Pysy pois,

marsmarras

tätä kehoitusta olen noudattanut, koska en sopeudu joukkoon, jossa yritetään löytää joku kiusaamisen kohde. Minusta olisi parempi pysyä tuntemattomana ja kirjoittaa eri nikeillä, mutta asiaa. Se ei täällä tunnu onnistuvan. Onneksi itselläni elämä on muualla kuin täällä, kiusaaminen ei kuulu sinnekään. Taas joku tietysti vastaa, että tee aloitus, enpä tee, koska kaikki aloitukset päätyvät ennemmin tai myöhemmin tunnettujen nikkien väliseen nälvimiseen. Siis ehdotan täyttä uudistumista, palsta tällaisenaan on ihan muuta kuin yleinen keskustelupalsta. Nyt renkaiden vaihtoon, mars, mars.

11

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • falski.aloituksesi

Olet ilmeisesti itse kiusannut ja siten ryvettänyt vakinikkisi. Miksi täällä jatkuvasti moralisoit, jos elämäsi on muualla ? Miksi olet ehdottamassa palstan uudistamista, jos et sopeudu joukkoon ? Olisiko syytä katsoa peiliin ?

• marsmarras

Taas yksi, joka tietää asioistani paremmin kuin minä itse. Lienet itse joku pelle peloton, joka esiintyy täällä eri nikillä.

• kyllä palsta ihan tällaisenaan on keskustelupalsta. yritetään parhaamme

• kuen

Kuhan vaan on osaava

• marsmarras

Esitin kerran Sinulle suoran kysymyksen, et vastannut. En noteeraa Sinua, turha yrittää saada keskustelua aikaan.

• enmiekää

Osaava pitää olla ruunelle, ei siihen kaikki pysty vaikka parhaansa yrittäis.

• Miten olis kahden koon vatimukset? kirjoittaminen ja käytös

• Mitään yliosaamista eitarvita. Asiallisuutta ja käytöstä yllä.

• noudata.ohjeitasi

Lopeta sitten se yhden yliosaajan palvontasi. Äläkä puutu enää kenenkään kirjoituksiin, Äläkä sönkkää mitä pn OIKEA keskustelu!!!

• Asiallinen.asiakas

Samat kokemukset minulla kuin aloittajalla. Muiltakin palstoilta kuin tältä. Joskus enää otan asioihin kantaa ja aina milloin milläkin tekaistulla nimimerkillä.

• aPysy mukana vaan. Itse olen vanhana joutunut hyökkäysten kohteeksi. Nyt ehkä päästään selkeämmille vesille.

Saitko nastat alle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe