Palstan daamien äly ei oikein riitä keskusteluun asiallisemmissa ketjuissa, joten tein teille ikioman oksennusketjun johon voitte käydä purkamassa itseänne häiritsemättä asiallista keskustelua. Olkaapa vitunkantotelineet hyvät.
oksennusketju vitunkantotelineille
43
492
Vastaukset
- aamunhöperö
Hmm.
No kokeillaan sitten.. Onko muuten miespuolinen vastine vk-telineelle joku "munanroikutusteline"? Pimppihän on suojassa telineen sisällä, kai sitä kantamiseksi voi katsoa mutta pippeli roikkuu telineessään.. :D
Sinulle on tainnut käydä silleen hassusti, kuten monille naisillekin tuppaa käymään epäonnisten viritelmien myötä ihmissuhteissa. Eli saa traumat vastakkaisesta sukupuolesta (usein itseaiheutetusti oman mies/naismaun vuoksi tai hyväuskoisuuden) ja sitten sitä näkee ja lukee kuin piru Raamattua kaikkia tyyppejä niiden entisten kokemusten perusteella.
Meinasin minäkin siihen aikoinaan sortua mutta onneksi on hyviä miespuolisia kavereita. Eikä avioerostakaan seurannut ihmeitä, vähän ehkä omaa sukupuolta kohtaan tai siinä esiintyvää "haaskalintu-taipumusta".. Mutta olenkin tainnut törmätä aika poikkeaviin yksilöihin ylipäätään.
Sittenhän ei voi millään suvaita toisenlaisia ihmistyyppejä olevan olemassa kuin vain yksi "vitunkantoteline"-persoonallisuus.
Totta toki, että ne perinteiset "naistyypit" tai niitä esittävät trollit täällä vaikuttaa tekevän hallaa mielipiteillään/näkemyksillään.. Poikkeavat yksilöt ohitetaan näppärästi vaikka heitäkin vaikuttaa olevan epätoivoisesti höpöttämässä.- keittiöekspertti
Ketju "tie miehen sydämeen" oli tarkoitettu miesten ajatuksille siitä kuinka nainen voisi tehdä vaikutuksen heihin ja olla muutakin kuin vitun kantoteline, mutta ykskaks ketjun valtasi vihainen femakkoparvi oksennuksineen ja lyttäsi kaiken asiakeskustelun.
Tämä ketju on varattu teidän henkilökohtaiseksi oksennusketjuksenne, ja tässä ketjussa ei ole mitään älyllisempää ulottuvuutta kuin nainen=vitunkantoteline. - helgamies_
Ovat kyllä todella vihaisia nämä femakot.. onneksi ei tarvitse nähdä miltä ne näyttävät näin aamutuimaan. Voi kiimavitun kantolavetti olla aika kauhiaa katsottavaa näin aamulla ennen pakkelointia.
- niska.ja.pää.kuin.kyrpä
"Onko muuten miespuolinen vastine vk-telineelle joku "munanroikutusteline"?"
En mä tiedä, mutta mä olen mies, joka itse näyttää kävelevältä kyrvältä.
Jos on sellainen niska, jossa ei ole ollenkaan notkoa niin, että niska ja pää on vähän niin kuin yhtä pötköä, ja lisäksi on kaljuuntunut, niin sitä näyttää ihan kyrvältä. Jos on likinäköinen, niin näyttää kyrvältä, jolla on silmälasit. - gauhee_tilanne
helgamies_ kirjoitti:
Ovat kyllä todella vihaisia nämä femakot.. onneksi ei tarvitse nähdä miltä ne näyttävät näin aamutuimaan. Voi kiimavitun kantolavetti olla aika kauhiaa katsottavaa näin aamulla ennen pakkelointia.
Voi herra isä jos sellaisen haaskan on vielä eilis iltana erehtynyt juomaan "kauniiksi" ja haalannut sen vielä kämpille, polkenut sitä ja nyt aamulla sitten jäätävässä darrassa ja morkkiksessa herää sen ryhävalaan viekusta.
