Puupäälle infoa. Tyttö vilkuilee

sali62

Joo siis asia on silleen että käyn kuntosalilla ja varmaankin vuos sitten näin siellä yhen tytön jonka kans ujosti vilkuiltii toisiamme.. silleen että kun katsekontakti tulee, niin yks tai kaks sekuntia katotaan silmiin ja sitten pää kääntyy. Useita kertoja tunnin aikana.
Nyt taas alkanu käymää tuolla kuntosalilla ja sama homma jatkuu, eli se vilkuilu. Onko se ihan normaalia et tytöt vilkuilee miehiä ilman sen kummempia taka-ajatuksia, vai oisko se merkki että tuu lähemmäs, tuu juttelee?
Minä miehenä otan katsekontaktia muihin salilla käyviin miehiin ja se on ihan normaalia, mut en tiä miten tytöillä se on.

Pari lyhyttä suhdetta mulla on ollut ja pari pelkkää petikaveria, mutta siitä huolimatta tyttöihin lähentyminen on aina ollu vähän hankalaa.. viime kesällä selvinpäin kadulla menin juttelemaan tytölle ja vaihettiin numeroita, mut siihen se jäikin. Sain kuulla tekosyitä toinen toisen perään.

tyttö vaikuttaa yrittämisen arvoselta ja varmasti yritänkin, mutta sais ehkä tälleen itsevarmuutta yrittämiseen! Eikä kyse ole nyt siitä että haluan vain nussia, vaan haluan muutakin, kumppanin rinnalleni, tytön josta voin pitää huolta ja joka tukee mua. Yhdessäoloa.

Auttais jos naiset ja tytöt vähän avais sitä omaa ajatusmaailmaa tässä asiassa :)

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sali62

      Eikä olla oikeen juteltu, mutta vähän oon auttanu niiden salilaitteiden kanssa.. ei siel saa oikeen oltuu rauhassa kun aina siellä salilla on porukkaa

    • hidas.lämpenemään

      Ei näytä tyttöjä kiinnostavan keskustella, joten nainen vastaa.

      Kokeilepa hymyillä sille tytölle ens kerralla kun saat sen kiinni vilkuilusta. Tee niin muutamankin kerran, niin eiköhän ala tapahtua, edes jotakin.
      Ei ne tyttöset katsele poikia, jotka eivät heitä yhtään kiinnosta. Mutta ei sun silti tarvi olla se, joka tekee aloitteen esmes keskusteluun. Vastaile vaan niihin katseisiin, hymyile, ja odottele kaikessa rauhassa. Tyttö saa tehdä vähän töitä sen eteen, jos haluaa tutustua sinuun.
      Liian helppo kun ei kande olla, jos mielii saada toisesta irti vähän enemmän kuin vain hetkellisen sänkykaverin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe