä oon jo ihan fine ettei se rakasta mua. Ei sen tartte. En mäkään halua sitä rakastaa enkä halua sitä itelleni miesystäväksi vaikka rakastankini. Se on ihan yks valehteleva kylmä paskiainen, en mä halua rakastaa sitä mutta miten sen lopettaakaan, kun ei lujakaan päätös tai tahto auta, ei järki, ei etäisyys, ei täys hiljaisuus, ei vittu mikään!!!

Jossain vaiheessa jos tää mun sisäinen helvettini ei lopu niin mä kyllä jo revin mun sydänen irti rinnasta. Loppuu perkele se rakkaus!!! Oispa rahaa mennä edes terapiaan. Hämmästyttävää miten kauan ja aidosti suren pettymyksiäni hänen kanssaan ja miten aivan täysillä ja miten kauan yksin rakastan häntä. Siis ihmistä joka ei anna mulle ollenkaan arvoa. Tää kaikki kertoo musta jotain.

Sen että jos sun omat vanhemmatkaan ei sua lapsena rakastaneet niin susta tulee aikuisena surkea rakkauden kerjäläinen. Voi v....

8

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terapiahelps

      Ikävä tilanne, mut ihmisen sydän jää itkemään inhimillisen ihmisen ikävää, juuri silloin kun sitä kohdellaan huonoimmin. Sun on pakko päästä terapiaan. Fisher jms. on melko edullisia, kunnalliseenkin pääsee kun kerrot mihin lukkoon olet joutunut.

    • Itkutonitketty

      Itke itkusi ja anna ajan kulua. Pikkuhiljaa tulet näkemään valoa. Keskity nyt läheisiin ihmisiin ja ota vaikka uusi harrastus. Tekeminen auttaa purkamaan pahanolon pois. Jonkin ajan kuluttua sun silmät aukeaa ja rupeat löytämään uusia ihmisiä ympärilläsi. Valehtelevat ihmiset on helpompi myös unohtaa. Ajattele kaikki ne valehtelut ja negatiiviset asiat häntä kohtaan tulet vihaamaankin mutta sekin kuuluu toipumiseen. Näin minäkin pääsin irti valehtelevasta petturista kykenin näkemään kuinka hirveä ja karmea oli ja mitä olisin siltä loppujenlopuksi saanut. Vielä kamalampaa varmaan ja siihen uskon. Ajanmyötä silmäni avautuivat ja rupesin näkemään muitakin. Luottamus palasi pikkuhiljaa. Kerroin nykyiselleni miten väärin minua kohdeltiin ja minulla ongelma luottaa toisiin. Ihanasti sanoi otetaan rauhassa ja ajankanssa niin hyvää tulee! Näin kävikin. Nyt onnellinen ja vapaa katkerista ajatuksista. Niin toivon myös sinulle!

    • muutakinkuinmiehet

      Myönnä, että olit sokea ja elit omassa harhassasi. Kaipaat ihmistä, jota ei ollut olemassakaan. Et ole kaivattuasi vielä edes tavannut. Rakkaus ei ole tuollaista, kun kuvailit. Sinulla on hyvästä suhteesta väärä käsitys. Opi arvostamaan ja kunnioittamaan itseäsi ja edellytä sitä myös muilta ihmisiltä. Kyseessä on pakkomielteesi. Aika parantaa harhat. Olet läheisriippuvainen.

    • eläämäopeta

      tää maa on täynnä sellaisia miehiä. Itte en rakasta ikinä enää ketään miestä, oli mulla kyllä ulkomaalainen, samat ovat suomen miehetkin, sekopäät kaikki.

    • kukatietäävaikka

      Kuka on tuo mies? Jos sattuu lukemaan juttusi

    • jahaidyyyy

      oikeita miehiä ei ole olemassakaan, vaan petoja ovat pian kaikki miehet
      lottovoitto kun tärppä oikea mies

    • seeauttaa

      Itke katkeruus pois

    • joredax

      mulla mies ja välillä kylmässä keinussa ja taas kuumassa keinussa, sellaista nukypäivällä avoin suhde on, vaihdu kun sää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1418
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      952
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      677
    5. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      32
      665
    6. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      641
    7. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      110
      634
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      614
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      598
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      587
    Aihe