Miksi miehet ei ole romanttisia?

yks.neiti

Seksiä kyllä vonkaavat ja humalassa mutta eivät osta kukkia eivätkä vie ravintolaan eikä romanttiselle lomalle.

125

775

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Löytyy

Ei pidä paikkaansa. Olen aina saanut mieheltäni kukkia ja toisten vaimot ovat sitä ihmetelleet aina. Se on ihanaa, kun mies todella välittää ja osoittaa sen. Voiko muuta vielä toivoa. Ravintolaan mennään aina välillä, kun jokin juhlapäivä. Kahden välillä mökille takkatulen ääreen. Ihanaa.

• 2322

Ihanaa että miehesi tuo kukkia, mutta kyllä minusta välittäminen osoitetaan ihan muilla jutuilla kuin lahjoilla ja kukkapuskilla. Välittämisen voi näyttää ilman kukkiakin ja kukkia voi antaa välittämåttäkin.

• Nainen-29-

Ravintolaan mennään ja mies vetää pers kännit heti. Ei syö mitään vaan tilaa tunnin aikana 6 olutta. Sellaisista miehistä on kokemusta.

• veio3
        Nainen-29- kirjoitti:

Ravintolaan mennään ja mies vetää pers kännit heti. Ei syö mitään vaan tilaa tunnin aikana 6 olutta. Sellaisista miehistä on kokemusta.

Niin, sano äitillesi et valitsee sulle paremman miehen. Niin, vai kuka sinulle miehet valitsee.
        Katsos, kyllä kannattaa valitsijan katsoa peiliin. Se vaan on niin, et silloin on samanlaiset antennit pystyssä ja valitsijalla on jokin tarve valita juuri tietynlainen mies.
        Valitsijan pitäisi huomata millaiset voimat itseä kuljettaa ja päästä niistä ensin eroon, niin saattaisi löytää miehen joka on samalla tasolla.

• veio3

Suuri ongelma on siinä että Haliwuud on hypnotisoinut niin monen miehen ja naisen. Monilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä itse haluaisi parisuhteelta, vaan matkitaan idoleita yms. roskaa joka eksyttää omista tarpeista ja loppu onkin sitten sattuman kauppaa ja eksyksissä ajelehtimista.

• veio3

Joku on keksinyt sanan romantiikka ja antanut sille tietyn sisällön jota sitten havitellaan ja arvioidaan muita sen perusteella. Voivoi.
        Se romantiikka ei kuulu ihmisen tarpeisiin vaan on samaa kuin tupakka tai alko tai huumeet, yms.
        Sen kautta yritetään hakea jotain sellaista mitä ei oikeasti tarvita.

• Tutkitustiromantikkomies
        2322 kirjoitti:

Ihanaa että miehesi tuo kukkia, mutta kyllä minusta välittäminen osoitetaan ihan muilla jutuilla kuin lahjoilla ja kukkapuskilla. Välittämisen voi näyttää ilman kukkiakin ja kukkia voi antaa välittämåttäkin.

Vein kesällä naisen rantaan ja ongin kalaa. Tein notskin ja laitoin kalat halsteriin paistumaan. Myöhemmin nainen sanoi minun olevan täysin romantiikkaa osaamaton???

• kyllämullekelpais
        Tutkitustiromantikkomies kirjoitti:

Vein kesällä naisen rantaan ja ongin kalaa. Tein notskin ja laitoin kalat halsteriin paistumaan. Myöhemmin nainen sanoi minun olevan täysin romantiikkaa osaamaton???

Mulle romantiikka on juuri tuollaisia tekoja. Ei kukkia ja suklaata eikä ravintolaruokaa. Ehkä sun nainen ymmärtää romantiikan erilailla?

• Tutkitustiromantikkomies
        kyllämullekelpais kirjoitti:

Mulle romantiikka on juuri tuollaisia tekoja. Ei kukkia ja suklaata eikä ravintolaruokaa. Ehkä sun nainen ymmärtää romantiikan erilailla?

Ei ole muuten mun nainen. Ei olla yhdessä enää. Kuvitteli mua automaatiksi.

• naisetovatniinvalinneet

Ovat kyllä, mutta naiset halveksivat ujonpuoleisia romanttisia miehiä ja ovat lääpällään niihin röyhkeisiin panomiehiin, jotka keräävät haaremia ja eivät omaa tippaakaan herkkyyttä romantiikkaan.

• kjhlkjlkjhl

Höpö höpö! Täällähän kuollaan itsesääliin jo pelkästä ajatuksesta, että naiselle pitäis tarjota kuppi kahvia treffeillä.

• 121212121212
        kjhlkjlkjhl kirjoitti:

Höpö höpö! Täällähän kuollaan itsesääliin jo pelkästä ajatuksesta, että naiselle pitäis tarjota kuppi kahvia treffeillä.

Osaatko mainita romantiikkaa johon ei liity kuvio jossa mies maksaa naiselle jotain?

• oiuoijoij
        121212121212 kirjoitti:

Osaatko mainita romantiikkaa johon ei liity kuvio jossa mies maksaa naiselle jotain?

Koska viimeksi kannoit naisen luona sänkyyn tarjottimen, jossa on aamupala? (Kaikki materiaalit toki naisen ostamia.) Koska viimeksi kävit lainaamassa naiselle kirjastosta romanttisen rakkausromaanin? Koska viimeksi katsoit hänen kanssaan romanttisen elokuvan? Koska viimeksi lainasit kaveriltasi kitaran, ja soitit ikkunan alla romanttisen biisin? öööö.....

(Sanoja ei voi laskea, koska silloin motiivi on saada toki aina pillua..)

• 121212121212
        oiuoijoij kirjoitti:

Koska viimeksi kannoit naisen luona sänkyyn tarjottimen, jossa on aamupala? (Kaikki materiaalit toki naisen ostamia.) Koska viimeksi kävit lainaamassa naiselle kirjastosta romanttisen rakkausromaanin? Koska viimeksi katsoit hänen kanssaan romanttisen elokuvan? Koska viimeksi lainasit kaveriltasi kitaran, ja soitit ikkunan alla romanttisen biisin? öööö.....

(Sanoja ei voi laskea, koska silloin motiivi on saada toki aina pillua..)

Silloin viimeksi kun tapasin naisen joka arvostaa juuri tuota.

...niin, eli en koskaan.

Nuo eleet katsos tulevat _sen jälkeen_ kun mies on hankkinut rahalla ja statuksella sängyn sinne unelmataloon ja ottanut naisensa röyhkeän panomiehen elkein.

Kun nainen kertoo haluavansa romantiikkaa, nainen jättää kertomatta haluavansa romantiikkaa tasokkaalta mieheltä jolta romantiikkaa on vaikeinta saada. Ne miehet jotka haluavat olla romanttisia, eivät naisia kiinnosta.

• iuhihkhkk
        121212121212 kirjoitti:

Silloin viimeksi kun tapasin naisen joka arvostaa juuri tuota.

...niin, eli en koskaan.

Nuo eleet katsos tulevat _sen jälkeen_ kun mies on hankkinut rahalla ja statuksella sängyn sinne unelmataloon ja ottanut naisensa röyhkeän panomiehen elkein.

Kun nainen kertoo haluavansa romantiikkaa, nainen jättää kertomatta haluavansa romantiikkaa tasokkaalta mieheltä jolta romantiikkaa on vaikeinta saada. Ne miehet jotka haluavat olla romanttisia, eivät naisia kiinnosta.

Koska viimeksi ihastuit naiseen, joka ei ollut nuori/nätti? :)

(Mutta ME ei aleta tapella, koska olen itsekin suuri palstatotuuksien ystävä..) :)

• 121212121212
        iuhihkhkk kirjoitti:

Koska viimeksi ihastuit naiseen, joka ei ollut nuori/nätti? :)

(Mutta ME ei aleta tapella, koska olen itsekin suuri palstatotuuksien ystävä..) :)

Olen jo sanonut että olen 29v ja nainen saisi olla max 25v ettei biologinen kello tikitä jo yhdessä elämisen opettelun alkumetreillä.

Lähes kaikki normaalipainoiset ja terveellisesti elävät nuorehkot naiset ovat silmissäni nättejä.

• oijlkjlk
        121212121212 kirjoitti:

Olen jo sanonut että olen 29v ja nainen saisi olla max 25v ettei biologinen kello tikitä jo yhdessä elämisen opettelun alkumetreillä.

Lähes kaikki normaalipainoiset ja terveellisesti elävät nuorehkot naiset ovat silmissäni nättejä.

Ei auta. Pulleat hevostytöt arvostavat kiltin miehen romanttisia (h. 0e) eleitä.

• 121212121212
        oijlkjlk kirjoitti:

Ei auta. Pulleat hevostytöt arvostavat kiltin miehen romanttisia (h. 0e) eleitä.

Ja usein nekin vain nuorina hevostyttöinä, ennen kuin baarien ovat aukeavat ja opiskelijatytöt havaitsevat että tarjolla on muutakin kuin romanttisia kilttejä poikia. Silloin lukioajan poikkis vaihtuu isompaan, maskuliinisempaan, menevämpään ja dominoivampaan mieheen joka ei kukkia keräile.

• Eikö tuo ole vähän yleistystä? Ystävissäni on kyllä naisia moneen junaan. Itse arvostan ujoa romantiikkaa, esimerkiksi sitä että hipsuttaa mua selästä. Jotkut kavereistani ovat selvästi enemmän kiinnostuneita ns. kovista jätkistä, jotka ajaa moottoripyörää, juo kaljaa ja on juroja (ja ehkä salaa kahden kesken ihan kivojakin?), mutta on myös sellaisia, jotka arvostavat miehessä pehmeyttä ja kiltteyttä.

• 121212121212
        disappearer kirjoitti:

Eikö tuo ole vähän yleistystä? Ystävissäni on kyllä naisia moneen junaan. Itse arvostan ujoa romantiikkaa, esimerkiksi sitä että hipsuttaa mua selästä. Jotkut kavereistani ovat selvästi enemmän kiinnostuneita ns. kovista jätkistä, jotka ajaa moottoripyörää, juo kaljaa ja on juroja (ja ehkä salaa kahden kesken ihan kivojakin?), mutta on myös sellaisia, jotka arvostavat miehessä pehmeyttä ja kiltteyttä.

Kyllä, mutta pätee useimpiin naisiin ikävälillä 20-25v.

"Itse arvostan ujoa romantiikkaa, esimerkiksi sitä että hipsuttaa mua selästä."

Tuo voi tarkoittaa mitä vain. Esim. pelimiestä joka hipsuttelee selkään tilanteessa jossa ujo mies tyytyisi juttelemaan.

• 121212121212 kirjoitti:

Kyllä, mutta pätee useimpiin naisiin ikävälillä 20-25v.

"Itse arvostan ujoa romantiikkaa, esimerkiksi sitä että hipsuttaa mua selästä."

Tuo voi tarkoittaa mitä vain. Esim. pelimiestä joka hipsuttelee selkään tilanteessa jossa ujo mies tyytyisi juttelemaan.

Kaikki tulkitsevat toisiaan omista viitekehyksistään. Sun kohdalla mun kirjoitukseni voi tarkoittaa tuotakin. Tarkennan kuitenkin, että oikeasti en tykkää siitä jos joku koskee muhun ilman lupaa. Kun haluan hipsutuksia, pyydän sitä. En usko, että ujo mies kieltäytyisi hipsuttamasta, jos kauniisti pyytää. Edelleenkään en edes minkään kovis-miesten läheisyyttä edes kaipaa.

• 121212121212
        disappearer kirjoitti:

Kaikki tulkitsevat toisiaan omista viitekehyksistään. Sun kohdalla mun kirjoitukseni voi tarkoittaa tuotakin. Tarkennan kuitenkin, että oikeasti en tykkää siitä jos joku koskee muhun ilman lupaa. Kun haluan hipsutuksia, pyydän sitä. En usko, että ujo mies kieltäytyisi hipsuttamasta, jos kauniisti pyytää. Edelleenkään en edes minkään kovis-miesten läheisyyttä edes kaipaa.

"Joku" vai "kukaan"?

Ei ne koviksista tykkäävätkään halua että kuka tahansa tulee uhoamaan - mutta kun se tietty pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen ja matalaääninen röyhkeän itsevarma porukan kingi tulee uhoamaan...

"Joku" vai "kukaan"?

Ei ne koviksista tykkäävätkään halua että kuka tahansa tulee uhoamaan - mutta kun se tietty pitkä, leveäharteinen, jykeväleukainen ja matalaääninen röyhkeän itsevarma porukan kingi tulee uhoamaan...

Kukaan. Ihan oikeasti, aidosti ja varmasti en tykkää siitä, että kukaan koskee ilman lupaa. Ei edes ihannoimani mies-idolit tai vahvaleukaiset ja itsevarmat testosteronipakkaukset.

• iuhiuhuk
        121212121212 kirjoitti:

"Joku" vai "kukaan"?

Nyt taidetaan puhua eri miestyypistä.. ? Siis siitä miehekkäästä ja keskustelevasta ihanasta nallekarhusta, joka on aviomiesainesta. Siinä paketissa kiltteys ja kunnollisuus on sykähdyttävää, köyhyys itsessään romanttista.

• 121212121212
        disappearer kirjoitti:

Kukaan. Ihan oikeasti, aidosti ja varmasti en tykkää siitä, että kukaan koskee ilman lupaa. Ei edes ihannoimani mies-idolit tai vahvaleukaiset ja itsevarmat testosteronipakkaukset.

Ai että se sytyttää jos mies kysyy lupaa?

"Saanko hipaista käsivarttasi?"
        "Saanko laittaa käteni alaselällesi"
        "Olemmeko niin pitkällä että saan luvan koskettaa reittäsi?"

Älä nyt viitsi. Jokainen tajuaa että luvan kysyminen on epävarmaa burgerointia, miehen PITÄÄ ottaa riski yrittämällä lukea naisen signaaleja ja sitten edetä rohkeasti lupaa kysymättä.

• 121212121212
        iuhiuhuk kirjoitti:

Nyt taidetaan puhua eri miestyypistä.. ? Siis siitä miehekkäästä ja keskustelevasta ihanasta nallekarhusta, joka on aviomiesainesta. Siinä paketissa kiltteys ja kunnollisuus on sykähdyttävää, köyhyys itsessään romanttista.

Ulkonäöllisesti nallekarhu se on bodari ilman bodausta. Iso, leveät hartiat, vahva leuka, isot kädet, jne. Geneettinen komeus ratkaisee.

Köyhyys on romanttista opiskeluaikana, kun kaverit ostavat unelmataloja niin nallekarhultakin halutaan 40h työviikko ylityöt taloa/asuntoa rempatessa. Naiset jotka hyväksyvät jatkossakin köyhyyden, eivät ota perusperttejä vaan renttuja/jännämiehiä tms.

Statusmies välttää ylityöt ostamalla valmiiksi hyvän asunnon ja ostamalla remppapalvelut.

Ai että se sytyttää jos mies kysyy lupaa?

"Saanko hipaista käsivarttasi?"
        "Saanko laittaa käteni alaselällesi"
        "Olemmeko niin pitkällä että saan luvan koskettaa reittäsi?"

Älä nyt viitsi. Jokainen tajuaa että luvan kysyminen on epävarmaa burgerointia, miehen PITÄÄ ottaa riski yrittämällä lukea naisen signaaleja ja sitten edetä rohkeasti lupaa kysymättä.

Lakkaan vänkäämästä kanssasi just tasan nyt. :)

• 121212121212
        disappearer kirjoitti:

Lakkaan vänkäämästä kanssasi just tasan nyt. :)

Hyvä että vihdoinkin myönnät suoraan olevasi samaa mieltä :)

• keittiöekspertti

Tässä esitetään että köyhät ei ole romanttisia...

Naisetko syvällisiä?

• ijlkjhlkjhlhj

No pidä SÄ nyt turpas kiinni, kun ei koskaan mitään järkevää asiaa..

• Et kai ajattele, että yks vähän huonosti ilmaistu aloitus = kaikki naiset ajattelee juuri noin? Kovin älykästä. :)

• keittiöekspertti
        ijlkjhlkjhlhj kirjoitti:

No pidä SÄ nyt turpas kiinni, kun ei koskaan mitään järkevää asiaa..

Onhan se maksaminen romanttista.

• ei_binäärinen_hälyttäjä
        keittiöekspertti kirjoitti:

Onhan se maksaminen romanttista.

Niinpä, voi vittu kun mun lompakosta ei löydy yhtään romantiikkaa. Voishan sitä tietysti yrittää lottovoittoa... mutta kun sekin on huijausta, ei kukaan niitä jättipotteja oikeasti voita. 8/

• veio3

Liian monet naiset mittaavat arvoaan sillä miten paljon pystyvät imemään rahaa mieheltä. Se tekee monesta naisesta maksullisia naisia.

• 121212121212

No vastaushan kävi ilmi avauspostauksesta.

Naiset suosivat joko röyhkeää panomiestä tai romanttista miestä...joka maksaa naiselle ravintolan ja lomamatkan.

Kumpi on miehen näkökulmasta kannattavampaa?

• Metsäänhiivi

Kyllä vähemmällä voi loihtia romanttisen illan, vaikka nuotiotulen ääressä ja luonnosta keräämällä kukkia. Siinä on jos jossain romantiikkaa mielestäni. Ei raha aina ratkaise!

• 121212121212
        Metsäänhiivi kirjoitti:

Kyllä vähemmällä voi loihtia romanttisen illan, vaikka nuotiotulen ääressä ja luonnosta keräämällä kukkia. Siinä on jos jossain romantiikkaa mielestäni. Ei raha aina ratkaise!

Ei kiinnosta parhaassa naimaiässä olevia naisia. Komeus, röyhkeä itsevarmuus, pelimiestaidot, raha ja status ratkaisevat.

Romantiikka on mitä toivotaan siltä tasokkaalta (komeus, raha, status, pelimiestaidot) mieheltä joka ollaan jo valittu.

Ei kiinnosta parhaassa naimaiässä olevia naisia. Komeus, röyhkeä itsevarmuus, pelimiestaidot, raha ja status ratkaisevat.

Romantiikka on mitä toivotaan siltä tasokkaalta (komeus, raha, status, pelimiestaidot) mieheltä joka ollaan jo valittu.

Tuo on niin yksisilmäinen ajattelutapa, onneksi totuus on tarua ihmeellisempää. :)
        T. Parhaassa naimaiässä oleva nainen

• ja.sehän.nähdään
        disappearer kirjoitti:

Tuo on niin yksisilmäinen ajattelutapa, onneksi totuus on tarua ihmeellisempää. :)
        T. Parhaassa naimaiässä oleva nainen

"T. Parhaassa naimaiässä oleva nainen"
        Niin paljonko sitten oli ikää? Äkkiseltään voisi veikata että sun käsitys parhaasta naimaiästä ei totuutta vastaa...

• ja.sehän.nähdään kirjoitti:

"T. Parhaassa naimaiässä oleva nainen"
        Niin paljonko sitten oli ikää? Äkkiseltään voisi veikata että sun käsitys parhaasta naimaiästä ei totuutta vastaa...

Olen jokusen vuoden nuorempi kuin 12121212.

• ja.sehän.nähdään
        disappearer kirjoitti:

Buah hah haa. Ja tosissasi luulet olevasi edelleen parhaassa naimaiässä. Voi voi.

Alamäkesi on alkanut jo useampia vuosia sitten ja vauhti vaan kiihtyy päivä päivältä.

• 121212121212
        disappearer kirjoitti:

Paras naimaikähän siis oli alle 25v (naisilla).

Buah hah haa. Ja tosissasi luulet olevasi edelleen parhaassa naimaiässä. Voi voi.

Alamäkesi on alkanut jo useampia vuosia sitten ja vauhti vaan kiihtyy päivä päivältä.

Onneksi 99% miehistä ei ajattele siten kuin sinä ajattelet. :)

• ja.sehän.nähdään
        disappearer kirjoitti:

Voi voi. Kylläpä olet naiivi.

Karu totuus, sinulle, on että todellakin valtaosa miehistä ajattelee juuri noin.

Mutta on sunkin vielä mahdollisuus joku epätoivoinen aisuri-insinööri löytää.

Voi voi. Kylläpä olet naiivi.

Karu totuus, sinulle, on että todellakin valtaosa miehistä ajattelee juuri noin.

Mutta on sunkin vielä mahdollisuus joku epätoivoinen aisuri-insinööri löytää.

Ehkäpä aisuri-insinööri onkin se juttu mitä haluan. Kuka tietää.

• 121212121212

• disappearer kirjoitti:

Kun toisessa ketjussa kaipailet sodan päättymistä, mikä sinällään oikein hyvä ajatus, niin ei kannattaisi tehdä mitään 99%-oletuksia siitä vastapuolesta ellet tosiaan ole kuullut sataa tai kahtasataa todistajanlausuntoasi oletuksesi puolesta.

• scrg kirjoitti:

Kun toisessa ketjussa kaipailet sodan päättymistä, mikä sinällään oikein hyvä ajatus, niin ei kannattaisi tehdä mitään 99%-oletuksia siitä vastapuolesta ellet tosiaan ole kuullut sataa tai kahtasataa todistajanlausuntoasi oletuksesi puolesta.

Ihan järkevä pointti. En voi yleistää. Olen kuitenkin ollut onnekas, kun kasvotusten tapaamistani miehistä valtaosa on ollut ihan myönteisiä mua kohtaan.

• disappearer kirjoitti:

Ihan järkevä pointti. En voi yleistää. Olen kuitenkin ollut onnekas, kun kasvotusten tapaamistani miehistä valtaosa on ollut ihan myönteisiä mua kohtaan.

No miksi ne ei olisi myönteisiä? Pitäisi nyt paremmin määritellä mitä parhaalla naimaiällä tarkoitetaan.

Mutta ajatuskokeena: kuvittele potentiaalisten kumppaniesi joukko kun olet 22v ja kun olet 32v. Onko niissä eroa?

• scrg kirjoitti:

No miksi ne ei olisi myönteisiä? Pitäisi nyt paremmin määritellä mitä parhaalla naimaiällä tarkoitetaan.

Mutta ajatuskokeena: kuvittele potentiaalisten kumppaniesi joukko kun olet 22v ja kun olet 32v. Onko niissä eroa?

Määrittelin itseni parhaassa naimaiässä olevaksi sen perusteella, että 12121212 sanoi sen iän olevan alle 25v. Oma mielipiteeni toki on, että kun on valmis menemään jonkun kanssa naimisiin, on parhaassa naimaiässä.

Luulenpa, että potentiaalisten kumppaneiden joukko on pitkälti sama, eli suunnilleen oman ikäiset /-4v. miehet.

• disappearer kirjoitti:

Määrittelin itseni parhaassa naimaiässä olevaksi sen perusteella, että 12121212 sanoi sen iän olevan alle 25v. Oma mielipiteeni toki on, että kun on valmis menemään jonkun kanssa naimisiin, on parhaassa naimaiässä.

Luulenpa, että potentiaalisten kumppaneiden joukko on pitkälti sama, eli suunnilleen oman ikäiset /-4v. miehet.

"Luulenpa, että potentiaalisten kumppaneiden joukko on pitkälti sama, eli suunnilleen oman ikäiset /-4v. miehet. "

Mä taas luulen että on aika iso ero: siinä kymmenessä vuodessa alun isommasta joukosta on ensinnäkin poistunut ne, jotka on jo sillä välin vakiintuneet. Toiseksi siitä on poistunut ne, jotka aikoo vakiintua mutta tekeekin sen vaikkapa -4v - -8v-ikäisen kanssa. Kolmanneksi siitä poistuu vielä ne, joita vakiintuminen ei enää kiinnostakaan. Sä voisit vastaavasti keksiä sitten niitäkin joukkoja, jotka ei ole poistunut vaan päin vastoin muuttuneet potentiaalisiksi kumppaneiksi tuossa 10 vuodessa.

• scrg kirjoitti:

"Luulenpa, että potentiaalisten kumppaneiden joukko on pitkälti sama, eli suunnilleen oman ikäiset /-4v. miehet. "

Mä taas luulen että on aika iso ero: siinä kymmenessä vuodessa alun isommasta joukosta on ensinnäkin poistunut ne, jotka on jo sillä välin vakiintuneet. Toiseksi siitä on poistunut ne, jotka aikoo vakiintua mutta tekeekin sen vaikkapa -4v - -8v-ikäisen kanssa. Kolmanneksi siitä poistuu vielä ne, joita vakiintuminen ei enää kiinnostakaan. Sä voisit vastaavasti keksiä sitten niitäkin joukkoja, jotka ei ole poistunut vaan päin vastoin muuttuneet potentiaalisiksi kumppaneiksi tuossa 10 vuodessa.

No joo, ajattelin että luonnollisesti ne jotka pariutuu muiden kaa / eivät ole kiinnostuneita musta karsiutuvat.

Luulen, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä joustavammaksi kumppaniehdokkaiden "yläikäraja" muuttuu. Ehkä 32-vuotiaana joku kuuden vuoden ikäerokaan ei tunnu liian suurelta. Vaikeaa silti nähdä, että kolmenkympin alkupuolella yli nelikymppiset kiinnostaisi.

• disappearer kirjoitti:

No joo, ajattelin että luonnollisesti ne jotka pariutuu muiden kaa / eivät ole kiinnostuneita musta karsiutuvat.

Luulen, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä joustavammaksi kumppaniehdokkaiden "yläikäraja" muuttuu. Ehkä 32-vuotiaana joku kuuden vuoden ikäerokaan ei tunnu liian suurelta. Vaikeaa silti nähdä, että kolmenkympin alkupuolella yli nelikymppiset kiinnostaisi.

"No joo, ajattelin että luonnollisesti ne jotka pariutuu muiden kaa / eivät ole kiinnostuneita musta karsiutuvat."

Pelkkä kahden ihmisen molemminpuolinen kiinnostus ja sopivuus ei riitä. Molemmilla pitää myös olla samaan aikaan valmius edetä yhdessä.

"Luulen, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä joustavammaksi kumppaniehdokkaiden "yläikäraja" muuttuu. "

Ikäyläraja joustaa tavallisesti vamaan miehilläkin, mutta ei oman ikääntymisen tahtiin. Oman ikäiset on ok kaksikymppisenä, mutta jos ei silloin tärppää, niin katse alkaa kääntymään itseä nuorempiin. Sitten kun perhekuviot on taakse jäänyttä elämää tai haavetta, niin ikä voi jälleen menettää merkitystään.

• 121212121212
        disappearer kirjoitti:

Olen 29v ja voin sanoa että jos nykynaisen tavoin kuvittelet että voit odotella ikuisesti, olet väärässä. Nuoruus on naisen supervoima, ja sillä on parasta ennen-päiväys.

Kuten näit ylläolevasta linkistä, miehen silmissä 20-22v nainen on kaunein, eikä tämä muutu ollenkaan miehen ikääntyessä. Mitä vanhempia miehet olevat, sitä suurempi ikäero on toiveissa. Siihen vaikuttaa ulkonäkö ja sekin, että harva kovasti alle 40v haluaa kiirehtiä lisääntymisen kanssa. Ne kolmevitoset ei todellakaan katsele ensisijaisesti kolmekakkosia, vaan <30v naisia. Erityisesti jos puhutaan tasokkaista miehistä, eikä niistä joita et halua.

Kun olet 32v, pariutumisruletti on auttamatta ohi. Hyvät vakiintumishaluiset miehet on viety. Tilanne nyt vs silloin on kuin yö ja päivä. Trust me.

• rannanerkki

Aina olen kaljalaatikosta antanut juoda mitä jaksaa jos on pillua antannu, niille muijille jotka on suihin ottanu olen tosta pellon reunasta toisinaan kukkia poiminut.

Näille jotka on vaimoainesta olen verkoilta kuhia tuonnu ja rantasaunan lämmössä makkaraa paistettu ja viinaakin olen tarjonnu.
      Minä ainakin ole osani tästä romantiikasta teheny.

• hilmanmies

Miekii oon nättejä sanoja supissu niie akkojen korviin jotka kaks sormea ovat peräaukkoon antanneet työntää ja levittää sormia kun ne on siellä peräaukossa paskan seas.

• mielumminilman
        hilmanmies kirjoitti:

Miekii oon nättejä sanoja supissu niie akkojen korviin jotka kaks sormea ovat peräaukkoon antanneet työntää ja levittää sormia kun ne on siellä peräaukossa paskan seas.

Sie se ootki kusinen provo

• ettäsilleen

En oikein ymmärrä, miksi vähiä rahoja pitäisi haaskata nopeasti kuihtuviin kukkiin. Muutenkin olen niin köyhä, ettei mulla ole varaa olla romanttinen kuten sinä haluaisit.

Köyhyys on siis epäromanttista. Ei kyllä mikään yllätys, sillä rikkaus on tunnetusti naisten mielestä seksikästä, joten kai se on sitten myös romanttista.

• että.silleen

No, se oli KAIMANI mielipide!
        Minä kuljen vähän eri latuja. Kukkia saa poimittua myös luonnosta... keväästä aina myöhäis syksyyn asti. Romanttista olis myös keittää rannassa kalakeittoa nuotiolla, itse pyydetystä kalasta. ( jos mies vaan on se oikea)

Kaimani kyllä näyttää osaavan kalastaa... joten palkitaan nyt sitten vastauksella. =))

Vastakysymys kaimalleni: miten hiivatissa sinä saat rahan romanttiseksi?
        No sillä saa ostettua yhtä sun toista roinaa... mikä on vain tavaraa. Romantiikka tulee vain parin itsensä luomana... siitä keskinäisestä aidosta tunteesta. PÖLÖ!

ykskakkonen... oot pihalla kuin talitintti!
        ja HC-ätmeliä huomaan vaivaavan dementian... unohtaa kuka mitäkin on vastaillut mihinkin tiedusteluihin. Tai väheksyy kertakaikkiaan eri mieltä olevia vatauksia.

• vittu.mitä.paskaa
        että.silleen kirjoitti:

Minä kuljen vähän eri latuja. Kukkia saa poimittua myös luonnosta... keväästä aina myöhäis syksyyn asti. Romanttista olis myös keittää rannassa kalakeittoa nuotiolla, itse pyydetystä kalasta. ( jos mies vaan on se oikea)

Kaimani kyllä näyttää osaavan kalastaa... joten palkitaan nyt sitten vastauksella. =))

No sillä saa ostettua yhtä sun toista roinaa... mikä on vain tavaraa. Romantiikka tulee vain parin itsensä luomana... siitä keskinäisestä aidosta tunteesta. PÖLÖ!

ja HC-ätmeliä huomaan vaivaavan dementian... unohtaa kuka mitäkin on vastaillut mihinkin tiedusteluihin. Tai väheksyy kertakaikkiaan eri mieltä olevia vatauksia.

"Romanttista olis myös keittää rannassa kalakeittoa nuotiolla"

No tuollaista roskaa nyt et usko itsekään.

• ettäsilleen
        että.silleen kirjoitti:

Kyllä olen itsekin monesti poiminut kukkia. Jotenkin vain tuntuu ettei sellaista oikein arvosteta.

"Vastakysymys kaimalleni: miten hiivatissa sinä saat rahan romanttiseksi?"

Ei raha mun mielestäni romanttist olekaan, mutta minä olenkin vain mies. Naiset sen sijaan tuntuvat kaipaavan sellaista romantiikkaa, joka vaatii rahaa, mieluummin paljon, ja ainakin enemmän kuin mihin mulla on varaa.

• 121212121212
        että.silleen kirjoitti:

"ykskakkonen... oot pihalla kuin talitintti!"

Ja millaisia miehiä että.silleen on valinnut?

Omien sanojensa mukaan?

Pelimiehiä jotka eivät olisikaan pysyneet uskollisina sinulle.

Sillä millaisista miehistä sanot tai uskot pitäväsi, ei ole pienintäkään merkitystä. Vain sillä on merkitystä millaisia miehiä olet valinnut.

• että.silleen
        121212121212 kirjoitti:

"ykskakkonen... oot pihalla kuin talitintti!"

Ja millaisia miehiä että.silleen on valinnut?

Omien sanojensa mukaan?

Pelimiehiä jotka eivät olisikaan pysyneet uskollisina sinulle.

Sillä millaisista miehistä sanot tai uskot pitäväsi, ei ole pienintäkään merkitystä. Vain sillä on merkitystä millaisia miehiä olet valinnut.

Tämä viimeisin "sulhanen" saattoi olla jopa sinun mittapuusi mukaan sutki pelimies.

Minä kyllä tutustuin aivan erilaiseen herrasmieheen... Brasseissa 2014. Kuljetti mua paikasta toiseen ja oli oppaana ja turvanani vieraassa maassa.
        En minä siellä olisi pärjännyt ilman miehistä seuraa... kiertämässä kaupungilla ja rannoilla ihan omin nokkineni. Se ei olisi ollut viisasta!

Eikä hän todellakaan maksanut minun matkaani, sen maksoi Faija... sai myös Emon siten matkalle mukaan. (faija yritti saada vielä sovintoa heidän välilleen)
        Kuukauden verran kuljettiin Veskun kanssa siellä sun täällä... syötiin ulkona ja makoiltiin uimarannalla tai kierrettiin kaupunkia ja käytiin katsomassa niitä otteluja joihin meillä oli valmiiksi ostetut liput jne.!

Kohteli mua kuin isoveli suojelevasti... oli kohtelias ja ohjaili kaikessa mahdollisessa. Levitteli aurikovoidettakin mun iholleni... minun pyynnöstäni, mutt sen tehtyään vei minut syömään läheiseen tavernaan. Selitti etten saanut olla auringossa heti voiteen levityksen jälkeen tai ihoni palaa...jne plät plät plää...

Miehen lähentely alkoi vasta sen jälkeen kun olimme palanneet kotimaahan, joka jälkeen päin ajateltuna saattoi johtua myös Faijasta! Joka myös suojeli minua.
        Ilmoitti Veskulle ett: Olet vastuussa minun tyttärestäni itse henkilökohtaisesti, kun otat hänet matkaasi... minne sitten menettekin. Kai sinä miehenä sen ymmärrät.

Jonkin aikaa kaikki oli kuin satua... jota se olikin, ja sitten tultiin arkeen. Aikataulunsa eivät pitäneet... minä olin se joka sain väistää, jos jotakin mielenkiintoista oli muualla.
        Odotin valmiin illallisen kanssa, jonka hän nimenomaan oli pyytänyt valmistamaan ajankohdaksi... kun hän tulee luokseni.
        Tuli Turkuun ja tapasi kavereitaan, ryypiskelivät... ja minä odotin ja odotin.
        Kun siitä alkoi tulla tapa mä nostin älläkän! Hän sanoi hoitavansa vain työnsä puolesta noita tärkeitä suhteitaan, alansa muihin vaikuttaviin ihmisiin.

Lopulta annoin periksi ja hylkäsin miehen... jota hän ei pystynyt pitkään aikaan ymmärtämään. Minä ymmärrän kyllä ett jokus saattaa työ mennä yksityiselämän edelle... siis joskus!
        Vaan en minäkään mikään päivystävä yökortteeri ja keishanainen ole! The End!

• 121212121212
        että.silleen kirjoitti:

Tämä viimeisin "sulhanen" saattoi olla jopa sinun mittapuusi mukaan sutki pelimies.

Minä kyllä tutustuin aivan erilaiseen herrasmieheen... Brasseissa 2014. Kuljetti mua paikasta toiseen ja oli oppaana ja turvanani vieraassa maassa.
        En minä siellä olisi pärjännyt ilman miehistä seuraa... kiertämässä kaupungilla ja rannoilla ihan omin nokkineni. Se ei olisi ollut viisasta!

Eikä hän todellakaan maksanut minun matkaani, sen maksoi Faija... sai myös Emon siten matkalle mukaan. (faija yritti saada vielä sovintoa heidän välilleen)
        Kuukauden verran kuljettiin Veskun kanssa siellä sun täällä... syötiin ulkona ja makoiltiin uimarannalla tai kierrettiin kaupunkia ja käytiin katsomassa niitä otteluja joihin meillä oli valmiiksi ostetut liput jne.!

Kohteli mua kuin isoveli suojelevasti... oli kohtelias ja ohjaili kaikessa mahdollisessa. Levitteli aurikovoidettakin mun iholleni... minun pyynnöstäni, mutt sen tehtyään vei minut syömään läheiseen tavernaan. Selitti etten saanut olla auringossa heti voiteen levityksen jälkeen tai ihoni palaa...jne plät plät plää...

Miehen lähentely alkoi vasta sen jälkeen kun olimme palanneet kotimaahan, joka jälkeen päin ajateltuna saattoi johtua myös Faijasta! Joka myös suojeli minua.
        Ilmoitti Veskulle ett: Olet vastuussa minun tyttärestäni itse henkilökohtaisesti, kun otat hänet matkaasi... minne sitten menettekin. Kai sinä miehenä sen ymmärrät.

Jonkin aikaa kaikki oli kuin satua... jota se olikin, ja sitten tultiin arkeen. Aikataulunsa eivät pitäneet... minä olin se joka sain väistää, jos jotakin mielenkiintoista oli muualla.
        Odotin valmiin illallisen kanssa, jonka hän nimenomaan oli pyytänyt valmistamaan ajankohdaksi... kun hän tulee luokseni.
        Kun siitä alkoi tulla tapa mä nostin älläkän! Hän sanoi hoitavansa vain työnsä puolesta noita tärkeitä suhteitaan, alansa muihin vaikuttaviin ihmisiin.

Lopulta annoin periksi ja hylkäsin miehen... jota hän ei pystynyt pitkään aikaan ymmärtämään. Minä ymmärrän kyllä ett jokus saattaa työ mennä yksityiselämän edelle... siis joskus!

Niinhän usein sanotaan että naiset rakastuvat isänsä kaltaisiin miehiin, ja sinähän kerroit isäsi olleen nuoruudessaan lipevä pelimies.

Auervaaratyypit osaavat järjestää sadun, kaikki sujuu helposti ja sulavasti, ei tarvitse kuin mennä mukana.

...mikä onkin hassua. Väität olevasi itsenäinen nainen, ja kuitenkin sytyt siitä kun saat "vain olla nainen" (passiivinen objekti) miehen hoitaessa asiat.

"Kohteli mua kuin isoveli suojelevasti... oli kohtelias ja ohjaili kaikessa mahdollisessa."

Kohta lentää kahvit näppikselle.

"Ohjaili minua kaikessa mahdollisessa"?

Ja sitten tuli yllätyksenä millainen mies oli? :D :D :D

• 121212121212
        että.silleen kirjoitti:

Samalla kysyisin että oletteko te naiset ihan täysin sokeita?

Jos mieheltä löytyy komeutta, rahaa, statusta ja pelimiestaitoja...näette mustan valkoisena.

Yritit viestissäsi kertoa kaksi tarinaa jonka ykkösosassa oli ihana ja romanttinen mies, ja kakkososassa kotimaassa epäluotettava pelimies.

Mutta minun ei tarvinnut lukea kakkososaa, kuvaus tapahtumista _Brasseissa_ kertoi välittömästi että kyseessä oli 100% varmuudella playeri eikä mikään vanhan ajan naista kunnioittava herrasmies. Sitähän Auervaarataktiikka on. Mies käsikirjoittaa, ohjaa ja näyttelee tarinan jossa nainen saa olla pelkkä kokija. Merkit olivat niin selkeät kuin voivat ikinä olla.

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

Hohhoijaa taas, nainen alkaa seurustelemaan jännän pelimiehen kanssa, jonka ei tarvinnut edes naisen matkaa maksaa, ja kun nainen joutuu pettymään pelimiehen temppuiluun niin se sitten nostaa äläkän ja eroaa vahvana naisena. No niin kai sitä pitää mutta olennaista onkin se että pelimies taisi ehtiä saada sitä mitä halusikin ja voi sitten lennellä seuraavaan kukkaan puhtain mielin kun ei itse tarvinnut edes olla se jättäjä.

Sitten jossain vaiheessa ehkä nainen kohtaa kunnolisemman miehen joka olisi ihan vakavissaan, ei tee ohareita eikä jää dokailemaan milloin mihinkin sattuu huvittamaan mutta tämä mies maksaa sen pelimiehen oharit moneen kertaan kun saa olla syynättävänä ja kyylättävänä, aiheettomien syytösten uhrina koska pelimies sytytti naisessa epäluuloisuuden kipinän. Sitten jos se kunnollisempi mies ei jaksa itseensä kohdistuvaa epäluuloisuutta pääsee nainen sitä syyttämään sitoutmiskyvyttömyydestä sun muusta, tavallaan se todistaa naisen jälleen kerran olevan oikeassa vaikkei olisi tehnyt oikeastaan mitään.

Tuon edellä kirjoitetun vuoksi muunmuassa on aina parempi mitä vähemmän naisella on miehiä ollut elämässään, edes kokeiluja.

• että.silleen
        Ikis..M kirjoitti:

Hohhoijaa taas, nainen alkaa seurustelemaan jännän pelimiehen kanssa, jonka ei tarvinnut edes naisen matkaa maksaa, ja kun nainen joutuu pettymään pelimiehen temppuiluun niin se sitten nostaa äläkän ja eroaa vahvana naisena. No niin kai sitä pitää mutta olennaista onkin se että pelimies taisi ehtiä saada sitä mitä halusikin ja voi sitten lennellä seuraavaan kukkaan puhtain mielin kun ei itse tarvinnut edes olla se jättäjä.

Sitten jossain vaiheessa ehkä nainen kohtaa kunnolisemman miehen joka olisi ihan vakavissaan, ei tee ohareita eikä jää dokailemaan milloin mihinkin sattuu huvittamaan mutta tämä mies maksaa sen pelimiehen oharit moneen kertaan kun saa olla syynättävänä ja kyylättävänä, aiheettomien syytösten uhrina koska pelimies sytytti naisessa epäluuloisuuden kipinän. Sitten jos se kunnollisempi mies ei jaksa itseensä kohdistuvaa epäluuloisuutta pääsee nainen sitä syyttämään sitoutmiskyvyttömyydestä sun muusta, tavallaan se todistaa naisen jälleen kerran olevan oikeassa vaikkei olisi tehnyt oikeastaan mitään.

Tuon edellä kirjoitetun vuoksi muunmuassa on aina parempi mitä vähemmän naisella on miehiä ollut elämässään, edes kokeiluja.

Väliäkös sillä sulle on keneen huoranmurikka on törmännyt!
        Ja ihan oikeesti kyllä äijä nr:2 oli paljon kipeempi kokemus, pelkäsin siitä suhteesta jopa sairastuneeni parantumattomaan tautiin.
        Vuoden mittainen piina terveyteni takia ennen kuin varmistautui ett olen 100% terve nainen.
        Henkinen paine vielä siitä lisäksi ett mies olis vienyt minut vihille, ottanut vaimokseen ja perustanut perheen... kulissiksi itselleen. Onnea vaan oli ett asiat paljastuivat ennen avioliitton solmimista.

Ootko sä koskaan tuntenut vihaa ihmistä kohtaan jota ensin olet rakastanut äärettömästi, minä olen.
        Mieli teki ampua se kelmi, mutt järki esti tekemästä mitään peruuttamatonta.
        Esti jopa kertomasta totuutta hänen vanhemmilleen, jotka tänä päivänä syyttävät mua tunteetomuudesta ja petollisuudesta.

Kolme kertaa soitin ns."appivanhemmilleni"...ja suljin puhelimen ennenkuin kukaan vastasi siihen. Neljännellä kerralla puheluuni vastattiin... haloo, haloo kuka siellä... haloo kuuluuko... suljin jälleen puhelun,enkä sen jälkeen ole numeroa enää valinnut. Ei tähän "konkurssiin" tarvittu enää lisää surkeutta!
        Mulla ei ole syytä pahoittaa heidän mieltään,he eivät ole syyllistyneet petokseen! Tiesin myös 100% varmasti heidän reaktionsa, mutt ei se olisi helpottanut mun olotilaani kuitenkaan pidemmän päälle... jos uhreja olis ollut enemmänkin.

Mutt olet oikeassa, kyllä elämä on jättänyt jälkeensä varovaisuuden, päivä päivältä olen varovaisempi aloittamaan seurustelua... alkaa tunne jo lähennellä kyynisyyttä.
        Tuntuu kuin olisin kävelevä katastrofi mangneetti!

• että.silleen
        ettäsilleen kirjoitti:

Kyllä olen itsekin monesti poiminut kukkia. Jotenkin vain tuntuu ettei sellaista oikein arvosteta.

"Vastakysymys kaimalleni: miten hiivatissa sinä saat rahan romanttiseksi?"

Ei raha mun mielestäni romanttist olekaan, mutta minä olenkin vain mies. Naiset sen sijaan tuntuvat kaipaavan sellaista romantiikkaa, joka vaatii rahaa, mieluummin paljon, ja ainakin enemmän kuin mihin mulla on varaa.

Kuten totesin jo tuolla aiemmin...
        "Romantiikka tulee vain parin itsensä luomana... siitä keskinäisestä aidosta tunteesta. PÖLÖ!" EI RAHASTA!

Jos olet naisen kanssa ollut vaikka kalastamassa ja yhdessä keitätte rannassa nuotiolla kalasoppaa pakissa tai kattilassa. Keräätte ne puut luonnosta, teette nuotion ja asetatte kivet niin nuotiolle ett siinä todella pystyy keittämään ruokaa.
        Siinä tulta ruokkiessa ja sopan valmistumista odotellessa voi vaikka keskustella henkeviä, tai pälistä jonnin joutavia... hassutella nälän kurniessa jo suolissa.
        Kyllä se on romanttista jos kumpikin tykkää eräretkeilystä ja toisistaan.

Niin aina on sekin mahdollisuus ett kaunis Suomen kesä heittää ukkoskuuron kaatamaan saavillisen vettä siihen nuotiopiiriin.... vähemmän romanttista ehkä, mutt ei saa antaa senkään lannistaa yritystä nauttia toinen toistensa seurasta.

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

Ja ihan oikeesti kyllä äijä nr:2 oli paljon kipeempi kokemus, pelkäsin siitä suhteesta jopa sairastuneeni parantumattomaan tautiin.
        Vuoden mittainen piina terveyteni takia ennen kuin varmistautui ett olen 100% terve nainen.
        Henkinen paine vielä siitä lisäksi ett mies olis vienyt minut vihille, ottanut vaimokseen ja perustanut perheen... kulissiksi itselleen. Onnea vaan oli ett asiat paljastuivat ennen avioliitton solmimista.

Ootko sä koskaan tuntenut vihaa ihmistä kohtaan jota ensin olet rakastanut äärettömästi, minä olen.
        Esti jopa kertomasta totuutta hänen vanhemmilleen, jotka tänä päivänä syyttävät mua tunteetomuudesta ja petollisuudesta.

Kolme kertaa soitin ns."appivanhemmilleni"...ja suljin puhelimen ennenkuin kukaan vastasi siihen. Neljännellä kerralla puheluuni vastattiin... haloo, haloo kuka siellä... haloo kuuluuko... suljin jälleen puhelun,enkä sen jälkeen ole numeroa enää valinnut. Ei tähän "konkurssiin" tarvittu enää lisää surkeutta!
        Mulla ei ole syytä pahoittaa heidän mieltään,he eivät ole syyllistyneet petokseen! Tiesin myös 100% varmasti heidän reaktionsa, mutt ei se olisi helpottanut mun olotilaani kuitenkaan pidemmän päälle... jos uhreja olis ollut enemmänkin.

Mutt olet oikeassa, kyllä elämä on jättänyt jälkeensä varovaisuuden, päivä päivältä olen varovaisempi aloittamaan seurustelua... alkaa tunne jo lähennellä kyynisyyttä.

Nyt olet kyllä huolesuttavan itsepintaisesti takertunut tuohon hupranmurikka -ilmaisuun, vaikka se on hauska niin ei kuitenkaan niin hauska että siitä kannattaa numeroa tehdä varsinkaan kun en sinuun sillä millään tavalla viitannut :D

joo, kieltämättä se episodi mihin tuolla kakkosella viittaat on varmaan hirveä kokemus jo ilmankin ja sitten kun vielä häiden kynnyksellä tulee ilmi niin ei ihme jos siitä jää melkomoinen kammo päälle. Minä olen vähän eri mieltä tuosta kertomatta jättämisestä kun juurikin jos ja kun sinua vielä syyttävät vanhemmat kaikesta olisi ehkä ollut ihan hyvä että olisi tullut heillekin totuus selville, että tarinan rotta onkin se exäsi. Nythän tavallaan kun asiassa on jäänyt noin iso asia heiltä tietämättä niin tosiaan ihan turhaan sinua syytetään ja sinulla ainakin olisi heihin paremmat välit nyt olemassa. Ainakin jos joskus jossakin heihin törmäät ja tulee asia puheeksi ei minusta kannata enää hyssytellä vaan paukauttaa vaan totuus ilmoille, voisi tavallaan heitäkin helpottaa kun tulisi kuitenkin selkeä syy äkkiperuutukseen selville.

Minusta varovaisuudessa ei ole mitään pahaa. Jyvät kyllä erottuu akanoista ajan kanssa ja semmoinen joka aikoo tosissaan parisuhdetta arvostaa kyllä sitä jos nainen ei ole liian "helppo" koska jos sen loppuviimein saa uskaltaa luottaa ettei helpolla mene muillekaan sitten.

• että.silleen
        Ikis..M kirjoitti:

Nyt olet kyllä huolesuttavan itsepintaisesti takertunut tuohon hupranmurikka -ilmaisuun, vaikka se on hauska niin ei kuitenkaan niin hauska että siitä kannattaa numeroa tehdä varsinkaan kun en sinuun sillä millään tavalla viitannut :D

joo, kieltämättä se episodi mihin tuolla kakkosella viittaat on varmaan hirveä kokemus jo ilmankin ja sitten kun vielä häiden kynnyksellä tulee ilmi niin ei ihme jos siitä jää melkomoinen kammo päälle. Minä olen vähän eri mieltä tuosta kertomatta jättämisestä kun juurikin jos ja kun sinua vielä syyttävät vanhemmat kaikesta olisi ehkä ollut ihan hyvä että olisi tullut heillekin totuus selville, että tarinan rotta onkin se exäsi. Nythän tavallaan kun asiassa on jäänyt noin iso asia heiltä tietämättä niin tosiaan ihan turhaan sinua syytetään ja sinulla ainakin olisi heihin paremmat välit nyt olemassa. Ainakin jos joskus jossakin heihin törmäät ja tulee asia puheeksi ei minusta kannata enää hyssytellä vaan paukauttaa vaan totuus ilmoille, voisi tavallaan heitäkin helpottaa kun tulisi kuitenkin selkeä syy äkkiperuutukseen selville.

Minusta varovaisuudessa ei ole mitään pahaa. Jyvät kyllä erottuu akanoista ajan kanssa ja semmoinen joka aikoo tosissaan parisuhdetta arvostaa kyllä sitä jos nainen ei ole liian "helppo" koska jos sen loppuviimein saa uskaltaa luottaa ettei helpolla mene muillekaan sitten.

"Ainakin jos joskus jossakin heihin törmäät ja tulee asia puheeksi ei minusta kannata enää hyssytellä vaan paukauttaa vaan totuus ilmoille, voisi tavallaan heitäkin helpottaa kun tulisi kuitenkin selkeä syy äkkiperuutukseen selville."

Lähes 7-kymppisten ex-appivanhempien ainoasta lapsestako sä uskoisit mun menevän kertomaan totuuden. Ei kuule, he eivät kestäisi sitä. Välit olisivat välittömästi poikki heidän poikaansa.
        Tietysti se oli minunkin mielessä... KOSTO petturille!

Mutta, mutta... kun se koskisi taatusti enemmän vanhempiin -> kuin ex:ään, ei käy en ala kostamaan syyttömille. Sitäpaisi minä olen jotakuinkin asian yli päässyt, ilman kostoakin. Myönnän kyllä ett se pysyy negatiivisissa muistoissa ainiaan.
        Tietoisuus satuttaisi kuitenkin vanhuksia enemmän mitä hylätyksi tuleminen vanhempien puolelta koskaan koskisi eksää! Huono idea!

Ja nyt nostit osakkeitas, tuon viimeisen osion kohdalla. Tarkoitan ett sulla on loogista päättelykykyäkin... huomaan.

Broidi tuli käymään, on Emolle seurana jonkin aikaa... minä menen nyt alakerran pesutuvassa käymään ja pyykki koneeseen; kun on tilaisuus hoitaa tämä homma.
        Moikka!

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

"Ainakin jos joskus jossakin heihin törmäät ja tulee asia puheeksi ei minusta kannata enää hyssytellä vaan paukauttaa vaan totuus ilmoille, voisi tavallaan heitäkin helpottaa kun tulisi kuitenkin selkeä syy äkkiperuutukseen selville."

Lähes 7-kymppisten ex-appivanhempien ainoasta lapsestako sä uskoisit mun menevän kertomaan totuuden. Ei kuule, he eivät kestäisi sitä. Välit olisivat välittömästi poikki heidän poikaansa.
        Tietysti se oli minunkin mielessä... KOSTO petturille!

Mutta, mutta... kun se koskisi taatusti enemmän vanhempiin -> kuin ex:ään, ei käy en ala kostamaan syyttömille. Sitäpaisi minä olen jotakuinkin asian yli päässyt, ilman kostoakin. Myönnän kyllä ett se pysyy negatiivisissa muistoissa ainiaan.
        Tietoisuus satuttaisi kuitenkin vanhuksia enemmän mitä hylätyksi tuleminen vanhempien puolelta koskaan koskisi eksää! Huono idea!

Ja nyt nostit osakkeitas, tuon viimeisen osion kohdalla. Tarkoitan ett sulla on loogista päättelykykyäkin... huomaan.

Broidi tuli käymään, on Emolle seurana jonkin aikaa... minä menen nyt alakerran pesutuvassa käymään ja pyykki koneeseen; kun on tilaisuus hoitaa tämä homma.
        Moikka!

Arvostan kyllä sinua hirveästi tuon hyväsydämisyytesi vanhuksia kohtaan vuoksi tuossa asiassa, lapset ja vanhukset kun minustakin on semmoisia ettei heitä saa turhaan satuttaa, ja tosiaan jos noin jyrkkä olisi heidän suhtautuminen sitten että heti välit poikki niin oikein olet kyllä sitten hoitanut, harmi vaan että tarinan rotta selviää kuin koira veräjästä nyt :( Toisessa tapauksessa kyllähän se varmaan exäänkin ainakin rahallisesti koskisi kun luultavasti ainakin osan perinnöstä jäisi sitten aikanaan tulematta mutta kokonaisuus ajatellen oikein olet toiminut vaikkakin nyt sinulla sitten turhaa syntipukin osaa tuossa.

Kiva, teillä on kyllä hyvä tuo perheyhteisö kun se toimii :)

• että.silleen
        Ikis..M kirjoitti:

Arvostan kyllä sinua hirveästi tuon hyväsydämisyytesi vanhuksia kohtaan vuoksi tuossa asiassa, lapset ja vanhukset kun minustakin on semmoisia ettei heitä saa turhaan satuttaa, ja tosiaan jos noin jyrkkä olisi heidän suhtautuminen sitten että heti välit poikki niin oikein olet kyllä sitten hoitanut, harmi vaan että tarinan rotta selviää kuin koira veräjästä nyt :( Toisessa tapauksessa kyllähän se varmaan exäänkin ainakin rahallisesti koskisi kun luultavasti ainakin osan perinnöstä jäisi sitten aikanaan tulematta mutta kokonaisuus ajatellen oikein olet toiminut vaikkakin nyt sinulla sitten turhaa syntipukin osaa tuossa.

Kiva, teillä on kyllä hyvä tuo perheyhteisö kun se toimii :)

Broidi tuli kyllä katsomaan Emoa, vain ihan ohimennen.
        Minä puolestani valjastin hänet hieman pidemmäksi aikaa, saaden hoidettua tuon pyykki asian pois päiväjärjestyksestä. En mielestäni kohtuuttomia vaadi, hoidan osuuteni 5vrk viikossa ja viikonloput jakautuvat yleensä sisaruksilleni.
        Viime viikonloppu oli poikkeus jonka hoidin... koska mulla ei ole perhettä vastuullani.
        Toisilla taas oli jo viikonloppu suunnitelmat tehty perheen kanssa. Veljelleni tuli ylimääräinen viikonlopputyö, virkatehtävä josta ei voi oikeastaan kieltäytyä.
        Hänen olisi pitänyt vähintään olla varmaan koomassa, jottei tulisi negatiivista mainintaa...
        Kaikki hyvin ja Emo oli tyytyväinen kun poikansa tuli käymään nyt illalla, söivät iltapalan yhdessä kun minä olin pyykillä.
        On äidin nukkumaan meno aika taas...

• Ikis..M
        että.silleen kirjoitti:

Broidi tuli kyllä katsomaan Emoa, vain ihan ohimennen.
        Minä puolestani valjastin hänet hieman pidemmäksi aikaa, saaden hoidettua tuon pyykki asian pois päiväjärjestyksestä. En mielestäni kohtuuttomia vaadi, hoidan osuuteni 5vrk viikossa ja viikonloput jakautuvat yleensä sisaruksilleni.
        Viime viikonloppu oli poikkeus jonka hoidin... koska mulla ei ole perhettä vastuullani.
        Toisilla taas oli jo viikonloppu suunnitelmat tehty perheen kanssa. Veljelleni tuli ylimääräinen viikonlopputyö, virkatehtävä josta ei voi oikeastaan kieltäytyä.
        Hänen olisi pitänyt vähintään olla varmaan koomassa, jottei tulisi negatiivista mainintaa...
        Kaikki hyvin ja Emo oli tyytyväinen kun poikansa tuli käymään nyt illalla, söivät iltapalan yhdessä kun minä olin pyykillä.
        On äidin nukkumaan meno aika taas...

Juu et varmaan vaadikaan kohtuuttomia, muista kuitenkin pitää puolesi siinä että sullekin jää ihan "omaa" aikaa riittävästi kun tuo "koska ei ole perhettä vastuulla" on tosiaan semmoinen juttu että perheelliset semmoiseen voi helposti vedota unohtaen sen että perheessä taas voi monta juttua hoitaa vuorotellen, porukalla ja osittain mutta sinkku joutuu hoitamaan kaiken ihan yksin itse. Joustot molemminpuolin kyllä hyvä olla niin kyllähän ne asiat sitten suttaantuu mutta muista tosiaan sinäkin levätä ja vaatia se lepo vaikka väkisin jos muilta unohtuu :)

• Rane_R
        että.silleen kirjoitti:

Vesku oli herrasmies. Ei ole muut miehet kuten Vesku. Mallikelpoisesti kohteli naista. Kivasti antoi turvaa pienelle naiselle ulkomaanmatkalla. Suojeli pahoilta jännämiehiltä ja pleijereiltä. Kaikki naiset haluaa Veskun miehekseen.

Vesku oli statusmies. Kiireinen bisnesmies oli Vesku. Bisnestapaamisia oli joka päivälle. Ikävästi kalakeitto jäähtyi Varissuon rakastavaisten lemmenpesässä, kun Vesku hoiteli muita naisia. Ei hoidellut muita naisia! Hyvä mies oli Vesku, ei ollut kuten muut miehet.

• että.silleen
        Rane_R kirjoitti:

Vesku oli herrasmies. Ei ole muut miehet kuten Vesku. Mallikelpoisesti kohteli naista. Kivasti antoi turvaa pienelle naiselle ulkomaanmatkalla. Suojeli pahoilta jännämiehiltä ja pleijereiltä. Kaikki naiset haluaa Veskun miehekseen.

Vesku oli statusmies. Kiireinen bisnesmies oli Vesku. Bisnestapaamisia oli joka päivälle. Ikävästi kalakeitto jäähtyi Varissuon rakastavaisten lemmenpesässä, kun Vesku hoiteli muita naisia. Ei hoidellut muita naisia! Hyvä mies oli Vesku, ei ollut kuten muut miehet.

No on tuo näkemys sullakin aika pitkälti tosi, kun pudotat kaksi viimeistä lausetta kokonaan pois.

Ja pieni korjaus tuohon minun asuin paikkaan, asuin silloin melkein kaupungin keskustassa vain vajaat 2km Kauppatorilta.
        Vesku ei sopinut pariksi mulle... ehkä vika on minussa, kun olen mustasukkainen!
        Parempi yksi kunnon rytinä suhteessa, kuin ainainen kitinä ja itku.
        Suhde mikä ei toimi käytännössä.... niin se on parempi lopettaa ja unohtaa!

Parempi yksin kuin.... jne.

että.silleen kirjoitti:

Oliks tää Vesku sen Maken ryyppykaveri?

että.silleen kirjoitti:

"Tuntuu kuin olisin kävelevä katastrofi mangneetti!"

Musta tuntuu kuin olisin pyöräilevä womangneetti. Tervetuloa fysiikan ihmeelliseen maailmaan!

• sertye

Koska minä en ole miehiin päin menevä..

• sönkkis

Romantiikka on enemmänkin tunnetila, kun kukat ja lomamatkat. Eli romanttiseen tunnelmaan pääsee kyllä ilman noitakin juttuja. Mun mielestä. :)

Romanttiset eleet on kuitenkin usein arkisia pieniä huomionosoituksia ja huomioon ottamisia. Vaikka sohvalla telkun ääreessä ei olisi tapana, niin joskus voi ottaa toista vaikka kädestä kiinni tai silitellä hiuksia tms. Tuoda iltapalaa kullaalleenkin.

• ätminki

Nainen tarkoittaa romantiikalla että mies vetää turpiin kännipäissään ja soittelee naiselle että uhkaa tappaa ja mies vielä sitten polttaa talon. Sellaista romantiikkaa naiset haluaa.

• että.silleen

Toivottavasti sinusta ei ole sen romantiikan luojaksi asti sentään!

Niitä tarkoittamiasi sekopäisiä naisia kun oikeesti on onneksi todella vähän.
        Valitettavasti saavat sitä julkisuutta ja myötätuntoa... jota juuri kaipaavatkin lehdistöltä ja kanssasisariltaan. Sairaita yksilöitä ja psygiatrisen avun tarpeessa
        Siis tarkoitan niitä naisia jotka aina uudelleen ja uudelleen valitsevat jonkun väkivaltaisen sekopään parisuhteeseen kanssaan... ja turpiin tulee.

• veio3

25.10.2016 15:07
        Niin, sano äitillesi et valitsee sulle paremman miehen. Niin, vai kuka sinulle miehet valitsee.
        Katsos, kyllä kannattaa valitsijan katsoa peiliin. Se vaan on niin, et silloin on samanlaiset antennit pystyssä ja valitsijalla on jokin tarve valita juuri tietynlainen mies.
        Valitsijan pitäisi huomata millaiset voimat itseä kuljettaa ja päästä niistä ensin eroon, niin saattaisi löytää miehen joka on samalla tasolla.

veio3

25.10.2016 15:17
        Suuri ongelma on siinä että Haliwuud on hypnotisoinut niin monen miehen ja naisen. Monilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä itse haluaisi parisuhteelta, vaan matkitaan idoleita yms. roskaa joka eksyttää omista tarpeista ja loppu onkin sitten sattuman kauppaa ja eksyksissä ajelehtimista.

veio3

25.10.2016 15:21
        Joku on keksinyt sanan romantiikka ja antanut sille tietyn sisällön jota sitten havitellaan ja arvioidaan muita sen perusteella. Voivoi.
        Se romantiikka ei kuulu ihmisen tarpeisiin vaan on samaa kuin tupakka tai alko tai huumeet, yms.

• veio3

Oho, painoin vika nappia. No, kyl´lä toikin tähän sopii. Kertaus on anopinhakijan äiti vai miten se meni.

että.silleen kirjoitti:

Toivottavasti sinusta ei ole sen romantiikan luojaksi asti sentään!

Niitä tarkoittamiasi sekopäisiä naisia kun oikeesti on onneksi todella vähän.
        Valitettavasti saavat sitä julkisuutta ja myötätuntoa... jota juuri kaipaavatkin lehdistöltä ja kanssasisariltaan. Sairaita yksilöitä ja psygiatrisen avun tarpeessa
        Siis tarkoitan niitä naisia jotka aina uudelleen ja uudelleen valitsevat jonkun väkivaltaisen sekopään parisuhteeseen kanssaan... ja turpiin tulee.

"Sairaita yksilöitä ja psygiatrisen avun tarpeessa"

Joskus varmaan kyllä ihan psygologin kanssa jutustelukin riittäisi, että varmaan mitään psyygenlääkkeitä ei tartte välttämättä syödä?

• KosketusElintärkeää
        veio3 kirjoitti:

25.10.2016 15:07

veio3

25.10.2016 15:17

veio3

25.10.2016 15:21

http://yle.fi/uutiset/3-9242142

Ei mulla muuta, tähän kohtaan.

• No ehkäpä siksi että kaikki romantiikka on naisille aina sitä, että mies tekee ja nainen on kohde. Ja yksi kukka erämaassa tekee suuremman vaikutuksen kuin ruusutarha toisensa vieressä.

• Mitä romantiikka on miehelle?

• disappearer kirjoitti:

Mitä romantiikka on miehelle?

Ei nyt mitään yleispätevää vastausta voi antaa, mutta periaatteessa ihan samoja asioita, mutta niin päin, että nainen huomioi miestä. Ei tekojen tarvitse olla mitään suureellisia, koska suurempi määrä pieniä tekoja ajaa mielestäni saman asian ja enemmänkin. Huomioonottaminen tavalla, joka kertoo että kyseessä on enemmän kuin ystävä tai kämppis. Avauksesta vain tulee mielikuva, että seksi on jotain mitä nainen antaa miehelle ja vastavuoroisesti miehen tulee olla romanttinen.

disappearer kirjoitti:

Mitä romantiikka on miehelle?

Romantiikka on vajaaälyistä Disney-pelleilyä, minkä helvetin takia kukaan mies edes sitä haluaisi? Erotiikka on sitten asia erikseen.

• näi.o

Naisethan on ite niitä kukkia....

• ehhehehee

Jep. Niitä on kiva poimia itselle.

• Oikeastaan kukat tuskin miehiä itseään ei kauheesti nappaa. Samoin voi olla kynttilät yms. Itsekään en oikeen ymmärrä niitten päälle yhtikäs mitään.

Mutta enpä minäkään kyllä pitäisi kukkapuskaa minulle toimitettuna kovin romanttisena.

Minä ainakin kerron naiselleni usein, miten paljon hän minulle merkkaa. Silitän poskea ja nautin hänen kauneudestaan. Rakastelen hänen kanssaan aina kuin viimeistäkertaa ja silitän sen jälkeenkin ja nautin hänen alastomasta vartalosta. Ja näen hänen silmistään, että hän on niin tyytyväinen. Se on parasta romantiikkaa.

Tosin näen tuon hymyn ja lempeän katseen muulloinkin. Sitä voi katsella silmiin vaikka syödessä tai tuulikaapissa kauppakassien kanssa.

• Tämä oli ihanasti sanottu :)

• disappearer kirjoitti:

Tämä oli ihanasti sanottu :)

Vaan vielä ihanempaa osuessa omalle kohdalle.
        Vaikea on välillä ymmärtää mitä tunteita toinen kokee, jos niitä ei ole ikinä itse kokenut.

• Olet varmaan katsellut vääränlaisia miehiä. Itselleni ei tulisi mieleenkään vongata. Asiat etenevät omalla painollaan.

Köyhänä ei ole varaa viedä ravintolaan tai matkoille, mutta pidän kyllä kynttiläillallisistä erittäin paljon vaikka olen kyllä toistaitoinen kokki. Olen kuitenkin ollut meidän perheessä aina se joka virittelee jotain tunnelmavalaistusta ym. viikonloppuisin. Olisi varmaan hienoa järjestää naiselle romanttinen illallinen jos siihen joskus saisi mahdollisuuden, mutta kun ei ole vielä koskaan päässyt treffeille.

