Pelimiehen selitykset...

Ou73

Sen jälkeen kun tavoite on saavutettu ja naisen pöksyihin päästy. Minä tapasin tämän "kiltin", "kunnollisen ja rehellisen" miehen missäs muualla ku netissä. Voi sitä ihanuutta kun uskoin miehen olevan aito ja niin herkkäkin.

Kummasti mieli muuttui seksin jälkeen vaikka se ihanaa olikin. Ensin selitys siitä kuinka hänen exänsä on polkenu hänet maanrakoon ja huomasi ettei ehkä ikinä enää voi seurustella. Sitten kertoi "ei sinussa mitään vikaa ole", sitten välimatka liian pitkä.

Mies haki seuraa tositarkoituksella, kiltti maalaispoika ja kova poika esittään kiinnostunutta ja hehkutti koko ajan kuinka hyvä ja helppo kanssani on olla. Parasta tai pahinta on se että mies sanoi etsivän omiin ongelmiin eli menneisyyden traumoihin apua ja lopettaa seuranhaun mutta mutta, maailma on niin pieni ja ystäväni löysi saman miehen netistä muutama päivä sen jälkeen kun mies huomasikin traumatisoituneen ja kirjoitteli hänen kaa.

Mies haki yhä seuraa tositarkoituksella JOS kaikki natsaa, oli kertonu treffeillä käyneen mut sopivaa ei ollu löytyny. Minulle tosin valehteli kuinka kaikki on niin helppoa kanssani kun vertaa muihin. Kiinnostus loppui seksiin ja mä jäin nuoleen näppejäni. Ja herra "tositarkoituksella" sarjadeittaaja jatkaa hakua ja vedättää naisia.

Ihmettelinkin sitä miks mies mun kotikaupungissa häärää mut jäisi omalla pikku paikkakunnalla kiinni touhuistaan ja kulissit olisivat mennyttä. Että sitä uskookin kaiken!

21

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumä

      ..kiitos, ensiks katsotaan asuuko hän yksin

      • NAisentuoksucc

        Se on semmosta, jos se seksi ei tunnu yhtä hyvältä, kuin exän kanssa niin turha siihen on jäädä roikkumaan. Sitä vaan on vaikea suoraan naiselle sanoa, eikä sitä voi tietää etukäteen ennenkuin on sänkyyn menty. Minä ainakin etsin niin kauan kuin löydän hyvän. Tuskin nainenkaan jää suhteeseen, jos se ei tunnu oikealta. Tai naiset eivät ole ehkä niin suoria kuin miehet ja odottavat, että uusi löytyy ennenkuin jättävät miehen.


      • sinkkumä

        "jos ei tunnu oikealta"
        EN mä mee sänkyyn, jos ei tunnu oikealta


    • yäk

      Pillunkeräilijä se on !

      • berongeno

        pillunkeräilijä ja rahan keräilijä- samassa kattilassa


    • aloittaja73

      Joku kirjoitti näin: " jos se seksi ei tunnu yhtä hyvältä, kuin exän kanssa niin turha siihen on jäädä roikkumaan". Minulle mies kertoi että seksi kanssani oli todella ihanaa ja kertoi että ei edellisessä pitkässä suhteessa ollut sitä juurikaan saanut. Että seksi on tärkeää mutta läheisyys ja yhdessä olo vielä tärkeämpää. Tiedättekö, kun nyt miettii kaikkea, kun mies viikkokausia jo ennen tapaamista tekstaili päivittäin ja paljon, kertoi kuulumisia, kyseli minun tekemisiä, ja sitten ne tuntikausien puhelut. Lähetti kuvia asunnostaan, ulkoa, harrastuksista jne...

      Silti hän ei koskaan hän ei puhunut siitä kuinka menneisyys olisi hänet niin traumatisoinut että EI voisi seurustella. Päinvastoin, sanoi hakevan seurustelusuhdetta TOSITARKOITUKSELLA, sanoi menneen olleen mennettä koska erostakin jo kaksi ja puoli vuotta. Väistämättä tulee mieleen että JOS hän olikin niin herkkä ja kaikkea, kun kertoi että luuli voivansa alkaa kanssani suhteeseen, mutta ei sittenkään, koska menneisyys ja se piiiiiitkä välimatka, josta hän aiemmin kertoi että ei ole ongelma.

      Pää sekaisin kun hän ei suostunut puhumaan asiasta, yhden puhelun hän minulle soi kun sitä anelin, koska en pidä siitä että epämääräisillä viesteillä yritetään päästä eroon. Kuinka hän anteeksi pyyteli sitä kun ei ole minulle kertonut menneestään, kuinka hänet oli poljettu maan rakoon, naurettavia selityksiä. Mä olen ärsytettynä veemäinen nainen ja kyselin häneltä MIKSI hän hakee seuraa jos tuntee että ei voi seurustella kenenkään kanssa. Nimitin häntä peluriksi, vaikka hän itse aiemmin painotti että ei ole sitä, tulee kuulemma paha olo sellaisesta :/ Hän sanoi että syytän häntä turhaan ja vaikeni totaalisesti, estot päälle.

      Mutta ennen kuin välit meni totaalisesti poikki sain kysyttyä että mitä hän pelkää, kun vasta oli painottanut sitä "kuinka sinun kanssa kaikki on niin helppoa, on niin hyvä olla kanssasi, liiankin hyvältä tuntuu", miten voi tuntua liian hyvältä?? Hänen vastaus oli että "en tiedä itsekkään". On se mies saanut minun pään sekaisin mitä ihmeellisimmillä tarinoilla, hirveä ahdistus kun uskoin kaiken. Ei sillä että häneen olisin rakastunut, mutta koska hyvä oli olla, olisi ollut kuten hänkin aiemmin sanoi, hyvä nähdä viikonloppuisin ja tutustella rauhassa. Kummallista, kun sitten kysyin hänen luotani lähtiessä että "tulenko sitten ensi viikonloppuna sun luo", vastaus oli "katotaan sitten". Mies sai panonsa ja uutta putkeen....

      Itse mietin sitä että loukkasinko häntä koska hän ei suostunut enää asiasta puhumaan, MUTTA sitten kun kuulin että hän hakee uutta seuraa tositarkoituksella, jos kaikki natsaa jne....samat jutut kaverille mitä minulle aiemmin satuili niin jättäkööt minut sitten siihen uskoon että oli peluri joka ei pysty ottamaan vastuuta sanoistaan ja teoistaan, on helpompi pitää mykkäkoulua koska ei ole miestä puhumaan. Voi, kun miehen piti olla niin kiltti, herkkä ja rehellinen, kaikkea muuta. Olisi kiva tietää millaisia kulisseja hän ylläpitää pienessä kotikunnassaan kun pitää täällä sadan kilometrin päässä kulkea "pillujahdissa".

      Mies varmasti säikähti minua kun VAADIN selityksiä, en ole nainen jota vejätetään ja kadotaan ihmeellisten traumaselitysten saattelemina, ja aion miehestä vielä selityksen kaivella, tavalla tai toisella vaikka järkevintä olisi antaa olla, niin vain on korkealla vitutuskäyrä että haluan miestä näpäyttää.

      • mustaharmaa

        Kyllä se on vaan jo itsesi kannalta, että yrität unohtaa koko miehen, etkä enää kärtä mitään selityksiä. Kun miehen mieli on kerran murrettu, niin se ei välttämättä koskaan palaa ennalleen. Ainakaan ilman ulkopuolista apua, terapiaa ym. Puhun omasta kokemuksesta. Olen mies 40v. Ollut naimisissa 10 vuotta, eronnut. Tapailin joitakin naisia eron jälkeen, mutta mikään ei oikein johtanut mihinkään. Kunnes eräänä päivänä, n. kolme vuotta eron jälkeen tapasin naisen, joka laittoi totaalisesti pääni sekaisin. Nopeasti muutettiin yhteen, ongelmia oli kuitenkin alusta saakka. Hirveän kiihkeää ja intohimoista palavaa rakkautta. Monta kertaa erottiin ja palattiin yhteen. Tiesin että suhde on tuhoisa, koska joka päivä oli draamaa. EN kuitenkaan ollut tarpeeksi vahva lähteäkseni lopullisesti suhteesta. Melkein kaksi vuotta sitä kesti. Nainen oli hyvin voimakastahtoinen, manipuloiva ja pystyi mielestäni kontrolloimaan minua liikaa. En olisi saanut antaa aikaa omalle lapselleni. Jotenkin en vaan päässyt pois siitä kuviosta, olin heikko ja vihasin itseäni sen takia. Lopulta se kuitenkin päättyi raastavasti, kun hän lähti toisen miehen matkaan. Siitä on nyt jo vuosi aikaa. Olen yrittänyt sen jälkeen uutta suhdetta. Yhden naisen kanssa oli mukavaa ja hän oli hyvä nainen. En vaan pystynyt löytämään sellaista intohimoa vaan se tuntui enemmänkin kaveruudelta. Välttelin iltaisin sänkyyn menoa, koska en nauttinut seksistä hänen kanssaan. Kaipasin edelleen sitä intohimoa. Lopetin suhteen.
        Olen senkin jälkeen treffaillut naisia ja toivonut, että se kipinä syttyisi. Mutta olen skeptinen sen suhteen. En kuitenkaan haluaisi olla yksin loppuelämääni.
        Sekava sepustus tuli, yritin vaan kertoa, että mielessä voi olla sellaisia lukkoja ja vaikeita muistoja, ettei ole helppo alkaa uutta vakava suhdetta. Tuskin se mies halusi tahallaan loukata sinua, hänellä vaan on omat taakkansa kannettavana.


