MIstä ihmeestä tunnistaa miehen flirttailun?? Itse olen vuosien jälkeen uudelleen sinkkumarkkinoilla ja en pysy lainkaan mukana enää näissä kuvioissa. En ilmeisestikään osaa enää flirttailla saatika ymmärrä sitä miesten taholta. Miten nykymies flirttailee??
Flirttailu
22
1413
Vastaukset
- helgamies_
Mies flirttailee nuorille hyvännäköisille naisille, helppo tunnistaa.
Nykyisin mies flirttailee mainostamalla olevansa suvaitsevainen kasvissyöjä, jonka keho on jo niin soijaproteiinin feminisoima, että hänen rinnoistaan tulee maitoa.
- soijasaija
Kuulostaa ihan unelmieni mieheltä <3 oletko sinä siis sellainen?
Tässäpä Naikuinen naiselle lievä lälly
https://www.youtube.com/watch?v=h2n8qSayrGQ- konkreetikko
Katoppa tuota vaaleetukkasta naista ja sen vieresä seisovaa pitkälettiä. Niillä lienee sutinaa. Pitkä video mutta kuuen minsan kohalla tulee kansa yks jännä kohta.https://youtu.be/9oV5pnMtJ-o?t=7
- Sad-But-true
Flirttailu on seksuaalista ahdistelua ja siitä kuuluu joutua vankilaan. Naiselle ei saa hymyillä eikä naista saa katsoa kun varpaisiin.
No nykyjannuista en tiedä, mutta itse katsoin silmiin ja hymyilin. Monesti sai miettiviä katseita, jotka jäivät jumiin. Siitä ne sit joko sulivat hymyksi tai katosivat massaan. :-)
Ei mistään. Suomalaiset ymmärtävät flirttailusta saman verran kuin sika sinfoniasta. Suomalaiseen kulttuuriin ei vain kerta kaikkiaan istu hienovarainen kiusoittelu ilman vakavia tausta-ajatuksia kuten vaikkapa latinokulttuurissa.
Miehet tämän tosiasia yleensä ymmärtävät, mutta naiset edelleenkin kuvittelevat osaavansa asian ja ihmettelevät, kun miehet eivät siihen mitenkään reagoi.- 0II9
Nykymiestä ahdistellaan joka puolelta niin rajusti että flirttailu on jäänyt anniskeluravintoloiden ulkopuolella kokonaan pois. Vain ravintoloissa on sopivaa flirttailla koska sielä on asiasta lainkin edessä yhteinen ymmärrys.
Ei kai siinä sitten muuta kuin nykäiset näkemääsi henkilöä hihasta ja kysyt että miten olis? Siinä on flirttailut hoidettu kerralla eikä mikään jää epäselväksi. Jos vastaus on että mikä ettei, niin sitten voi ruveta suunnittelemaan niitä kuutamokäelyitä ja ravintolaillallisia. - Tekniikkasukeltaja
Mjoo
Siis tää klassinen ok -käsimerkkiin etusormen työntely aiheuttaa junttimaisuudellaan naisissa suurta hilpeyttä.
(Hihitystä)- Tekniikkasukeltaja
Kerran eräs naisystäväni joutui pankkiautomaattijonossa flirttailun kohteeksi, kun joku ulkomaalaistaustainen miekkonen tuli kysymään häneltä, että onko hän "working girl".
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Tekniikkasukeltaja kirjoitti:
Kerran eräs naisystäväni joutui pankkiautomaattijonossa flirttailun kohteeksi, kun joku ulkomaalaistaustainen miekkonen tuli kysymään häneltä, että onko hän "working girl".
(Naurua)Voidaanko tästä vetää sellainen johtopäätös, että me miehet olemme universaalisesti typeriä?
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Voidaanko tästä vetää sellainen johtopäätös, että me miehet olemme universaalisesti typeriä?
(Reps)Itse en lähtisi noin hätiköityihin ratkaisuihin, vaikka mieli tekisi. Ei kaikkea sellaista kannata tehdä tai sanoa, jota tekee mieli.
Taas toisaalla kävi niin että aurinkorannalla eräs tuttuni, siinä rantsupyyhkeellä köllötellessään, huomasi äkkiä varjostuneensa. Pilvi, hän tuumasi. Mutta kun pilvi ei poistunut hänen päältään hän avasi silmänsä.
Arvatkaa mitä hän näki edessään?
(Reps) - Tekniikkasukeltaja
Itse en lähtisi noin hätiköityihin ratkaisuihin, vaikka mieli tekisi. Ei kaikkea sellaista kannata tehdä tai sanoa, jota tekee mieli.
Taas toisaalla kävi niin että aurinkorannalla eräs tuttuni, siinä rantsupyyhkeellä köllötellessään, huomasi äkkiä varjostuneensa. Pilvi, hän tuumasi. Mutta kun pilvi ei poistunut hänen päältään hän avasi silmänsä.
Arvatkaa mitä hän näki edessään?
(Reps)Flirttailu on hyvin hienovaraista ja kaunista, jopa kiinnostavaa kun sen osaa. Flirtti on kuin leikkiä, jolla on vakavat seuraukset.
(Hihitystä) - Tekniikkasukeltaja
Flirttailu on hyvin hienovaraista ja kaunista, jopa kiinnostavaa kun sen osaa. Flirtti on kuin leikkiä, jolla on vakavat seuraukset.
(Hihitystä)Flirtissä on jotain antautumisen makua. Mutta jos sitä on yhtään liikaa, niin flirtti muuttuu irvokkaaksi lipomiseksi, joka taas ei johda mihinkään.
(Hekotusta) - Tekniikkasukeltaja
Flirtissä on jotain antautumisen makua. Mutta jos sitä on yhtään liikaa, niin flirtti muuttuu irvokkaaksi lipomiseksi, joka taas ei johda mihinkään.
(Hekotusta)Eräs poikkeus kuitenkin on mainittava, ja se on tekstin muodossa esitetty flirtti. Kun keho ja sen kieli puuttu, ihmiselle jää toimintatilaa erittäin vähän.
Siinäpä sitä sarkaa sitten.
(Kikatusta) - Tekniikkasukeltaja
Eräs poikkeus kuitenkin on mainittava, ja se on tekstin muodossa esitetty flirtti. Kun keho ja sen kieli puuttu, ihmiselle jää toimintatilaa erittäin vähän.
Siinäpä sitä sarkaa sitten.
(Kikatusta)Ateneumin ulkoseinään asententelee joku nosturijamppa tooosi flirttaavaa lakanaa.
Näemmä.
(Reps)
- fsfggrgeg
Itse hymyilen paljon ja katson silmiin, mutta se ei välttämättä tarkoita aina flirttailua. Jotenkin flirttailen vissiin tietämättäni sellaisilla pienillä eleillä joissa kiusoittelen naista, kosken satunnaisesti yläselkää tai kättä tai isken leikkisästi silmää. Eivät ne kylläkään välttämättä tarkoita mitään. Yleensä teen asian aika selväksi, jos olen kiinnostunut jostakin.
- Tekniikkasukeltaja
Mun mielestä flirttiin ei kuulu oikein minkäänlainen klähminen.
Se ei vaan mene niin.
(Naurua) - Tekniikkasukeltaja
Mun mielestä flirttiin ei kuulu oikein minkäänlainen klähminen.
Se ei vaan mene niin.
(Naurua)Silmien räpyttelystä taas tulee mieleen, että jokin roska on päässyt häiritsemään muljahtelevia silmiä kuopissaan.
(Naurua)
Voisit alustaa keskustelua kertomalla miten "nykymiehen" vastakohtana "mennyt mies" on flirttaillut. Millaisia kokemuksia sinulla siitä on ja minkä tunnet muuttuneen. Missä ja milloin odotat että flirttailua pitäisi tapahtua?
Naisilta tällaiseen kysymykseen etenkin odottaisi vastausta, mutta heillä ei juuri koskaan ole kertoa positiivisia esimerkkejä flirttailusta. Häirinnästä ja ahdistelusta kerrotaan enemmän.- Gfhjjjbv
Tänä päivänä ei miehen kannata flirttailla jos ei tunne täysin vastapuolta. Tuttu joutu työpaikallaan esimiehen juttusille kun yritti flirttailla. Kahvin tarjoomiset, juttelemaan menot, tervehtimiset... voi johtaa hankaluuksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692693
- 632634
- 681782
- 241607
- 201540
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91470- 151382
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197- 251106