• pieni.askel

Kynttiläillalliset ja muut romanttisina pidetyt asiat eivät oikein tunnu romanttisilta kun niistä tulee sellainen fiilis, että niiden kuuluu olla romanttisia. Minusta juuri pienet eleet ovat kaikkein romanttisimpia, kuten kesken arkisen kauppareissun annettu suukko puolin tai toisin.

• Sad-But-true

Kerran vein naiselle kukkia ja nainen heitti kukat roskikseen. Olin ihastunut naiseen ja ajattelin sitten viedä kukkia, nainen haukkui minut pystyyn. Sen jälkeen en ole kukkia ostanut.

• veio3

Se on joskus käsittämätöntä.
        Äitinsä poika teki kaiken, auttoi kaikessa, oli aina apuna. Mutta ei koskaan yhtä halausta antanut äidilleen-selvisi sitten kerran sekin puutos. Ei ollut pojalla mitään arvoa kun ei tuota yhtä ainutta, toiveiden täyttymystä tajunnut. Ei siis välittänyt äidistään tippaakaan.

Yksi mies keskusteli ja kuunteli koko illan naisen murheita kun tämän isä oli kuollut. Miestä paheksuttiin kunnes tälle lopulta sanottiin, että miten voi olla noin ajattelematon ettei edes "otan osaa" sanonut naiselle. Kaikki jotka sanoivat nuo maagiset sanat olivat siis ottaneet osaa, niin, noilla kahdella sanalla mutta kuka oli oikeasti ottanut osaa naisen suruun. Voi helvetin fariseukset.

• veio3

Ei tarvitse ihmetellä miksi naiset ei ole tyytyväisiä tai on sitä harvoin. Koskaan ei mikään ole hyvin juuri siihen, sen hetkiseen mielentilaan.
        Mikään ei ole mitään jos jokin tietty asia puuttuu. Pitäisi arvata mikä se salaisuus on.

• Vaariikäinen
        veio3 kirjoitti:

Ei tarvitse ihmetellä miksi naiset ei ole tyytyväisiä tai on sitä harvoin. Koskaan ei mikään ole hyvin juuri siihen, sen hetkiseen mielentilaan.
        Mikään ei ole mitään jos jokin tietty asia puuttuu. Pitäisi arvata mikä se salaisuus on.

Osuit nappiin ei sitä naisen tyytyväisyyttä pidä lähteä edes yrittämään ja ne jotka ei sitä yritä pärjäävät parhaiten nais maailmassa, kuten olet huomannut, että niillä törkeillä tyypeillä on menestystä. Katos nyt tää juttu on niin, ettei nainen tiiä koskaan mitä hän loppujen lopuks haluu älä siis lähe yrittämäänkään niitä juttui joita hän ehkä haluu oot vaan oma ittes ja jos ei sinuta semmosena tykätä niin turha on muuta yrittää.

• ErakkoMies

No ensinnäkin, paneminen on kivaa mutta siihen sitten romanttisesti jäämistä päiväksi , kahdeksi, kolmeksi on jo ahdistavaa kattos kun bisnekset kärsii...

Siis : Jonkin aikaa romantiikka on iha kivaa, mutta kun siitä tulee jatkuvaa päivästä toiseen pyörivää draamaa, pitää jotenkin nollata, selvittää pää ja mennä arkeen, duuniin, kavereille tai jonnekkin irtautua, muuten on pumpulissa pää ja siin ei ajatukset oikeen toimi ja se jopa ahdistaa....

• ehhehehee

Romantikka on kivaa, kunhan sitä kestää vain kolmisen minuuttia.

• IDontSpendMyMoney

Siinähän se tuli heti ap:n kysymyksessä esille se syy. Kaikki noista maksaa. Kun omaa noista kuuntelee, ni ois kiva saada, voitais ostaa, me tarvittaisiin.. Aina noihin ehdotuksiin liittyy raha. Joka kerta. Se alkaa olemaan lopulta todella rasittavaa vaikka ei maksaisi paljoa..

• VieläKummallisempaa

Minä en vie naisille kukkia, mutta sen sijaan pussillisen siemeniä.

• veio3

Yes, ja sitten yhdessä istuttamaan.

• Minä tyhjennän kassilliset siemennestettä naisen päälle.

• Karskiukko-77

Hanki lapsi jonkun miehen kanssa. Kyllä siitä sitten tulee sellainen vässykkämäinen isukkinössykkä.

• romanttinen-atm

Olen minä romanttinen. Olen poiminut naisille kukkia ja tehnyt itse synttäri ja joulukortteja ja olen vienyt kylpylään ja ostanut koruja. Olen tehnyt kaikkeni että saisin naisen kiinnostumaan mutta silti en ole saanut seksiä enkä naista. Olen auttanut naisia jumalattoman paljon ja mitään en ole saanu takas.

• 88868658658586

Millaisista miehistä nyt puhut? Tarkoitatko baarissa seksiä vonkaamaan tulevia miehiä vai ihan poikaystävää esim?

• evoluutiotatässä

ROMANTTISET MIEHET EI SAA PILLUA. (ei pääse lisääntymään) NAISET EI ARVOSTA NÖSSÖJÄ. IKIAIKAINEN EVOLUUTIO ON OPETTANUT NAISILLE, ETTÄ RONSKIT TEKOMIEHET EHKÄ PYSTYY ELÄTTÄMÄÄN JÄLKELÄISENSÄ. NIITTEN KANSSA NAISET, KYMMENIÄTUHANSIA VUOSIA, OVAT MIELELLÄÄN LISÄÄNTYNEET (harrastaneet seksiä)

• mehtäkonemies

Mihinkä tätä romantiikkaa tarvitaan, samaan tapaan se kyrpä siellä persevaossa pumppaa oli sitä tahi ei.
      Jos kaikkia akkojen villityksiä olis tekemäss, niin kyllä omat työt olis jääny puoleen.

• 45-55

Kukkia tuon mutta ravintolaan en vie koska kotona saa parempaa ruokaa tai sitten piknic luonnonhelmassa, romanttinen loma suomessa onnistuu mutta ulkomaille turitirysiin et mua saa.

• Läpikuultava

Pidättekö itseänne niin merkityksellisinä?

• vitun.lutkat

Miksi naiset huoraa. Miehen ei pidä olla romanttinen lutkille.

• MitäSeOn

Mitä romantiikka miehille tarkoittaa?
      Jos kyse onkin vain siitä, että sukupuolilla pääsääntöisesti erilaiset käsitykset?

Arkiromantiikkaa harrastin itse suhteessa sillä, että ex-tempore teinkin parempaa safkaa jälkiruokineen ja viineineen, kotia koristin samalla luonnosta kerätyillä kukilla, saattoi olla kynttilä pöydässä, tietty bisset ukolle kylmässä. Kaikenlaisia pieniä juttuja, hierontaa, rapsutteluja, toisen huomioimista, jotka omasta mielestäni ovat sitä romantiikkaa.

Vastavuoroisesti olisin toivonut kesäiltana reissua järven rantaan, ja siellä ehkä jotain ..mukavaa. Ei tullut uimareissua, ikinä edes orkkua.
      Ei olisi ollut vastavuoroisuus vaikeaa, tai edes kallista. Mutta sen puute kertoo kaiken oleellisen suhteen tilasta. Tai tilattomuudesta.

• Noiden ns. Romanttisten juttujenkin takana on vaan pillun himo.

• keittiöekspertti

Joo, kyllä daamille voi kesäkeiton tarjota ravintolassa jos sillä saa pillua.

• Mies33vee

Niin oksettava kysymys ja ämmä28 kommentti yläpuolella.

Sanon vaan omasta puolestani, olet niin väärässä.

Itse välillä ajattelin että voinhan vielä elää, koska voi sanoa jotain kaunista naiselle, suutelen niskaa kyselemättä, kysyn tunsiko hän minua ollenkaan :D voin tehdä vaikka mitä rohkeaa ennen kuin hyppään sillalta. Halu kuolla, alko, musiikki ja välittäminen naisista voi päättyä vain kahdella tapaa.

Mikään ei tunnu paremmalta kuin välittää jostain naisesta JA saada olla välittävä, huomioiva ja tehdä vaikka kakku(parhaani yritän) hänelle. :)

• rgxzby

Siksi me miehet, emme ole romanttisia, koska romanttisista miehistä ei välitetä, eikä kunnon miehistä.

• ruma-ätmi

Ei naiset anna mahdollisuutta olla romanttinen. Jännämiehille kyllä antavat kaiken pillua myöten vaikka ne kohtelee huonosti.

• Romantiikkakukka

On vaikea sanoa, minkälaiset teot ovat romanttisia. Siinä on se ongelma, että kukkia voi tuoda olematta rakastunut, ravintolaan voi viedä olematta rakastunut, seksiä voi harrastaa olematta rakastunut, naimisiin voi mennä olematta rakastunut... Mikään, mitä mies tekee, ei voi koskaan todistaa rakkautta.

• keittiöekspertti

Jos mies jaksaa sietää vaimoaan vuosikymmenestä toiseen, niin sen on oltava rakkautta.

• 100prosenttinen_hetero

Romantiikka. Se on homoille.

• wwwweeeerrrr

Koska miehillä on testoa jonka voimalla ollaan tehty eikä haihateltu, ainakin ennen.

• RomanttiselleLomalle

Romanttiselle lomalle hänet veisin, jos vain hänet, vaalean ihanuuden jälleen jostain löytäisin. Hän on kadonnut. Toivottavasti hänelle ei ole tapahtunut mitään pahaa. Hänen kanssaan oli niin mukava puhella asiasta jos toisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      133
      7310
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2670
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      272
      1319
    4. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1069
    5. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      171
      1010
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      73
      961
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      950
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      794
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      13
      773
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      761
    Aihe