Olisiko vinkkiä tilanteeseeni? Olen pitkäaikaissairauteni takia hitaampi työntekijä kuin muut. En muun muassa hahmota asioita ihan niin nopeasti kuin terveet. Terveysongelmani ei ole paheneva tai tarttuva. Olen saanut potkut hitauteni takia. En ole sillä tavalla katkera, kun huomasin selvästi, että en ole niin tuottava työntekijä kuin kolleegani.
Kuitenkin pärjäsin opinnoissani keskimääräistä paremmin ja valmistuin normaaliaikataulua vähän nopeammin. Tämä johtuu lähinnä siitä, että en käynyt töissä opintojeni ohella vaan keskityin opiskeluun. Pystyn lukemaan itsenäisesti oman alani artikkeleja ja oppikirjoja. Kurssien keskiarvo oli hieman keskitasoa parempi. Ja tutkinto on siis maisteri.
Mikä olisi sellainen työ, jossa annettaisiin aikaa hahmottaa asiat kunnolla ja saisi valita sen ratkaisutavan, jonka osaan parhaiten eikä potkittaisi pois jos ei heti saa tulosta aikaan annetuilla välineillä? Opinnoissa pärjäsin niin yksinäni kuin ryhmätyössä.
Omaa yritystä en halua perustaa, kun en osaa markkinoida itseäni sen verran, että saisin enemmän tuloja kuin työttömänä.
Työ ja työttömyys ottaa päähän
2
148
Vastaukset
- Maisteri_minakin
Voisikohan tämä pikkaisen riippua siitä alasta, jolle olet valmistunut ja jolla tahdot työskennellä? Lääkärin, opettajan, papin, ekonomin tai psykologin koulutuksella haetaan jonkin verran erilaisia töitä ja töissä korostuvat hieman eri vahvuusalueet.
- Firelord
Miksi haluat rahaa? Haluatko jostain syystä keskivertoa paremman auton kuin muilla? Varaudu kaivamaan taskusta vähintään 15 tuhatta euroa sitten. Kaikki asunnot on myös periaatteessa samanlaisia. Neljä suoraa ja neliskulmaista seinää, katto ja lattia. Monesti nekin maksavat yli 100 tuhatta euroa. Ostajan markkinat.
T.Piru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle443022Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362641Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532594Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1042277Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482104Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3421893- 1501556
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231228Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281185