KRISTUS ! että voikin olla kaamee tilanne. Ja sitten kun sille valaalle sanoo että tekisit edes jotain, niin se saa niin jäätävät kilarit että pakkelit ropisee seinistä ja katoista alas. Kyllä sitä vähemmästäkin saa vitunkanto teline-trauman lopun iäksi. - 1519
keittiöekspertti kirjoitti:
Ketju "tie miehen sydämeen" oli tarkoitettu miesten ajatuksille siitä kuinka nainen voisi tehdä vaikutuksen heihin ja olla muutakin kuin vitun kantoteline, mutta ykskaks ketjun valtasi vihainen femakkoparvi oksennuksineen ja lyttäsi kaiken asiakeskustelun.
Tämä ketju on varattu teidän henkilökohtaiseksi oksennusketjuksenne, ja tässä ketjussa ei ole mitään älyllisempää ulottuvuutta kuin nainen=vitunkantoteline.Todellisuudessa ne vihaiset oksennukset, joita siinä ketjussa esiintyy, ovat sinun omasta näppiksestäsi lähtöisin. Naisten kommentit olivat ihan asiallisia.
- Anonyymi
niska.ja.pää.kuin.kyrpä kirjoitti:
"Onko muuten miespuolinen vastine vk-telineelle joku "munanroikutusteline"?"
En mä tiedä, mutta mä olen mies, joka itse näyttää kävelevältä kyrvältä.
Jos on sellainen niska, jossa ei ole ollenkaan notkoa niin, että niska ja pää on vähän niin kuin yhtä pötköä, ja lisäksi on kaljuuntunut, niin sitä näyttää ihan kyrvältä. Jos on likinäköinen, niin näyttää kyrvältä, jolla on silmälasit.Nauran ääneen... t sinkkunainen,joka ei vaan jaksa miestä nurkissa.
- Anonyymi
gauhee_tilanne kirjoitti:
Voi herra isä jos sellaisen haaskan on vielä eilis iltana erehtynyt juomaan "kauniiksi" ja haalannut sen vielä kämpille, polkenut sitä ja nyt aamulla sitten jäätävässä darrassa ja morkkiksessa herää sen ryhävalaan viekusta.
KRISTUS ! että voikin olla kaamee tilanne. Ja sitten kun sille valaalle sanoo että tekisit edes jotain, niin se saa niin jäätävät kilarit että pakkelit ropisee seinistä ja katoista alas. Kyllä sitä vähemmästäkin saa vitunkanto teline-trauman lopun iäksi.No miks raahaat sellasia kotiin. Fleshlight ajaa saman asian. Kokeile.
- 718
Eipä siinä ketjussa muiden oksennusta näytä olevan (luin koko ketjun) kuin sinun omaasi.
- keittiöekspertti
Sinä et varmasti edes käsittänyt että ketju oli tarkoitettu miesten ajatuksille siitä kuinka miehiin tehdään vaikutus ja ollaan heille muutakin kuin vitun kantoteline.
- rakkaudellisesti
vitunkantoteline on yhdyssana ja sinä olet kaappihomo <3
- 2322
Sinä et varmasti edes käsittänyt että ketju oli tarkoitettu miesten ajatuksille siitä kuinka miehiin tehdään vaikutus ja ollaan heille muutakin kuin vitun kantoteline.
Tämä on yleinen keskustelupalsta jonka ketjuihin saa ihan kaikki kirjoittaa omia mielipiteitään. Toki voit myös itse perustaa oman suljetun keskustelupalstan, jolta voit siivota kaikki epämiellyttävät kommentit pois, mutta täällä sinä et ole mikään yksinvaltias joka määrää kuka tänne saa kirjoittaa ja millaisia mielipiteitä. :) Ymmärrän kyllä että harmittaa.
- keittiöekspertti
rakkaudellisesti kirjoitti:
vitunkantoteline on yhdyssana ja sinä olet kaappihomo <3
Minä kyllä sulle pian homot näytän.
- helgamies_
Kuulemma raumalla oli leikattu välilihaa vokissa, onko se sitten halal, en tiedä.
- elluhalloyb
NAIS VERI NAIS(*_*)💋
- Ikis..M
Ihan mielenkiinnosta kysyn nyt kun näytät tuohon pillunkantoteline -ilmaisuun ihastuneen niin ajatteletko niistä tyttäristäsikin että ovat semmoisia?
Sikäli kiinnostaa kun kyllähän itsekin toisinaan täällä lutkittelen naisia mutta kunnolliset naiset kun ei ole lutkia niin minulla jos olisi tytär/tyttäriä lutka-sanan käyttö ei olisi ongelma kun tietenkään en heitä pitäisi lutkina mutta taas sitten tuota pillunkantotelinettä helposti voisi pitää kaikkia naisia koskevana niin onko se sitä vai onko sinulle olemassa pillunkantotelinenaisia ja ei-pillunkantotelinenaisia?- keittiöekspertti
Nainen on pillunkantoteline siihen asti kunnes me itse näemme siinä muitakin ulottuvuuksia.
- 320
Nainen on pillunkantoteline siihen asti kunnes me itse näemme siinä muitakin ulottuvuuksia.
Okei. Selvä vastaus, että tyttäresi myöskin ovat sellaisia.
- remmiäpersuksille
320 kirjoitti:
Hei, ei sillä mitään tyttäriä ole. Selvä kuohittu impotentti tuhkamuna. Minkäs sille voi, kun sen äiti oli hutsu ja isästä ei tietoakaan, niin pitäähän sen pikku äpärän jossain saada äänensä kuuluville.
- keittiöekspertti
320 kirjoitti:
Minun tyttäret on ennenkaikkea ihmisiä, ei mitään vitun kantotelineitä.
- selitit.sen.itse
Minun tyttäret on ennenkaikkea ihmisiä, ei mitään vitun kantotelineitä.
Nehän eivät ole muuta vitunkantotelineitä siihen asti, että joku mies näkee niissä jotain muutakin (jos nyt joku sitten mahdollisesti sattuu näkemään) jos ei näe, niin vitunkantotelineinä pysyvät.
- keittiöekspertti
selitit.sen.itse kirjoitti:
Nehän eivät ole muuta vitunkantotelineitä siihen asti, että joku mies näkee niissä jotain muutakin (jos nyt joku sitten mahdollisesti sattuu näkemään) jos ei näe, niin vitunkantotelineinä pysyvät.
Mullehan ne ei ole mitään vitun kantotelineitä.
- Ikis..M
Joop, eli kun tuolla aiemmin sanot:
"Nainen on pillunkantoteline siihen asti kunnes me itse näemme siinä muitakin ulottuvuuksia."
ja nyt sanot:
"Mullehan ne ei ole mitään vitun kantotelineitä. "
Eli tuosta on pääteltävissä että pidät kaikkia naisia pillunkantotelineinä paitsi niitä jotka tunnet/tiedät etteivät ole eli siis pillunkantotelineisyydestä pääsee eroon olemalla tekemisissä kanssasi ja todistamalla sen?
Minä taas pidän joitakin naisia lutkina niiden aiemman elämän tekemisten vuoksi, en siis suinkaan kaikkia vaan puhtaan menneisyyden omaavia kun en pidä lutkina ollenkaan etukäteen niin minä kai meistä olen sitten tavallaan suvaitsevaisempi kun lähtökohtaoletukseni ei ole niin tuomitseva ihan kaikkia kohtaan kuitenkaan kuin sinulla. - 2322
Niin no onneksi sinä tai Ikis ette pääse määräämään siitäkään kuka lasketaan ihmiseksi ja kuka ei. Sille on ihan objektiiviset määritelmät joihin ei teidän lupia tai mielipiteitä kysellä. Voit ihan rauhassa nimittää ihmisiä vitunkantotelineiksi, lutkiksi, keittiökoneiksi tai vaikkapa vaarin vanhoiksi lapasiksi mutta se ei tee siitä totta. Ihminen ei ole mikään teline vaan sen takia että kehtaa olla kanssasi jostain eri mieltä.
- selitit.sen.itse
Mutta annat kaikille muille miehille kernaasti luvan suhtautua heihin sellaisina.
- xxxzzzccc
Onneksi palsta on täynnä älyllä loistavia eksperttejä.
- 11711
Älä muuta viserrä! On se mahtavaa, että niinkin älykkäitä eksperttejä täältä löytyy, jotka pystyvät keksimään tällaisenkin korkean tason oivalluksen:"Vitunkantoteline"!
- niska.ja.pää.kuin.kyrpä
Niin on, olen tosi älykäs, mutta valitettavasti näytän kävelevältä kyrvältä.
"Jos on sellainen niska, jossa ei ole ollenkaan notkoa niin, että niska ja pää on vähän niin kuin yhtä pötköä, ja lisäksi on kaljuuntunut, niin sitä näyttää ihan kyrvältä. Jos on likinäköinen, niin näyttää kyrvältä, jolla on silmälasit."
- menepois
Daamit? Itse ainakin toivotin sinut tervetulleeksi tänne, jotta palstalle tulisi jotain vaihtelua. Ei tullut. Ikävä kyllä -tuli yksi epäasiallinen öykkäri lisää. Puolisen vuotta olen keskusteluja täällä seurannut. Tämä on ensimmäinen aihe, josta en ole mitään punaista lankaa löytänyt. Ehkä sitten äly ei vitunkatotelineelle riitä.
Miten voit muutenkaan kirjoittaa naisista eksperttinä? Olet ollut YHDEN naisen kanssa seksisuhteessa 20v -ja muuten käsittääkseni vaan pannut? Jos olisit ollut vaikka 3x naimisissa, niin sitten tietäisit jo jotain naisista.- keittiöekspertti
Tää ketju on teille, eikä tässä ole mitään punaista lankaa.
- menepoiss
Tää ketju on teille, eikä tässä ole mitään punaista lankaa.
:) Kyllä täällä turpaansa saa, jos sitä kerjää. Vähän olen kyllä pettynyt siitä, ettet kestänyt asialinjalla viikkoakaan.
- keittiöekspertti
menepoiss kirjoitti:
:) Kyllä täällä turpaansa saa, jos sitä kerjää. Vähän olen kyllä pettynyt siitä, ettet kestänyt asialinjalla viikkoakaan.
Elämä on toisaalla, ei täällä. Sinä voit leikkiä palstalla lyöväsi minua turpaan, mutta oikeasti sinä olet vain tavallinen ihminen omine inhimillisine heikkouksinesi.
- että.silleen
menepoiss kirjoitti:
Yks ja sama trollihan se on... milloin milläkin nikkellä. Välillä on asiallinen ja voimansa tai voimattomuutensa tunnossa: taas toisinaan kaataa likasangollisen kakkavettä niskaan. Riipuen siitä mikä/kuka milloinkin vee-tuttaa!
Nyt alkaa olla niitä vuoden piemeämpiä aikoja, päivänvalo vähissä eikä edes lunta maassa.
Masentaa ihan yleisesti tämä kaamosaika, toisia enemmän toisia vähemmän. Jotkut kokee niin syvää masennusta ett muuttuvat hyvin agressiivisiksi, kuten täälläkin näistä kirjoituksista näkyy.
Toinen buumi tulee keväällä kun taas auringonvalo yllättää... (ihan samoin kuin pakkaset autoilijan, hah hah haa ... pakko nauraa, kun itkeäkään ei kannata,ei auta)
keittiöekspertti:
"Minun tyttäret on ennenkaikkea ihmisiä, ei mitään vitun kantotelineitä"
Meneppä kysyyn mun isältäni...
tai vaikka veljiltäni; kertoisit heille mielipiteesi minusta.
Kumma juttu mutt vastaus olis taatusti sama kun sullakin...
Mitähän muuta yhteistä teillä olisi... hymmm?
.....................................................................................................................................................
ykskakkoselle... juuri siksi eivät kelpaa! Koita ymmärtää,ett minäkin ymmärrän!
Tiedän ja tunnen tapanne... näin ja kuulin kaiken, mua ei osattu noteerata miksikään.
Minähän en paljoa lapsena jutellut, muutamia sanoja ja elekieltä.
Miten minä olisin voinut juoruta vahingossakaan kelleen mitään... pantomiiminako?
- sokeako
Siis tämä edellinen ketju oli tarkoitettu "miesten ajatuksille siitä kuinka nainen voisi tehdä vaikutuksen heihin ja olla muutakin kuin vitun kantoteline, mutta ykskaks ketjun valtasi vihainen femakkoparvi oksennuksineen ja lyttäsi kaiken asiakeskustelun."
Eli siis naiset eivät olisi saaneet kommentoida ketjun kirjoituksia lainkaan ja kommentoiminen laskettiin asiakeskustelun lyttäykseksi. Tähän ketjuun siis naiset saavat kirjoittaa mielipiteitään, mutta aihetta ei ole määritelty. No kiitos nyt siitä, että oikein luvan kanssa saa ilmaista mielipiteensä.
Sitä mieltä olen, että jos aloittaa viestiketjun kirjoittamalla vitunkantotelineistä, se ei ensinnäkään ole edes aloittajalta asiallista, joten ei ihme, etteivät kommentitkaan pysy asialinjalla. Toista ihmistä ei saisi vähätellä niin totaalisesti, että ajatuksen tasolla vie tältä kokonaan ihmisyyden ja tekee tästä esineen, telineen. Sellaista oikeutta ei ole kellään. Naisen ihmisyys ei riipu siitä näkeekö mies hänessä muita ulottuvuuksia kuin telineen. Jos mies ei kykene toisessa ihmisessä näkemään jotain, ongelma ei ole katseen kohteen, vaan katsojan, hänhän siinä jotenkin kieroon katsoo.Ongelma on tällöin vain miehen, ei naisen.- helgamies_
Sen lisäksi, että nainen on lavetti kiimavitulle. Hän on on myös ihminen ja hyödyllinen esim. kotitöitä tehdessään.
- sokeako
helgamies_ kirjoitti:
Sen lisäksi, että nainen on lavetti kiimavitulle. Hän on on myös ihminen ja hyödyllinen esim. kotitöitä tehdessään.
Kyllä naiset ovat todellakin hyödyllisiä ja muutenkin kuin kotitöitä tehdessään. Ihminen on hyvin selvästi laumaeläin. Sen huomaa muun muassa siitä, että vaikka ihmisellä olisi kaikkea, mutta hän ei tuntisi oloaan hyödylliseksi, hän ei olisi onnellinen.
- helgamies_
sokeako kirjoitti:
Kyllä naiset ovat todellakin hyödyllisiä ja muutenkin kuin kotitöitä tehdessään. Ihminen on hyvin selvästi laumaeläin. Sen huomaa muun muassa siitä, että vaikka ihmisellä olisi kaikkea, mutta hän ei tuntisi oloaan hyödylliseksi, hän ei olisi onnellinen.
Naiset tietävät ja osaavat myös siivota vessoja niin kantamiesten kuin vokkilaistenkin.
- Anonyymi
helgamies_ kirjoitti:
Mulla oma asunto enkä siivoa miesten koteja,elleivät maksa. Seksiä en myöskään ilmaiseksi anna.
- Anonyymi
Mulle ukot on vaan koneita. Joskus sitä kepukkaa haluaa. Sitten usein ei.
- Anonyymi
Kyllä on vaikeeta.
- Anonyymi
Minulle miehet on rahapusseja ja kyrvänkantotelineitä. En ilmaiseksi kyllä anna.
- Anonyymi
Ihan normaalia on olla horatsu.
Onpa kerrassaan hurmaava aloitus. Aloittaja lienee oikea herrasmies, joka avaa naiselle oven kulkiessaan, auttaa takin päälle ja suutelee poskelle lähtiessään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903211- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834