Olisiko vinkkiä tilanteeseeni? Olen pitkäaikaissairauteni takia hitaampi työntekijä kuin muut. En muun muassa hahmota asioita ihan niin nopeasti kuin terveet. Terveysongelmani ei ole paheneva tai tarttuva. Olen saanut potkut hitauteni takia. En ole sillä tavalla katkera, kun huomasin selvästi, että en ole niin tuottava työntekijä kuin kolleegani.
Kuitenkin pärjäsin opinnoissani keskimääräistä paremmin ja valmistuin normaaliaikataulua vähän nopeammin. Tämä johtuu lähinnä siitä, että en käynyt töissä opintojeni ohella vaan keskityin opiskeluun. Pystyn lukemaan itsenäisesti oman alani artikkeleja ja oppikirjoja. Kurssien keskiarvo oli hieman keskitasoa parempi. Ja tutkinto on siis maisteri.
Mikä olisi sellainen työ, jossa annettaisiin aikaa hahmottaa asiat kunnolla ja saisi valita sen ratkaisutavan, jonka osaan parhaiten eikä potkittaisi pois jos ei heti saa tulosta aikaan annetuilla välineillä? Opinnoissa pärjäsin niin yksinäni kuin ryhmätyössä.
Omaa yritystä en halua perustaa, kun en osaa markkinoida itseäni sen verran, että saisin enemmän tuloja kuin työttömänä.
Työ ja työttömyys ottaa päähän
2
139
Vastaukset
- Maisteri_minakin
Voisikohan tämä pikkaisen riippua siitä alasta, jolle olet valmistunut ja jolla tahdot työskennellä? Lääkärin, opettajan, papin, ekonomin tai psykologin koulutuksella haetaan jonkin verran erilaisia töitä ja töissä korostuvat hieman eri vahvuusalueet.
- Firelord
Miksi haluat rahaa? Haluatko jostain syystä keskivertoa paremman auton kuin muilla? Varaudu kaivamaan taskusta vähintään 15 tuhatta euroa sitten. Kaikki asunnot on myös periaatteessa samanlaisia. Neljä suoraa ja neliskulmaista seinää, katto ja lattia. Monesti nekin maksavat yli 100 tuhatta euroa. Ostajan markkinat.
T.Piru
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238