T-yökkäri näyttää varanneen haastisajan, joten kertokaapa hyviä vinkkejä, miten varmimmin välttää kaikki höpökurssit ja pajapuuhastelut. "Mee pummi töihin" ei kelpaa.
aktivointihöpön välttäminen
4
80
Vastaukset
- dsfgfghjgj
Mieti itsellesi vapaaehtoistyö, josta on hyötyä lähiympäristöllesi, joka ei korvaa jonkun yrittäjän tai palkansaajan työtä, ja jota teet mielelläsi. Voi olla, että suostuvat siihen, voi olla, että ei. Jotainhan sitä haluaa tehdä yhteiseksi hyväksi, kunhan työkkäri ei sitten määrittele yrittäjäksi ja lakkauta tukeasi. Tuota vapaaehtoistyötä voisi kai tehdä jonkun puljun kautta, jotta he voivat 'tarkkailla' sinua ja tietää, missä olet milloinkin ja mitä teet. Omatoimista tekemistä tässä hirmuyhteiskunnassa yritetään kitkeä pois. Samoin talkootyötä ja naapuriapua.
Minulle on toiminut. En tiedä, olenko epähuomiossa jäänyt vaille kyykytystä viime vuosina, mutta olen iloinen siitä. Kunpa olisin heti työkkäriin astuessani tiennyt puoletkaan siitä, mitä nyt kantapään kautta tiedän.Ei huono ajatus. Valitettavasti vapaaehtoistyöt täällä pikkupaikkakunnalla näyttävät olevan jotain seurakuntajuttuja (en kuulu kirkkoon) tai eivät muuten oikein toimi.
- Luikurix
Asenteen tarkistus olisi paikallaan. Kannattaisi myös kuunnella, mitä tarjotaan. Se, että pyrit välttelemään kaikesta sinulle tarjotuista asioista, kertoo varmasti osittain myös senkin, mikset ole työllistynyt. Vai olisiko niin, ettet ole töitä hakenutkaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.906313- 1723682
- 533229
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2142261- 351971
- 361930
- 471839
- 591746
- 191713
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?201707