Mieheni sanoi viikonloppuna, että tahtoisi käyttää hametta. Olin vähän ällikällä lyöty ja ajattelin että hän ei voi olla tosissansa. Kuitenkin vakuutteli tahdostaan. Olin että ok ok... Mulle on siis ihan oikeasti ok että hän käyttää hametta, ei se miestä pahenna, mutta pelkään enemmänkin muiden reaktioita. Kyselin vielä varmuudeksi että onko hän todella tosissaan, ja vakuuttelee edelleen tahdostaan käyttää hameita. Mitä mieltä te olisitte tälläisestä miehestä. Olen itse nähnyt hameita pitäviä miehiä, ja mielestäni se on ihan nättikin vaate miehelle vaikkakin aika rohkea, ja tuli aika yllättäen tämä. Olemme siis naimisissa. Mitä ajattelette tälläisestä?
Mieheni tahtoo käyttää hametta
29
1936
Vastaukset
Muusta en tiedä mutta kilttiasuiset miehet ovat aivan helvetin seksikkäitä.
- Mutta----
.
"Mutta ovatko kilttimiehet kilttejä???????????" distöörping
har!1
. Mutta---- kirjoitti:
.
"Mutta ovatko kilttimiehet kilttejä???????????" distöörping
har!1
.Ei ole. Toiset ovat ilkeitä kuspäitä. Ihmisenä eivät siis sen kummempia kuin housuja käyttävät.
Mutta ihmettelen silti, miksi hameenkaltaiset asut eivät ole enempi myyneet miesten käyttöön? Nehän ovat huomattavasti miellyttävämpi käyttää kuin pöksyt. Toisinaan myös käytännöllisemmät.- joooppssss---
.
"Nyt on muuten teillä paljon kettuja eikä ne näytä aina ymmärtävän vaaraa mitä autot voi niille aiheuttaa" taas väistelty pari kettua
har!1
.
Muusta en tiedä mutta kilttiasuiset miehet ovat aivan helvetin seksikkäitä.
- MacTavish
Ellu!
Lopeta tuo tautologia - mä.nauran
Muusta et tiedä kertaa kaks.
Tulipahan sekin todistettua. - kaksinainakaunehim
Tupla-uuno vauhdissa.
Kuten vastauksista hieman voi päätellä, kaikki eivät ihan nikottelematta katso hameasuisia miehiä.
Kiltit :) Slurps.Kuten vastauksista hieman voi päätellä, kaikki eivät ihan nikottelematta katso hameasuisia miehiä.
Kiltit :) Slurps.Eikä nilkkapituisissakaan välttämättä vikaa ole. Pyllyhän voi näyttää oikein kivalle esim munkin tai taistelukaavussa. Nehän korostavat selkää ja ryhtiä. Kaikkihan riippuu ihan materiaalista. Ja leikkauksesta.
- eihämmästyttäisi
Ei haittaisi.
- näinphän
Eihän tuo mitä, mutta kun vaimoni haluaa käyttää HOUSUJA!
- Bzzzzzzzz
Aivan, tätä kaksinaismoraalin määrää..🙄😳🙄
- Bzzzzzzzzz
No voi voi, kylläpäs nyt osu ja pahasti.lmfirmaoooo
- Anonyymi
Riakonaalihousua???? autstextex
- tietääjä
ero ja heti...
- FiksutKuunteleeRäppii
kuka muu muka kun mä on komee.
- näinphän
Mielestäni ihan ok. Aikoinaan naisetkin alkoivat käyttää housuja, kun käteviä vaatteita. Miksei nyt miehetkin hameita? Eihän nämä vaatekappaleet ole sukupuolisidonnaisia muuten kuin tapamielessä. Silloin tällöin näkeekin täällä Pikkusuomessakin hameita miehillä. Mielestäni ihan hauskaa, ja kätevää. Kunpa itsekin kerran sen laittaisin päälleni - ajattelematta että on naisten vaate.
Hame oikee, naisel/miehel sopii.
- mielpie
Jos kyseessä on kiltti niin toki; kannusta vieläpä! Mutta jos jotain nilkkahameita alkaa käyttämään niin ei.
- klsjlskdjfklfdj
kotonaan kai jokainen saa olla missä varustuksessa tahansa, vaikka mies naisten häämekossa mutta julkisella paikalla sellainen näky tuo mieleen että ko. henkilö on hieman tärähtänyt...
- riippuukaikenlaisesta
Siinä on vissi ero, että tykkääkö käyttää vaikka Nokian kumppareita vai onko pakkomielle käyttää Nokian kumppareita. Ja niitä pakkomielteitäkin on monen asteisia. Mutta niin kauan kuin ei sinun elämääsi häiritse, niin mikäpä siinä? Muista kuitenkin, että teidän koko suhde ei voi alkaa pyöriä vain toisen ehdoilla, oli hänellä fetissi tai ei.
- Lainaaihmeessä
Anna lainata hametta mitä sitten? Ei se kellekkään kuulu minkälainen parisuhde teillä on. Sinä teet päätöksen mitä siedät ja mitä et.
- Korsetti
Mitä pahaa siinä on. Ostanhan miehelleni. Pikkuhousuista. Rintsikoihin.
- Anonyymi
Onko se Anonyymi
- Anonyymi
Mikäs siinä, ihan hyväksyttävää.
- Anonyymi
Jos on haluttavaa, niin toivon että myös hyväksyttävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos on haluttavaa, niin toivon että myös hyväksyttävää.
Meidän kombinaattimme on hyväksynyt käytön Unsere kombinaaat jokaiselle ansionsa mukaan Jedem das seine
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833922
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?281806Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian211714- 311710
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell481544Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261518- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464