*THERIAN* Oletko sellainen?

a__

Eli siis tämä on ajatusten purkaus.
Therian = Ihminen, joka omaa jonkun eläimen sielun.
Uskon, että therianeita on olemassa, mutta hyvin moni vain luulee olevansa sellainen. Jotkut ottavat vain vaikutteita jostain eläimestä esim. vaikka omasta lemmikistä. Ensinnäkin suurin osa näistä therianeista sanoo olevansa susi-therianeita. Miksi juuri susia? Tiedän, että monet pitävät susista ja siksi haluavat vain olla sellaisia. Olen itse therian (en susi-therian) ja nämä "feikki therianit" ovat vain kateellisia meille oikeille therianeille. Siksi he rupeavat kuvittelemaan olevansa niitä tai sitten huijaavat.

Eli jos sinusta tuntuu, että olet therian niin mieti tarkkaan oletko oikeasti vai kuvitteletko vain. Ja mieti myös mikä therian olet äläkä tule tänne möläyttelemään valheita tai luulojasi meille oikeille therianeille. Olen varma että osa täällä on oikeita therianeita, mutta kaikki ei tosiaankaan ole.

Sitten on vielä nämä "sekoitus-therianit" esim. karhu-susi-kissa-therian. Siis häh? Eikö therianit ole ihmisiä joilla on eläimen sielu. En tiedä olenko ymmärtänyt tuon väärin, mutta miten voi omistaa noin monta sielua(jos sillä nyt sitä tarkoitetaan)? Eli jos näin on niin uskon niiden olevan aika varmasti feikki therianeita.

Ja kyllähän niitä susi-therianeitakin varmasti on, mutta monet jotka sanovat olevansa niitä niin ei varmaankaan ole. Eivät he ehkä kaikki kuitenkaan feikkejä ole. Jotkut saattavat olla jotain suden kaltaisia eläimiä(koira eläimiä) ja yhdistävät käytöksensä ja tuntemuksensa suteen. Onhan tietenkin siis muitakin therian lajeja, joissa on joukossa noita feikkejä. Mutta susi on kyllä se yleisin.

On myös therianeita, joilla se eläin puoli ei tule kunnolla näkyviin. He eivät ehkä koskaan saa edes tietää olevansa therianeita.

Herättikö teksi ajatuksia? Pistäkää vaan kritiikkiä, menkää hoitoon vitun sairaat-kommentteja, jeesustelua, omia tarinoita, feikki-therian puheita tai ihan mitä vaan!

668

28684

Vastaukset

• Kiinnostunutpoika2

Mä en tiiä oonko mä therian mutta tykkään juosta metsässä ja metsän lähellä tulee villi olo

• TherianSusi

Mä oon therian :) ja jos haluut keskustella nii voin antaa vinkkejä, kik oisko? Mun kik Midnight__Misty (huomaa 2_ eli __ :D)

• Anonyymi
        TherianSusi kirjoitti:

Mä oon therian :) ja jos haluut keskustella nii voin antaa vinkkejä, kik oisko? Mun kik Midnight__Misty (huomaa 2_ eli __ :D)

Mä en tiiä mä en kyl haluu olla therian mut mä hypin kotona ja pihalla ja haluisin sen maskin et jos ostan sen niin oonko therian se on vaan niiin kiva hyppiä ja juosta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tiiä mä en kyl haluu olla therian mut mä hypin kotona ja pihalla ja haluisin sen maskin et jos ostan sen niin oonko therian se on vaan niiin kiva hyppiä ja juosta

Ku en kuulu mihinkään uskontoon mut sanon tän viel yhesti oonko therian jos ostan sen maskin ja hypin ja kaikkee tälläst ja therian on ihan Ok ei siin mitää pahaa oo🙃

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ku en kuulu mihinkään uskontoon mut sanon tän viel yhesti oonko therian jos ostan sen maskin ja hypin ja kaikkee tälläst ja therian on ihan Ok ei siin mitää pahaa oo🙃

Jos hypit ja sinä ostat maskin, se ei tarkoita sitä, että olet therian, tietysti voit olla quadrobistaaja, mutta jos olet therian, sitä ei voi valita!

• Anonyymi

Noin voi tulla ihan normaaleillekkin ihmisille! Mutta jis epäilet, että olet therian, niin etsi netistä tietoa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne maskit ja hännät ei tee susta teriania

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ostat maskin se ei tee sinusta Theriania itse olen therian ja olin pitkään ilman maskia ja olin silloinkin therian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et ole, therianeiksi synnytään. en siis yritä olla tyly:D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä et voi niinku päättää että ootko therian ja vaikka juoksisit ja hyppisit neljällä jalalla nii se ei tee susta theriania. Noita hyppyjä ja tollasii neljällä jalalla juoksemista sanotaan ”quadrobicseiksi”

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei tee susta theriania

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ostat maskin nii se ei meinaa et oot therian:)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se maski ei yhtään vaikuta siihen että ootko oikee therian oot tai et ei sitä oikeen voi valita (oon siis ite therian)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei tee susta therianii jos sulla on maski. Therianiks synnytöä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinusta ei tule therian jos ostat maskin (olen therian) mulla ei oo maskia mutta ei tule

• Anonyymi
        TherianSusi kirjoitti:

Hei! Mistä päin olet?? Olen lettu therian Turusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse kutsun näitä maski therianeita ns TikTok therianeiksi, koska porukka luulee, että oot therian kunhan ostat/teet eläin maskin ja nelistät pihalla. Asia ei oo kuitenkaan näin, sillä therianius ei ole harrastus vaan enemmänkin elämäntapa tai tietynlainen katsomus ja tuntemus siitä että omaa eläimen sielun, on ollut entisessä elämässä jokin tietty/tietyt eläimet tai muuta sellasta, mutta moni saattaa haluta käyttää therian varustuksena esim korvia, häntää, maskia tai vaikkapa kaulapantoja, koska siitä tulee parempi olo. Therianius ei mun mielestä oo missään nimessä pelkkää hauskaa, koska koen itse ns lajidysforiaa ja phantom shiftejä, jotka muistuttaa siitä että olen ihminen, enkä esim theriotypeni (Omani on hopeakettu). Mutta pelkkä quadrobicsin harrastaminen ja maskin pukeminen ei tee kenestäkään theriania vaan therianius on enemmänkin tunne.

• Anonyymi
        TherianSusi kirjoitti:

En tiiä oonko therian oon käyttänyt melkein koko päivän ottamaan niitä testejä ja kattonu niistä videoita, ja niissä testeissä mä aina saan että olen mutta niissä aina lukee että ei oo sata prosenttia varma. Mä oon aika uus tähän aiheeseen ku sain kuulla näistä therianeista pari päivää sitten ja luulen että on noin 70% mahdollista että mä oon therian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskin ja hännän käyttäminen ei tee susta theriania, eikä sekään että teet quadrobicseja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

et

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiiä oonko therian oon käyttänyt melkein koko päivän ottamaan niitä testejä ja kattonu niistä videoita, ja niissä testeissä mä aina saan että olen mutta niissä aina lukee että ei oo sata prosenttia varma. Mä oon aika uus tähän aiheeseen ku sain kuulla näistä therianeista pari päivää sitten ja luulen että on noin 70% mahdollista että mä oon therian.

Mulla on vähä sama ja mua ei sinänsä haittaa että en oliskaan therian koska eihän mua se mua estä tekemästä niitä temppui ja hankkimasta maskia tai niitä

• Anonyymi

OLENKO THERIAN

Tykkään juosta Neljällä jalalla se tuntuu yleelliseltä
        Rakastan kalaa,metsää,kiipeilyä puissa,vähän sivusta katselua esm ihmisiä/eläimiä
        Sähisen tai teen samanlaisia ääniä kuin kissat
        Oon ollu kuin kissa 2v asti
        Tykkään istuu ikkunalla/pöydällä ja katsella ulos/lintuja
        Tykkään leikkiä myös kissan leluilla ja leikki metsästää
        Tunnen joskus että minulla olisi häntä ja korvat
        OLEN KO THERIAN KERROOOOOOO

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen itse therian mutta olen ilves ja minusta välillä tuntuu että olen oikea eläin kun hypin ja juoksen🤗💖<3<3<3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se et sul on maski ei tarkota et oot therian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määkin ihan hirveen vaikeaa kun ei saa mistään tarkkaa tietoa. Kun musta tuntuu hyvältä, vapauttavalta ja itseltäni, jos käyttäydyn kuin kettu, mutta en ole aivan varma olenko therian.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo therian jos luulet että ne maskit, hännät ja hypyt tarkoittavat theriania;) googlaa enemmän mitä se tarkoittaa. (Oon ite therian)

• Anonyymi
        TherianSusi kirjoitti:

Hei haluaisin puhua jonkun oikean therrianin kanssa

• Anonyymi
        TherianSusi kirjoitti:

Haluaisin puhua sun kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se ei tee susta theriania

Mut mikä tekee susta therrianin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on toi sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Määkin ihan hirveen vaikeaa kun ei saa mistään tarkkaa tietoa. Kun musta tuntuu hyvältä, vapauttavalta ja itseltäni, jos käyttäydyn kuin kettu, mutta en ole aivan varma olenko therian.

Niin siis mulla ois toi sama voisiko joku auttaa meitä en ymmärrä että muka therrianeiksi synnytään? Itse olen tuntenut olevani susi jo joku 5v niin en nyt tiedä rakastan metsää ja luontoa.

Olenko therrian?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä haluaisin puhua jonkun oikean therrianin kanssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sinulla on maski, tai ylipäänsä geari, se ei meinaa, että olet Therian! Eikä myöskään ne hypyt. Jos rakastat hyppimistä neljällä raajalla, se tarkoittaa sinun olevan ilmeisesti vain quadrobisti.🙃 Hypyt on nimetty nimellä: quadrobics.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Quardobiskit (toi on 1000% kirjoitettu väärin) on myös harrastus eli ei siis oo pakko olla therian

• Anonyymi
        TherianSusi kirjoitti:

Wtf is kik

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maskien ja häntien ostaminen ei tee sinusta theriania .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ostat maskin se ei tee sinusta Theriania itse olen therian ja olin pitkään ilman maskia ja olin silloinkin therian

Samoin sain vasta 2v myöhemmin maskin kun sain tietää että olen therian ja jos sinulla ei ole maskia se ei haittaa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon oikee therian. Mun theriantype on ilves ja juu. Rakastan tehä quadrobicseka (en tiiä kirjotinko oikeen)
        Mut rakastan eläimiä ja mä tunnen et oon itekki sellanen🍁

• Anonyymi
        TherianSusi kirjoitti:

Mikä on vaarallisin therian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sit sä et ehkä oo koska jos on therian niin ei tunne olevansa ihminen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne maskit ja hännät ei tee susta teriania

sun oma mieli tekee jos et tunne itteäs ihmiseks vaan eläimeks

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ei se oo therianine olemista jos ostaa maskin ja hyppii keskellä pihaa. se on sitä että ihan oikeesti tuntee omaavansa eläimen sielun. sitä ei noin vaan voi päättää et haluuko olla therian vai ei. PS therianina oleminen on ihan päin persettä ku tulee 24/7 hatee

• PikkuruinenPisara

Emt oonko mä therian mut mä rakastan juosta pellolla ja nii...must tuntuu et oon vaan feikki :(

• No mieti asiaa mikä voisit olla ja miksi

• Anonyymi

Ei se mitään ole ylpeä siitä mitä olet!❤

• Theriantyttö

Itse olen Hevos-therian ja olen aika samaa mieltä kanssasi. Mutta ihan Btw, noita sekoitus-therianeita kutsutaan nimellä Polytherian ja heillä on monta theriotyyppiä, ja he uskovat että heidän sielunsa jakautuvat kaikille eläimille. Näin ainakin olen ymmärtänyt (:

• Anonyymi

Kyllä voi olla montaa eläintä! En oo varma et oonko therian, mut mietin paljon asiaa:) Tuntuu oikeesti että oon psa jotain eläintä, tai jotain muuta ku ihmistä, mut en tiiä mitä:( Mut kyllä voi tuntuu että on vaikka kahta eläintä, tiiän ite sen tunteen, ja se on ihan tavallista. Mun mielestä myös niitä jotka on montaa eläintä pitäis kunnioittaa💕

• Kettuolento

Mistä voi tietää olevansa therian?

• Kitsunekokoro

Asiasta voi yrittää ottaa selvää esim meditoimalla ja itsensä tutkimisella (henkisellä puolella):)

• Anonyymi

Esim jos tunnet vaik tosi kovan siteen johonki eläimeen ei siis vaan että vaikka onks se sun lempi eläin tai tykkäätkö siitä tosi paljon vaan jos niinku esim oot vaik tosi samanlainen tai toimit samalla tavalla ku vaikka joku eläin ja vaikka että ku ite oon kissa gepardi kettu therian nii tunnen niihin tosi kovan sellasen siteen ja rakastan kiipeilyy tosi paljon ja rakastan luontoo ja metsii ja kaikkii kasvei ja esim just et jos oot polytherian nii sitte sul on siis monta eri eläintä niinku esim mulla mut niitä voi siis löytää lisää joten kannattaa seurata sun käytöstä ja sillee et ootko vaik niinku villi ite ainaki oon ja niinku heti ku pääsen vaik metsää tai ulos nii tunnen mun olon tosi villiks ja sillee ja sitte esim jos sä meet vaik johonki nii sit sul tulee sellanen ajatus et ihan ku oisit ollu tääl joskus mut et sitte vaa tiiä et ootko täs elämäs ite rakastan siis metsää luontoo kasvei sadetta vettä uimista kiipeilyy korkeita paikkoi oon siis ulkona säällä ku säällä mut joo siitä voi siis tietää et ootko jos just esim tulee se tunne et oot ollu jossain paikas mut et tiiä ootko niinku täs elämäs tai ei niinku tunnu et oisit ollu täs elämäs siel tai just et sen voi kattoo sun käytöksestä ku esim mä alan vaa yhtäkkii kävellä niinku eläin joissain paikoissa ja sit jos tulee joku este nii hyppään sen yli niinku eläin ja sillee mulla on jo lauma mut se ei oo viel kauhee iso mut toivottavasti autto ees vähän.♡♡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esim jos tunnet vaik tosi kovan siteen johonki eläimeen ei siis vaan että vaikka onks se sun lempi eläin tai tykkäätkö siitä tosi paljon vaan jos niinku esim oot vaik tosi samanlainen tai toimit samalla tavalla ku vaikka joku eläin ja vaikka että ku ite oon kissa gepardi kettu therian nii tunnen niihin tosi kovan sellasen siteen ja rakastan kiipeilyy tosi paljon ja rakastan luontoo ja metsii ja kaikkii kasvei ja esim just et jos oot polytherian nii sitte sul on siis monta eri eläintä niinku esim mulla mut niitä voi siis löytää lisää joten kannattaa seurata sun käytöstä ja sillee et ootko vaik niinku villi ite ainaki oon ja niinku heti ku pääsen vaik metsää tai ulos nii tunnen mun olon tosi villiks ja sillee ja sitte esim jos sä meet vaik johonki nii sit sul tulee sellanen ajatus et ihan ku oisit ollu tääl joskus mut et sitte vaa tiiä et ootko täs elämäs ite rakastan siis metsää luontoo kasvei sadetta vettä uimista kiipeilyy korkeita paikkoi oon siis ulkona säällä ku säällä mut joo siitä voi siis tietää et ootko jos just esim tulee se tunne et oot ollu jossain paikas mut et tiiä ootko niinku täs elämäs tai ei niinku tunnu et oisit ollu täs elämäs siel tai just et sen voi kattoo sun käytöksestä ku esim mä alan vaa yhtäkkii kävellä niinku eläin joissain paikoissa ja sit jos tulee joku este nii hyppään sen yli niinku eläin ja sillee mulla on jo lauma mut se ei oo viel kauhee iso mut toivottavasti autto ees vähän.♡♡

Moi, oon myös therian, ja haluaisin kovasti suomalaisia therian kavereita, ni haluatko tutustua tai jotain??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, oon myös therian, ja haluaisin kovasti suomalaisia therian kavereita, ni haluatko tutustua tai jotain??

Mä voin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi että kaikki ihmisen asuun syntyneet kuuluu luontoon. 👍🏻 Ja jos olet oikeasti sielultasi jokin entinen eläin, sinä kykenet lukemaan ihmisen asussa heidän toimintaa täysin luollisesti. Se on kui on koira , kissa, hevosihmisiä… ite ymmärrän hevosia parhaiten. En silti laita maskia tms. Kiipeän selkään ja yhdistyn sielutasolla, se on erittäin kaunista. Lisäksi en halua lukita yhtään hevosta karsinaan tai postimerkki laitumelle yksin. Ne on laumasieluja ja haluaa kulkea vapaana jotta kaikki mahdollinen viisaus pääsee palvelemaan. 🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun jotain tapahtuu jonka sä oot ehkä kokenut joskus kutsutaan decafuks en tiiä kirjotinko oikein :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä voisin olla sun kamu ;)asun Polvijärvellä

• Alya_arcticfox

Jos teillä on jotain kysyttävää therianeista niin tulkaa laittaa mulle ig viestii mun ig on @therian.alya.

• Koiraeläin

Mä ite tunnen pakkomiellettä kuun muotoa kohtaan niin etten saa unta ellen tiedä et onko taivaalla puolikuu vai kuunsirppi. Täysikuulla en vaan saa millään unta, ja monet yöt on vietetty parvekkeella missä sitten on pljon helpompi nukkua. Voiks nää oireet ja vapauden tunteen metsässä juostessa ja paljain jaloin ihan kotonakin kävelemisen johonkin koiraeläimeen, koska en ihan suoraan itteäni sudeks sanois, kun en oo mikään kauheen isossa "laumassa" viihtyvä, joku kettu tai ilves tulis mieleen. Onkos teillä mitään arveluita et mihin eläimeen nää oireet liittyy? Mulla kun ei itellä ollu minkäänlaista käsitystä therianeista ennen, mut oon aina kadehtinu eläinten vapautta ja niin kauan ku muistan ni näitten oireitten lisäksi aina välillä ku näen jonkun pienen linnun, ni tekis mieli vaania sitä ja hyokätä sen kimppuun. Sit kans metsässä juokseminen ja uiminen saa aikaan sellasen vapauden tunteen.

• Therianlaiskiaishyttynen

Olet kissa

• Lotusxd

Juu oot kissa

• Anonyymi

Olenko therian jos tunnen vapautta metsässä kun olen yksin pelloilla jne ja kun kissa tulee mun sydän sulaa ja tuntuu et me ymmärrettävää toisiamme? Me myös kiehnätään toisiimme?

• Anonyymi kirjoitti:

Olenko therian jos tunnen vapautta metsässä kun olen yksin pelloilla jne ja kun kissa tulee mun sydän sulaa ja tuntuu et me ymmärrettävää toisiamme? Me myös kiehnätään toisiimme?

Omien tietöjeni perusteella voit jopa olla eti netistä enempää tietoa en oo mikää asian tuntia ja sain aika vasta enemmän irti koko therian jutusta :)

• Anonyymi

Tulin aik myöhään varm chattaa mut jotku sudet ei oo ain isois laumois. Joo mut no jos et oo susi tai no must tuntuu et kyl voisit olla. Mut nii ainaki joku kissa tai just se susi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla ja ei voi! Kannattaa etsiä netistä tietoo!

• Anonyymi

Siis mullekin tulee tommonen, alan niinku luonnostan uimaan koiraa :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä voit olla therian se on mahdollista

• Therian_fox

Oon ehkä myöhässä mut mulle saa tulla instaan kysymään jos jokin therianeissa mietityttää :3 Mun ig on: @therian.awel
      Rohkeesti sinne niin kerron kyllä jos vain osaan! x3

• TietämätönLapsi

Itse koen olevani therian, mutten ole varma ollenkaan. Itsellä tulee vapaa ja villi olo, kun pääsee metsään tai pelloille juoksemaan. Kerran kävi silleen, et frendin kanssa tehtiin yks susiaiheinen meditaatio yhdessä saaressa ollessamme telttailemassa, ja meille molemmille tuli sellainen fiilis, et ois ihana päästä juoksemaan mettään. Silloin oli jo tosiaan yli keskiyö ja ehdittiin nukahtaa ennen meditaation loppua. Sitten ku oltiin nukuttu about Kaks tuntia, niin molemmat herättiin joskus viiden maissa aamulla. Sitä siitä käytiin rannalla, ja lähettiin mettää.

Haluisin tietää, olenko therian, vai luuletko vaan.. :)

• a__

Oho. Päätin tulla tänne piipahtaa muuten vaan ja vaikka siitä kun alotin tän keskustelun on mennyt yli vuos niin en olis uskonut että näinkään moni olis mitään laittanu.
      Mutta älkää olko surullisia, jos ette olekkaan therianeita, koska ei tää ole yhtään kivaa. En tiedä vieläkään mikä mun eläimeni on. Ehkä karhu tai sitten ei sinne päinkään. Toivon, että tää mun therian homma onkin vaan pelkkä vaihe, joka menee ohi itsestään vaikka ainahan musta eläimeltä on tuntunu ja 3 vuotta sitten tajusin tän.
      Olis vaan niin kivaa tuntea olevansa ihminen ja nauttia siitä, mutta kun ei pysty kun joka ilta tekee mieli lähteä konttaamaan tonne viereiseen metsään tai sitten ryömiä talon alle kaivamaan kuoppia. >:(

Tuli vähän huono omatunto nyt kun luin ton mun aloituksen. Vähän ehkä turhan vihamielinen olin. Oon vaan niin katkera kun oon tällanen väärään muottiin tungettu möykky, jonka täytyy pidätellä näitä hölmöjä haluja lähteä tekemään jotain tyhmää ja turhaa. Ja sitten kun tää therianien mainekkin on mitä on.

Mutta yrittäkää nauttii elämästä! :)

• a__

Ja meditoimista suosittelen ehdottomasti ihan kaikille! :)

• kaviojuhta

Olen ehkä hevostherian. Nyt sille asialle löytyi lopultakin nimi, vuoskymmenten jölkeen (olen 60)
      En koe mitään vapautta vaan usein olen tuntevinani kuolaimet suussani ja länget harteilla. Varsinkin ylämäkeen kävellessä painan pään alas, kuten hevonen myötää liikkeitään ja tasapainottaa kulkuaan. Penskana olin aina hevonen ja pikkuveli ratsasti selässä, tai kiskoin maitokärryillä kuormaa, siis vedin kärryjä, en koskaan työntänyt. Olen siis työhevonen, en mikään villi mustangi

• Wulfi

Itse koen olevani therian, ehkä susi-therian. Ilveskin vaikutan olevan mutten ihan tiedä. Joku villi kuitenkin luulisin, koska minun tekee aina mieli mennä pellolle ja metsään juoksemaan, eikä olla laiskottelemassa sängyssä vaikka joskus siltä tuntuukin.

• Mori

Olen itse susi-therian eikä minua haittaa, vaikka ne ovat yleisiä :D Mutta olen herännyt vasta tämän vuoden alussa, joten en ole mikään experttikään. Mutta jos "omaa monta eläimen sielua", sitä kutsutaan nimellä Polytherian.

• Anonyymi

Ootko YouTubessa Mori? jos oot se therian youtubettaja, jonka mä oon nähnyt YouTubessa nii en tiennyt et oot suomalainen 0:
        ( Mä oon kissa therian)

• Therian.Snowy

Heippa! Ja juu, Siis aivan totta koko juttu. Itse olen susi therian, Mutta tykkään silti kissoista paljon enemmän kuin koirista. en ole feikki, olen saanut meditoimalla tietää theriotpeni!

• Vetherian

En tiedä olenko therian kerron itsestäni juttuja ja joku voisi kertoa että olenko ja mikä olen. Olen aika hiljainen mutta osaan silti innostua. Pelloilla/maalla tunnen oloni jotenkin oudon vapaaksi . En kerro itsestäni millä mielellä olen ja muutenkin pidän asiat itselläni. TOIVON ETTÄ JOKU OSAISI AUTTAA;)

• Enoleihminen

Vetherian Lehmä, aasi, lammas. Ihminen?

• Anonyymi

moi mul on sama. en tiiä,mut en muista mun jälkisest elämäst mitään. Tykkään vaan kävellä sisäl ja mettäs 4jalal. oon siis leijona,koira,susi therian

• En tiedä paljoa therianeista koska en ole sellainen mutta eikös se ole sitä että tuntee omaavansa esim kissan sielun eli tavallaan ois kissa ihmisen kehossa ja sillee et ei ois feikki therianeita? en oo varma mut älkää suuttuko jos oon väärässä mut arvostan therianeita ku ne uskaltaa olla niitä keitä ne on😊😅

• IhmisTherian

Must tuntuu et oon ihminen

• Älä jaksa jos et oo tosissas

• Ehkätherian

En tiiä. nyt kun meni jalka paskaks (polvi murtui) niin esim jos mun kännykkä tippuu sängyn väliin nii äiti sanoo et se nostaa koska mä en voi niin mä vaan nostan sen ja sama juttu sukkien laitossa yms..oon silleen nopee juoksee ja mun on välillä pakko liikkuu muuten on vaikeeta hehe en tiiä oonko therian mutta jos joku saa mun tekstistä mitään ajatusta niin sanokaa plz <3

• Anonyymi

No voisin auttaa kertoo ootko therian jos esim vähä kertoisit niinku vaik ootko villi tai tykkäätkö luonnosta ja kertoo vähä sellast millainen oot

• maybetherian

Itse en ole varma olenko therian.. tuntuu sudelta, muutta en ole laumaeläin, en lähellekkään.. koulussakin olen muka "liian paljon yksin" ihan omasta tahdostani. En sitten tiedä olisiko se joku kojootti/aavikkosusi. En ole vielä nähnyt edes theriotyyppiäni, jos sellaista edes omaan.. joskus peilin edessä murisen itselleni ja leikin, että paljastan kynnet sormieni päähän. Vähän outoa, mutta that's me..:D Jaa olen kyllä aika laiska (xd) mutta ikäisistäni olen tehnyt suomen ennätyksiä 60 metrissä (pikajuoksussa). Olen myös aika ujo..(sinäänsä) Ja jotenkin minulla on paljon taistelun tahtoa. Jaah.. no tämä ei nyt (varmaan) liity tähän mut joskus mun tunteen voimistuu niin, että jos vaikka mulla on lautanen kädessä, niin mus tekee mieli paiskata se lattiaan. Tai jos mä ajattelen jotain surullista, niin voi olla, et mä itken itteni uneen joka yö seuraavan viikon aikana. No ilossa ei oo tapahtunu mitää.. oon edellee se yhtä masentunu pas*a :D. Mut joo mä oon kuttunu tähän asti itteeni vähän niinku "Alone wolfiks" muuuut joo help mee plz :c

• Anonyymi

Hmm.. Uskon kyllä että olet therian mutta ei kyl heti tuu mieleen sun theriotyyppiä. Voisit yrittää vaikka itekseen tutkia eri eläimiä ja niin, itselläni silloin kun en vielä tienny omaa theriotyyppiäni mietin et minkä takia mulle tulee semmonen outo olo kun nään valkeen kissan jolla on mustia laikkuja. Kehon valtas semmonen hasu tunne ja alavatsaa tuntu samalta kun vapaapudotus laitteissa lol. Mut jos jotkut esim kuvat jostain eläimestä saa olon tuntumaan oudolta niin yritä tutkia sen kautta sitä eläintä. En osaa auttaa ketään mut yritinpähän. <3

• Anonyymi

Sama täällä tunteiden kanssa joskus raivoon niin että tuntuisi tehdä asioita joita en saa tehdä ja jos esim kuuntelen surullista musiikkia niin saatan itkeä itteni uneen jos tapahtuu jotain iloista niin tekis mieli pomppia kattoon :D

• Anonyymi

En tiedä olenko therian. Olen pienestä asti ollut semmonen koira fani. Ennen murisin jos olin vihainen ja ulvoin kokoajan. Tykkään tosi paljon "leikkitapella" ja ns. painia. Kun juoksen, juoksen ehkä vähän "eläimellisesti" (nojaudun eteenpäin ja pidän käsiä ikään kuin edessä. Tykkään juosta neljällä jalalla :3. En ole kuitenkaan varmaan kokenut shiftejä (en edes tiedä tasan tarkkaan millaisia ne ovat. Tiedän kyllä mikä on shift mutta en tiedä miltä se tuntuu) voisiko joku auttaa :33

• Minä itse olen susi-therin olen tiettänyt tästä 2-3vuotta minulla ei ole lemikkiä ja rakastan kissoja ja ennen kuin susia ennenkuin sain tiettää itsestäni.metsä on paras paikka olla asun lappissa
      en tiedä miks mainitsin. Mut kiitos kun oli mahdollisuus kertoa.monet ovat kertoneet heräämisestä alusta asti mutta itse vasta eilen tuli rohkeus kertoa itsestäni eilen..😅moiroo🐺

• Voiko joku auttaa en tiiä oonko therian :( rakastan olla ulkona lähinnä juosta pelloilla olla metsässä ja veden äärellä, viihdyn myös eläinten seurassa. Sain vasta eilen tietää oikeasti mikä on therian ja nyyt oon alkanu epäileen että saatan itsekin olla (olin kuullut siis aikasmminkin therianesta mutta en tiennyt mitä ne olivat.) olen tehnyt jotain netistä löytyviä testejä joiden mukaan olisin therian mutta en voi luottaa niihin ihan 100% (ja jos oon therian niin miten voisin saada selville mikä eläin?) TOIVON ETTÄ EDES JOKU KERTOISI :)

• Anonyymi

Kannattaa vaik ettii tietoo eläimistä ja seuraa omaa käytöstä et vaik tekisitkö asioita samalla tavalla ku joku tai jotkut eläimet. Ite oon polytherian eli eläimet mitä nyt oon löytäny ns itsestäni nii sen mukaan oon siis nytte kissa gepardi kettu therian. Joo eli kannattaa siis seuraa omaa käytöstä et toimitko vaik samalla tavalla ku joku tai jotku eläimet ja kannattaa kattoo tietoo sit niist. Just nyt ei tuu muita vinkkei mielee mut juu tossa on pari vinkkii jos tulee päähän viel jotai nii sitte tuun kirjottaa tänne mut juu toivottavasti autto.

• Anonyymi

Suomalaisen muinaisuskon mukaan ihmisellä voi olla useita sieluja.

• Anonyymi

Olen itse polytherian ja jos joku sen takia väittää mun olevan feikki niin hän on itse feikki ja voi painua kuuseen tai vaikkapa sinne hiiteen.

• Liityn tähän keskusteluun vähän myöhässä mutta ihan sma. Itse uskon olevani kissatherian. Tykkään olla yksin ja pienessä kaveriporukassa. Olen tehnyt testejä ja niissä on sanottu että olisin kissa tai/ja susi therian. Mielestäni enemmän kissa. Yleensä kun olen autossa katson pellolle ja metsään ja toivoisin olevani siellä juoksemassa neljällä jalalla/tassulla. Välillä nuolen haavoja ja ulvon tai teen muita eläinmäisiä ääniä mutta pystyn kontrolloimaan sitä. Tykkään myös nukkua pienessä kasassa. Tunnen itseni kotoisaksi metsässä mutta viihdyn paljon myös sisällä. Pidän siitä jos joku silittää mua (joo tiiän oon outo lol). Itse uskon olevani therian mutta en ole varma siitä. Välillä tuntuu kuin minulla olisi sellaiset kynnet, häntä ja korvat. Olen myös turri :D mutta olisi kiva jos joku tietäis olenko therian. Tykkään pyöriä lattialla ja pureskella asioita, esim mulla on oma keppi mitä pureskelen. Tähän tuli kauheesti tekstiä lol mutta ei mulla muuta.

• Anonyymi

Olen therian
        Mutta muo kiusataan😭😭

• Moro! En ole varma, siksi tulin kysymään täältä olisinko therian? Noin kaksi vuotta sitten minulle alkoi tulla oireita, ei kauhean vahvoja (halu päästä juoksemaan metsään, eläimellistä äänet sekä nelinkontin kulku). Viime vuonna oireet pahentuivat ja aloin muunmuassa ahdistua isoissa porukoissa, viettämään aikaa eläinten kanssa, seikkailemaan metsässä enemmän, haluan tapella leikillä yms. Metsässä kulku nykyään on tuntunut erittäin mukavalta, varsinkin silloin kun pääsee pois ihmisten ilmoilta. Nuolen myös haavojani usein, joskus öisin en saa nukutuksi joten alan siinä sitten tuijottelemaan ulos ikkunasta. Voisiko nämä oireet viitata johonkin? Jos olen therian mikä olisin? Minulla on muitakin oireita mutta en jaksa niitä kirjoittaa, voisiko joku auttaa

• Anonyymi

J-jooh... Itekkin tulin tänne therianien maailmaan piipahtamaan. Sain oikeestaan tietää tästä tiktokin kautta xD. Joo legit vrm viiskyt vuotta myöhäs tää mun kommentti mut tässä nyt mietiskellen vaan... Oon tykänny eläimistä (etenkin kissoista) jo pienestä pitäen ja vannonu väkisin joskus mun vanhemmille että olisin ollu entisessä elämässä pupu en tiiä miks just pupu mut se mulla tuntu lähimmäiseltä...? Ja nykyään meillä on koira joka on mulle tosi läheinen ja kissoista niinkään en enää piittaakaan paljoo päälinmäisenä syynä allergia mut jos täällä joku vielä chattailee niin olis kiva saada joku vastaus tähän et mistä tietää olevansa therian ja miten voi löytää sen oman eläimen? Mulla siis on tunne et saattaisin omistaa ehkä jonku eläimen sielun. Tuntuu fr tyhmältä sekaantua eläimiin se saattais olla muiden mielestä ehk ahdistavaa tai jotain? Miten sen vois sit selittää muille et on therian...? Emt oon vaan ehkä liian omissa maailmoissa vai oonko oikeesti therian.

• Anonyymi

Hyppäsin 65cm

• Anonyymi

Olisin susi-kissa therian koska sovin molempiin täydellisesti tai no jos keksitte niitten sekotus eläimen nii ok thanks

• Anonyymi

Juups siis tota kannattaa viel varmistaa käytös sillee et ootko varmasti susi therian koska voit olla vaikka joku koiran tyyppinen eläin koska jotku luulee että on susi therian mut onki vaan joku koiran tyyppinen therian esim vaan koira therian tai joku muu sellanen jne en siis väitä ettet ois susi therian mut kantsii varmistaa viel.

• Luulen ettei tämä tarkoita just sitä mitä Therian tarkoittaa, mutta rakastan juosta metsässä, pelloilla jne. Olen lapsesta asti ollut se eläinleikkien leikkijä, enkä ollenkaan ikinä tykännyt olla ihminen.. Leikin usein yksin, koska kukaan mun kavereista ei ymmärtänyt sitä että haluan olla eläin. Mulla oli 5 mielikuvitus kaveria joiden kanssa leikin, mutta mielikuvitus kaverit olivat sekoitus susista ja koirista! Välillä tuntuisi että kannan päänipäällä karvaisia korvia, joita liikutan sinne suuntaan misät ääni kuuluu... Olenko therian, vai onko tämä jotain muuta? :)

• Anonyymi

Oon myöhässä mutta itse oon therian ja mun theriotypes on black wolf, eurasier (koira) sekä sitte japanin bobtail!

• Anonyymi

Voi olla monta sieluu samalla tavalla kun on eläny monta elämää

• Anonyymi

Hei oon aika nuori näihin keskusteluihin mut oon ollu susi/koira/kissa melkein koko elämäni iltasin saatan peilin eessä paljastella hampaita murisen ja leikki hyökään peilikuvan kimppuu rakastan kaikkia eläimiä eniten susia kuulin just therianista ja tuli sellai ajatus et entä jos oon tollanen haluisn tehä jotain testejä joista ehkä sielviäis jotain haluisin kans tietää miten therianit niiku käyttäytyy sille et käyttääks ne jotain maskii ja häntää ku oon katellu tik tokista oisin tosi kiitollinen jos joku auttais (tiiän et oon sairaan myöhäs)

• Anonyymi

Juups siis tota joo siis kannattaa vaik seurata sun käytöstä esim itte oon kettu kissa gepardi therian ja niitä voi löytää ns itsestä lisää ku seurailee vähä vaik sun käytöstä ja vaik tutkii tekeekö jotku eläimet vaik tosi samalla tavalla ja sit miettii kunnol et voisitkohan olla seki esim aluks löysin itsestäni vaan kissa therianin mut sitte löysin gepardin ja ketun joten oon siis kissa gepardi kettu therian siinä voi mennä aikaa kun löydät ne mutta kannattaa esim jotkut ei ikinä vaikka jaksa seurata omaa käytöstä ja pohtia kunnolla mutta mähän teen kaikkeni et saan tietää onko mussa jotain muutakin joo ja siis aika moni therian ostaa maskin ja hännän esim mulla on pieni lauma ja me tilattiin sellaset maskit ja ne tulee joskus 2 päivän päästä siinä alussa ku kirjotit että haluisit tehä sellasii testei nii ite tein esim testimadossa mut ne ei oo todellakaan 100% varmoi nii kannattaa ite pohtii et voisitkohan olla eli kannattaa seuraa käytöstä ja miettii et niinku mitä teet samalla tavalla ku joku eläin ja jos löydät vaik jonku eläimen joka tekee vaik tosi samal taval asioit ku sä nii kantsii miettii kunnol et oisitkohan se therian tai ootko ylipäätänsä therian mut joo teen tätä nytte tosi myöhää joten mä en nyt enää jaksais kauheesti kirjottaa mut joo tossa pari vinkkii toivottavasti en ollu tosi myöhässä ja toivottavasti jos näät tän viestin et täst ois ollu ees pikkusen apuu♡♡

• Anonyymi

Aika myöhässä tänne kommentoin,mutta kyllä therianilla voi olla useampiakin "sieluneläimiä". Näitä therianeja kutsutaan polytherianeiksi. Itse olen kettu- ja kissatherian.

• Anonyymi

Heips! Liityn tähän keskusteluun todella myöhässä mutta oon nyt alkanu pikkuhiljaa tuntemaan että saattaisin olla thearian esimerkiksi olen joskus nähnyt unia että olen ollut metsässä juoksennellut ja olen ollut eläin. Olen aika epä sosiaalinen ja viihdyn todella paljon yksin ja minun yksi lempinimistä on yksinäinen susi jonka kaverimi ovat mulle keksineet. Rakastan yömyöhään valvomista josta esimerkiksi äitini ei yhtään tykkää ja aamulla olen ihan virkeä. Olen aika myös hyväpiilottelemaan tunteitani. En yhtään tiedä olenko therian mutta joskus tuntuu siltä että saattaisin jopa olla ja mietin usein minkä eläimen sielu minulla saattaa olla? Jos olet sitö mieltä että voisin olla thearian minun ig on: yksinainen._susi

• Anonyymi

Mun oikeet feikkitherianjeesustelut . Mä oon 156653355 vuotta myöhässä mut joo. Tänään sain tietää mikä on therian.Tää on vaan sellasta 'rentoudun metsässö' juttua. Metsässä tulee aina tosi rento olo(kesällä). Kävin kerran lenkillä metsässä keväällä ja siellä oli sellainen pieni "puro" ja lampi jotka "veti mua puoleensa" ja se koko metsä oli ihan maaginen. Joskus kun meen metsään saatan jäädä sinne ihan vaan istumaan ja katselemaan sitä kauneutta. Meidän kesämökki on ihan meidän kodin lähellä ja kesällä siel pääsee kivasti uimaan.(mun merenneito leikit). Tykkään piirtää jja oon aika hyvä siinä. Tykkään kissoista(koska luin soturikissoja) mut meil ei oo kissaa. Metsässä tulee aina vapaa olo. Jos siellä on joku pikku puro tai vettä niin mä varmaan jäisin asumaan sinne. Kesällä ja keväällä tätä on parempi miettiä. Kun on kesäloma ja aikaa.

Joskus yhden kaverin kanssa saatettiin käydä uimassa tai vaikka talvellakin lähteä metsään leikkimään jotain kadonneita tyttöjä. Siis jos jossain kaukana metsän keskellä olisi pieni lampi jossa voisi uida ja siinä olisi puita ympärillä niin mä jäisin sinne asumaan. Therianit on tosi cooleja mä oon vaa joku kateellinen feikkitherian. Jos täällä joku toinen vielä täällä chattailee niin vittv vastaa tähän kommenttiin.

Eli tää koko teksti tiivistettynä: metsässä jossa on joku pieni vesi juttu niin mulla tulee tosi maaginen olo. Tai jos on joku tosi nätti puutarha yms. niin sellaisessa myös rentoudun. Jos täällä joku toinen vielä on niin kerro mulle mikä therian voisin olla jos edes olen sellainen.

• Anonyymi

Mä oon täällä! No, kiva et me therianit ollaan cooleja, kun niin moni muutenkin vihaa meitä.
        Et ehkä oo therian, mutta oot metsärakas ♡

• Anonyymi

Vastatkaa ihan oikeesti tohon mun kommenttiin jooko

• Anonyymi

Mä oon vieläkin tää sama kirjottaja joka kirjoitti noin 3pv sitten. Mä todennäköisesti vaan luulen olevani therian tai otan vaikutteita.

Ps.tykkään olla yksin eikä mulla ole kuin pari kaveria että jos se muka olisi jonkun eläimen piirteitä.

• Anonyymi

Hölynpölyä koko aihe.

• Anonyymi

No ei ole.

• Anonyymi

Therianeja voi myös olla tyypit, joilla on monta sielua. -therianilta

• Anonyymi

Nii voi mut voi olla myös vaa yks.
        Ite oon löytäny ns itsestäni vaan kolme eli oon siis nyt kissa gepardi kettu therian mut voi olla therianeita jotka on vaa yks eläin therian

• Anonyymi

Mietin vaan tässä et mitä tapahtui kun kuuntelin kissa therianien meditointi ääniä niin minusta tuntui että joku olisi pyrkinyt ulos mun kehosta. Ja ulkona mulla on yleensä villi olo ja haluan koko ajan ulos. Kerran kun olin menossa nukkumaan laitoin silmät kiinni niin näin mustat tassut juoksemassa lumella(näytti kissan tassuilta). Ja omasta mielestä mulla on jokin sidos kissoihin. Mietin vaan että olenko therian ja mikä theriotype?

• Anonyymi

Sä saatat olla kissatherian, niin fr

• Anonyymi

Mä oon susi therian ja en oikeasti feikkaa lupaan!!!! En vaan osaa selittää sitä vanhemmille....koska se on hankalaa sillä mun äiti ei usko ihan mitä vaan

• Anonyymi

Voitko kertoo sillee sun luonteest juups siis oon tosi utelias joten haluisin vähä tietää millainen susi therian type oot.

• Anonyymi

Jep se on vähän inhottavaa miettiä miten toinen reagoi

• Anonyymi

Oon ite therian. En tykkää olla tässä kehossa ku tuntuu et ei oo hyvä. Ja kuka muu on therian?

• Anonyymi

Mä oon therian. Oon siis kettu kissa gepardi therian ja niitä voi siis löytää lisää ns ittestä joo vähä vaik seurailee käytöstä ja miettii mitkä eläimet tekee asioit samal taval. Mut nii oon siis therian. Jos näät tän viestin nii voitko kertoo mikä therian type oot.

• Anonyymi

Täällä! Mun theriontypes on red fox:3

• Anonyymi

Moi! Oon oikee therian ja tässä teille infoa tästä therian hommasta
      -Sä et voi päättää ootko sä therian vai et
      -sulla pitää olla side jonkun eläimen kanssa

• Anonyymi

Mul ainaki on ja oon käyttäytynyt samal taval jo pienest pitää ku esim kissa ja gepardi ja sain joku 2 päivää sit tietää et oon kettu therian plus et jos joku ei tiiä nii jos on monta therian typee niinku vaik mul nii se on sit polytherian.

• Anonyymi

Ja pitää niinku esim käyttäytyy samal taval asiois ku se eläin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja pitää niinku esim käyttäytyy samal taval asiois ku se eläin

En tiiä oonko therian mut
        Tykkään katsella hiljaa esm pihalle tai perheen jäseniä kun ne esim syö leikkii touhuaa tai kävelee tykkään pienistä tiloista
        Neljällä jalalla kävely tuntuu yleesilelta
        Metsässä tunnen oloni vapaaksi
        Tykkään äänellä kuin kissa
        Oon ollu jo 2v kissa mainen
        Rakastan yli kaiken kalaa
        Tunnen välillä että mulla on korvat ja häntä

• Anonyymi

Kiitos infosta!

