Osaako joku ratkaista ikuisuusongelman?
Onko pakko jos ei halua?
14
107
Vastaukset
Ei ole, jos on valmis kestämään seuraukset.
Pakko on kuolla, hengittää, syödä, juoda ja maksaa verot - monesta muusta asiasta voit luistaa, jos haluat, mutta se ei välttämättä kannata. Yhteiskunnan ulkopuolelle ei voi oikein jättäytyä, joten Sinun pakko tehdä monia asioita. :)
- olenpakana
Pakko on maksaa verot ja kuolla,muu siinä välissä on vapaaehtoista.
olenpakana kirjoitti:
Pakko on maksaa verot ja kuolla,muu siinä välissä on vapaaehtoista.
Kyllä sinun pitää hengittää, syödä ja juoda - ne eivät ole vapaaehtoisia vaan pakkoja, jotta selviäsit yleensä hengissä. Jos vähän mietit niin voit ehkä laajentaa lisäämiäni asioita, joita joudut pakolla tekemään, jos meinaat pysyä hengissä. :)
- Mitään_muuta_pakkoa
.
"Mitään muuta pakkoa ei ole kuin Köyhän Kuolema!!1!!!!1!1!!1!!"
har!11
. - Ratikkasuhari
olenpakana kirjoitti:
Pakko on maksaa verot ja kuolla,muu siinä välissä on vapaaehtoista.
En ole koskaan maxanut veroja
Sen tempun hyväveli Trumpilta Kysymyksen ymmärsin, onko mtään pakko tehdä.
E oo, siin kuolee toki nopeaan. Kuolemine taas elämän normali jatke luonnollinen. Itsemurha luokitella voi pakkovalinnaks.
Jotta selvii elämäs hengis pidempään = juoma, ruoka, suoja jne
- Bellanisäntä
Tarvittaessa käytän esm kissaani Bella Kakkoseen ns vapaaehtoisia pakotteita
Ellei Bella kissani siisti präreikäänsä
Sivelen siihen Turun Väkevää Sinappia ja Bellamirrini
Nuolee itse puhtaaxi - Tekniikkasukeltaja
Mjoo
Ensin on todettava, että vihdoin logikkapalstalla tapahtuu jotain järkyttävää: ON esitetty hyvä kysymys.
Mjaa
Että onko pakko jos ei tahdo?
Parasympaattisen ja sympaattisen hermoston ero piilee tahdon abstraktiossa suhteessa irrationaaliseen haluun olla olemassa.
Eli en osaa sanoa.
(Reps)- Tekniikkasukeltaja
Lisäyksenä voidaan mainita, että tahdon täyttyminen on tahdon itsensä kannalta tuhoisaa, sillä tahto katoaa.
Mitä tai mikä on ihminen ilman tahtoa?
En minä tiedä. Ja onneksi tämä on vain oletus.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Lisäyksenä voidaan mainita, että tahdon täyttyminen on tahdon itsensä kannalta tuhoisaa, sillä tahto katoaa.
Mitä tai mikä on ihminen ilman tahtoa?
En minä tiedä. Ja onneksi tämä on vain oletus.
(Hihitystä)Tuota pitää säätää, silä se ei toimi yksin noin.
Tahto sen tietoisessa tilassa on puutteellisempi kuin sisäinen tai tiedostamaton tahto olla olemassa. On hyvä muistaa, että ihminen ei ole yhdestä puusta veistetty, vaan miljoonista. Ehkä miljardeista. Tietoisuus tahtoon liittyvistä ulkoisista tiloista ovat heijastuksia sisäisistä komplikaatioista, joista ei voi saada,syvempää tietoa.
Kummallista kyllä, ihminen ei ymmärrä tahtonsa syitä. Poikkeuksetta.
Jos tietäisi, tahtotila katoaisi.
(Luultavasti puhumme ihmisestä emmekä esmes kukista)
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Tuota pitää säätää, silä se ei toimi yksin noin.
Tahto sen tietoisessa tilassa on puutteellisempi kuin sisäinen tai tiedostamaton tahto olla olemassa. On hyvä muistaa, että ihminen ei ole yhdestä puusta veistetty, vaan miljoonista. Ehkä miljardeista. Tietoisuus tahtoon liittyvistä ulkoisista tiloista ovat heijastuksia sisäisistä komplikaatioista, joista ei voi saada,syvempää tietoa.
Kummallista kyllä, ihminen ei ymmärrä tahtonsa syitä. Poikkeuksetta.
Jos tietäisi, tahtotila katoaisi.
(Luultavasti puhumme ihmisestä emmekä esmes kukista)
(Naurua)Yksinkertaisimmillaan esitetty kysymys on sisällöllisesti tyhjä; kuten esimerkkikysymys on.
Voisin itse kysyä, että hyödyttikö?
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Yksinkertaisimmillaan esitetty kysymys on sisällöllisesti tyhjä; kuten esimerkkikysymys on.
Voisin itse kysyä, että hyödyttikö?
(Reps)Ei ole pakko vastata.
(Hirn)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381401
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402