Rasvanpolttokeitto

Hedelmämehu?

Iik! Kuka tietää mitä tarkoittaa sairaaladieetissä että saa juodan sokeritonta hedelmämehua! Tuli mieleen ekaksi kaupan sokerittomat hedelmämehut mutta niissähän on 45 kaloria desissä eli jos niitä vedän yhdenkin päivässä niin tulee aikasta paljon kaloreita juotavasta..

Kertokaa te jotka tiedätte!

21

2986

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anna

      eihän vaikka niissä fun light- mehuissa oo tietääkseni sokeria... Vähäkalorisia ovat...

    • ;-)

      osta appelsiiniä,greippiä,sitruunaa jne ja purista itse mehut.
      Hyvä ja terveellistä!

      • alkup

        Eli oliko tarkoitus nyt juoda sitä kaupan sokeroimatonta hedelmämehua vai ei? Kai mainittaisiin jos pitäisi itse puristaa..


      • tytteli

        Ja kallista ja vaivalloista jos mielii juoda litrankin päivässä!


      • Anonyymi

        "osta appelsiiniä,greippiä,sitruunaa jne ja purista itse mehut.
        Hyvä ja terveellistä!"

        Ja rajusti sokeria. Hedelmä on huomattavasti parempi syödä hedelmänä.


    • Marita

      Itse olen ollut myös tässä ns. sairaaladietissä ja olen kyllä juonut vettä tai vichyvettä. Joten suosittelen.

      • alkup

        Miten sulla se dieetti toimi? Noudatitko kirjaimellisesti, esim. uunipotun ja voin suhteen?


      • ihmettelijä

        Eikö sairaaladieetin aikana ole kaikki hiilihappo kiellettyä?


      • Marita
        alkup kirjoitti:

        Miten sulla se dieetti toimi? Noudatitko kirjaimellisesti, esim. uunipotun ja voin suhteen?

        Mitään uunipottuja tai voita en missään nimessä syönyt. Söin hedelmiä ja vihanneksia joka päivä mielen määrin kaalisopan välissä. Näkkileipääkin pelkästään otin joskus keiton kanssa vaikka ei olisi saanut ohjeen mukaan. Hyvin tuntui toimivan. Kaksi viikkoa ja 6 kiloa pois. Olen 160cm pitkä ja silloin painoin 56kg aloittaessa ja ne 6kg lähtivät. Joten eihän tämän kokoisesta oikeestaan paljon enempää voi lähteä tuossa ajassa.


      • itsekin dietillä
        Marita kirjoitti:

        Mitään uunipottuja tai voita en missään nimessä syönyt. Söin hedelmiä ja vihanneksia joka päivä mielen määrin kaalisopan välissä. Näkkileipääkin pelkästään otin joskus keiton kanssa vaikka ei olisi saanut ohjeen mukaan. Hyvin tuntui toimivan. Kaksi viikkoa ja 6 kiloa pois. Olen 160cm pitkä ja silloin painoin 56kg aloittaessa ja ne 6kg lähtivät. Joten eihän tämän kokoisesta oikeestaan paljon enempää voi lähteä tuossa ajassa.

        hei!
        olen noudattanut kaalisoppsdiettiä ja tiedän että nimenomaan kaupan ns. sokerittomat, esim. funlight mehut käy.


      • nasu
        itsekin dietillä kirjoitti:

        hei!
        olen noudattanut kaalisoppsdiettiä ja tiedän että nimenomaan kaupan ns. sokerittomat, esim. funlight mehut käy.

        Mielestäni sokeriton hedelmämehu sanana viittaa lähinnä makeuttamattomiin, sokeroimattomiin täysmehuihin, kuten appelsiini, omena jne. En sitten tiedä mitä se tässä dieetissä tarkoittaa. Sairaalla appelsiinimehua saa juoda ja se on nimenomaan täysmehua.


      • Anonyymi
        nasu kirjoitti:

        Mielestäni sokeriton hedelmämehu sanana viittaa lähinnä makeuttamattomiin, sokeroimattomiin täysmehuihin, kuten appelsiini, omena jne. En sitten tiedä mitä se tässä dieetissä tarkoittaa. Sairaalla appelsiinimehua saa juoda ja se on nimenomaan täysmehua.

        Sairaaladietissä ei saa juoda mitään mehuja.


    • Allu

      Saa juoda kaupasta ostettuja 100% täysmehuja, joissa ei ole makeutusaineita, eikä sokeria lisättynä. Ne ovat täysmehua. Olen itse ollut kyseisellä kuurilla ja se toimii. Ensin lähtee kylläkin nesteet ja sitten rasva alkaa palaa. Kannattaa kuiten jatkossa KATSOA MITÄ SUUHUNSA PANEE !

      • alkup

        Allu kerro mikä oli lähtöpainosi ja paljonko lähti? Olitko 2 vkoa kuurilla? Kuinka paljon tuli takaisin?


    • Såppa

      kaalisoppakuurissa mitään kaloreita lasketa, vaan se perustuu aineenvaihduntaan.

      • nasuli

        Niin, totta on että nesteet lähtevät ensin ja jos 8 kiloa menee viikossa niin on se harhaa siinä mielessä että olisi laihtunut läskistä. Mutta jos syöt 2 viikkoa vähän kaloreja (mitä sopassa on, siis vähän kaloreita) niin kyllä siinä 2-3 kg lähtee ihan todellista läskiä. Miksi kaalinsopan syönti olisi erilaista kuin vähäkaloriset muut dieetit?


    • t-79

      Kun olette kokeilleet rasvanpolttokeittoa niin onko teillä kenelläkään ollut dieetin alussa huonovointisuutta. Eli oletteko oksentaneet?
      Itse kun aloitin niin mikään ei pysynyt sisällä, nyt jo siis mietin pystynkö jatkamaan tätä loppuun.

      • Marita

        Ikinä ei ole huonovointisuutta minulla tämän keiton kanssa ollut kyseisen dietin aikana. Kuinka monta kertaa syöt keittoa päivän aikana? Johtuuko siitä että syöt liian tiuhaan sitä?


      • t-79
        Marita kirjoitti:

        Ikinä ei ole huonovointisuutta minulla tämän keiton kanssa ollut kyseisen dietin aikana. Kuinka monta kertaa syöt keittoa päivän aikana? Johtuuko siitä että syöt liian tiuhaan sitä?

        En ole syönyt kuin muutaman kerran. Tosiaan mikään ei pysy sisällä. Montako kertaa söit keittoa päivässä/kuinka paljon suunnilleen, jos saa kysyä,kun olit kyseisellä dieetillä.


      • Marita
        t-79 kirjoitti:

        En ole syönyt kuin muutaman kerran. Tosiaan mikään ei pysy sisällä. Montako kertaa söit keittoa päivässä/kuinka paljon suunnilleen, jos saa kysyä,kun olit kyseisellä dieetillä.

        Keittoa söin kyseisen kuurin aikana 2 joskus 3 lautasellista päivässä. täydet lautaset joka kerta. Elikkä korvasin nämä lämpöiset ateriat joita muulloinkin syön 2 kertaa päivässä tällä kaalisopalla.


    • Anonyymi

      Ketju kertoo kunka harhateillä porukka on ravinnon kohdalla. Ei ihme että tuotteita joisa itsessään on hiilihydraatti/sokeria yli 80 % mainostetaan lauseella " ei lisättyä sokeria". Ja vielä ihmeellisempää on että monet kuten tässä ketjussa uskoo moiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe