Iik! Kuka tietää mitä tarkoittaa sairaaladieetissä että saa juodan sokeritonta hedelmämehua! Tuli mieleen ekaksi kaupan sokerittomat hedelmämehut mutta niissähän on 45 kaloria desissä eli jos niitä vedän yhdenkin päivässä niin tulee aikasta paljon kaloreita juotavasta..
Kertokaa te jotka tiedätte!
Rasvanpolttokeitto
21
3031
Vastaukset
- anna
eihän vaikka niissä fun light- mehuissa oo tietääkseni sokeria... Vähäkalorisia ovat...
- ;-)
osta appelsiiniä,greippiä,sitruunaa jne ja purista itse mehut.
Hyvä ja terveellistä!- alkup
Eli oliko tarkoitus nyt juoda sitä kaupan sokeroimatonta hedelmämehua vai ei? Kai mainittaisiin jos pitäisi itse puristaa..
- tytteli
Ja kallista ja vaivalloista jos mielii juoda litrankin päivässä!
- Anonyymi
"osta appelsiiniä,greippiä,sitruunaa jne ja purista itse mehut.
Hyvä ja terveellistä!"
Ja rajusti sokeria. Hedelmä on huomattavasti parempi syödä hedelmänä.
- Marita
Itse olen ollut myös tässä ns. sairaaladietissä ja olen kyllä juonut vettä tai vichyvettä. Joten suosittelen.
- alkup
Miten sulla se dieetti toimi? Noudatitko kirjaimellisesti, esim. uunipotun ja voin suhteen?
- ihmettelijä
Eikö sairaaladieetin aikana ole kaikki hiilihappo kiellettyä?
- Marita
alkup kirjoitti:
Miten sulla se dieetti toimi? Noudatitko kirjaimellisesti, esim. uunipotun ja voin suhteen?
Mitään uunipottuja tai voita en missään nimessä syönyt. Söin hedelmiä ja vihanneksia joka päivä mielen määrin kaalisopan välissä. Näkkileipääkin pelkästään otin joskus keiton kanssa vaikka ei olisi saanut ohjeen mukaan. Hyvin tuntui toimivan. Kaksi viikkoa ja 6 kiloa pois. Olen 160cm pitkä ja silloin painoin 56kg aloittaessa ja ne 6kg lähtivät. Joten eihän tämän kokoisesta oikeestaan paljon enempää voi lähteä tuossa ajassa.
- itsekin dietillä
Marita kirjoitti:
Mitään uunipottuja tai voita en missään nimessä syönyt. Söin hedelmiä ja vihanneksia joka päivä mielen määrin kaalisopan välissä. Näkkileipääkin pelkästään otin joskus keiton kanssa vaikka ei olisi saanut ohjeen mukaan. Hyvin tuntui toimivan. Kaksi viikkoa ja 6 kiloa pois. Olen 160cm pitkä ja silloin painoin 56kg aloittaessa ja ne 6kg lähtivät. Joten eihän tämän kokoisesta oikeestaan paljon enempää voi lähteä tuossa ajassa.
hei!
olen noudattanut kaalisoppsdiettiä ja tiedän että nimenomaan kaupan ns. sokerittomat, esim. funlight mehut käy. - nasu
itsekin dietillä kirjoitti:
hei!
olen noudattanut kaalisoppsdiettiä ja tiedän että nimenomaan kaupan ns. sokerittomat, esim. funlight mehut käy.Mielestäni sokeriton hedelmämehu sanana viittaa lähinnä makeuttamattomiin, sokeroimattomiin täysmehuihin, kuten appelsiini, omena jne. En sitten tiedä mitä se tässä dieetissä tarkoittaa. Sairaalla appelsiinimehua saa juoda ja se on nimenomaan täysmehua.
- Anonyymi
nasu kirjoitti:
Mielestäni sokeriton hedelmämehu sanana viittaa lähinnä makeuttamattomiin, sokeroimattomiin täysmehuihin, kuten appelsiini, omena jne. En sitten tiedä mitä se tässä dieetissä tarkoittaa. Sairaalla appelsiinimehua saa juoda ja se on nimenomaan täysmehua.
Sairaaladietissä ei saa juoda mitään mehuja.
- Allu
Saa juoda kaupasta ostettuja 100% täysmehuja, joissa ei ole makeutusaineita, eikä sokeria lisättynä. Ne ovat täysmehua. Olen itse ollut kyseisellä kuurilla ja se toimii. Ensin lähtee kylläkin nesteet ja sitten rasva alkaa palaa. Kannattaa kuiten jatkossa KATSOA MITÄ SUUHUNSA PANEE !
- alkup
Allu kerro mikä oli lähtöpainosi ja paljonko lähti? Olitko 2 vkoa kuurilla? Kuinka paljon tuli takaisin?
- Såppa
kaalisoppakuurissa mitään kaloreita lasketa, vaan se perustuu aineenvaihduntaan.
- nasuli
Niin, totta on että nesteet lähtevät ensin ja jos 8 kiloa menee viikossa niin on se harhaa siinä mielessä että olisi laihtunut läskistä. Mutta jos syöt 2 viikkoa vähän kaloreja (mitä sopassa on, siis vähän kaloreita) niin kyllä siinä 2-3 kg lähtee ihan todellista läskiä. Miksi kaalinsopan syönti olisi erilaista kuin vähäkaloriset muut dieetit?
- t-79
Kun olette kokeilleet rasvanpolttokeittoa niin onko teillä kenelläkään ollut dieetin alussa huonovointisuutta. Eli oletteko oksentaneet?
Itse kun aloitin niin mikään ei pysynyt sisällä, nyt jo siis mietin pystynkö jatkamaan tätä loppuun.- Marita
Ikinä ei ole huonovointisuutta minulla tämän keiton kanssa ollut kyseisen dietin aikana. Kuinka monta kertaa syöt keittoa päivän aikana? Johtuuko siitä että syöt liian tiuhaan sitä?
- t-79
Marita kirjoitti:
Ikinä ei ole huonovointisuutta minulla tämän keiton kanssa ollut kyseisen dietin aikana. Kuinka monta kertaa syöt keittoa päivän aikana? Johtuuko siitä että syöt liian tiuhaan sitä?
En ole syönyt kuin muutaman kerran. Tosiaan mikään ei pysy sisällä. Montako kertaa söit keittoa päivässä/kuinka paljon suunnilleen, jos saa kysyä,kun olit kyseisellä dieetillä.
- Marita
t-79 kirjoitti:
En ole syönyt kuin muutaman kerran. Tosiaan mikään ei pysy sisällä. Montako kertaa söit keittoa päivässä/kuinka paljon suunnilleen, jos saa kysyä,kun olit kyseisellä dieetillä.
Keittoa söin kyseisen kuurin aikana 2 joskus 3 lautasellista päivässä. täydet lautaset joka kerta. Elikkä korvasin nämä lämpöiset ateriat joita muulloinkin syön 2 kertaa päivässä tällä kaalisopalla.
- Anonyymi
Ketju kertoo kunka harhateillä porukka on ravinnon kohdalla. Ei ihme että tuotteita joisa itsessään on hiilihydraatti/sokeria yli 80 % mainostetaan lauseella " ei lisättyä sokeria". Ja vielä ihmeellisempää on että monet kuten tässä ketjussa uskoo moiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239329Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3821904Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3551866- 941618
- 4241608
- 61355
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331140Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998