Työ ja työttömyys ottaa päähän

vinkkiätarvitaan

Olisiko vinkkiä tilanteeseeni? Olen pitkäaikaissairauteni takia hitaampi työntekijä kuin muut. En muun muassa hahmota asioita ihan niin nopeasti kuin terveet. Terveysongelmani ei ole paheneva tai tarttuva. Olen saanut potkut hitauteni takia. En ole sillä tavalla katkera, kun huomasin selvästi, että en ole niin tuottava työntekijä kuin kolleegani.

Kuitenkin pärjäsin opinnoissani keskimääräistä paremmin ja valmistuin normaaliaikataulua vähän nopeammin. Tämä johtuu lähinnä siitä, että en käynyt töissä opintojeni ohella vaan keskityin opiskeluun. Pystyn lukemaan itsenäisesti oman alani artikkeleja ja oppikirjoja. Kurssien keskiarvo oli hieman keskitasoa parempi. Ja tutkinto on siis maisteri.

Mikä olisi sellainen työ, jossa annettaisiin aikaa hahmottaa asiat kunnolla ja saisi valita sen ratkaisutavan, jonka osaan parhaiten eikä potkittaisi pois jos ei heti saa tulosta aikaan annetuilla välineillä? Opinnoissa pärjäsin niin yksinäni kuin ryhmätyössä.

Omaa yritystä en halua perustaa, kun en osaa markkinoida itseäni sen verran, että saisin enemmän tuloja kuin työttömänä.

2

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maisteri_minakin

Voisikohan tämä pikkaisen riippua siitä alasta, jolle olet valmistunut ja jolla tahdot työskennellä? Lääkärin, opettajan, papin, ekonomin tai psykologin koulutuksella haetaan jonkin verran erilaisia töitä ja töissä korostuvat hieman eri vahvuusalueet.

• Firelord

Miksi haluat rahaa? Haluatko jostain syystä keskivertoa paremman auton kuin muilla? Varaudu kaivamaan taskusta vähintään 15 tuhatta euroa sitten. Kaikki asunnot on myös periaatteessa samanlaisia. Neljä suoraa ja neliskulmaista seinää, katto ja lattia. Monesti nekin maksavat yli 100 tuhatta euroa. Ostajan markkinat.
      T.Piru

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3844
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3425
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2448
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1809
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1487
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1238
    Aihe