säälittäviä on naiset suomessa.
Naiset rakastaa väkivaltaisia miehiä
10
239
Vastaukset
- erottu-on
Tuntuu uskomattomalta että naiset sietää väkivaltaa, itse olin avioliitossa oli toisin päin nainen saattoi lyödä. Mutta en koskaan lyönyt takaisin, kun menee näin riitaiseksi on paras erota. Osaa naisetkin käyttää väkivaltaa.
- loiro-m
Naistenkin pitäisi arvostaa miestä joka on kunnollinen.
- 221111
Mikä väkivaltaisessa miehessä kiinnostaa?
- NäinAjattelen
Minulla on ainakin kaksi teoriaa:
A. Kun mieheltä puuttuu kyky hallita tunteitaan, hän on kiinnostavan tunteikas ym. (Se kyllä tarkoittaa että murrosikä on jäänyt päälle ja aikuiseksi kasvaminen keskeytynyt.)
B. Väkivaltaisen miehen katsotaan voivan puolustaa naistaan. (Usein tällaiset miehet kylläkin pelkäävät todellista vastusta ja ovat väkivaltaisia vain heikompia kohtaan.)
Uskon, että väkivaltaisista miehistä viehättyneet naiset ovat itsekin heikkoja tunnistamaan tunteita tai jotenkin rikkinäisiä. On täysin eri asia kiinnostua siitä isosta ja rauhallisesta miehestä, jota muutkin miehet arvostavat. No, niitä riittää harvoille.- tttuyu
Kyllä sellainen nainen varmasti osaa arvostaa kunnollista miestä, joka on ollut väkivaltaisessa suhteessa. Mustasukkainen mies on monesti väkivaltainen.
- väkivallanuhrit
Väkivaltaisesta parisuhteesta ei ole helppo irrottautua. Väkivalta voi kestää vuosia,eikä nainen välttämättä koskaan lähde suhteesta. Syitä voivat olla häpeä,itsetunnon muremtuminen traumatisoituminen, huoli lapsista ja taloudellisesta toimeentulosta.
- kosiworth
Some saattaa niin kuin sinne huutaa.
- ihanoikein
Minua on kerran mies lyönyt (entinen poikaystävä) ja takasin tuli niin, että ei meinanneet kaverit tuntea seuraavana päivänä!
- Tekotekosyitä
Aika kauan sitä väkivaltaista miestä on paaponut, jos on huoli lapsista... Ja taloudelliset huolet ovat ihan huuhaata, ellei kyse ole tarpeesta hienoihin kulisseihin, ulkomaanmatkoihin ym.
- Kiltti-ja-Kunnollinen
Nainen rakastaa kun sitä lyödään ja siksi naiset ovat väkivaltaisen miehen kanssa. Turha selitellä millään vaikeudella erota. Ette halua erota. Apua on saatavilla mutta ette halua koska olette kiimaisia väkivaltaisia miehiä kohtaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984