• Anonyymi

Siis mä en halua olla therian haluun vaan käytää sitä maskia koska siitä on kiva kuvata ja hyppiä pitkin taloa\pihalla.en siis haluu teille mitään pahaa ja en tiiä onko tää väärin et leikin sitä.en aijo kertoo mitää tarinaa.mut tiedoks en haluu pitää pahaa kertokaa jos se on väärin.🫤

• Anonyymi

Therianina oleminen ei oo pelkkää hyppimistä ja kuvaamista siihen liittyy aika paljon asioita. Mä oon therian ja oon saamassa maskin. Ei kannatta käyttää niitä hyvin vuoksi. Ihmiset käyttää niitä sen takia että ne tuntis olonsa "comfortable". En tienny suomennosta mut joo :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Therianina oleminen ei oo pelkkää hyppimistä ja kuvaamista siihen liittyy aika paljon asioita. Mä oon therian ja oon saamassa maskin. Ei kannatta käyttää niitä hyvin vuoksi. Ihmiset käyttää niitä sen takia että ne tuntis olonsa "comfortable". En tienny suomennosta mut joo :D

Niitä ei kannatta käyttää huvin vuoksi*

• Anonyymi

Hännät ja maskit ei tee theriania

• Anonyymi

Itse tunnen olevani therian, sillä tunnen, että minussa on eläimen sielu (kettu). Välillä tunnen että minulla olisi korvat, häntä ja tassut. Joka päivä teen neljällä jalalla juoksua ja hyppimistä kotona. Haluaisin löytää kavereita läheltäni, jotka ovat myös therianeita.

• Anonyymi

Oon therian missä päin suomee asut?

• Anonyymi

Mut mistä tietää onko therian?

• Anonyymi

Ite oon hyena ja kissa therian ja tunnen todella tarkoitan Siis TODELLA kovan siteen metsään ja meditoin yleensä metsssä plus puhun mun edesmenneille rakkaille ja tunnen siteen kissoihin ja hyenoihin ja shiftaan tosi monesti et on pakko tehä joku juttu esim haukkua miukua tai murista tai kuulen vaa paremmin ku yleensä ja herkempi hajuaisti ja oon siis tuntenu pienestä asti että olisin kissa tai joku eläin ja että mun sisällä palaa tuli joka roihuaa välillä että vaa tunnenettä en oo ihminen ja siis oon tutkinu itteeni ja sain selville just meditoinnin avulla että oon therian

• Anonyymi

On olemassa myös polytherianeita eli on monta eri therian tyyppiä, ei välttämättä vaan yhtä. Ja kyllä noi feikki therianit ärsyttää! Mikä therian on?: Therian on sitä, että, joku uskoo/on ei ihminen hengellisesti (ei nyt oikeesti psyykkisesti) therian ei ole jos sulla on esim maski tai häntä tai sä quadrobicsaat. Että olet therian, siihen ei boi vaikuttaa! Joillekin sen löytäminen, että on therian, on vaikeaa ja joillekkin ei. Muistakaa, että netti testit ei merkkaa mitään!

• Anonyymi

Nyt täältä 2023 mut juu!
      Eli siis olen Polytherian eli tunnen olevani monta eläintä, pää theriotyyppini on ilves ja tässä nyt mietin paviaanii, hyeenaa ja kirahvia, eli siis theriotypejä voi olla ihan mitä vaa!
      Kerron nyt vähän täällä therianeista,
      Eli siis sä voit miettiä, että oletko therian, eli tutkistele itseäsi ja yritä meditaatioitten avulla saada selville!
      Therian testit on hyvin usein hölyn pölyä, joten mieluiten uskokaa omaan itteenne!
      Sä et vaa voi olla sillee et: okei mie tykkään olla ulkona joten mie oon therian... EI EI JA EI!! EI SE NOIN TOIMI!!
      Sun pitää tutkiskella itseäsi!
      Myös muistakaa älkää valitko omaa theriotypejänne!
      Ja voi olla mythterianeitaki eli myyttisiä eläimiä!
      Feikki therianit huomaa siitä, että he sanovat: Mie haluun kissan ruokaa ja jos et annan sä oot eläin rääkkääjä ja miun ei tarvii mennä kouluun koska olen eläin...
      Sillä therianit tietävät, että he ovat ihmisiä nyt!!!
      Ja therianit ei voi sille mitään, että ovat therianeita.
      Joten pliis etsikää tietoa ja älkää luottako testeihin! Mulle voi tulla aina kyselee ja mie vastaan mielelläni ja autan näitä jotka miettii!!
      Ettikkää mut Tt:stä nimellä: eveliaofficial ja snapis: saarenmaki
      Rakkaudella Therian<3

• Anonyymi

Täyttä potaskaa koko juttu.

• Anonyymi

Olen valastherian, tunnen usein halua matkustaa lämpimän veden lähelle ja kellua vedessä

• Anonyymi

siis en oo varma oonko therian oon aina ollu vähän kissa mainen oon aina juossu ja kiipeily missä vaan ja kerran ku olin pieni niin kiipesin kirjahyllyyn ja nytte mä rakastan kiipelyä ja juoksemista metsäsä ja kun kuulu ääni juoksen pakoon tai jähmetyn ja katon sinne päin ja mulla ja mun kissoilla on NS suhde eli mä ymmärrän niitä ja ne mua ja aina ku ärsytä tai satuu nii sähisen ja kerran meinasin sähistä yhelle mun luokkalaiselle ei ollu siis tarkotus sähistä mutta mä en siis yhtään tiiä oonko therian autakaa

• Anonyymi

Mä luultavasti olen therian koska metsä on minulle se tuttu ja turvallinen paikka ja juoksen usein kutten eläin ja ulvon useeinn kuin susi

• Anonyymi

Siis mä en oo varm oonko terian mut kuuntelin kissa terian meditointia ja siis tää on vrm tosi outoo mut sitten että kun sanoin mun mielesä et jos mun kehossa on joku niin voit tulla ulos ja kun sanoin ton nii ns paine poistu mun kehosta ja kun makkasin tässä sängyllä nii laitoin käden mun viereen ja tunnsin että joku ns kissa olis siinä vaikka ei ollu mä en vrm ees oonko terian mut tykään olla metsäs haluan ulos haluan olla vapaa mutta täälä on nii paljo lunta nii on tosi vaikee mennä mettään ku on reisiin asti lunta ja siis mä vähä niinku tunnen aina hännän mut en varmaan ees oonko terianen en kyl vrm oo ja oon ollu aina vähä kissamianen tykään kiipeilä oon aina tykänny kiipeilä pienestä pitäen niin voiko joku autaa

• Anonyymi

(Olen sama kirjoitaja) ja tohon vielä eli metsä on mulle tuttu ja turvalinen paikka rakastan kiipeilyä ja lintujen kattelua sähisen jos astuu tai ärsyttää tai pelottaa tai että tuntuu että tuun uhatuks mut jos tunntuu et tuun uhatuks nii yleensä murisen en siis aina jos vaik joku vanhemist on lähellä mut kuitenki ku ns meditoin nii mä sain koko ajan mun mieleen nimen finn ja en oo varma et onko toi totta tai että oonko edes kissa terian mut voisko joku autaa tai oonko terian ylipäätään ja oon aina ollu tosi kissaminen arvostaisin apua <3

• Anonyymi

Joo sä oot kissa therian ja mäki tykkään kiipeillä ja en oo varma ees oonko therian

• Anonyymi

Mä en tiiä oonko mä therian mutta vaikutan siltä

• Anonyymi

Oonko oikee therian jos mä teen kaikkia ihme outoja temppuja, haluisin juosta metsässä tälläkin hetkellä en haluasi mennä kukkumaan ja mulla on niinkun jonkilainen contact ainakin kissaan

• Anonyymi

Apua nyt musta tuntuu että oon feikki:( en siis tarkoita että se ois sun syy mutta tuli kauhee pilvi mieleen inttämään "oot varmaan feikki"

• Anonyymi

Mä en tiiä oonko mutta metsän lähellä tulee villiintynyt olo kuin olisi vapaa lihan syöjä ja kun on joku elävä eläin esim pupu lähellä niin tulee nälkä

• Anonyymi

Moi mä en tiiä oonko theirian mutta metsän lähellä tulee villiintynyt olo ja mun on esim pupu lähellä (elävä) niin tulee aina nälkä.

• Heii! Etin toisia therianeja täältä Suomesta!
      Itellä theriantyypit on vähä viel kysymysmerkillä, mutta aika varma oon että therian sitä ollaan, koska oon jo shiftaillu aika paljon, ja muutenki tiettyjen eläinten luona tulee vaa semmone contact-.

Mut anyways, jos joku therian haluis tutustuu/jutella, ni snäpin voin antaa kuha vaa otat yhteyttä :)

• Anonyymi

Moi on paws haluisin tutustua tiedän että oon 5000vuotta myöhässä mutta voin tutustua ja jos laumaan haluat liittyä niin siitä vaan se lauma tiedote on alhaalla
        T LUMIRAITA

• Anonyymi

Tunnen spirituaalista yhteyttä kissoihin. Saan flashbackkejä riistan mausta. Tajuan joskus tehneeni juuri vahingossa jotain kissamaista. En tiedä olenko aito therian mutta olen tuntenut näin jo aivan taaperosta asti. Tiedän sen osittain siksi koska vanhempani ovat kertoneet miten kerroin jo pienenä kaikkea miten ihanaa oli olla villi. Hypin myös pienenä ja hypin kyllä edelleen seinille ja rakastan luontoa. Tunnen myös ymmärtävän miltä kissoista tuntuu joskus ja kissat tuntuvan katsovan minua aina eri tavalla kun muita enkä tiedä mitä ajatella. Haluan vain tietää olenko aito therian.

• Anonyymi

Voisko joku ihana therian auttaa mua?!<3
      Siis mulla on ollut jo kauan Sellanen olo et olisin therian (kettu) mut mulla on ongelma et en uskalla kertoo vanhemmille. Ne on aina sanonut Mulle et ihan sama mikä oon tai ketä rakastan ne rakastaa mua aina mut sit jos mun sisko vaikka sanoo johonkin väliin et se on tyttö oletettu nii sitten mun vanhemmat heittää läppää että meidän koira vaikka on koira oletettu ja nyt mä oon tosi hermostunut ja en tiiä miten ne reagoi. Voi olla et ruvettais kaikki itkee ja sillee et ne sanoo et se on ihan fine tai sit ne rupee nauraa mulle :( en vaan uskalla kertoo nii oisko jollain jotai vinkkejä?!<3

• Anonyymi

Rohkaise itsesi! Kyllä ne sut varmasti hyväksyy <3

• Anonyymi

En mäkään uskalla kertoo D:

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mäkään uskalla kertoo D:

En mäkään uskalla kertoo ne alkaa vaa ihmettelee:/

• Anonyymi

Mä olen itse therian. Olen ollu jo pienestä lähtien. Aina oon ollu Konnektoitunu kissoihin ja ilveksiin.

• Anonyymi

En tiedä että oonko musta vaan tuntuu vällillä eläimeltä trin monta testiä ja kaikki sanoi että oon therian mutta ei voi tietää

• Anonyymi

Toi on kyl ihan totta, oon itekki therian ja oon ihan samaa mieltä

• Anonyymi

Mä en tiiä mikä theiran mä oon ku joskus tuntuu et oon feikki. Jos on täysi kuu niin en saa millään nukuttuu... Ja tykkään enemmän kesästä ku talvella on mun mielestä liian kylmä. Jos sanotte et pitäis etsiä netistä tietoon niin voitteko sanoo vaik jonkun sivuston?:)

• Anonyymi

Ja siis meille on metsä ja pelto meidän vieressä ja kun meen sinne niin tulee villi olo ja haluisin vaan juosta siellä:) mun pelkään aina et satutan nilkan👍🏻

• Anonyymi

Itse olen susi-therian. Sain tietää vasta vähän aikaa siten, että meitä kutsutaan therianeiksi, mutta olen pienestä asti tuntenut olevani susi. Ja tiedän, että tämä on totta. Olen aina ollut villi, tykännyt juosta metsissä ja joskus tuntuu, että minut valtaa sellainen tarve saalistaa. Tiedän myös missä suunnassa pohjoinen on (tulee vrm magneettiaistista) ja pidän sitä selvänä merkkinä.

Olet oikeassa siinä, että feikki therianeita on paljon, mutta asian olisi voinut ilmaista vähän ystävällisemmin. Olen kuitenkin samaa mieltä suuresta osasta asioita, kuten siitä, että miksi yleensä aina susi

• Anonyymi

Hei! Haluaisitko tutustuu? Itekki oon therian, theriotyyppi on kissa, mut mietin viel muita, jos haluut ni voitais vain jutella ig:ssä :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Haluaisitko tutustuu? Itekki oon therian, theriotyyppi on kissa, mut mietin viel muita, jos haluut ni voitais vain jutella ig:ssä :)

Olis kiva tutustuu! Mut mulla ei oo ig:tä :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva tutustuu! Mut mulla ei oo ig:tä :(

Noo, onks sul vaiks jotai muuta, esim snäppii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noo, onks sul vaiks jotai muuta, esim snäppii?

Mulla on snäppi mut en mielellään jakais sitä netissä. Mulla on tiktok ja sen voisin jakaa mut onko sulla se?

• Anonyymi

Hei mul on toi sama pohjoisjuttu! Jännä muute tajuamisen aalto ku luin ton kohan. Mä en oo siis koskaa eksyny koska käytännös aina tiiän mis pohjonen on

• Anonyymi

En oo therian mut tunnen vahvaa sidettä erilaisiin eläimiin esim. Kissoihin, koiriin, hevosiin ja kanoihin. Tiiän et se on normaalia (niinku therianinakin oleminen tosiaan on) ja supporttaan kyllä teitä "aitoja" therianeja. Tykkään myös quadrobicsista ja tavalla ja toisella tiedän että jos olisin Therian olisin kissa. (Tulin tosi myöhään mut tulin silti : ) )

• Anonyymi

Päätin vaa ettiä tästä therian asiasta lisää tietoa kun kaveri asiasta kertoi. Itse en vielä ole ajatellut asiaa paljoakaan kun kuulin vasta eilen että tällaistakin on olemassa. Ehkä alankin meditoimaan ja katson että olenko mahdollisesti therian vai pelkkä ihminen :). Kaveri joka asiasta kertoi on siis itse kettu therian

• Anonyymi

Uskon olevani therian, mutta en ole varma haluanko tietää mikä eläin olen. On vaikeaa tulla päätökseen koska pelkään että olen väärässä.

• Anonyymi

Itse olen kissa therian ja yleensä ns "feikki therianit on kissa tai susi therianeta, joten kannatta meditoida jos haluat tietää oletko therian. (Meditatioita löytyy esim: youtubesta, spotyfystä tai youtube music)
      Se myös ärsyttää että jos jotkut ovat sillee: "VALITSIKS SÄ ET OOT (esim) KETTU THERIAN KU SE ON SUN LEMPI ELÄIN!" Niin et voi valita oletko vaikka just se kettu therian.

• Anonyymi

Siis ite oon therian ja mun mielestä nää feikki therianit niin jotkut ottaa sen pahalla että joku vain haluaa olla therian eli kyllä kannattaa miettiä onko oikeasti therian vai onko feikki therian eli vain haluaa olla samallainen ja itse olen kissa therian:3

• Anonyymi

Mä ja mun kaveri ollaan therianeja ja mun kaveri on genet mutta hänestä tuntuu että hän on feikki ja että se on lapsellista koska häntä pelottaa että häntä kiusattaisiin se takia, apua?

• Anonyymi

Minä olen oikeasti axolotli therian

• Anonyymi

Mä oon kettu therian :D

• Anonyymi

Moii nyt oon kylläkin tosi myöhässä mutta oon leijona ja susi therian!!! Asun Lohikoskella Jyväskylässä. Jos joku pääsis ulos jossain illemmalla tyyliin klo 21pm-12am niin olis kiva. Sukupuolella ei oo välii :) . Jotain 9-12v porukkaa ja jos tavattais 4.10.2023 lohikosken skeittiparkissa! Toivoottavasti nähdään
      T: Laumaa kaipaava nuori therian :)

• Anonyymi

PLIIS TULKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

mä ja mun kaveri haluttais tavata uusia therianeit

• Anonyymi

Pliis skrollatkaa ihan alas siellä on ylläri

T: Laumaa kaipaava nuori therian

• Anonyymi

En ole varma olenko Therian. Olen alkanut puoli vuotta sitten mietiskelemään olenko therian. Olen aina rakastanut metsässä olemista. Se tuo villin ja vapaan tunteen. Kävelen portaat myös AINA neljällä raajalla, siis ihan aina, en osaa kävellä portaita kahdella jalalla. Minun mielestäni neljällä raajalla käveleminen tuntuu paljon luonnollisemmalta kuin kahdella. Joskus myös pakosta nuolen haavaa, jos se on kädessä. Olen nähnyt myös paljon unia metsässä juoksemisesta. Rakastan myös kiipeillä puihin.

En ole koskaan perehtynyt asiaan joten en tiedä olenko therian. Olisiko teillä jotain vinkkejä?

• Anonyymi

En usko et oon therian enkä totta puhuen tiiä mitä aatella niitten olemassaolosta (mikä on tosi outoo sanoo sellasena joka muutama vuos sitte vakavissaan aatteli olevansa ihmissusi/jollain tasolla susi ja joka muutenki on tosi taikauskonen). Mut sillee mä uskon uudelleensyntymiseen ja siihe et osa ihmisist tosiaan omaa vielki sen entisen elämänsä eläinsielun piirteitä.

Itellä siis se oikee koti on luonnossa ja ootan vaan et pääsen elämään mun tulevaisuutta Lapin luonnossa (asun siis nyt yhessä näist Suomen isoimmist kaupungeist eikä se oo koskaan tuntunu kodilta) vapaana koska luonto ja siellä liikkuminen on vaan sellane joka on lähellä omaa sydäntä ja saa aikaan semmosen tosi erityisen tunteen. Oon myös käytännös aina aatellu et mun sieluneläin (joka on siis oman näkemyksen mukaan entisen elämän sielu tai sellainen eläin joka tavallaan kulkee käsi kädessä, askel askeleessa ihmissielun kanssa) on susi. Vois se toki olla mikä tahansa muukin juokseva petoeläin mut susi tuntuu oikeimmalta. En kumminkaa sanois olevani susi-therian vaikka saatanpi ollakki sellanen sen perusteella mitä oon nyt lähipäivinä oppinu (löysin siis justiinsa tän therian-käsitteen et ei sen puoleen).

Sudensielu on sellainen puoli jonka kanssa mä vaan elän. Se on osa mua josta ei ole haittaa eikä hyötyä. Se on aina osa mua ja on se puoli musta jolle juokseminen, liikkuminen, metsät ja muutenki luonto on puolikas elämä.

• Anonyymi

Kun luin tämän aloin miettimään samaa, että miten voi olla noin monta sielua, ja todella moni sanoo minulle että: "eli oot turri" se ei ole sama asia

• Anonyymi

Oon therian ja mun theriotype on Kissa, leopardi ja susi, oon ollu therian noin 6kuukautta ja mul on myös kavereita jotka on therineita, jos haluut therian kaveri nii snäp on Eevi Pulkki ja oon 010/13

• Anonyymi

Olen ollut aina

• Anonyymi

Mä en tiedä oonko kun aina kun meen metsään niin tulee outo olo

• Anonyymi

Juu itekki oon vrm therian ku tykkään juosta ja hyppii neljän jalalla mut kaikki koulussa luulee jos teen nii että oon furry:(

• Anonyymi

Voitteko auttaa? Mä oon ehk therian. Oon miettinyt pitkään että olenko, niin uskoisin että oon. Mä tunnen yhteyttä kissoihin. Esim. Ymmärrän/tunnen yhteyttä kissaani ja vietämme paljon aikaa yhdessä. Tykkään myös juosta ja hyppiä quadrubics hyppyjä metsässä, takapihallani ja omassa huoneessani. Olen myös saanut shiftejä. En oikeastaan, edes haluaisi olla therian, joten pyydän, vastausta. En ole huijari!!!

• Anonyymi

UNOHTAKAA MITÄ SANOIN MUSTA TUNTUU ETTÄ OO EHKÄ THERIAN MUT LUOVUTAN KOSKA MUA SATTUU AINA KU YRITÄN HYPPII JA EN JAKSA JUOSTA TAI EES KÄVELLÄ THERIAN TYYLII 😭😭😭

• Anonyymi

Moikka! Mä oon tällänen nuori tyyppi ja oon alkanu kiinnostuu näistä therianeista. Itse olen aina tuntenut vetovoimaa eläimiä kohti. Oon ihan hirveän eläinrakas. Harrastan ratsastusta ja mulla on oma koira. Harrastan kanssa keppareita. Oon sellanen et tekee mieli laukkaa pellolla. Metsässä ja luonnossa yksin tuntuu jotenkin kodille. Oon myös turri. Rakastan vaan olla luonnossa. Oon sellanen et tykkään olla kyllä kavereiden kanssakin mutta pitää ladata sosiaalisia akkuja. Viihdyn ihan hyvin yksin. Melkein kaikki koirat tykkää musta paitsi vanhat koirat. Jään yleensä ihaileen kaikkee luonnossa olevaa. Oisko hajuu oonko therian ja mikä?

• Anonyymi

Musta tuntuu et oon orava therian koska rakastan kiipeilyä ja pähkinöitä

• Anonyymi

En tiedä oonko mä therian. Koska no oon meditoinut ja näin kun mä suljin mun silmät niin ketun tai kissa eläimen tai suden en oo ihan varma. Ja oon pienestä asti haaveillut että oisin kissa tai kettu ja tunnen ison siteen kissoihin ja no kettuihin rakastan luontoa ja. Leikkii eläintä ja juosta 4 jalal ja no niin luonnossa must tuntuu vapaalta ja villiltä ja haluisin vaan juosta pitkin niitä mettsiä ja joskus niin teenkin et jos joku viittis auttaa ja älkää pliss sanonko että eti netistä tietoo mä oon ettinyt ja sitä ei mulle ainakaan löydy joten pliiiiiisss auttakaaa🦊

• Anonyymi

En osaisi selittää sitä. Ees mun vanhemmille tai kellekkään mullekkaa oon siis sama kirjoittaja kuka tos ylemmässäkin

• Anonyymi

Itse olen Therian, se vain kun en ole varma Theriotypestä, alussa ajattelin että se on kissa, mutta tiedän että se on kissaa isompi, silti joku kissaeläin. Olisi ollut ihan kiva jos se olisi ollut kissa, mutta se saattaa olla ilves. En hirveesti hypi silleen miten therianit yleensä menee, koska oon huono siinä, mut silti se on kivaa.

• Anonyymi

Hei. Olen etsinyt tietoa therianeista jo jonkin aikaa. Uskon kaikkiin theriaheihin ja kunnioitan heidän päätöstä ja päätöksiä. Theiriana oleminen kiinostaa kovasti ja haluaisin olla sellainen ja kunnioittaa menehtynyttäni eläintä. Hänen sielu tuntuu olevan yhä lähelläni joten uskoisin että hän olisi se joka minusta tulisi. En ole vain 100 varma haluanko käyttäytyä kuin villi eläin joka ainoa kerta joka ikisessä paikassa, eli onko asia sallittua olla therian muttei olisi eläin koko loppu elämänsä?? Haluan olla tämä ja juosta kuin villi eläin ja hyppiä mutta onko tämä mahdollista?

• Anonyymi

Moi oon uus therian ja halusin löytää selasii kavereita joten kaa voi jutella ja tehä kaikee jote laittakaa viestii jos halusitte jutella🥺

• Anonyymi

Olisi kiva löytää seuraa.voin puhua mulla on rutkasti aikaa paitsi kun oon maanantaista keskiviikkoon muuta tekemist

• Anonyymi

Ihminen ei valitse eläintä, vaan se eläin valitsee ihmisen. Vaikka mä olenkin vannoutunut kissa-ihminen, niin siitä huolimatta olen kettu-therian.

• Anonyymi

Moih mulla on ollut nyt näinä vuosina vähän outo olo että oonko therian. Elikkä siis tää on alkanut jo ihan pienestä pitäen että oon aina sanonut että oon naali, siis jo kolme vuotiaana olin jo ihan metsässä leikkimässä naalia. Oon siis aina rakastanut metsää ja haluan aina sinne , oon joka päivä metsässä. Alan aina jotenkin itkemään kun ajattelen mun entistä elämää naalina. Kun meen peilin eteen ihmettelen että miksi mulla ei oo häntää kynsiä ja isoja korvia niinkuin naaleilla. Oikeesti zuttakaa

• Anonyymi

Mä oon therian mul ei oo maskii oon silti therian. Mä en kyl kunnolla osaa sitä hyppyä mut kävely kyl onnistuu ihan hyvin. Mä tajusin vasta ykkös luokalla että oon therian koska mä niinku tein niitä hyppyjä ja kävelyä ihan koko ajan. Ykkösellä mä osasin ihan sika hyvin ne hypyt mut sit se taas jäi kakkosen ajaks ja sit kolmosen keski kohdassa se tuli taas esiin ni en sit enää kunnolla osannut mut nyt se onnistuu paremmin kun sillon kolmosen keski kohdassa. PS olen Ilves therian!(:

• Anonyymi

Oon ilves therian. Mä hyppään aika korkealle ja kävely onnistuu. Millä tavalla te muut ootte oppinu kävelyn tai hypyn?

• Anonyymi

Limoksella on seitsemän itseään pahempaa. Kerrottuna ei säästy satasia.

• Anonyymi

Olen sitä mieltä että olen therin koska minulla on erittäin kissamainen luonne.ja toivon että en puhu nyt itseäni pussiin jos joku on sitä mieltä etten ole se on minulle ok.mutta ainakin toivon että minun luonteeni jne tarkoittaa että olen therian

• Anonyymi

Miksi minusta tuntuu että muut...eivät vain hyväksy therianeja.meillä pitäisi olla joku joka puolustaa meidän oikealta tässä maailmassa.olisiko tämä mahdollista?

• Anonyymi

Sama musta tuntuu että kaikki vain vihaa therianeja vaikka onhan se nyt siistii päästä juoksee vapaana vaikka oikeesti haluun pysyy sielä ulkona ikuisesti koska se tuntuu siltä että mun on pakko vaan... no en tiiä. Minulla tulee samanlaisia flashback kohtauksia esim kun olen susi laumassa minun lajitovereiden kanssa niin se on paras tunne. Varsinkin kun olen kavereiden kanssa juoksemassa vapaana. pitää mennä veneilemään nyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama musta tuntuu että kaikki vain vihaa therianeja vaikka onhan se nyt siistii päästä juoksee vapaana vaikka oikeesti haluun pysyy sielä ulkona ikuisesti koska se tuntuu siltä että mun on pakko vaan... no en tiiä. Minulla tulee samanlaisia flashback kohtauksia esim kun olen susi laumassa minun lajitovereiden kanssa niin se on paras tunne. Varsinkin kun olen kavereiden kanssa juoksemassa vapaana. pitää mennä veneilemään nyt.

Hei en keksinyt mitään muuta tapaa kirjoittaa kuin komentoida jonkun viestiin mutta itse olen aina tuntenut vapautta kesällä lämpimässä ulkona kun taas talvella ulkona oleminen on vähän pelottavaa ja ahdistavaa tykkään juosta neljällä jalalla minä myös hautaan lintuja olenko therian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei en keksinyt mitään muuta tapaa kirjoittaa kuin komentoida jonkun viestiin mutta itse olen aina tuntenut vapautta kesällä lämpimässä ulkona kun taas talvella ulkona oleminen on vähän pelottavaa ja ahdistavaa tykkään juosta neljällä jalalla minä myös hautaan lintuja olenko therian

Sori siis hautaan lintuja

• Anonyymi

Minulla on selkeä yhteys eläimiin ja pystyn aina kuvittelemaan Että olisin metsässä vaikka todellisuudessa olen yksin kotona. Shiftailen koulussa paljon ja erityisemmin kuin olen kotona tai kaverin kanssa. Käymme jatkuvasti ulkona ja kerran jäimme telttailemaan metsään kun saimme vanhemmiltamme luvan. Mutta silti vaikka ajattelisitte että(toi feikki therian vaan esittää) niin se ei ole totta joten pls kunnioittakaa muita Mutta siinä kohdassa kun sanotaan että" minulla on maski ja häntä " niin olen samaa mieltä että maski ja häntä ei muuta sun sielua eläimen sieluksi niinku tosta vaan joten voitte leikkiä theriania enkä haluu pahoittaa kenenkään mieltä Mutta olit mikä olit niin asu ei tee susta theriania.

• Anonyymi

Yksinkertaisesti sanottuna "emme ole yksin mutta eivät vihaajatkaan"

• Anonyymi

Olisiko täällä edes yksi kissa therian.ei millään pahalla mutta on vähän vaikeaa puhua muille therianeille lankakeristä.🧶

• Anonyymi

🧶🧶🧶

• Anonyymi

OMG oon idjootti oon therian ku sanoin etten oo Mua vaan ärsytti kivut mut en uskaltanut tulla tänne ku ajattelin ettei tyypät hyväksy mua tääl enää onko näin? + ettisin claanii pikkuhuopalahesta (oon koira/Ilves therian)

• Anonyymi

Ok😸

• Anonyymi

Täältä löyty kissa se koko ajan seuraa mua ja mun kavereita.pelkään et se kuolee.mitä pitäis tehdä.(joku varmaan omistaa sen)?

• Anonyymi

Katsoin juuri muita therian ryhmiä ja näyttää että tämä on hyvä.koska tämä on niin hyvä olen kiitollinen sille joka loi keskustelun.kiitos syvästi myös te muut therianit jotka ovat koskaan olleet täällä😁

• Anonyymi

Siis löytyykö Forssasta therianeja koska olen miettinyt että voitaisiin pitää joku tapaus

• Anonyymi

Olen Forssasta mutta missä?

• Anonyymi

Nam nam

• Anonyymi

Nam nam
      Nam nam
      Nam nam
      Nam nam

• Anonyymi

Tuntuu liian pitkälle menevän koko huono elämä.
      Mutta jos ei olisi liikaa pyydetty haluaisin ympärilleni lauman.pyydän...minä pyydän.

• Anonyymi

Minkälainen lauma. Koska forssassa olis mahdollisuus saada lauma

• Anonyymi

Ne jotka ovat Forssasta niin luodaan lauma tai...jotain sellaista.
      Laumaan pääsee kaikkia therotyyppejä.
      Tervetuloa😸sitten kun meitä on enemmän kuin 4 niin kukaan vitsin kritiikki kivi ei sano mitään loukkaavaa!
      Eli tervetuloa mukaan kaikki.

• Anonyymi

En tiedä että olenko therian olen koko elämäni ajan rakastanut susia ja sitä tiimi henkeä haluaisin itse olla susi/ ihmis susi. Tekee mieli aina ulkoa kun näen kuun ja aina kun näen eläin tarhassa suden jää katsomaan sitä silmiin ja se katsoo minua yleensä takaisin. Tämä voi kuulostaa feikiltä mutta täyttä totta ja monen testin mukaan olisin susi jos olisin eläin ja therian tarvitsen asian tuntijan apua

• Anonyymi

Ja tähän vielä lisään että koen olevani jollain tapaa susi. Olen vielä todella uusi koska sain vasta äskettäin kuulla therianeista ja tämä voisi olla selitys sille miksi koen olevani parhaimmillani metsässä etenkin nopeuden kanssa toivon että minut hyväksytään P.S. vastatkaa pls

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja tähän vielä lisään että koen olevani jollain tapaa susi. Olen vielä todella uusi koska sain vasta äskettäin kuulla therianeista ja tämä voisi olla selitys sille miksi koen olevani parhaimmillani metsässä etenkin nopeuden kanssa toivon että minut hyväksytään P.S. vastatkaa pls

Jaaaaaa viä vähän jatkan että mun kaverit ja vanhemmat on aina ihmetelleet miten saan moniin eläimiin niin hyvin yhteyden ja saan ne rauhoittumaan ja esim. Mun kaverin koira oli tosi stressaantunut ja ei totellut sen omistajia niin menin puhumaan sille koiralle ja se oli heti kuin uusi sekä jotkin eläimet ovat päästäneet vain minut lähelleen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaaaaaa viä vähän jatkan että mun kaverit ja vanhemmat on aina ihmetelleet miten saan moniin eläimiin niin hyvin yhteyden ja saan ne rauhoittumaan ja esim. Mun kaverin koira oli tosi stressaantunut ja ei totellut sen omistajia niin menin puhumaan sille koiralle ja se oli heti kuin uusi sekä jotkin eläimet ovat päästäneet vain minut lähelleen

Ok kiintoisaa.mistä paikka kunnalta olet?

• Anonyymi

En oo vrt oonko oikee mut aina kun meen neljällä jalalla tulee jotenkin villi olo

• Anonyymi

Kissat😎🐱

• Anonyymi

Miten saan tietää olenko therian ja mikä olisin? Joo tiedän että niitä unia näkee mutta sitten kun en oo ennen kiinnittänyt huomioo ja nii.

• Anonyymi

Voisin auttaa sinua

• Anonyymi

Moi! Olisiko täällä therianeja jotka ovat Lahdesta/Hollolasta? Tuntuu vain niin yksinäiseltä joskus kun en tunne ketään theriania täältäpäin.

• Anonyymi

Nousta sekoitus therianeista;
      He ovat polytherianeita eli ihmisiä, jotka omaavat enemmän kuin yhden theriotypen. Yleensä heilla on varmaankin noin 2-3, mutta ei mikään kissa-karhu-koira-susi-kettu-jänis-leopardi-tiikeri-leijona-aasi-hai-hevos therian ole varmaankaan oikea therian. Ei niitä voi vaan päätellä näin: "Olen nopea olen leopardi!"

Itse uskon olevani canine therian, mutta haluan olla varmempi sanoakseni itseäni varmasti therianiksi, jos sellainen olen.

Tiedän aika paljon therianeista, mutta en uskalla silti itse sanoa itsestäni mitään vaikka kuinka kauan olen tutkinut.

• Anonyymi

😺😺

• Anonyymi

Mutta sähän voit olla therian jos sä TIEDÄT että olet ollut entisessä elämässä vaikka kettu ja entä jos sulla on monta therian typeä? Etkö sä sitten ole therian? Ja therian ei ole vaan sitä että sulla on eläimen sielu, on monia erilaisia therianeja.
      On niitä INHOTTAVIA feikkejä mutta sit on myös niitä jotka uskoo uudelleen syntymiseen ja uskoo olleensa joku maailmassamme eläneistä eläimistä ja sen takia voi omistaa enemmän therian typejä ja sitten on niitä jotka omaa eläimen sielun. Ja niitä jotka luulee että tekemällä quadseja ja käyttämällä maskia ja häntää sä olet therian... ( joka siis EI ole totta)

• Anonyymi

Demarian on se isompi.

• Anonyymi

Ja miuten en ole itse varma olenko therian on vahva tunne että olen ja mitä enemmän olen saanut tietää mitä therianit ovat sitä vahvemmaksi tunne on tullut ............
      Uskon että therian typeni ovat kettu ja kissa mutta en ole aivan varma..........
      Tunnen vahvempaa yhteyttä kettuihin......
      Mutta tunnen vahvaa yhteyttä myös kissoihin etenkin mustiin..............
      Joten en tiedä nautin nelin jaloin kulkemisesta ja ainakin tulen ulkoa sisälle (koska pakotetaan) haluaisin vain palata takaisin ulos.......
      En ymmärrä itseäni kunolla ja haluaisin vain saada varmuutta jotta tietäisin olenko vai enkö.... mutta en ole saanut uskon vahvasti olevani mutta ... ... varmuutta ei vielä ole

• Anonyymi

Ok .
        No en osaa sanoa

• Anonyymi

Olen itse therian olen varma siitä että omen ollut joskus susi mutta vanhenmat ein usko siihen

• Anonyymi

En tiedä olenko therian ja mitä minulle tapahtuu minulla on side kissoihin ja aika vahvasti koiriin mutta näin edelläni juoksevan kissan joka muuttuisi silmän räpäyksellä sudeks

• Anonyymi

No mä olen kai kissa therian koska oon meditoinut (yleistä mulle) olin koti kissa
      Ja mä joskus vaan kävelen neljällä jalalla ja haistelen ilmaa ja oon erityisen ketterä hypin kaatuneiden puiden yli ja iltaisin kuvittelen elämää kissana puolin toisin tuntuu villiltä ja se on risti riitaista aika

• Anonyymi

Mäkin oon therian, ja mua ärsyttää kun mun kaverit ei usko et oon koska mulla on niin monta theriotyyppiä. Mä oon myös pupgender(pupgender = tuntee että on hyvä yhteeys koirien kanssa ja että oma ''sukupuoli'' on koira.), ja sitäkään ei kaikki usko.

• Anonyymi

Haluaisin olla therian niin onko mitään vinkkei pliis

• Anonyymi

Et voi noin vain olla Therian. Therianiksi synnytään. Kukaan ei voi valita, että onko therian vai ei. Therianiksi synnytään ja niin myös eletään.

• Anonyymi

heipparallaa! oon tosi myöhässä mutta ihan sama... anyways muistakaa että jos tuntee yhteyden joihinkin eläimeen/eläimiin se on otherhearted !! therian tarkoittaa että on identiteetiltään enemmän eläin kuin ihminen (ei fyysisesti). jos oon väärässä pls korjatkaa, en ole mikään expertti.
      itse olen therian ja otherhearted. theriotyyppejäni on ruskea maine coon-kissa, kultainen tiikeri ja tunnistamaton varis, kithtyyppejä euraasialainen saukko ja paholaisrausku. ja quadrobicsit ja gear jutut ei oo niin tärkeitä tässä yhteisössä.
      et tarvitse niitä ollaksesi therian tai vaikka et olisi therian voit silti tehä niitä juttuja.
      ok baii :3

• Anonyymi

Anteeksi myöhäisestä kommentista!
      Olen itse (luultavasti ) therian ja tajusin sen vasta sen jälkeen kun minua huomautettiin eläinmäisestä käyttäytymisestä (ääntelystä, kiipeilystä, nopeista reflekseistä jne.) Haluaisin vinkkejä miten kerron vanhemmilleni, ja mitä nyt teen. (En ole ihan varma ymmärsitkö mitä tarkoitin mutta tällä mennään :)

• Anonyymi

Moi, tunnen olevani NIIIN myöhässä kun luin tän keskustelun kokonaan, mutta oikeestihan ei kenenkään pitäis olla myöhässä ku tänne tulee kokoajan uusia ihmisii jotka ihan vaan lukee tän keskustelun niinku minä.
        Ennen olin ihan varma että olen therian mutta nyt en ole enää niin varma. Olen ollut quadropics (en tiiä menikö oikein) melkein vuoden ja rakastan olla sitä. Oon ollu lapsesta asti aina eläinmäinen ja joku muutama kuukausi ennen ku sain tietää therianeista oireet vahvistu/ pahentu. Tuli semmonen olo että pitää mennä makuulle niinku kissa tai pitää käyä metsissä tai haluun tehä kaikkee eläinmäistä. Itse asiassa keksin therian asennon ja testasinki sitä ku olin tutkinu eläinten ja ihmisten anatomiaa, mutten osannu liikkuu sillain. Metsässä mulla on semmonen olo niinku oisin kotona mutta ei mitenkään villi tai vapaa. En ole kokenut hirveesti shiftejä enkä ole ees varma miltä ne tuntuu. On ihanaa hyppii lumeen kettuhyppyjä ja kaivaa sillain lunta että onko siellä riistaa. Tykkään myös rakentaa majoja ja sitten tehä niihin pesä.
        Haluun siis vaan tietää oonko therian eli jos oot kokenu therian joka esim tulee tähän keskusteluun niin voitko kertoo? Ei haittaa vaikka tulis aika myöhään :) koen olevani tiikeri kettu therian sillain oudosti yhtä aikaa, joten neuvo polytherianeille: keksi esim semmonen oma eläinlaji jossa yhdistyy ne kaikki eläimet, se voi helpottaa mahdollista sisäistä kamppailua että apua mitä pitää tehä kumpi oon mikä oon. Ei siis ole pakko jos tykkää olla monta eri eläintä.

En ehkä oo oikee tyyppi myöskään sanoon tätä mutta jos ei nauti olla therian nii se on silleen vähän kummallista(ei pahalla enkä oo expertti) koska jos sun pitää päästä toteuttaan luonnollista käyttäytymistä niin sittenku pääsee toteuttaan sitä eli olemaan therian niin sen pitäis olla helpottavaa/ kivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, tunnen olevani NIIIN myöhässä kun luin tän keskustelun kokonaan, mutta oikeestihan ei kenenkään pitäis olla myöhässä ku tänne tulee kokoajan uusia ihmisii jotka ihan vaan lukee tän keskustelun niinku minä.
        Ennen olin ihan varma että olen therian mutta nyt en ole enää niin varma. Olen ollut quadropics (en tiiä menikö oikein) melkein vuoden ja rakastan olla sitä. Oon ollu lapsesta asti aina eläinmäinen ja joku muutama kuukausi ennen ku sain tietää therianeista oireet vahvistu/ pahentu. Tuli semmonen olo että pitää mennä makuulle niinku kissa tai pitää käyä metsissä tai haluun tehä kaikkee eläinmäistä. Itse asiassa keksin therian asennon ja testasinki sitä ku olin tutkinu eläinten ja ihmisten anatomiaa, mutten osannu liikkuu sillain. Metsässä mulla on semmonen olo niinku oisin kotona mutta ei mitenkään villi tai vapaa. En ole kokenut hirveesti shiftejä enkä ole ees varma miltä ne tuntuu. On ihanaa hyppii lumeen kettuhyppyjä ja kaivaa sillain lunta että onko siellä riistaa. Tykkään myös rakentaa majoja ja sitten tehä niihin pesä.
        Haluun siis vaan tietää oonko therian eli jos oot kokenu therian joka esim tulee tähän keskusteluun niin voitko kertoo? Ei haittaa vaikka tulis aika myöhään :) koen olevani tiikeri kettu therian sillain oudosti yhtä aikaa, joten neuvo polytherianeille: keksi esim semmonen oma eläinlaji jossa yhdistyy ne kaikki eläimet, se voi helpottaa mahdollista sisäistä kamppailua että apua mitä pitää tehä kumpi oon mikä oon. Ei siis ole pakko jos tykkää olla monta eri eläintä.

En ehkä oo oikee tyyppi myöskään sanoon tätä mutta jos ei nauti olla therian nii se on silleen vähän kummallista(ei pahalla enkä oo expertti) koska jos sun pitää päästä toteuttaan luonnollista käyttäytymistä niin sittenku pääsee toteuttaan sitä eli olemaan therian niin sen pitäis olla helpottavaa/ kivaa?

Sori äskösestä pitkästä tekstistä :D

• Anonyymi

PLIIS help..En tiiä oonko therian osaako kukaan kertoa?Eli:Mulle tulee välillä kummallinen olo en osaa selittää ja sit pompin sohvalta toiselle rakastan kissoja ja hevosia ja jos jossakin on eläin eritoten kissa haluun vaan olla sen kissan kanssa tai sen eläimen viihdyn enemmän eläinten parissa ja välillä (kuten tänään)Tulee aina välillä siis tunne et mulla ei oo tosiystäviä ja vaan therianit ja eläimet on niitä tosiystävii.Suutun aivan järkyttävän paljon jos joku esim kiusaa jotain lintua tai muuta eläintä ja meen kirkumaan sille jotain kamaluuksia ja pelottelen sen pois.Tietyissä tilainteissa olen todella arka ja olen aika sosiaalinen.En jaksa yleensä olla puhelimella mutta sitten kuitenkin olen...Olen melkein aina koulussa väsynyt.Onko vastausta?Kiitos jo etukäteen!

• Anonyymi

No ainakin rakastat eläimiä :) mutta voisin jopa veikata että oot therian (oon siis se sama heppu joka laitto ton yhen järjettömän pitkän tekstin äskettäin enkä siis edelleenkään oo expertti) mutta ehkä kannattaa seurata omaa käyttäytymistä ja pohtii rehellisesti että tuntuuko therianilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin rakastat eläimiä :) mutta voisin jopa veikata että oot therian (oon siis se sama heppu joka laitto ton yhen järjettömän pitkän tekstin äskettäin enkä siis edelleenkään oo expertti) mutta ehkä kannattaa seurata omaa käyttäytymistä ja pohtii rehellisesti että tuntuuko therianilta

Kiitos!!!Tää auttaa!Mä yritän tein kettumaskin ny mut alptan nyt tekee kissa/ilves maskia!:D

• Anonyymi

Testasin äsken therian kykyjä ja en voi uskoa...Kuljetan ilvespehmoja ruokapöydässä ja välillä käteni kylmettyvät äkisti.Kuuloni on superhyvä..

• Anonyymi

Nää pari vikaa oli mun kirjoittamia mut haju ja kuuloaisti on super ja makuaisti normi ja näkö vähän parempi.Tunto on ihan normi.

• Anonyymi

oonko therian ku tunnen joskus hännän ja korvat. ja tuntuu et metsä ois se oikee koti. ja oon nähny mun un essa et oon ilves.

• Anonyymi

Uskon että oot

• Anonyymi

Saatat olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatat olla

Voitteko antaa neuvoja meditointiin? Haluisin saada shiftin että tietäisin oonko ilves.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitteko antaa neuvoja meditointiin? Haluisin saada shiftin että tietäisin oonko ilves.

Tästä en tiedäkään paljoa, mutta jos etsit "therian hypnooseja" ja teet mitä käsketään, niin voit saada shiftin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tästä en tiedäkään paljoa, mutta jos etsit "therian hypnooseja" ja teet mitä käsketään, niin voit saada shiftin.

Mikä therian hypnoosi?Selitä pliiiis tarkemmin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hieman kuin meditaatio therian meditaatioitakin tietääkseni on, mutta therian hyonoosit voi auttaa saamaan shiftin ehkä helpomminkin. Jotkut therianit ei saa shiftejä ja osa ei saa millään jos yrittää, vaan randomisti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se saattaa auttaa samaan shiftin helpommin, hieman kuin therian meditaatio, ehkä vahvempikin.

• Anonyymi

Therian ei oo ihminen jolla on eläimen sielu. Therianilla on identiteetti eläimeen/iin ja voi olla niin sanottu viime elämä. Voi olla monta theriotypea.

• Anonyymi

Moi oonko therian jos rakastan luontoa,juoksemista, hyppimistä ja tunnen yhteyttä eläimiin . Esim tunnen että tuntisin mun kissan ajatukset ja eroittaisin paljon eri hajuja metsässä ollessani esim pihka,ruoho ja jotkut kasvit.🌙Ja joo usein en saa unta ja katon kuuta ja tykkään tosi kovaa olla isois porukois.😊 Toivottavasti osaatte auttaa.

• Anonyymi

Luultavasti olet

• Anonyymi

Ja viel lisäys tunnen että oon susi ja kissa therian😊🌙

• Anonyymi

Anteeksi kauheesti että viel lisään mutta oon siis ihan hulluna lukemaan myös soturikissoja ja joskus luen niitä yö myöhään .oon niin kiintynyt kissoihin😊🌙

• Anonyymi

Omg! Mäkin luen soturikissoja yömyöhään! Mustakin tuntuu että oon susi kissa therian. Mulla on tosi hyvät aistit ja rakastan luontoa ja olla luonnossa. Tää on ehkä vähän outoa mutta on pakko kertoa... Näen unia siitä että olisin joku soturikissa.😅

• Anonyymi

On theriannn!!!!

• Anonyymi

oonko therian

• Anonyymi

Voin yrittää auttaa mutta voitko kertoa mitä therianeihin liittyvää sussa on😊

• Anonyymi

Uskotteko, et oon therian?
      Rakastan olla metsässä talvella ja saatan erottaa random hajuja joskus. Joskus olin pessyt kädet pari kertaa ja haistoin niissä vieläkin ruoan tuoksun.
      Olen myös mahdollisesti saanut phantom shiftejä ja sellaisen missä olin eläin ja mietin luolassa jos kuolen, se alkoi tuntuu muistolta.
      Jonain päivänä randomisti vaan ajallelin koko ajan, että mulla on häntä tai ees feikki häntä ja suurta yhteyttä metsään.

• Anonyymi

Uskon, että si voisit olla therian. Mutta, kannattaa listata myös lisää asioita itsestäsi ja kysyä muilta tai päätellä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon, että si voisit olla therian. Mutta, kannattaa listata myös lisää asioita itsestäsi ja kysyä muilta tai päätellä itse.

Oon tehny jo ja paljon kaikkee mutten tiiä.

• Anonyymi

Therian on uudelleensybtynyt ihmisenä ja sinulla voi olla monta theriotypeä esim ensin oli koira sitten susi sitten karhu yms

• Anonyymi

Mä tunnen olevani kissa therian (oon lapsi) mun kaveri sanoo et en voi olla ja et kaikki vaan leikkii ole vansa. Mut en usko sitä tää teksti sai mut miettimään paljon

• Anonyymi

Oot Ok therianina

• Anonyymi

Toi teksti oli kiinnostava.
      Mä halusin vaan kertoa et mä oon myös theriani mä oon gebardi. Ja mua ei kiinnosta uskotko vai etkö mutta se on totta. Ja mä tunnen pari kaveria jotka on myös therianeja

• Anonyymi

Ja niin mikä therian sä oot?ps mulla on maski häntä tassu hanskat hypin ja muuta

• Anonyymi

Tietääkö joku mulle sopivia liikkeitä

• Anonyymi

Ei ole sielua muuta kuin renkaan venttiilissä.

• Anonyymi

Usealla theianilla on monta theriotypeä, esim kolme on musta ihan normaali. Esim mulla on kissa kettu ja lumi tiikeri. Eikä kaikilla therianeilla ole eläimen sielu:)

• Anonyymi

Okei mut mä oon gebardi jolla on eläimen sielu.

• Anonyymi

Hei kaikki arvokkaat therianit mulla on ilmoitus: Te olette mielestäni mahtavia älkää hävetkö therianuutta vaan olkaa oma itsenne! Ja teidät on luotu juuri tuollaiseksi eli parhaaksi ja mahtavaksi!🐾

• Anonyymi

ite oon therian onko muuten kukaaaan saanut shiftejä Ite saan päivittäin ja oon leijona therian

• Anonyymi

En tiedä vielä theriotypeäni. Metsässä tulee aina niin vapaa ja villi olo. Tunnen myös tosi paljon yhteyttä eläimiin (eniten kissaan ja suteen). Mulla oli myös kerran sellanen vaihe että jahtasin lintuja ulkona lähinnä puluja. XD Ja oon tuntenu pienestä pitäen että olisin ollut kissa entisessä elämässäni. Saan myös tosi usein sellaisia unia ja kävelen neljällä jalalla/tassulla kotona ja pidän häntää. Sain tietää therianeista youtubesta ja oon nähny itteni jotenkin saman kaltaisena. Monista therian testeistäkin oon saanu tulokseksi että olen therian ja yhdestä testistä sain suden theriotypekseni! Ne ei oo kuitenkaan 100% varmaa. Auttakaa. Mikä on theriotypeni? Lisään myös vielä yhden jutun... Veden äärellä tunnen itseni rauhalliseksi. Mihin nämä oireet viittaavat? Kertokaa theriotypeni.🍃🐾

• Anonyymi

Olet ihan selvästi tiikeri pidät vedestä ja luonnosta. Eikä sinulla ole oireita olet normi therian🥳

• Anonyymi

Olen miettinyt olenko therian mutta en varmaan ole. Olen tuntenut itseni villinä välillä. Osaan miukua tosi hyvin. Kuulostan kissalta ja haluaisin tietää olenko therian mut kuka sen kertoo? Oon nähny esim.Youtube videoissa niitä tai sit oon vaan kateellinen ja haluaisin ite olla sellainen.

• Anonyymi

En tiiä oonko therian haluun olla mut kuka sen kertoo oonko? Välillä on villi olo. Osaan maukua tosi hyvin samanlain ku kissa:) Haluaisin tietää:))))

• Anonyymi

En oo varma oonko therian. Välil olis kiva olla kissa. Leikin joskus mun siskon kaa et oon sen kissa ja mua kiinnostais myös vähän tietää et miten sen voi saada meditoinnilla selville oonko therian. Must on myös tosi kiva mennä ulos leikkii metsään piilosta. Ja olis tosi kiva jos joku vois kertoo vähän enemmän tästä

• Anonyymi

Kirjotin siis myös tön aikasemman ja nyt vähän jatkan. Must on muös ihanaa juosta metsäs. Joskus leikin et saalistan pehmoleluja. Haluun välil leikkii mun sisarusten kaa soturikissoja.( jotku varmaan tietää ne kirjat )

• Anonyymi

Totta kai sinä olet! olet mahtava! Mäkin tykkään leikkiä sk ta. Ja uskoisin että olet kissa therian🐾❤️

• Anonyymi

Miten voin selvittää olenko therian?

• Anonyymi

Sä voit kysyä therianilta kuten multa että voisiktko tehdä testin minulle. Tai menet Testimatoon

• Anonyymi

Mä oon therrian

• Anonyymi

Nii ootki mitä toi yksikin tuossa höpöttää?🤨

• Anonyymi

Minä olen saanut shiftejä itse asiassa päivittäin.

• Anonyymi

Onko tää jotain että rakastan nukkua lattian lähellä esim patjalla ja saan siin paremmin unta❓🌙

• Anonyymi

Btw ei tost voi päätellä yleensä jotkut innostuu therianeista ja alkaa tehdä quadrobicdseja mut sit se NS.Menee ohi ja tajuu et ei oo alterhuman esim mulla on aina et innostun jostain asiasta mut useesti sit paris päiväs into lähtee mut tajusin n.2kk sit et oon ilves therian mut eu tää tarkota et voisin olla 1000000% varma koska si ku täytät esim.17 nii jos oot luullut olevas therian sit yleensä alkaa kyllästyä koko hommaan eli miettikää tarkasti ootteko!Ja älä ajattele sillai et haluun olla therian ja et teet quadrobicdseja joka päivä hiki hatussa koska olisit kateellinen aidoille joten mieti ain tarkkaan!Mäki mietin ja mietin edelleen oonko therian mut sit jos ajattelet olevas ala ettii omaa theriotypeä se ois hyvä tietää eli jos sun lempi eläin on esim.Koira nii et sä välttämättä oo se sä voit olla ESIM.Pantteri vaikka inhoaisit niitä et sitä ei voi päättää mun yks vinkki on et eri siitä eläimestä mikä luulet olevasi niin PALJON tietoa joka täsmää suhun!Sit sellanenki et eti tietoo monista eläimistä ja si et mikä täsmää suhun eniten TÄÄ EI OO VARMAA jos sul tulis esim.Kala joten ei pitäis olla siitä varma ALKUUN mut suositan meditoida METSÄSSÄ tai ympäristössä joka on sulle mieluinen ja nyt vinkkejä niille jotka ihan itkusilmässä haluaa olla therianeita: Quadrobicdseja voi tehdä ihan ''normaalit'' ihmiset myös mutta älä ala esittämään theriania usein ihmiset ovat kateellisia ja uskokaa tai älkää olen meinannut itkeä monen monta kertaa kun olen halunnut olla therian sillä therianit ovat cooleja siinä missä muutkin ihmiset!Therianina ei ole todellakaan helppoa!Pakkomielteitä,vaikeuksia pysytellä ihmisenä.Ole vaan ylpeä siitä mitä olet ja hyväksy se jos et oo therian!!Älä myöskään mollaa muita jotka ovat therianeita vaikka olisit kateellinen!Se ei auta ketään ja tämä koskee therianeja;Älä piilottele itseäsi ja ingnooraa ilkeydet,kaikki jotka ilkeilee on vaa kateellisia aidoille therianeille!Therianisuudessa ei ole mitään vääråå,ole ylpeä saavutuksistasin!!!Levitä rohkeasti tietoa therianeista' siinä ei ole mitään väärää!Voit siis olla oma itsesi.Kaikilla ei ole helppoa olla therian.Tee testejä ja kirjaa tietoja tietääksesi oletko therian!Jos tämä teksti herättää ajatuksen,että olet therian MIETI tarkkaan!Se voi olla luuloa!Sekään ei oo hävettävää jos sulla ei oo laumaa!Eli KIITTIIII tällänen ajatustenpurkaus!Love urself<33

• Anonyymi

No en haluais loukata mut oot kesy ipana ja niin sanotusti olet pulska kotona mönkivä pupu laiskimus. 😝

• Anonyymi

Mulla alkaa olla vahva usko et oon ilves.Seinäjoelta.Liikun kevyesti neljällä raajalla ja NYT NOI SEKSISEKSIBOYYKESYIPANA ASIAT POIS TEILLÄ EI OO ASIAA TÅN

• Anonyymi

Oon samaa mieltä. Nyt sais jo riittää noi pelleilyt! Ihme ettei noi kommentit ollu sääntöjen vastaisia. Mutta voiko joku auttaa? En tiedä theriotypeäni. Annan vähän vinkkiä. Luen aina yöllä soturikissoja ja näen unta olevani kissa. Tä saattaa olla noloa mutta oon pari kertaa nähny unta olevani Närhisulka... Tykkään myös kävellä neljällä raajalla ja mun vanhemmat sanoo mua kisuliksi.😂 Tykkään joskus uida mutta välillä syvä vesi kammottaa. Pidän myös susista ja katselen kuuta enkä aina saa unta.🌙 Ja minulla on ollut aina vahva tunne siitä että olisin ollut kissa entisessä elämässäni... muistan myös joitain pieniä yksityiskohtia. Nykyään myös koulussa tuntuu että minulla olisi häntä ja välillä yritän koskettaa "häntääni". Pls kertokaa theriotypeni!

• Anonyymi

Kertokaa theriotypeni! Pian on jouluaatto ja saan therian maskini!! Joten pls kertokaa mikä on theriotypeni! Luen aina yöllä soturikissoja ja oon nähny pari kertaa unta olevani Närhisulka... On aina ollu vahva tunne siitä että olin kissa entisessä elämässäni. Katselen välillä kuuta enkä saa unta. Tunnen itseni villiksi ja vapaaksi luonnossa. Sain yhdestä Testimadon testistä tulokseksi suden mutta se ei ole 100% varmaa. Auttaisitteko te?😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kertokaa theriotypeni! Pian on jouluaatto ja saan therian maskini!! Joten pls kertokaa mikä on theriotypeni! Luen aina yöllä soturikissoja ja oon nähny pari kertaa unta olevani Närhisulka... On aina ollu vahva tunne siitä että olin kissa entisessä elämässäni. Katselen välillä kuuta enkä saa unta. Tunnen itseni villiksi ja vapaaksi luonnossa. Sain yhdestä Testimadon testistä tulokseksi suden mutta se ei ole 100% varmaa. Auttaisitteko te?😊

En oo asiantuntija mut kuulostaa vähän siltä että ainakin oot therian en tiiä mikä theriotype mutta ehkä kissa

• Anonyymi

En tiiä oonko therian mutta ei se mahdottomalta tunnu koska olen muutenkin välillä vähän outo
      Mm syön kasveja (joita ei kuuluisi)
      Olen syönyt koiran sekä kissan ruokaa:P
      Ulkona kun juoksen ajattelen ratsastavani peuralla
      Ja muuta sellaista.

• Anonyymi

Nyt kun oon hakenut vähä tietoo therianeista nii osaako joku sanoo et oonko therian ja mikä theriotype kun on paljon juttuja mitkä vois ehkä liittyä siihen et oon therian(ehk)
      Kosk tykkään paljon liikunnasta mut en oikein mistään peleistä ja mää tykkään TOOSI paljon piirtämisestä tms
      Ja luonto ja eläimet on tosi tärkeitä mulle joskus jopa tuntuu että haluisin tappaa kaikki ihmiset ja et ne kaikki ois vaa eläimiä ja jos mä nään ihan vaan jotain animoituja videota tyylii eläimistä ja ne on niin söpöjä et tekis mieli itkee .
      Ja mä suutun aika helposti kaikesta niin tekis mieli vaan mennä metsään rauhoittuu ja onneks se on mahdollista koska asun aika lähellä metsää
      minne mä ja mun kaveri mennään aina niin mä en tykkää oikein mistään 4porukasta vaan mieluummin oon kaksin jonku kaa.
      Mä aina saan niistä testeistä kettu mut en tiiä pitääkö se paikkaansa. Kun olin joku tyylii kolme kuukautta sitten vuokramökillä niin siellä ihan parasta oli vaan kalastaa koko päivä ja illalla käydä uimassa niin voiko olla et oon therian ja jos oon niin mikä theriotype?

• Anonyymi

Sinun theriotypesi on selkeästi kissa. Ps oon samaa mieltä että noi SEKSIBOI LAISKA PULSKA jutut saa jo riittää. Ja muitakaa että theriania ei tee mikään maski häntä tai feikki tassut vaan juuri sinun luonteesi ja sielusi.

On muuten ärsyttävää että jotkut väittävät olevansa therian vain koska haluavat olla muttei ole. Ja kaikki te OIKEAT therianit haluan vain kertoa että olisi kiva tuntea teidät paremmin🙂
      Mun theriotype on siis gebardi jos kiinnostaa mut ei varmaan kiinnosta.
      Ja siis jos on jotain pulmia esim et tiiä ootko therian niin laita tänne viestiä. Ja jotta mä tiedän että se on minulle niin aloita viesti näin: hyvä Täplä ..........
      Niin että pidetään yhteyttä☺️

• Anonyymi

Hyvä täplä kiitos kun autoit🤩❤

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä täplä kiitos kun autoit🤩❤

Kiitos kun kiitit mä odotin että kukaan ei vastaa❤️🔥🤩🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos kun kiitit mä odotin että kukaan ei vastaa❤️🔥🤩🥳

Oot ihan paras!😍🤩😁😆

• Anonyymi

Eli siis laitatteko viestiä ?🙃

• Anonyymi

Oonko therian
      Rakastan metsää
      Tunnen että oon eläin
      Teen huomaamatta eläinten ääniä ja liikkeitä
      Neljällä jalalla käveleminen nuntuu kivalta
      Tai niikun oikealta
      Luonnossa tunnen olevani vapaa

• Anonyymi

(Okei no mä laitoin tän tähän et joku näkee🥺🥺)
      Olenko therian
      Oonn kissa mainen
      Oon ollu kissa 2v asti
      Tunnen pientä yhteyttä kissoihin
      Rakastan metsää,kalaa,kasveja,kissoja.
      Neljällä jalalla käveleminen tuntuu luonnolliselta
      Tykkäään seurata perheen jäseniä/naapureita
      Kun ne touhuaa
      Tunnen joskus että minulla on kissan häntä ja korvat... OONKO THERIAN

• Anonyymi

Olet selkeä therian käyttäydyt sen mukaisesti ja annan sulle pari neuvoa

Neuvo yksi. Kannattaa tehdä omaan huoneeseen pesä☺️

Neuvo kaksi. Jos haluat että juuri minä vastaan laita viestin alkuun: Hyvä Täplä

• Anonyymi

Hyvä täplä ....
      En tiedä olenko sittenkään therian mutta tässä koitan antaa vielä enemmän tietoa ja myös muutkin (asiantuntijat)saavat auttaa minua...
      En aina halua/jaksa käydä ulkona tms sen sijaan yleensä viihdyn hyvin kotonakin laiskottelemassa
      ja kattomassa telkkuu.
      Yöllä mulla saattaa olla vaikeuksii nukahtaa kun ajattelen kaiken näköstä.
      Tykkään opiskella eri kieliä mm. Norjaa enkkuu ja espanjaa.
      En oikein tunne/En ole huomannut mitään yhteyttä eläimiin.. tietty ohan ne kivoja mutta musta tuntuu et eläimillä on yhteys muhun😅
      Koska esim. Kun oon kaverilla jolla on kissoi niin ne suorastaan rakastaa leikkii ja tehä juttui mun kans.
      Haluun aina kun nään jotai lintui luonnos nii joko ajaa ne pois tai katsoa niitä läheltä.
      En ole tuntenut mitään phanton shiftejä(En tiiä menikö nimi oikein)tai unia missä olisin eläin tai en ainakaan muista t:huono MUISTI XD.
      tykkään vaan tuijottaa asioita hetken ihan ku olisin joku hullu...
      Jos näen loukkaantuneita eläimiä niitä käy sääliksi.
      Metsässä on aivan parasta leikkiä sun muuta(kosk oon lapsi)
      Therianit kuulostaa siisteiltä ja haluisin olla sellanen
      mut ei mua niin haittaiskaan vaikka en olis.
      Tykkää paljon kaikista mielenkiintosista esineistä tarkalleen jota on läpinäkyviä/kiiltäviä esim feikki timantit. Koulussa En koskaan jaksais matikkaa kosk se on vaan niin tylsää. Oon vähä outo välillä kun puhun jostain perunoista ja sellasta XDD.
      tykkään kukista ja kasveista tosi paljon ja aina sanon mun kavereille että " kasveja ei saa repiä!!!!!"
      Ja en tosiaan pidä hirveesti mistään juoksukisoista mutta iha vaa juokseminen on iha OK.
      Tykkään askarrella piirtää tms koska SE ON IHAN PARASTAAA! 😅😅
      Haluun kuitenki olla eläin koska se ois ihanaa asuu metsäs!
      Lumi on super kivaa ja sitä kivempaa on pulkkamäki kavereiden kanssa.
      Moni mun kavereista välillä kysyy: "Onks kaikki iha hyvin?"... en kuitenkaan usko sen olevan kauhean tärkeää.
      Uiminen on ihan parastaaaaa!
      Vaikka en oo siinä mikään proo sukeltaminen on kuitenkin mulle helpompaa.
      Ja kala on varmaan mun lempi ruoka.
      Ja kun tossa jossain vaiheessa sanoin etten ole kokenut yhteyksiä eläimiin niin kyllä ehkä vähän (mutta hyvin vähän) tunnen jossain määrin ymmärtäväni joskus joitain eläimiä tarkalleen että onko niillä nälkä vai pelottaako niitä jne
      En kävele neljällä raajalla HUOM vahingossa mutta muuten se tuntuu oikein mukavalta ja hauskalta.
      Temppujen tekeminen on aika kivaa kunnes ei satu mitään.
      Ja nyt mä en enää keksi mitään kirjoitettavaa joten tässä tää oli ja toivottavasti joku osaa auttaa mua.🥺

• Anonyymi

Kirjoitin ton jätti pitkän tekstin äsken ja kyl mulla tuli vielä vähän juttuja mieleen tässä ne on:
        Mä ja mun entiset kissat on ollu mulle tosi tärkeitä ja välillä tekis mieli itkeä ja niiden kanssa oon tehny vaikka ja mitä jaa no kiusannut niitä kun olin pieni ja musta ja mun kissasta on otettu tosi hauska kuva jossa mä (joku 2-v) ja mun kissa oltiin sängyllä ja näytettiin iha samalta :O

Ps:onko teillä jotain therianeihin liittyviä tarinoita tai juttuja kosk mua kiinnostaa.
        Mut nyt byee <3

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kirjoitin ton jätti pitkän tekstin äsken ja kyl mulla tuli vielä vähän juttuja mieleen tässä ne on:
        Mä ja mun entiset kissat on ollu mulle tosi tärkeitä ja välillä tekis mieli itkeä ja niiden kanssa oon tehny vaikka ja mitä jaa no kiusannut niitä kun olin pieni ja musta ja mun kissasta on otettu tosi hauska kuva jossa mä (joku 2-v) ja mun kissa oltiin sängyllä ja näytettiin iha samalta :O

Ps:onko teillä jotain therianeihin liittyviä tarinoita tai juttuja kosk mua kiinnostaa.
        Mut nyt byee <3

Moi mikä se olikaan täplä hei minkä ikäinen oot
        Ja sulla oli paljon kerrottavaa ollaan hyvin saman laisia mut jos sulla on jotain lisää therian liittyvää itsestään niin voin kertoo Ootko oikee therian sua siis kiinnostaa therianit mut
        Ne oudot muistot vanhasta elämästä eli scifi
        (En ees kirjoittanut oikein)on kun oot esm metsässä nii sulle voi tulla vähän niiku sellanen thesafuu niiiiii jooooo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja sulla oli paljon kerrottavaa ollaan hyvin saman laisia mut jos sulla on jotain lisää therian liittyvää itsestään niin voin kertoo Ootko oikee therian sua siis kiinnostaa therianit mut
        (En ees kirjoittanut oikein)on kun oot esm metsässä nii sulle voi tulla vähän niiku sellanen thesafuu niiiiii jooooo

Oonko kissa therian oon kai no ainaki 97%
        Lol

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mul tuli vielä vähä mieleen että tykkään äännellä kun kissa ja musta kuulostaa aika oikeelta
        . Ja Joo ei oo ollu mitään muistoja entisestä elämästä mutta saman kaltaisia että oon esim ollu jossain ihan uudessa paikassa ennenkin mut ei oikeen muuta ja jos tulee mieleen niin laitan tänne kommenttiin

Mä en oo täplä mut asun Tampereella
        9v
        En kerro mun oikeeta nimeen mut voitte sanoo vaikka linnuksi :)
        Oon siis sen pitkän kirjoittaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mut nyt byee <3

Olet puoliksi villi ja vapaa therian ja puoliksi normaali. Minä olen aika varma siitä että voit valita itse oletko therian koska olet siltä väliltä. Joten se riippuu siitä kumpaan suuntaan sinä menet. Jos mitenkään pystyt laittamaan lisää kuvailua niin olisin kiitollinen ja olisi helpompaa kertoa oletko therian vai et. T. Täplä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi mä oon siis Täplä ja kerron sulle vähän itsestäni.
        Epäilet ehkä sitä että olenko therian vastaukseni on: Olen yhdeksän vuotta ja theriotypeni on gebardi(siitä siis keksin lempinimen Täplä) Kävelen usein neljällä jalalla myös koulussa. Ja minulla on pari therian kaveria.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet puoliksi villi ja vapaa therian ja puoliksi normaali. Minä olen aika varma siitä että voit valita itse oletko therian koska olet siltä väliltä. Joten se riippuu siitä kumpaan suuntaan sinä menet. Jos mitenkään pystyt laittamaan lisää kuvailua niin olisin kiitollinen ja olisi helpompaa kertoa oletko therian vai et. T. Täplä

Voin myöhemmin tänään

• Anonyymi

Mun ois pitäny laittaa hyvä täplä noihin yhteen tai kahteen

• Anonyymi

Hyvä täplä voit sanoo mua Stylla ksi

• Anonyymi

Stylla on hyvä nimi mutta jos haluat että tiedetään että viesti on sinulta kannattaa laittaa loppuun esim:T Stylla

T. Täplä

• Anonyymi

Tietenkin voin aivan loistava nimi Stylla👍🏻😁

• Anonyymi

Hyvä täplä ps Stylla ei oo mun oikee nimi

• Anonyymi

Hyvä täplä missä asut ite asun mänttä-vilppulassa (vilppula)

• Anonyymi

Minä asun tapaninvainiossa🐈‍⬛Olen 9v ja theriotypeni on gebardi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä asun tapaninvainiossa🐈‍⬛Olen 9v ja theriotypeni on gebardi

Okei mä oon 10 täytän 11 tässä kuussa

• Anonyymi

Lintu täällä moi!
      Niin onko kellään ajatusta oonko oikee therian ja jos oon niin mikä theriotype???😁

Koska kiinnostaa

• Anonyymi

Kertokaa minkä laisii ootte t.stylla

• Anonyymi

Täplä tässä, uskon että olet therian mutta ennen kuin lupaan mitään niin laitatko kuvauksen itsestäsi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täplä tässä, uskon että olet therian mutta ennen kuin lupaan mitään niin laitatko kuvauksen itsestäsi

Eli siis mitä se kuvaus niinku tarkalleen tarkottaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli siis mitä se kuvaus niinku tarkalleen tarkottaa?

Kuvaus tarkoittaa sitä että kerrot itsestäsi ja luonteestasi

T. Täplä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuvaus tarkoittaa sitä että kerrot itsestäsi ja luonteestasi

T. Täplä

Aaaa

• Anonyymi

Moi mä toivoisin että semmoiset jotka tietää olevansa therian voisi kysyä minulta ihan mitä vain. En haluaisi fleksata mutta olen hyvä vastaamaan kysymyksiin ja pidän siitä🥰

• Anonyymi

Muuten tosta viestistä puuttui T. Täplä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten tosta viestistä puuttui T. Täplä

Moi tulin takaisin koska nyt näin TOOSI outoa unta! Näin unta että olin tilannut therian hännän ja kun sain sen pidin sitä koulussa. Se oli siis punaisen sävyinen ja tää on oikeesti siis totta kiltit uskokaa! Voiko nää unet liittyä siihen että oon oikeasti therian? Heräsin just äsken tästä unesta ja se on oikeesti totta uskokaa pliis! Mua voi kutsua vaikka Kuun Sulaksi (se on mun sk oc:n nimi). Mut pliis vastatkaa!!
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi tulin takaisin koska nyt näin TOOSI outoa unta! Näin unta että olin tilannut therian hännän ja kun sain sen pidin sitä koulussa. Se oli siis punaisen sävyinen ja tää on oikeesti siis totta kiltit uskokaa! Voiko nää unet liittyä siihen että oon oikeasti therian? Heräsin just äsken tästä unesta ja se on oikeesti totta uskokaa pliis! Mua voi kutsua vaikka Kuun Sulaksi (se on mun sk oc:n nimi). Mut pliis vastatkaa!!
        T. Kuun Sulka

Lisään vielä että oon nähny ennenkin outoja unia joten tämä ei ole ainoa mut kuitenkin pls vastatkaa.

T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisään vielä että oon nähny ennenkin outoja unia joten tämä ei ole ainoa mut kuitenkin pls vastatkaa.

T. Kuun Sulka

Moi minä tässä Täplä,unesi on erittäin mielen kiintoinen kertoisitko siitä tarkasti? Ps Olen siis Täplä ja autan juuri tällaisissa asioissa joten jos haluat että viesti on minulle niin aloita se näin: Hyvä Täplä. Ok?

• Anonyymi

En meinaa enää keksiä mitään kirjotettavaa mutta täs on kaikki mitä tulee viel mieleen:
      Tää voi hyvinkin liittyä siihen et olisin therian eli
      Kannan asioita suullani(joka on harvinaisen normaalia) ja käytan joskus suutani myös muihin asioihin esim piirtämiseen
      Kynteni tuntuvat vahvoilla mutta hiukseni eivät kasva (mun tukka on vaa olkapäille saakka)
      Mun on monesti tosi vaikee keskittyy ihan vaan yksinkertaisiin juttuihin koska ajattelen paljon kaikkee
      Oon extrovertti
      Mulla on pienet sormet ja oon tosi lyhyt
      Itken aika helposti
      Eläimet on mulle tosi tärkeitä
      Samoin kasvit
      Ulkona on aina kivempaa kun sisällä
      Rakastan kukkia
      Rakastan kipeillä ja parkouraa yli kaiken varsinkin metsässä
      Nukun aina kippurassa niinku eläin
      Trampalla hyppiminen täytyy olla paras tekeminen ulkona kavereitten kaa
      Oon joskus yrittäny lentää XD (ei onnistunu)
      Mulla on hyvä reaktiokyky
      Mun parhaat aistit on (VARMAAN) tunto kuulo ja näkö
      Lempi värini on sininen vihreä ja pinkki
      Oon kesällä monta kertaa keränny roskia kavereiden kaa
      En muista että olisin koskaan roskannu luontoo😎
      Teen aina tosi kissamaisia venytyksiä
      Oon pienenä leikkinyt ite kissanleluilla
      Lempiruokani on kala

En enää oikein keksi mitään :(

• Anonyymi

T:Lintu
        Ja jos haluut ystävystyä Mun kaa niin tuu mun whatsapp kanavalle linskun Ideat :)

• Anonyymi

Laitoin kanavallesi joulu listan alle sydämmen

• Anonyymi

❤❤❤

• Anonyymi

Ja seuraan sua t stylla

• Anonyymi

Kiitti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti

Hyvä Täplä! Niin siitä unesta... Se oli hyvin todentuntuinen. Siinä kävi näin. Paketti tuli ovelle ja minä menin avaamaan sen. Sieltä tuli punertavan sävyinen häntä missä oli klipsi homma. (Tiedät kai). Kokeilin sitä ja sanoin parhaalle kaverilleni että "Kun kerran tämä oli näin hyvä osto kannattaisi jatkossakin ostaa samasta verkkokaupasta." Sitten olin unohtanut ottaa sen hännän pois niin menin sen kanssa kouluun. Sitten pari luokkani tyttöä sanoi minulle että "Oletko säkin nyt joku therian." Sitten vain heräsin.

T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitti

Ja täälläkin päässä seurataan Lintu. ^^

T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja täälläkin päässä seurataan Lintu. ^^

T. Kuun Sulka

Jee🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jee🥳

Muuten tuli mieleen että onko täällä therianeita Turulta päin?^^

T. Kuun Sulka

• Anonyymi

Hei Täplä tässä unesi on mielenkiintoinen muuten mikä therian sä oot?🤩

• Anonyymi

Hei Täplä. Olen polytherian täältä Turulta päin. (Jos et tiedä mitä polytherian tarkoittaa katso googlesta.) Theriotypeni ovat kissa, susi ja sitten varmaan se tiikeri ku joku sanoi että mun theriotypeni on ihan selvästi tiikeri. Mutta joo... Saan maskini ja häntäni kohta. Teen hännän itse. Mikä on sinun theriotypesi Täplä?^^ Anteeksi jos olet kommentoinut siitä jo aiemmin enkä ole huomannut. Mutta missäs päin siellä asutaan? :D

T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei Täplä. Olen polytherian täältä Turulta päin. (Jos et tiedä mitä polytherian tarkoittaa katso googlesta.) Theriotypeni ovat kissa, susi ja sitten varmaan se tiikeri ku joku sanoi että mun theriotypeni on ihan selvästi tiikeri. Mutta joo... Saan maskini ja häntäni kohta. Teen hännän itse. Mikä on sinun theriotypesi Täplä?^^ Anteeksi jos olet kommentoinut siitä jo aiemmin enkä ole huomannut. Mutta missäs päin siellä asutaan? :D

T. Kuun Sulka

Asun Tapaninvainiossa

• Anonyymi

Ai, tämä therian-touhu on alkanutkin jo muutamia vuosia sitten. Luulin että se oli uusin tiktok-trendi kasvuikäisten parissa. No, muutaman vuoden päästä sitten jotain muuta.

• Anonyymi

Miten sä kehtaat?😠

• Anonyymi

Eli oon puoliksi therian

• Anonyymi

Onks Porvoossa therianeita sil olis kiva tuntee muit therianeit?

• Anonyymi

Oon siis therian kissa mutta en tiedä mikä rotu
      Tai oonko villi tai kesy tai molemmat

T.styllä

• Anonyymi

Oikeastaan t.stylla

• Anonyymi

Okei en oo therian mut mun kaveri on ja siis voit olla myös seka therian eli voit omistaa muitakin eläimiä kuin yhden(en yritä olla tyly)

• Anonyymi

Aa okei nyt tiedän enemmän 😃

• Anonyymi

Hei Stylla mun mielestä on Ok et sä oot poika sut olis varmaan kiva tuntea

T.Täplä

• Anonyymi

Ei

• Anonyymi

Noninonii eli täällä stylla mua vaan ALKO ÄRSYTTÄÄÄ IHAN SAIKUSTI TOI P***A VIESTI
      niin haluun että te täplä kuun sulla jne tiedätte ni i laitoin mitä sattuu viestejä että se p********n
      Suuttuisi
      -Oon kyl ala asteella en kerro oikeaa luokkaa
      -Oon oikeesti tyttö niiku toi 💩 päätteli
      -Oon kissa therian
      -asun keski-suomessa
      KIITOS T.STYLLA JA SE ON MUN THERIAN NIMI JA PIAN VAIHAN SEN!!!!!!😭😭 En tiiä vielä

• Anonyymi

Anteeksi mun rumasta puheesta en puhu nyt
      💩sexy boylle niin olen nyt vähän vihanen

• Anonyymi

Sexyboy millä luokalla oot

• Anonyymi

3lk

T SEKSIBOI

• Anonyymi

3lk oon 5lk

• Anonyymi

Lol

• Anonyymi

Yrittäkki isotella😒

• Anonyymi

side eye

• Anonyymi

Voisko vaan toi saksiboy tai mikä olikaan niin lopettaa tän tyyppien ahdistelun. On aika väärää puhua tollasesta jos tyypit on ala-asteella. Enkä kyl haluu puhuu siitä vaikka olisinkin aikuinen... Ootko sä vai nico12 kun kyselet kaikkea seksuaalista? Anyways tää riittää jo mulle koska mulla on muutenkin asiaa Täplälle ku sain taas uuden therian unen. Ja muuten mun piti kysyä et kuka teistä seuraa tota mun Kulkukissa Lauma kanavaa ni tiedän ketä halus liittyä? ^^ Mut sanokaa vaan jos joku teistä on kissa therian ja etsii laumaa. Otan ilo mielin vastaan. :D Ja pian tulee semmonen susilauma koska oon polytherian. Mut joo siinä se tais ollakin. <3
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisko vaan toi saksiboy tai mikä olikaan niin lopettaa tän tyyppien ahdistelun. On aika väärää puhua tollasesta jos tyypit on ala-asteella. Enkä kyl haluu puhuu siitä vaikka olisinkin aikuinen... Ootko sä vai nico12 kun kyselet kaikkea seksuaalista? Anyways tää riittää jo mulle koska mulla on muutenkin asiaa Täplälle ku sain taas uuden therian unen. Ja muuten mun piti kysyä et kuka teistä seuraa tota mun Kulkukissa Lauma kanavaa ni tiedän ketä halus liittyä? ^^ Mut sanokaa vaan jos joku teistä on kissa therian ja etsii laumaa. Otan ilo mielin vastaan. :D Ja pian tulee semmonen susilauma koska oon polytherian. Mut joo siinä se tais ollakin. <3
        T. Kuun Sulka

Seuraan sua ja niinku varmaan tiiät ni oon kissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Kuun Sulka

Ja munkin mielestä ton $€ksibo1n kommentit ei oo
        Kauheen asiallisia että sais jo lopettaa 😠

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Kuun Sulka

Kissa kissa kissa lauma ooon kissa therian ehdottomasti

T.stylla laventeli apila tai joku mitä mun nimeksi tulee(en haluaisi vaihtaa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Kuun Sulka

Minä olen kissa Therian ja olen Lumiraita

• Anonyymi

Moikkaaaa! Mä oon Mörri ja asun Pirkanmaalla sekä mun therian on kissaa. Ja muutenkin rakastan niitä!

• Anonyymi

Pirkanmaalla nii mäkiiiiiiiiiiii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pirkanmaalla nii mäkiiiiiiiiiiii

T.stylla

• Anonyymi

Mun therian nimi on olli pitkään Fire mut nykyään Topsu sen takia kosk meille tuli koira jonka nimi on Topi nii vaihdoin sen:]

• Anonyymi

Ja unohdin muuten sanoa, että kyllä, seksiboy voisi lopettaa, tai itse asiassa on pakko lopettaa toi häsääminen!
      En tykkää eikä varmasti moni muukaan!!!😡

• Anonyymi

Nii

• Anonyymi

⬆️t: Mörri

• Anonyymi

Melkein kaikkien therian on muuten kissa✨😂🥴

• Anonyymi

⬆️t: Mörri

• Anonyymi

Ja täplä ja oliko se kuun sulka vai yön
      Siis missä päin asutte
      Asun ite mänttä-vilppulass

• Anonyymi

Minä asun Turussa. :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä asun Turussa. :D

Oon siis Kuun Sulka
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon siis Kuun Sulka
        T. Kuun Sulka

Siis kuka toi olikaan joka liittyi Kulkukissa Laumaan? :D Luulin sitä aluksi Täpläksi.
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi

Mä asun tapaninvainiossa

T.Täplä

• Anonyymi

Olemme varovaisia😌

• Anonyymi

Moi styllan uusi nimi julistetaan nyt

Vaahterarevontuli

• Anonyymi

Mä oon kettu therian

T. Toive

• Anonyymi

En tiiä oonko mä therian mutta voitteko auttaa kerron vähän oireita
      Rakastan eläimiä luontoon juosta 4 tassulla
      Nään outoja unia aina mun entisestä elämästä ja uskon että se on ollut joskus ihmisen keho tuntuu väärältä ja saan shiftejä monesti ja osaan ihan luonnostaan jotain eläin juttuja teen niitä vahingossa koko ajan voiko joku auttaa🥺

• Anonyymi

Seuraisitteko?! Ootte parhait jos.

• Anonyymi

Mutta mä en sit halua et se helkkarin seksiboy seuraa mua!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! !!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

T:😡Mörri

• Anonyymi

Moi mörri

• Anonyymi

ONKO THRIANEIT PIRKANMAALTA 👋🏼👋🏼

googlatkaa jos ette tiedä missä se on 😊💗💗💗

• Anonyymi

ON!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ON!!!!!

Oikeesti!!!!!!!!

• Anonyymi

Ei tartteee

• Anonyymi

Joo. Mitkä on teidän theriotypet? Mun on kissa, susi, tiikeri ja EHKÄ lumileopardi. Oon siis therian. Tykkään tehdä quadseja, pesiä ja perustaa laumoja. <3 Mulla on semmonen lauma kissatherianeille se on Kulkukissa lauma. Mutta se asia mistä halusin puhua... Sen jälkeen kun sain tietää therianeista oon alkanu saada unia siitä että tilaisin therian häntiä ja ostaisin therian maskeja. Ja olen nähnyt unta olevani eläin TOOSI usein. Pienestä asti. Meen aina nelinkontin tänään koulussakin.😂 Ja oon siis yksitoista. Luen tosi paljon Soturikissoja ja alotin just lukemaan Tulisiipiä. En ennen kertonut tätä mutta teen myös dragon puppetteja. Jos ette tiedä mitä ne on googlatkaa.👉 Oon välillä kokenut shiftejäkin ja vieläpä yöllä kun en saanut unta. Tykkään katsella kuuta ja rakastan eläimiä ja luontoa. Oon normi therian. Ja oon Turusta. (Asun täällä.) Mut joo bye!👋
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo. Mitkä on teidän theriotypet? Mun on kissa, susi, tiikeri ja EHKÄ lumileopardi. Oon siis therian. Tykkään tehdä quadseja, pesiä ja perustaa laumoja. <3 Mulla on semmonen lauma kissatherianeille se on Kulkukissa lauma. Mutta se asia mistä halusin puhua... Sen jälkeen kun sain tietää therianeista oon alkanu saada unia siitä että tilaisin therian häntiä ja ostaisin therian maskeja. Ja olen nähnyt unta olevani eläin TOOSI usein. Pienestä asti. Meen aina nelinkontin tänään koulussakin.😂 Ja oon siis yksitoista. Luen tosi paljon Soturikissoja ja alotin just lukemaan Tulisiipiä. En ennen kertonut tätä mutta teen myös dragon puppetteja. Jos ette tiedä mitä ne on googlatkaa.👉 Oon välillä kokenut shiftejäkin ja vieläpä yöllä kun en saanut unta. Tykkään katsella kuuta ja rakastan eläimiä ja luontoa. Oon normi therian. Ja oon Turusta. (Asun täällä.) Mut joo bye!👋
        T. Kuun Sulka

Teen tragonbubbetteja oon yksitoista
        T.vaahterarevontuli eli vanha stylla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Kuun Sulka

Mäkin oon alkanu lukee tulisiipiä!(oon 9-v)

• Anonyymi

Moi kettu therian moi villi kissa therian

• Anonyymi

Moi

• Anonyymi

I#%@ & m[(@##

• Anonyymi

Mörri missä siis asut

• Anonyymi

Tampereella (se on mun tuttu kaveri)

• Anonyymi

Moiii

T. Yötaivas/Villikissa therian

• Anonyymi

M[l@n@

• Anonyymi

I#k@

• Anonyymi

Moiiii mulla on 2% akkua
      T.vaahterarevontuli

• Anonyymi

Heiii asun Etelä-Pohjanmaalla oon yksitoista vuotias tyttö ja therian etin lisää kavereita!

• Anonyymi

Mäkin etsin therian kavereita. Voitaisko me olla kamuja? :)
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin etsin therian kavereita. Voitaisko me olla kamuja? :)
        T. Kuun Sulka

Ja asun Turussa.
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja asun Turussa.
        T. Kuun Sulka

Haittaako se muuten jos asun Turussa? Kun haluaisin niin kovasti therian kavereita. Mutta en tietenkään halua pakottaa ketään olemaan mun kavereita.
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haittaako se muuten jos asun Turussa? Kun haluaisin niin kovasti therian kavereita. Mutta en tietenkään halua pakottaa ketään olemaan mun kavereita.
        T. Kuun Sulka

Öö... no ei se ainakaan mua haittaa koska no nii (ja oon käyny Turussa monta kertaa ja siel on ihan parastaaaa)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

T. Kuun Sulka

Haluaisin olla sun kamu mutta asun Isossakyrössä joten voitais olla kamui vaan puhelimen välityksellä
        T.Lumiraita

• Anonyymi

Hei! Olen vesipeto Turusta! Oon 13v. Ja rakastan uida. Minun therian on kotka🦅

• Anonyymi

Voitteko seurata mua!?!?

T:Mörri

• Anonyymi

Hallå! Du är en hora från Sverige, och jag har precis fått min vän att använda telefonen. Vem är finsk. Min therian är en fältmus.

Kiitos! Hälsningar kroknäbb!

• Anonyymi

Toi on aika varmasti ruotsia. Kyllähän mä opiskelen ruotsia koulussa mutta tota mä en kyllä osaa suomentaa. XD
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on aika varmasti ruotsia. Kyllähän mä opiskelen ruotsia koulussa mutta tota mä en kyllä osaa suomentaa. XD
        T. Kuun Sulka

Ja mulla on asiaa. Tiedän että tämä ei tarkoita että olen therian. (Olen jo therian.) Enkä sen takia tätä kerrokaan mutta tämä on hauska juttu. Mutta eilen (lauantaina) tein quadrobicseja kotona (kävelin neljällä raajalla) ja sitten mun isä sanoi mulle että: "Sä oot varmaan ollut kissa toisessa elämässä." 😅 Ja mun isä kutsuu mua myös kisuliksi kun teen quadseja. Ja välillä myös kotikissaksi kun haluun vaan olla tutulla paikkakunnalla enkä haluu lähteä reissulle. XD Odotatteko te muuten joulua? Mä ainakin ja joululomaa.
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi

Suomennos: Hei! Olet huora Ruotsista, ja sain juuri ystäväni käyttämään puhelinta. Kuka on suomalainen? Minun teriani on peltohiiri. Kiitos! Tervehdys hookbill!
        En tiiä menikö ihan oikein mutta jotain tälläistä varmaa tarkottaa kuitenki😅

T:lintu

• Anonyymi

Mörri siis missä asut

Vaahtera

• Anonyymi

Ite oon Pirkanmaalta

• Anonyymi

Vaahtera

• Anonyymi

Täplä on tyhmä vai mitä

T. Kuun sulka

• Anonyymi

Hei therianit on vaan satuilevia leikkiviä lapsia ka jotain muka eläimii😊

Ei millään pahalla oikeesti🤭

• Anonyymi

Hei kuule therianit on totta eime olla mitään satuilevii tyyppeihin me uskotaan ei meijän kuuluis olla ihmisiin sä et vaan ymmärrä🙄

Ei millään pahaalla oikeesti🙄

T. Tähdenlehti

• Anonyymi

Therianit on kyllä totta! Mä oon sellainen ja tiedän että se on totta ei mitään leikkiä! Mää oon laumassa ja se on kyllä totta tuo on loukkaus!!!😑😡😤

T. Revontuli

• Anonyymi

Niinpä Määki oon therian ja toi on loukkaus me nyt vaaan satutaan oleen therianeit😝

• Anonyymi

Älkää ragetko ei therianit on vaan outoi ja näköjään rageja🤣

• Anonyymi

Ite oot ymmärtämätön normi ihminen

T. Revontuli

• Anonyymi

Therianeiksi synnytään ja turreiksi aletaan että jos oot aikuinen jolla on lapsi joka näyttää leikkivän aina eläintä ja ei ikinä meditoi niin se on turri ei therian!!

T. Revontuli

• Anonyymi

Sä oot therian ja näköjään rage mikä revontuli ootkaan

• Anonyymi

Niin oon ja en ragee huutomerkitkö tarkottaa rageamista

T. Revontuli

• Anonyymi

No perjaatees ehk ku ne tarkottaa sitä että huudat haluutko tietää salaisuuden Miksi lautan näin ärsyttäviin ja ilkeitä viestei😒

• Anonyymi

Haluan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluan

T. Revontuli

• Anonyymi

No et varmaan usko tätä mutta oon therian ja joo xb

• Anonyymi

Joo tota noin en tiedä uskonko mutta hmm no sun se asia on ja mun therian type on tiikeri ennen luulin että se on villikissa

T. Revontuli

• Anonyymi

Mä oon koira ja joo

Ps. En tykkää therianina olosta kii yritän olla vaan normaali

• Anonyymi

Tietty therianit on totta lol mun type on koira

Ps. En tykkää therianeista xb

• Anonyymi

Mooi oon myös therian (kettu)

T. Toive

• Anonyymi
      • Anonyymi

Kukaan oot

• Anonyymi

Toive tiedän sut ja sää koira therian ehkä uskon sua mut en sano et olisin täysin vakuuttunut

T. Revontuli

• Anonyymi

Kyllä oon koira theian mun therian nimi on napsu js mä meditoin😃
      Vihaan vaan niin paljo itteeni

• Anonyymi

Siis tällä hetkellä meditoin

T. Napsu

• Anonyymi

Napsu missä eskarissa olit

• Anonyymi

T. Toive

• Anonyymi

Ylivieskassa Hakalahden muutin sieltä tampereelle

• Anonyymi

Minnea🤭 moii olit mun kamu T. Toive muistatko mukaan lempi nimi innskww

• Anonyymi

Innskuww siis mitää sä olit therian ja uskot varm etä mäki oon sä tiiät sen😃

• Anonyymi

Mää asun ylivieskassa

T. Revontuli

• Anonyymi

Hah asutko viel tanpereel😄

• Anonyymi

Asun mä 🫠

• Anonyymi

Okei

• Anonyymi

Kuka toi Revon tuli on

T.minnea

• Anonyymi

Yks mun kamu

• Anonyymi

Oon toiveen kaveri samalla luokalla

T. Revontuli

• Anonyymi

Onko sulla Napsu viel se koira se vanu

• Anonyymi

en tiiä oonko therian tykkään olla ulkkona,ja hyppiä olla neljällä raajalla ja se tuntuu normaalilta. koirat ja oselotit vetää puoleensa. kuulin tästä jutusta eilen..... ja oon aina tykänny olla hirveesti neljälllä raajalla ja aika usein ulkona tai sängyllä tulee villi olo. oonks mä therian?

• Anonyymi

Et oo jos sulle ei tuu siftejä siftit on että tunnet jonku vaikka hännän, korvat, viikset tai hampaat (eli siis terävempinä tai minkälaiset sun typen hampaat on) se kertoo oletko therian vai haluatko vain harrastaa turria turri on saman tyylinen kuin therian mutta siksi aletaan ja therianeiksi synnytään. Oon ite siis therian

T. Revontuli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et oo jos sulle ei tuu siftejä siftit on että tunnet jonku vaikka hännän, korvat, viikset tai hampaat (eli siis terävempinä tai minkälaiset sun typen hampaat on) se kertoo oletko therian vai haluatko vain harrastaa turria turri on saman tyylinen kuin therian mutta siksi aletaan ja therianeiksi synnytään. Oon ite siis therian

T. Revontuli

Shiftit ei oo ainut juttu mitä sulle pitää tulla sinulla pitäisi myös ahdistaa ihmisen kehossa ja sinun täytyisi uskoa entiseen elämääsi muistatko siitä edes mitään mieti tarkkaan oletko therian vai et

T. Toive

• Anonyymi kirjoitti:

Shiftit ei oo ainut juttu mitä sulle pitää tulla sinulla pitäisi myös ahdistaa ihmisen kehossa ja sinun täytyisi uskoa entiseen elämääsi muistatko siitä edes mitään mieti tarkkaan oletko therian vai et

T. Toive

Tiedoksi vain, kaikki therianit ei shiftaa ! Ja ei se ahdistuskaan ole se mistä tiedät olevasi therian. Therian on uskomus eläimen sieluun tai/ja edelliseen elämään.

-sumu

• Anonyymi

En oo varma oonko therian mutta uskon olevani

• Anonyymi

Oon aika varmasti therian mun theriotype on susi ainakin käyttäydyn niinku susi ja nii :3

• Anonyymi

Moii mun therian nimi on siis Topsu oon viel aika uus mut onko täällä ketää polvijärveläinen

• Anonyymi

Siis polvijärveläistä tai asuuko joku Joensuussa??????T:topsu saa kutsuu myös
      Nimellä yön pentu

• Anonyymi

Missä koulussa käytte ite käyn Sotkuman koulus osote on käsämäntie 6A ;3

• Anonyymi

Jooo ite oon susi therian ja joo ois kiva nähä oon siis tyttö 😃🍞🤣

• Anonyymi

Voinko siis ottaa sen kettu therian numeron????????????????

• Anonyymi

Voit ottaa

• Therian = Ihminen, joka omaa jonkun eläimen sielun - ?? Arvaisin, että therianiksi itsensä kuvitteleva ihminen omaa jonkun eläinlajin kuvitellun sielun - siis sellaisen, jonka ihminen kuvittelee jollain eläimellä olevan. Kuvitelmat eläinten sieluista ovat siis ihmisen luomia stereotypioita.

Eläintiede on edistynyt niin, että nykyään tiedämme eläimistä enemmän kuin ennen. Tiedämme, että eläimet voivat olla yllättävän älykkäitä. Tiedämme, että eläimillä on tunteita, siis monimutkaisia, kompleksisia tunteita aivan kuin ihmisilläkin. Tiedämme, että eläimet ovat yksilöllisiä, varsinkin älykkäät eläimet ovat. Samaan lajiin kuuluvat eäimet poikkeavat luonteeltaan toisistaan. Eläimet voivat olla yksilöllisesti lahjakkaita. Kun ennen pidettiin tyhmänä eläinten "inhimillistämistä" niin nykyään on jouduttu myöntämään, että eläimillä ON samoja käyttäytymispiirteitä ja samoja tunteita kuin ihmisillä. Se voi olla mukava tai toisaalta aika epämukava huomio kun ihminen kuitenkin käyttää eläimiä hyväkseen.

• Anonyymi

Täällähän piti puhua therianeista eikä mistään fysiikasta. Jos oot edes therian. Ja tota noista shifteistä mistä noi puhus niin se on totta. Kaikki therianit eivät saa shiftejä! Jos olet therian et tarvitse shiftejä tietääksesi että olet therian. Pitää myös muistaa/tietää olleensa eläin entisessä elämässään. Ja turrit on ihan eri asia kuin therianit! Mä en ainakaan ymmärrä miksi niitä verrataan toisiinsa koska nehän on ihan eri asia. Ja se ahdistuskaan ei ole merkki siitä että olet therian. Therianeiksi synnytään. Jos saat unia joissa olet eläin voi olla mahdollista että olet therian. Mutta sitä pitää miettiä tarkkaan. Ja se että rakastat eläimiä ei tarkoita sitä että olisit therian. Ja jos sinulla on lemmikkejä ja tunnet yhteyttä niihin ei sekään suoraan tarkoita että olet therian. Voit myös olla hyvin eläinrakas. Niinkuin otherhearted/animalhearted. Tai miksi sitä kutsutaankin. Eläimiä rakastaminenn ei ole sama asia kuin olla therian.
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällähän piti puhua therianeista eikä mistään fysiikasta. Jos oot edes therian. Ja tota noista shifteistä mistä noi puhus niin se on totta. Kaikki therianit eivät saa shiftejä! Jos olet therian et tarvitse shiftejä tietääksesi että olet therian. Pitää myös muistaa/tietää olleensa eläin entisessä elämässään. Ja turrit on ihan eri asia kuin therianit! Mä en ainakaan ymmärrä miksi niitä verrataan toisiinsa koska nehän on ihan eri asia. Ja se ahdistuskaan ei ole merkki siitä että olet therian. Therianeiksi synnytään. Jos saat unia joissa olet eläin voi olla mahdollista että olet therian. Mutta sitä pitää miettiä tarkkaan. Ja se että rakastat eläimiä ei tarkoita sitä että olisit therian. Ja jos sinulla on lemmikkejä ja tunnet yhteyttä niihin ei sekään suoraan tarkoita että olet therian. Voit myös olla hyvin eläinrakas. Niinkuin otherhearted/animalhearted. Tai miksi sitä kutsutaankin. Eläimiä rakastaminenn ei ole sama asia kuin olla therian.
        T. Kuun Sulka

Tää on totta ja ei kaikki saa shiftejä vaikka sanoin en sillon ollu lukenut niin paljon therianeista. Ei turrit otherheardtit ja animalheardtit ei tarkota therianit mun kaveria sanottiin otherheardiksi ja turriksi vaikka se on therian ja ite oon therian mun theriotype on Lumi tiikeri 🐯🐅 T. Revontuli

• Anonyymi

Haluaisin nähä jonku therianin livenä kun en oo nähny mut joo t:topsu ps keksin toisenkin nimen Oreo

• Anonyymi

Mäkin haluaisin nähdä therianin livenä. Oon therian ja mun theriotypet on musta maatiaiskissa, silver tabby cat, lumileopardi ja susi.
        Ja muuten, jos kertoo kaverille therianeista ja että on therian ja sitten se haluu olla therian ja ryhtyy therianiksi niin eikö se ole feikkitherian? Koska mun kaveri teki niin. Vaikka eihän se voi valita että se on therian.
        T. Kuun Sulka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkin haluaisin nähdä therianin livenä. Oon therian ja mun theriotypet on musta maatiaiskissa, silver tabby cat, lumileopardi ja susi.
        Ja muuten, jos kertoo kaverille therianeista ja että on therian ja sitten se haluu olla therian ja ryhtyy therianiksi niin eikö se ole feikkitherian? Koska mun kaveri teki niin. Vaikka eihän se voi valita että se on therian.
        T. Kuun Sulka

Missä asut tai missä te muut asutte ite asun polvijärvellä T,oreo/Topsu

• Anonyymi

Onko pakko meditoida jos on therian

• Anonyymi

Ei tietenkään ole pakko voi meditoida jos itse haluat t:topsu ja kutsukaa vaan oreoksi

• Anonyymi

Mä oon therian ja therian on kivaa tykkään hyppii metsis ja juosta oon kiitollinen myös siitä että tosimoni mun kamu on thetian oon tehny tosi monta therian maskia ite. On kivaa olla omasata mielestä therian.😉

• Anonyymi

Hei se Revontuli tyyppi se ei oo selvästikään therian 🤨 se on feikki

• Anonyymi

Niin se on

T. Mustikka

• Anonyymi

Mä tunnen sen jotenkin se on oikee:) ei mullakaan oo vahvaa todistetta mut ei teitäkään mistä tietää vaikka et ite oisit feikki etkä oikee :3

• Anonyymi

Tiedän et tää ei liity therianeihin mut onks kellään mitää tekemis ideoita kaverin kaa ku meil on yleensä aika tylsää ja aattelin tänää nähä yhtä mun kaverii ni onko ideoita?🤣
      T: Lintu

• Anonyymi

Quadrobicseij

• Anonyymi

Moi! En oo varma mutta luulen että olen therian. Voitteko kertoo oonko? Tunnen että olen ehkä puoliksi kissa ja muutenkin tunnen syvää yhtenäisyyttä perus kissoihin sen lisäksi mulla on therian maskeja ja häntiä tykkään myös hyppiä neljällä jalalla :) oonko therian

• Anonyymi

Uskotko, että olet ollut aiemmassa elämässä kissa tai, että sinulla on kissan sielu. Kertomasi perusteella saatat olla therian

• Anonyymi

Siis oon ite polytherian ja voisit kyl vähä ystävällisimmin laittaa ton viestin koska polytherian homma menee yleensä näin eli ekaks oot vaikka kissa ja kuolet tämän jälkeen olet sitten vaikka koira ja sitten tulet ihmiseksi. Kannattaa käyttää vähä aivoja.

• Anonyymi

Ai kenen

• Anonyymi

Ja polytherian on se että on monta eri eläintä

• Anonyymi

Mä oon polytherian. Ja mä huomasin että mun theriotype on ristikettu. En oo vielä ihan varma. Mutta toi musta maatiaiskissa ja silver tabby cat on sama asia koska ne molemmat on kissat. Väritykset on vaan erilaiset.
        T. Kuun Sulka
        Ps. Revontuli on therian se on mun kaveri.👇👇

• Anonyymi

En mä oikeesti oo therian 😭

T. Revontuli

• Anonyymi

Jaaha🤨 mä kyl sanoin että therianit on aika harvinaisia😅

T. Toive

• Anonyymi

Ööölölllllööööö

• Anonyymi

Mä oon aina aatellu että oon ollut aiemmassa elämässä kissa ja oon samanlainen kuin kissa. Rakastan olla metsissä ja hyppiä.
      En tiennyt therianeista ennen kuin kaverini sanoi olevansa therian. Sen jälkeen olin varma että olen therian.
      Johtuuko se siitä että kaverini on therian?

• Anonyymi

Muistatko entisestä elämästäsi mitään ja kerro toki lisää😁 tämän perusteella olet ehkä therian

• Anonyymi

Aijemmin ajattelin että en ole therian mutta teen quadrobicsiä ja pidän siitä mutta nykyään on alkanut tuntumaan enemmän eläimeltä, en oikein osaa kuvailla sitä mutta se jotenkin tuntuu että se tulee "sisältä" tai niinkuin että olisin eläin. Siis on tuntunut että olisin eläin. Joten olisinko therian vaikka en ole aijemmin tuntenut näin?

• Anonyymi

Uskon että voit olla therian

• Anonyymi

Ihmkseen ei valitettavasti voi yulla ihmisen sielua ja se uskomus että olisi toisessa elämässä ollut eläin on mahdotonta koska ihmisellä on ikuinen elämä koska kuoleman jälkeen pääsemme taivaaseen. Mutta olkaa oma ittenne ja voitte tehä mitä haluutte mutta halusin vaan liittyy tähän keskusteluun jotenki XD.

• Anonyymi

No ehkä ihmisellä, mutta uskomme että olemme olleet eläimiä aiemmassa elämässä

• Anonyymi

Hanki elämä

• Anonyymi

Et sä ymmärrä mihin me uskotaan meidän vanha elämä on ollut mahtava ja nyt me vaan täällä mietitään että miten me ollaan ihmisiin joten pidä kuono kiinni

• Anonyymi

Mä oon therian ja tykkään hyppiä ja juosta ulkona ja sisällä mut mulla ei oo viä maskia niin vähän tylsää

• Anonyymi

Ei therianeilla tarvii olla maskia, mut sitä voi käyttää jos haluu

• Anonyymi

En tiiä onks tää therian uni mut näin joskus unta et olin kissa ja juoksin metsässä pakoon jotakin koiraa ja sit pysähdyin ja käännyin siihen koiraan päin ja sit se uni loppu ku se tuli mun lähelle et pls kertokaa tarkottaaks toi et oon therian

• Anonyymi

Pelkän unen perusteella et ole therian

• Anonyymi

Et pelkän unen perusteella.

• Anonyymi

Ihan mahtavaa mä oon siis mummolassa ja on helppo harjoitella therian taitoja kun voi kattoo mummon kissoista mallia🤩

t. Täplä

• Anonyymi

Kuulostaa kivalta

• Anonyymi

Ruton tyhmät therianit ei oo totta

T. Revontuli

• Anonyymi

Hanki elämä ruton ääliö

• Anonyymi

Revontuli et kiusaa muita

• Anonyymi

No jep mut AUTTAKAA tää alkaa oikeesti tää therianthropy haitata elämää meinaa ahdistaa ku en oo eläin vaan ihminen ja jotenki vaikeeta ku ei oo yhtään therian kamua..

• Anonyymi

Väärä keho :(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Väärä keho :(

Mua on aina ärsyttänyt kun oon ihminen enkä kissa. Olen vasta kuukausi sitten ottanut selvää siitä, että mitä therian tarkoittaa, koska sain selville, että paras ystäväni on therian ja olin jo silloin aika varma, että olen itsekin therian.
        Tykkään olla metsässä ja siellä tulee villi olo. Tykkään tehdä quadrobicsia. Ja minusta tuntuu että olen kissa, tai että minun kuuluisi olla kissa. Uskon että olen ollut aiemmassa elämässä kissa ja minulla on kissan sielu.
        Olenko oikeasti therian vai johtuuko tämä siitä, että bestikseni on therian? Voiko joku kertoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua on aina ärsyttänyt kun oon ihminen enkä kissa. Olen vasta kuukausi sitten ottanut selvää siitä, että mitä therian tarkoittaa, koska sain selville, että paras ystäväni on therian ja olin jo silloin aika varma, että olen itsekin therian.
        Tykkään olla metsässä ja siellä tulee villi olo. Tykkään tehdä quadrobicsia. Ja minusta tuntuu että olen kissa, tai että minun kuuluisi olla kissa. Uskon että olen ollut aiemmassa elämässä kissa ja minulla on kissan sielu.
        Olenko oikeasti therian vai johtuuko tämä siitä, että bestikseni on therian? Voiko joku kertoa?

Olet varmaankin therian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaankin therian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet varmaankin therian

Okei

• Anonyymi

🌿🐾🍁🍃🍂😁

Toi on tosi hyvä lauma

• Anonyymi

Olenko Therian❓Rakastan luontoa ja siellä tuntuu kotoiselta. Tunnen yhteyttä kissaan. Haistan eri hajuja esim pihka ja kasvit. Jos näen jonku riista eläimen tulee nälkä. On ollu shiftejä. Meditoin ja olisin Lumileopardi kissa ja naali ja varmaan joku vesi eläin koska rakastan uimista ja vedessä riehumista yli kaiken.Rakastan myös lunta. Ja oon usein eläimellinen sihisen,makaan kuin kissa,istun kuin kissa ja tykkään olla neljällä jalalla osaan hyppiä neljällä jalalla mutta en niitä hyppyjä tai kävely tapoja kun netis. Mutta kaikki eläimet on erilaisia joten juu. TOIVOTTAVASTI OSAATTE AUTTAA ja viel lisäys kun soturikissoja aina yö myöhään ja rakastan niitä. En pystyisi elää ilman niitä. Oon nähny unia kissan silmin. Ja välillä teen vahingossa eläimellistä asioita☀️🌙🥰

• Anonyymi

Oon siis se joka kirjoitti tän. Oon 99pros varma että oon Therian jos joku haluaa tutustua voi tulla
        Kommentoimaan mun TikTok käyttäjälle että haluaa tutustua ja TikTok käyttäjä on @roosamaria.jouppi Sit voin ottaa kaveriksi ja voidaan puhua😁 Haluaisin siis Therian kamui ihan sama vaikka ei asu lähellä. Voidaan silti puhua.Tulkaa pliis😁🥹

• Anonyymi

Mä en tiedä että oonko therian mut nii voiko joku auttaa oon kattonu kaikkialta että mikä on mun theriotype mut mikään ei oo luotettavaa saan kaikista jutuista eri eläimen nii pliis AUTTAKAA!!!!!!

• Anonyymi

Kerro vähä lisää

• Anonyymi

Mä oikeesti oon karhu therian

• Anonyymi

Eikö karhu ole kivoja ite oon susi therian

• Anonyymi

Hei mäkin oon ite susi therian 🐺🍂

• Anonyymi

Olis kiva saada therian kavereita 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiva saada therian kavereita 😊

Olisi kiva. Oon se joka laitto sen TikTok käyttiksen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiva. Oon se joka laitto sen TikTok käyttiksen

Mulla ei valitettavasti ole tiktokkia😢

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei valitettavasti ole tiktokkia😢

Onko sulla zoomerangia oon edelleen se joka laitto sen TikTok käyttiksen ❓😊

• Anonyymi

Oon therian ja mun kaveritkin on ja oon happy

• Anonyymi

Oon edelleen se TikTok käyttäjän laittaa mua voi kutsua vaikka Lumiraidaksi😊
      T. Lumiraita

• Anonyymi

T:Snowy

• Anonyymi

Kun mä en tiiä oonko mä therrian kun musta tuntuu siltä mutta haluaisin puhua jonkun oikean therrianin kanssa🥺🥺

• Anonyymi

Mä voin puhuu sun Kaa
      T.Lumiraita

• Anonyymi

Tulkaa seuraan mun watshap kanavaa. Pliis kanavan nimi on Therian(cat)
      T.Lumiraita

• Anonyymi

Sä pystyt myös jakaa sen tänne linkillä😊🐾

• Anonyymi

Okei. En osaa joten ossisitko selittää miten
      T.Lumiraita

• Anonyymi

No siinä kanavan kulmassa lukee kanavan linkki niin painat siitä ja sitte kopioi linkki ja jaat sen tänne ja jos sulla ei näy sitä niin paina tosta sun näppäimöstä listankuvaa ja jossa lukee leikepöytä ja se näkyy siinä
        😊❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä kanavan kulmassa lukee kanavan linkki niin painat siitä ja sitte kopioi linkki ja jaat sen tänne ja jos sulla ei näy sitä niin paina tosta sun näppäimöstä listankuvaa ja jossa lukee leikepöytä ja se näkyy siinä
        😊❤️

Kiitti 😊

• Anonyymi

Hei Snowy haluaisitko tutustua. Ei oo siis mikään pakko. Ja seuraan sua
      T.Lumiraita

• Anonyymi

Joo voin tutustua😊❤️🐾

• Anonyymi

Joo yritän löytää sut
      T. Lumiraita

• Anonyymi

En löytänyt kun Nuppu k
      Ootko se. Jos oot lisäsin sut
      T Lumiraita

• Anonyymi

Mulla on Roosa-Maria. Jouppila
        T Lumiraita

• Tämmöiset aiheet tuntuvat kiinnostavan ihmisiä näinä ankeina aikoina. Uskonto, mystiikka, voodoo musta magia ja satanismi tuntuvat vetoavan todellisuuspakoisiin inmisiin jopa enemmän kuin TV-sarjat ja Hollywood-Barbiet sun muut. No mennään mukaan. Tehdään vähän kiusaa pistämällä asiaa sekaan. Ei kellään ihmisellä mitään eläimen sielua ole. Sen sijaan ihmisten ja eläinten "sielut" tai siis aivotoiminnat ja tunteet muistuttavat enemmän toisiaan kuin aiemmin uskottiin tiedepiireissä. Ihmiset ovat yksilöinä erilaisia, mutta niin ovat kehittyneet eläimetkin. Koirilla on persoonallisuus niinkuin koiranomistajat tietävät. Tämä "theria"-juttu tarkoittaa sitä, että ihmisillä on sterotyyppinen käsitys eläinlajien "sieluista". Eläimillä on yhteisiä lajityypillisiä geenien määräämiä ominaisuuksia ja niin on ihmisilläkin. Ympäristö kuitenkin muovaa niitä ominaisuuksia eläimillä ja erityisesti ihmisellä.
      Ihmisellä on sitten myös erittäin vilkas mielikuvitus. Aivot tuottavat kaikenlaisia kuvitelmia. Ne voivat olla viihdyttäviä, mutta kyllä ihmisen olisi silti syytä ottaa todellisuus todellisuutena vaikka se usein tylsältä tuntuisikin. Ihmisen paikka tässä maailmassa on nyt sellainen, että se edellyttäisi vastuuta toisista ihmisistä, mutta myös eläimistä ja koko luomakunnasta. Todellisuudentaju on hinta siitä, että ihminen sivilisaatioineen on luomakunnan herrana. Se hinta on maksettava, muuten hukka perii.

• Anonyymi

Tosi epäreilu kommentti Oikonomi😠 kyllä me voidaan ymmärtää maailman todellisuus vaikka oltais therianeita! Ja aidot therianit käyttäytyy eläimellisesti jo ennenkuin tietää mitä ne on! Ja mitä siitä vaikka therianit olis vaan osa ihmisen persoonaa? Antakaa meidän olla rauhassa oma itsemme ja huolehtikaa omasta tylsästä arjestanne! Ei mekään tulla sanomaan jollekki että sää et oo ihminen vaikka koet olevasi sellainen. Tuollainen toisen elämään puuttuminen on todella ärsyttävää😠 ja kaiken lisäksi: vahingoittaako se sua jos me ollaan oma itsemme ja toteutetaan vaistojamme?

• Anonyymi

Kuulostaa elä vaan omassa maailmassa ja pidä kuono kiinni kyllä me tietään että me olla ihmisiin se on fyysistä eikä sulla oo oikeutta tulla puhumaan asiasta joka ei nähtävästikkään sulle kuulu muut täällä yrittää elää ja sä tuut valittamaan joten pidäppä kuono kiinni

• Anonyymi

Niiiiii

• Anonyymi

En ole varma olenko therian mutta otan selvää 😊

• Anonyymi

Kiva

• Anonyymi

Onko täällä kärppä therianeta

• Anonyymi

Ent

• Anonyymi

Sillon han on poly therian jos on vaikka karhu susi kissa therian

• Anonyymi

Ja siitä tietää että se on vale therian kun kysyt
      Sinä
      Kuinka kauan oot ollut therian

Fake therian
      En tiedä
      4kk esm
      Että ne sanoo esm että mä oon eläin
      Jne

• Anonyymi

Laitoin noi en tiiä miksi

• Anonyymi

En ole täysin varma, että olenko oikeasti therian vaikka minulla on paljon samoja piirteitä mitä therianeilla esim, saan välillä shiftejä. Uskon ja toivon, että olen vaikka en täysin varma asiasta ole.

• Anonyymi

Tutki lisää niin saat varmaan selville kannattaa myös tehdä testimadon therian testejä

• Anonyymi

Entiedä olenko therian kuin minusta tuntuu siltä minä todella monesti alan yhtäkkiä maukumaan enkä tiedä miksi minun mielestäni se ei ole normaalia vai mitä sanotte ):

• Anonyymi

Tutki lisää saat sen sitten varmaan selville mutta sinä saatat olla therian

• Anonyymi

Joo mä seuraan hienoja videoita

T. Toive

• Anonyymi

Kiitos😊
        On muuten kiva kun mun serkku on Therian. Niin on ees yks therian kamu
        T Lumiraita

• Anonyymi

Tänään minä olin ystäväni synttäreillä ja siellä oli hänen yksi ystävä joka sanoi olevansa therian. Minä olen aina tuntenut jotain eläimellistä itsessäni ja kysyin voisinko kysyä häneltä, onko mahdollista, että minäkin olisin therian ja hän sanoi:
      -no joo-o ehkä.
      Niin voisinko minä olla sellainen?

• Anonyymi

Ehkä voisit kannattaa tutkia vielä enemmän ettei tule väärin käsityksiä kun me uskotaan esntiseen elämään ja muuta joten tutki tarkkaan😁

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkä voisit kannattaa tutkia vielä enemmän ettei tule väärin käsityksiä kun me uskotaan esntiseen elämään ja muuta joten tutki tarkkaan😁

Varmistan vain että kaikki therianit eivät usko entiseen elämään

-sumu

• Anonyymi

Selvä!

• Anonyymi

Minun vanhempani eivät usko, että tunnen olevani therian ja sanovat, että se ilmenisi muutenkin.

• Anonyymi

Mun mielestä mä oon therian vaik en yleensä käytä maskii tai häntää mut osasin therian hypyn jo päiväkodissa vaik en tiennyt mikä on therian :)

• Tuota "therian-hyppyä" kutsutaan quadrobicseiksi ja huomaa että ne eivät sinusta theriania tee

-sumu

• Anonyymi

Mie oon therian ja sillä sipuli;)
      Mie oon karhu, poro, kissa - therian:)
      Love u therian<3

• Anonyymi

En oikee tiiä oonko therian ku välil tuntuu et oon mut sit ei tunnu ja anyway RAKASTAN kettuja, metsää, juosta 4 jalalla ja tehä quadejä joten en tiiä oonks vaa turri tai quadropicsaaja vai therian

• Anonyymi

Olen myös therian, mutta käsitykseni siitä voiko olla esim. kissa -ja oravatherian samaan aikaan on vähän erilainen. Voihan joku oikeasti olla. Harvinaisempaa se kyllä on, ja monet jotka väittävät niin, ovat huijareita.

• Anonyymi

Olen therian, en feikki, Mutta puhuit aika hyvin aiheesta :) Ymmärrän mulla on vaan yks theriotype joka on kettu.

• Anonyymi

Helou<33Olen polytherian(Kettu,susi ja kissa)Mutta mulla ja mun lainalla on iso ISO ongelma koulun suhteen! Meillä on pieni 4 hengen lauma koulussa mutta entinen bff:äni on ottanut meidät silmätikuseen koska se yrittää oikeesti erottaa meidät!Ja..Sen puolella on muitakin ja tää johtuu mm.Siitä et leikitään soturikissoja ja se elää ja hengittää meikkiin eikä osaa leikkiä.Ja siitä et autetaan yhtä mun besua sen kengissä et päästäis aina nopeammin ulos.Mitä me tehdään??

• Anonyymi

Moi mä oon 16v! Mä oon siilitherian! Oon siitä 100% varma! Oon ollu jo 8v asti! Mä en käytä maskeja koska ne tuntuu musta jollain tavaa niinkun et en oo vapaa ku mul on maski! Mul tulee sama tunne useesti vaatteista! Mä nään ehkä kerran viikos shiftejä mun siilielämästä! Joskus ne tulee niinku esim koulussa mut melkein aina yöllä tai illalla ku oon sängys! Mä vihaan niitä koska ku niinku vaik jos oon just nukahtamas ja yhtäkkii alan näkee semmost et joku peto hyökkäis kimppuu ja haluun suojautuu ja myös et tallustelen lehdillä ja et oon pesässä käpertyneenä! Niinku joskus ne on ihania ja tunnen oloni vapaaks mut jotkut on kauheit! Ulkoilu on BEST! Kaikki pitää mua tyhmänä ku oon niinku 16 ja juoksentelen neljällä jalalla jossain metsässä! Meillä oli just leirikoulu ja siellä metsässä sitte vaan kierin oli niin noloo mut en pystyny hillitsee itteeni! Myös oon meditoinu ku joskus 10v en tienny et mikä theriotype oon ja vaan jotenki tunsin outoo vetoomusta siiliin ja ite en ees erityisemmin tykkää siileistä tai siis mulla on aika neutraali suhtautuminen niihin ja en ois koskaa voinu arvata sillo joskus et oon siilitherian mut joo :) myös kun katon kuvia siileistä niin mulle tulee kylmiä väreitä ja alkaa vatsanpohjassa tuntuu oudolta mä oon myös halunnu harrastaa seksiä siilien kanssa ja nään siitä usein unta et oon pienes pesäs toisen siilin kaa ja joo! Tavallaan rakastan therianina oloo mut joskus vaan toivon et en ois therian tsemppii kaikille ihanille therianeille ja muillekkin olkaa omia ittejänne💪

• Anonyymi

a_ on aivan oikeassa monet esimerkiksi minun koulussani uskovat/luulevat olevansa therianeita kun saivat tietää jotenkin että itse olen therian,mutta minulla on kommentti siihen "seka therian" juttuun. Se on mahdollista että olet ollut erielämissäsi eri eläin mutta vain harva on ja tämäkin on tavallaan uskon asia mutta se ei ole feikkiä . Itse minulla on yksi theriotype joka on naali mutta en tosiaan tiedä että miksi niin moni "therian" on juuri susi.

• Anonyymi

Minä olen susi therian ja en le feikki mutta eikös feikin tunnista siitä kun jos kysyy että voinko minäkin olla therian niin se vastaa jotain et todellakaan tai sellaista kai susi on vain niin monen ihmisen lempi eläin niin ne alkavat väittää että ovat susi therianeita en oo koskaan tykännyt kovin paljoa susista mutta eihän sitä saa päättää🐺

• Anonyymi

hei!!! oon therian jo tokaavuotta oon 13 ja halusin vaa kysyy et onks helsingissä kuinka monta theriania koska haluaisin uusia tuttavia

• Anonyymi

Mä tiedän että Therian tyyppini ovat kissa lumileopardi ja naali sekä ehkä joku vesipeto.
      Tänään kuitenkin tuli pakkomielle ulvoa kuulle ja tein niin se tuntui no hyvältä. Ja hypin lumessa ja se oli ihanaa niin no oon therian Lumileopardi mutta se ulvominen voisiko olla että olen myös susi therian. En oikein tykkää susista mutta en tiiä. Toivottavasti osaatte auttaa.
      T lumiraita

• Anonyymi

Oon itse therian 🐈

• Anonyymi

Oon koira

• Anonyymi

Voitte laittaa Googleen Therian testimato siitä näette mikä ootte

• Anonyymi

Mutta ne testit eivät kuitenkaan kerro aina totuutta muistakaa se

• Anonyymi

En ole varma oliko tämä susi shifti/shifti ylipäätään!Eli: Katsoin kuuta ja aloin NS seuraa sitä ja sit pudottauduin neljälle raajalle!Haukuin vähän kans oisin halunnut ulvoa,musta tuntu et joku susi ehkä hallitsi mua sisältäpäin silti mulla oli vähän ihmismäisiä ajatuksia!!Sit aloin leikkiä ja riehua lumessa!Samalla tavalla kävi ku tulin pois tallilta nii näin kuun ja aloin täristä,oisin halunnu pudottautui neljälle raajalle ja ulvoa,menin sit talliin sisälle ja nojasin Napin (yhen hepan)Karsinaan ja rapsuttelin sitä silleen puoli ahdistuneena!Kuu tuntuu aina laukasevan mulle jonkun näköisen shiftin!

• Anonyymi

Oot susi therian 🐺
      T Lumiraita

• Anonyymi

Okei!:D kiitos tiedosta!Mä voisin veikata et oon susi,kissa ja lumileopardi therian!
        ~Codix

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei!:D kiitos tiedosta!Mä voisin veikata et oon susi,kissa ja lumileopardi therian!
        ~Codix

Itse olen Lumileopardi kissa naali ja ehk susi ja joku vesipeto
        T Lumiraita

• Anonyymi

Siis yks päivä sain shiftin siis kun sain mun gearin päälle niin tuli olo kuin olisin juoksemaan neljällä jalalla kauas pois (olin ulkona) ja sitte mä aloin riehuun hyppiin mun iskä sano mulle jotain en ymmärtänyt oli tarkotus vastata sille että mitä mutta suusta tuli vaan haukahdus

Oliko tää shifti????!!!!

• Anonyymi

Siis sanoin mun kaverille therianeista sit ne heti halus ja ne on susii nii se ei tee siitä therianii jos käyttää maskia.mul itselläni on niitä Kiinasta tuotuja maski hommia ja niin yks mun kaveri sano et se haluaa yhen nii annoin sille mut ne varmaa on sen takia therianeita koska mäki oon.NE OnFEIKKi THERIANeITA!!! Mä oon se oikea ku Synnyin semmoseks therianik koska kävelin silloin neljällä raajalla

• Anonyymi

Se on ärsyttävää jos kaverit matkii koska sä oot🤢

• Anonyymi

Oon toi äskönen kirjoittaja vshinko toi emoji

• Anonyymi

Moi onko täällä susi therianeita jotka on poikii kun joo😅

• Anonyymi

Itel yks theriotype susi mut oon kyl tyttö:DOon autos ja sain shiftin aloin kattoo mun käsii ja aloin purra turvavyötä ja löydä ikkunaa se kyl kesti vaan joku minuutin mut aika ahdistavaa ku puut ja metsä vaan menee ohi!!
        ~Codix

• Anonyymi

Oikeestiiii en tykkää yhtään istua autossa ku oltiin serkuilla käyttäydyin niinku se kisu kehräsin ja puskin sitä oisin halunnut syödä sen ruuan!!Mau'uin kans hiljaa ettei kukaan ois kuullut mut mulla oli yhteys siihen kissaan,siihen kissaan joka aina menee pelkästään aikuisten syliin ja tuli mun syliin kehräämään!!
      ~Codix✨🐾🥀🪐☄️

• Anonyymi

Moi mä oon therian

• Anonyymi

Joo oon siis susi therian oon tyttö
      Ja tota sain kerran koulun terkkarilla shiftin nii kaaduin penkillä ja se telkkari oli vaan mitä kävi eihän sattunut ja se oli joku 50v mummo varmaan😂

• Anonyymi

Haluaako joku joka asuu lähellä seinäjokea niin liittyä mun, mun serkun ja mun kaverin laumaan Tulisydän on Kissa/koira therian ja Väärä tähti kissa therian. Mä oon Lumileopardi kissa naali ja ehk susi ja vesipeto. Sanon nää nimet soturikissoina koska en halua kertoo niiden nimiä ne siis on poikia ja mä tyttö mut saa tulla kumman sukupuolista vaan tai sellaisia jotka ei oo kumpikaan .
      PS ei asuta seinäjoel mut suht lähellä 30min ajomatkan päässä. Toivotaan uusia tulokkaita laumaan.
      T Lumiraita

• Anonyymi

Mä Asun Seinäjoella!
        ~Codix

• Anonyymi

Lisäys viel kerron sanoin jos joku haluu tulla eli mun snap on Lumiraita tulkaa lisää jos haluutte laumaan
      T Lumiraita

• Anonyymi

Oon ite polytherian ja mun viimesin shifti oli se ku sain teneriffalla, eläintarhassa Phantom shiftin (saatto olla kissa tai tyyliin joku kettu) mut oli ainaki tuuhee häntä ja semi isot korvat :) Ja myös mul on erilaisii eläin käytöstapoja (en osaa kirjottaa sori) esim. Nuolen haavoja, sähisen tyypeille, jos vaikka hermostuttaa tai säikähän nii saatan rupee silleen ns. "Steppaamaan" tai hyppään sivulle ja alan viskoo päätä (vähän niinku hevoset) rakastan tehä quadrobicsei metsäs :)

• Anonyymi

Sain illalla shiftin mulla välähti silmissä kuvia punaruskeat ketjusta joka hyppi metsässä ja sen jälkeen oli rauhaton olo . Ei kettu kyl oo mun therio type tai ehkä on
      T Lumiraita

• Anonyymi

Moi mä oon Oravatherian Suomesta.Rakastan kiipeilyä ja jyrsiä kaikkia ruokia niinku oravat pähkinöitä ja Rakastan pähkinöitä.Metsässä tulee villi olo.
      -Noki

• Anonyymi

Mä en tiiä oonko mä therian. Mut välil tuntuu että saatan olla. Tykkään kaivaa ja haukun usein jos innostun ja murisen jos suututtaa.Mut en oo varm.
      T Toffee

• Anonyymi

mä oon therian ja mulla ei oo vielä sitä maskia ja siis oon ollu ihan niinku neljä vuotiaasta asti tehny niitä hyppyjä ja juossu neljällä raajalla ja siis uskon todella olevani susi therian kun muistan jopa jotain viime elämän asioista sutena🐺🐺

• Anonyymi

Moi mä olen perhos/Varis therian Suomesta. Mun pää theriotype on Nokkosperhonen
      T Perhonen

• Anonyymi

mä en tiedä että olenko therian koska minusta tuntuu yksinäiseltä ja tuntuu etten ole kuin normaali ihminen koska rakastan ollayksin,olla luonnossa/metsässä,rannalla ja omassa huoneessa niin voiko tämä merkitä että olen oikeasti therian?

• Anonyymi

mä en tiiä et oonko therian koska rakastan eläimiä ja tykkään luonnon tuoksuist oon kyl aika yksinäinen ja vanha bestis yleensä vihaa mua enkä tunne itteäni ihmiseks.
      tykkään mennä luontoon/metsään tykkään kesästä tykkään mennä vaatteet päällä uimaan jokeen mä mä vaan rakastan mun sisäistä luonnetta jota en uskalla päästää valloille vaikka vihaan omaa elämää

• Anonyymi

Mua ei haittaa vain et oo 100pros varma ootko. Haluatko tutustua. Haluaako joku tutustua . Tahtoisin oman kaltaisiani kamuja.Meidän koulul yhen luokan kaikki tytöt väittää olevansa therianeita. En oikein usko että ne on ainakaan kaikki. Mitä mieltä ootte. Mun Besu on ehk therian mut entii se sano että on ehkä kun kerroin itse olevani. Mutta uskon sitä.
        Haluatteko tutustuu tai liittyä laumaan.
        T Lumiraita

• Anonyymi

Sain muuten koulus shiftin kamalan aloin raapii kaikkea ja mulla oli tosi painostava olo mun oli vaan niin pakko päästä ulos lumeen
      T Lumiraita

• Anonyymi

Mä sain just shiftin aloin sähisee ja ravata neljällä jalalla
      T Toffee

• Anonyymi

Kiva mä tiiän tunteen
      Oon siis metsäkissan ja maatiais kissan sekoitus therian
      T Sumulehti

• Anonyymi

Moikku oon kans metsä kissa ja asun Tampereella oon 9-12 vuotias tyttö jos kiinnostaa niin ois kiva jutella enemmän 😉 terveisin Kuu tassu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moikku oon kans metsä kissa ja asun Tampereella oon 9-12 vuotias tyttö jos kiinnostaa niin ois kiva jutella enemmän 😉 terveisin Kuu tassu

Vielä täälä kuu tassu olen polytherian ja oon kans susi (mietinnässä kettu)

• Anonyymi

Tää Sumulehti on siis mun toinen therian nimi ja oon kissa therian metsäkissan ja maatiais kissan sekoitus laitoin ton Sumulehti vahingossa. Mutta voin jutella mun snap on Lumiraita jos sulla ei oo sitä niin keksitään jotain muuta
        T Lumiraita/Sumulehti

• Anonyymi

Moi oon Töpö .
      Kissa therian Lapin suunnalta
      Ja mietin olisinko myös Serbian kettu.
      T Töpö

• Anonyymi

Yritetään viel watshappii
      T Lumiraita

• Anonyymi

Laitoin sulle viesteissä linkin (en oo varma toimiiko) mut mun mielestä sun pitäis päästä sitäkautta puhuun munkaa WhatsAppissa

• Anonyymi

Ok.

T Lumiraita

• Anonyymi

En löydä pystytkö vaik soittaa mulle klo 15.00niin saan sun numeron sun ei tarvi puhuu siin puhelus.🐾
      T Lumiraita

• Anonyymi

Eli klo 4illalla
      T Lumiraita

• Anonyymi

Sopii hyvin T:kuutassu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii hyvin T:kuutassu

Kuutassu voitko soittaa mulle niin saan sun numeron.
        T Lumiraita

• Anonyymi

Moi mä oon koira therian,oon 013/10 eli täytän tänä vuonna 11v,oon kyl viel aika nuori mut nii
      Asun siis seinäjoella.tunnen yhen mun kaverin joka on ehkä therian haluisin tutustuu jonkun kaa, ei muutes oo snappii.

• Anonyymi

Voin tutustuu asutaan muuten aika lähekkäin annanko mun numeron🐾❓

• Anonyymi

Sopii t: koira therian

• Anonyymi

Oon muutes tyttö t:koira therian

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii t: koira therian

Voitko nyt hakee sen kun laitan sen nyt
        T Lumiraita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voitko nyt hakee sen kun laitan sen nyt
        T Lumiraita

Reagoi siihen 🌙kun oot saanut sen
        T Lumiraita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Reagoi siihen 🌙kun oot saanut sen
        T Lumiraita

Joo reagoin

• Anonyymi

En tiiä oonko therian mut oon 95% varma et oon

Ketjusta on poistettu 82 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      225
      7007
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      45
      1295
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1102
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      911
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      49
      875
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      62
      867
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      95
      832
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      801
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      776
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      743
    Aihe