      • törmäsitsiisvarattuun

        Älä nyt ihmeessä käy miettimään, että jos hän olikin jotenkin herkkä, säikähti tunteitaan ja siksi vaikeni. Ei ollut, vaan tiesi tasan tarkkaan mitä teki. Mulle vaan valitettavsti tulee mieleen tuollaisesta, että mies ei ollut vapaa. Hänellä on kotipaikkakunnalla nainen, ehkä jopa vaimo, josta hänellä ei ole aikomustakaan erota. Haki vaan jännitystä elämäänsä ja hakee edelleen. Sä annoit hänelle mitä hän haki eli seksiä ja vähän vaihtelua. Hänellä ei ollut tarkoitustakaan sun kanssa parisuhteeseen. Kyllä monet varatut osaa valehtelemisen taidon. Tietenkin hakee naisia vähän kauempaa, ettei jää kotona kiinni. Kuka ukkomies sitä oman kylän naisia panee, siinähän voi käry käydä.
        Varatun miehen käytöstä. Ei tietenkään vastaa sun viesteihin tai puheluihin, kun on vartioinnin alla. Olisko näin?


    • yghy

      onko ristiverinen mustalainen n.36 -42v ? pelle etsii seksiseuraa

    • valitettavasti

      Ukkomies on sua pyörittänyt.

    • yghy

      panomiehen ikä ? 35v.- 38v. 50v,- 54v. 57-59. 64-68 ?

    • ap73-

      Mies on 40 v ja ihan suomalainen, ei siis ristiverinen mustalainen. En oikein usko siihen että miehen mieli olisi murrettu, koska hän kuitenkin vaikuttaa treffeillä käyneen ja seuraa etsineen jo pidempään, siis "tositarkoituksella". Enkä enää tällä hetkellä tiedä uskonko edes hänen epämääräistä selitystä menneestä ja exästä, koska olen kuullut vain hänen mielipiteen asiasta. Mistäpä mä tiedän jos hän vaan kattelee JOS se oikea osuisi kohdalle. Varattu ei varmaankaan ole koska viikkokausia viestitteli aamuisin, päivisin, iltamyöhään ja avoimesti kertoi asioistaan, lähetteli kuvia paikasta ja talosta jossa asuu.

      Ehkä olisin uskonut selityksen menneestä JOS hän ei olisi jo muutaman päivän kuluttua uusia treffejä sopinut. Hän kertoi että hakee apua ajatuksiin ja ongelmiinsa ja jättää seuranhaut, jättikin pariksi päiväksi :/ Itse uskon vahvasti siihen että tyypillinen empatiakyvytön pelimies oli. Sai omalla käytöksellään minut raivostumaan ja syytti hulluksi, mutta niinhän ne jotkut osaa sen taidon, käännetään kaikki toisen syyksi.

      Joskus jostain luin jotain tähän tyyliin: "tarvitaan vain yksi valhe, jotta kaikki totuudet joutuvat kyseenalaisiksi." Näinhän se menee. Ja JOS mies olisi se rehellinen ja kiltti millaisena hän esiintyi, olisi hän jutellut kanssani asioista kunnolla, ei vältellen ja epämääräisiä selityksiä ladellen. Itse tykkään puhua asiat selväksi, en pidä epätietoisuudesta. Mutta pelimies/sarjadeittaaja ei selittele, se vain lirkuttelee "tositarkoituksella". Itsellä niin nöyryytetty olo kaikesta, arvotonkin, mutta kuten eräs ystäväni sanoi, et voi muuttaa sellaista ihmistä, etkä itse tehnyt mitään väärää. Niin kai sitten....ja elämähän jatkuu :) Ja ehkä se pilkka osuu joskus hänenkin nilkkaan.

      • jokolmevuotta

        Onko sama mies "tuli ja meni n. 15 min." Ujo, herkkä, ihana, hauskanpitokikkeli
        naisen itku oli palstoilla kolme vuotta


    • 6652

      Ihan hyvä että selvisi nyt eikä sillon, kun sinulla olisi miestä kohtaan voimakkaita tunteita. Minulla on ollut yksi kaveri joka tapasi sinun tavoin miehen netissä , toisin mies tuli "käymään" vain puutteessa ollessaan.

      • nilviäiset

        Sitten tämä ihan oma ryhmänsä, tulee käymään ja kerjää rahaa.
        Montakohan naista viikossa.


      • samaltapaikasta

        yksi onneton etelä karjalasta kuka kerjää bensa rahoja naisilta (ja varma ruoki poika näillä rahoilla ja makaille kylpylöissä ) Mulla joskus oli semmoinen, yli 50 äijä. Missä paikkakunnalta "nilviäiset" sun äijä oli?


    • muntuttava

      missä hän asuu ?

      • joontouhua

        Ymmärsinkö oikein, antaako naiset rahaa, maksavat käynnistä?


      • Täällataas73

        Asuu Pohjois-Pohjanmaalla mut luultavasti pyörii myös Kainuussa ja mistä nyt sattuu löytämään munlaisia sinisilmäisiä hölmöjä.


      • enkeli42

        muntuttava
        Helsinki, ei pidä hyväksyä, aika kääntää uusi lehti.


    • Rantaruikku

      Tuonkaltaisia ovat niin monet naisetkin tänäpäivänä, koettu on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1438
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      982
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      741
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      34
      692
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      687
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      660
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      634
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe