aktivointihöpön välttäminen

T-yökkäri näyttää varanneen haastisajan, joten kertokaapa hyviä vinkkejä, miten varmimmin välttää kaikki höpökurssit ja pajapuuhastelut. "Mee pummi töihin" ei kelpaa.

4

174

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfgfghjgj

Mieti itsellesi vapaaehtoistyö, josta on hyötyä lähiympäristöllesi, joka ei korvaa jonkun yrittäjän tai palkansaajan työtä, ja jota teet mielelläsi. Voi olla, että suostuvat siihen, voi olla, että ei. Jotainhan sitä haluaa tehdä yhteiseksi hyväksi, kunhan työkkäri ei sitten määrittele yrittäjäksi ja lakkauta tukeasi. Tuota vapaaehtoistyötä voisi kai tehdä jonkun puljun kautta, jotta he voivat 'tarkkailla' sinua ja tietää, missä olet milloinkin ja mitä teet. Omatoimista tekemistä tässä hirmuyhteiskunnassa yritetään kitkeä pois. Samoin talkootyötä ja naapuriapua.

Minulle on toiminut. En tiedä, olenko epähuomiossa jäänyt vaille kyykytystä viime vuosina, mutta olen iloinen siitä. Kunpa olisin heti työkkäriin astuessani tiennyt puoletkaan siitä, mitä nyt kantapään kautta tiedän.

• Ei huono ajatus. Valitettavasti vapaaehtoistyöt täällä pikkupaikkakunnalla näyttävät olevan jotain seurakuntajuttuja (en kuulu kirkkoon) tai eivät muuten oikein toimi.

• Luikurix

Asenteen tarkistus olisi paikallaan. Kannattaisi myös kuunnella, mitä tarjotaan. Se, että pyrit välttelemään kaikesta sinulle tarjotuista asioista, kertoo varmasti osittain myös senkin, mikset ole työllistynyt. Vai olisiko niin, ettet ole töitä hakenutkaan?

• No kun ei siellä tarjota mitään järkevää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      866
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      74
      714
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      621
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe