ROIKKUJAMUSTASUKKAINEN

RUIKUTTAJA

Miten pääsen eroon vanhasta miehestä? Sain kyllä varoituksia ettei pitäisi ruveta suhteeseen vanhan/vanhoillisen miehen kanssa. Miehet etsivät hoitajia itselleen tässäiässä.
En kai voi kun syyttää itseäni kun mies ROIKKUU perässä edelleen, lähettelee postia ja soittelee rakastavansa ja haluaisi tavata. TUNTEET ovat minulta ajat sitten loppuneet mutta mies kuvittelee että riittää kun hänellä on ne. OKSETTAA ajatuskin että hän koskettaisi minua vielä!
Niin ikähän on vain kysymys mutta VAROKAA naiset yli 60-vuotiaita miehiä jotka ovat jääneet tai jätetty yksin.

6

176

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0908

Meinasin jo aloittaa manitsemalla ettäj ärjestä tapaaminen jossa kerrot kasvokkain että se on nyt loppu. Ja jotta hänelle jää jotain hyvää muisteltavaa niin järjestät hänelle ikimuistoisen yön. Mutta vain sillä ehdolla että homma on tästä kerrasta poikki.

Mutta jos kosketuskin ällöttää...

Nimittäin, on paljon helpompi erota kun pikkuveitikkaa on rassattu koko yö niin että kipeää tekee eikä seksiä edes halua enää. Silloin viikko menee veitikkaa parannellessa ja ero pääsee alkamaan.

• roikkujamustasukkainen

JOO,tuon jos järjestäisin niin tämä mies ainakin kuvittelisi että suhde jatkuu taas...

• Säälittäviäroikkujia

Kyllä minäkin olen joutunut tuollaisen kohteeksi. Hieman nuorempi mies kyseessä. Mustasukkainen roikkuja sekin on. Nyt sitten olen kohta siinä pisteessä että haen lähystymiskieltoa. Kerta puhe ei mene perille. Tuollaiset mustasukkaiset miehet ovat todella rasittavia ja säälittäviä. Muka en pärjää ilman miestä. Auton ym. Osaan minä enkä siihen todella tarvitse mustasukkaista miestä. Enkä tarvitse rahallista tukea kuten antoi ymmärtää ja perustelee suhteen jatkamiselle. Todella törkeästi mies ajattelee naisesta ettei pärjää.

• ruikuttajamustasukkainen

HEI! Olen itsekin ajatellut tuota lähestymiskieltoa, olen jo lähettänyt poliisille kyselyn? Miehet ovat niin yksinkertaisia että luulevat että naiset tarvitsevat niitä elättäjiksi,ONNEKSI ajat ovat muuttuneet emmekä ole rahallisesti enää riippuvaisia miehistä!!!!

• Juuli33

Parasta on tehdä selväksi asia kertakaikkiaan että suhde on ohi. Asia ei ole mennyt miehelle perille ja siksi sinun täytyy alleviivata.
      Juuri tuon ikäiset miehet eivät tajua että naiset pärjäävät omillaan, eivätkä tule koskaan tajuamaankaan. Heillä on vanhanaikaiset asenteet. Heille naiset ovat kuin lapsia jotka tarvitsevat holhoojan ja tuo holhooja on mies.

• oikein-sinulle-ap

Vinkki: Asia olisi tullut selväksi ilman isoja kirjaimiakin lauseen keskellä.
      Toinen vinkki: keskenkasvuisten ei kannata ryhtyä seksisuhteisiin kenenkään kanssa, ei etenkään dementoituneitten vanhusten.
      Kuvittelit löytäneesi itsellesi elättäjän joka syytää sinulle rahaa ilman vastiketta, mutta valitsit liian hyväkuntoisen vanhuksen uhriksesi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä on mietteissäsi

Tänään?
      Ikävä
      67
      778
    2. En olis uskonu

et kuulut tollaseen porukkaan
      Ikävä
      113
      742
    3. Mikä on hulluinta?

Mitä ikäväsi kohde on tehnyt?
      Ikävä
      37
      696
    4. Meiltä löytyy kyllä älliä

Vai mitä oot mieltä...
      Ikävä
      130
      657
    5. En haluaisi sanoa tätä

Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari
      Ikävä
      40
      599
    6. Et taida olla ihan varma

Päätöksestäsi?
      Ikävä
      67
      589
    7. Vasemmiston aloite

Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja
      Pyhäjärvi
      58
      483
    8. Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?

Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      469
    9. Onko suhtautuminen kaivattusi

Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin
      Ikävä
      35
      468
    10. Miltä tuntuu

olla erossa kaivatustasi?
      Ikävä
      26
      465
    11. Miksi vihainen

Miksi olet vihainen mulle?
      Ikävä
      41
      432
    12. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      68
      420
    13. Näyttää siltä ettet edes sinä.

Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa
      Ikävä
      30
      408
    14. Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu

Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i
      Maajussille morsian
      0
      405
    15. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      58
      387
    16. Hei, alettaisko oleen yhdessä?

Miltä tuntuisi jos joku ihminen josta tykkäät sanoisi haluavansa yhteen asumaan? Ajattelisitko menettäväsi vapauden, pys
      Sinkut
      64
      384
    17. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      35
      383
    18. Kun asiat pitkittyy niin ne mutkistuu

Mutkaista jo on, ei nämä enää selviä.
      Ikävä
      29