pomo on se kiusaaja

heips
Mun ex-pomoni, joka vaihtui tässä vasta pari vuotta sitten, kun edelli
-nen, parempi, jäi eläkkeelle, niin ei mennyt vuottakaan, kun tää nar-
sistinen saastainen muija otti mut puhutteluun huoneeseensa, ovi kiinni ja sitten se huuto alkoi. Se tässä se sairas on. Ja mitä ilmeisem-
min ALKOHOLISTI ! vain mä olin se syypää, jos jotakin tapahtui, ei kukaan muu, vaikken ollut tehnyt todistetusti mitään. Mutta ei tää naakka uskonut mua koskaan. Tää tapahtui siis viime joulukuussa ennen joulua ja tottakai sain potkut sitten tän vuoden tammikuun viimeisellä kokoviikolla.....oli 28. päivä ja mun kissani piti viedä lää-
käriin rokotettavaksi. Eikä ees loppupalkaa viitsinyt saastainen akka maksaa !! vaikka se on alennettu 3:n euroon 4:stä eurosta päivästä, on se sentään jotakin.....Sen tässä pitäisi saada potkut ja mä takas sinne sen alueen pomoksi ! sit sillä on tapana aina häipyy jonnekin usein jopa kesken työpäivän, ja olla siellä jossakin monta päivää, eikä useimmilla, kuten esim. mulla oo mitään tietoo, et minne se muija on kadonnu.....ja sit se yhtäkkiii tupsahtaa jostakin sinne........ja on siellä yks mua vielä laiskempi prinsessaa leikkivä muija, aina myöhässä, ei tee mitään ennen kello 10:00:tä, kun työt alkaa kello 09:00. Ja näistä tää pomoksi itseään kutsuva haahka ei oo koskaan sanonu mitään, eikä varmasti sanokaan koskaan.....vaik en mä mikään laiska oo, niin-
ku tää "pomo" haukku mua silloin.....mut siellä ei kenenkään tarvitse tehdä työaikana mitään, vain sen, minkä jaksaa......Se on sen prinses- san suosimista tää. Se kiusaa myös muitakin, mutta mä oon sen ikui-
nen silmätikku. Ei tollanen saasta sovi vammaisten työkeskukseen po -moksi. Ei sillä taida olla ees oikeaa koulutustakaan............ehei !!! sanokaa, ihmiset, että onko tollanen käytös pomolta oikein ketään kohtaan ? mun mielestä ei ole. Ja mitään haukkumaviestejä EI KIITOS!
Näin se on ollut melkein kaikissa työpaikoissa, missä olen elämäni ai- kana ollut, että se pomo sortaa ja kiusaa vain MUA ihan, kuin mun otsassa lukis näkymättömällä musteella, jonka vain muut näkee, et mua saa kiusata yms.........siltä vähän tuntuu......ja sit potkut, kun oon hyödytön sinne......................

1

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • somettajaornot

      Kauhee kohtalo sulla, ihan sääliks käy, mutta toisaalta hei, ethän sä kauheesti menettänyt vaikka potkut tuli, kun sulla oli niin mitätönliksa. Ihan hävettää sanoa, ett minä saan vähän yli 20 ekee tunnilta 6 viikon vuosilomat ja mä saan roikkuu kaikki päivät työaikana keskustelupalstoilla koska tää on mun duunii tällä hetkellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe