Mieheni tahtoo käyttää hametta

Mieheni sanoi viikonloppuna, että tahtoisi käyttää hametta. Olin vähän ällikällä lyöty ja ajattelin että hän ei voi olla tosissansa. Kuitenkin vakuutteli tahdostaan. Olin että ok ok... Mulle on siis ihan oikeasti ok että hän käyttää hametta, ei se miestä pahenna, mutta pelkään enemmänkin muiden reaktioita. Kyselin vielä varmuudeksi että onko hän todella tosissaan, ja vakuuttelee edelleen tahdostaan käyttää hameita. Mitä mieltä te olisitte tälläisestä miehestä. Olen itse nähnyt hameita pitäviä miehiä, ja mielestäni se on ihan nättikin vaate miehelle vaikkakin aika rohkea, ja tuli aika yllättäen tämä. Olemme siis naimisissa. Mitä ajattelette tälläisestä?
292219
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 29

Vanhimmat

Muusta en tiedä mutta kilttiasuiset miehet ovat aivan helvetin seksikkäitä.

Äänestä
  • .

"Mutta ovatko kilttimiehet kilttejä???????????" distöörping

har!1

.

Äänestä

• Mutta---- kirjoitti:

.

"Mutta ovatko kilttimiehet kilttejä???????????" distöörping

har!1

.

Ei ole. Toiset ovat ilkeitä kuspäitä. Ihmisenä eivät siis sen kummempia kuin housuja käyttävät.

Mutta ihmettelen silti, miksi hameenkaltaiset asut eivät ole enempi myyneet miesten käyttöön? Nehän ovat huomattavasti miellyttävämpi käyttää kuin pöksyt. Toisinaan myös käytännöllisemmät.

Äänestä

• .

"Nyt on muuten teillä paljon kettuja eikä ne näytä aina ymmärtävän vaaraa mitä autot voi niille aiheuttaa" taas väistelty pari kettua

har!1

.

Äänestä

Muusta en tiedä mutta kilttiasuiset miehet ovat aivan helvetin seksikkäitä.

Äänestä
  • Ellu!

Lopeta tuo tautologia

Äänestä

• Muusta et tiedä kertaa kaks.

Tulipahan sekin todistettua.

Äänestä

• Tupla-uuno vauhdissa.

Äänestä

Kuten vastauksista hieman voi päätellä, kaikki eivät ihan nikottelematta katso hameasuisia miehiä.

Kiltit :) Slurps.

Äänestä

Kuten vastauksista hieman voi päätellä, kaikki eivät ihan nikottelematta katso hameasuisia miehiä.

Kiltit :) Slurps.

Äänestä
  • Eikä nilkkapituisissakaan välttämättä vikaa ole. Pyllyhän voi näyttää oikein kivalle esim munkin tai taistelukaavussa. Nehän korostavat selkää ja ryhtiä. Kaikkihan riippuu ihan materiaalista. Ja leikkauksesta.

Äänestä

Ei haittaisi.

Äänestä

Eihän tuo mitä, mutta kun vaimoni haluaa käyttää HOUSUJA!

Äänestä
  • Aivan, tätä kaksinaismoraalin määrää..🙄😳🙄

Äänestä

• No voi voi, kylläpäs nyt osu ja pahasti.lmfirmaoooo

Äänestä

• Riakonaalihousua???? autstextex

Äänestä

ero ja heti...

Äänestä

kuka muu muka kun mä on komee.

Äänestä

Mielestäni ihan ok. Aikoinaan naisetkin alkoivat käyttää housuja, kun käteviä vaatteita. Miksei nyt miehetkin hameita? Eihän nämä vaatekappaleet ole sukupuolisidonnaisia muuten kuin tapamielessä. Silloin tällöin näkeekin täällä Pikkusuomessakin hameita miehillä. Mielestäni ihan hauskaa, ja kätevää. Kunpa itsekin kerran sen laittaisin päälleni - ajattelematta että on naisten vaate.

Äänestä

Hame oikee, naisel/miehel sopii.

Äänestä

Jos kyseessä on kiltti niin toki; kannusta vieläpä! Mutta jos jotain nilkkahameita alkaa käyttämään niin ei.

Äänestä

kotonaan kai jokainen saa olla missä varustuksessa tahansa, vaikka mies naisten häämekossa mutta julkisella paikalla sellainen näky tuo mieleen että ko. henkilö on hieman tärähtänyt...

Äänestä

Siinä on vissi ero, että tykkääkö käyttää vaikka Nokian kumppareita vai onko pakkomielle käyttää Nokian kumppareita. Ja niitä pakkomielteitäkin on monen asteisia. Mutta niin kauan kuin ei sinun elämääsi häiritse, niin mikäpä siinä? Muista kuitenkin, että teidän koko suhde ei voi alkaa pyöriä vain toisen ehdoilla, oli hänellä fetissi tai ei.

Äänestä

Anna lainata hametta mitä sitten? Ei se kellekkään kuulu minkälainen parisuhde teillä on. Sinä teet päätöksen mitä siedät ja mitä et.

Äänestä

Mitä pahaa siinä on. Ostanhan miehelleni. Pikkuhousuista. Rintsikoihin.

Äänestä

Onko se Anonyymi

Äänestä

Mikäs siinä, ihan hyväksyttävää.

Äänestä
  • Jos on haluttavaa, niin toivon että myös hyväksyttävää.

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Jos on haluttavaa, niin toivon että myös hyväksyttävää.

Meidän kombinaattimme on hyväksynyt käytön Unsere kombinaaat jokaiselle ansionsa mukaan Jedem das seine

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

hamevaimo kirjoitti:

Mieheni sanoi viikonloppuna, että tahtoisi käyttää hametta. Olin vähän ällikällä lyöty ja ajattelin että hän ei voi olla tosissansa. Kuitenkin vakuutteli tahdostaan. Olin että ok ok... Mulle on siis ihan oikeasti ok että hän käyttää hametta, ei se miestä pahenna, mutta pelkään enemmänkin muiden reaktioita. Kyselin vielä varmuudeksi että onko hän todella tosissaan, ja vakuuttelee edelleen tahdostaan käyttää hameita. Mitä mieltä te olisitte tälläisestä miehestä. Olen itse nähnyt hameita pitäviä miehiä, ja mielestäni se on ihan nättikin vaate miehelle vaikkakin aika rohkea, ja tuli aika yllättäen tämä. Olemme siis naimisissa. Mitä ajattelette tälläisestä?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu