Suomen kamalin sinkku :DD

Uglyandsilent

Kukaan, siis ihan aidosti kukan ei ole koskaan ollut kiinnostunut itsestäni. Nyt lähestyn kolmikymppisiäni enkä ole ikinä seurustellut, kun en ole kelvannut.
Muuta vikaakaan itsessäni ei ole kuin se, että olen ruma ja ujo ja näitähän asioita naispuolinen ei saisi nuorena täällä Suomessa olla. :D

Olen jo hyväksynyt karun faktan siitä, että yksin täällä olemaan tullaan koska olen niin saatanan kamala ihminen. :-)

20

145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten.sen.asian.kanssa

      Seksiä olet varmaan silti päässyt harrastamaan?

      • A.Postaaja

        Seksiähän se on sääliseksikin. Tosin nykyään tilanteeni oksettaa itseänikin jo sen verran, etten oikeasti edes halua enää. :)


      • voit.olla.sexykin
        A.Postaaja kirjoitti:

        Seksiähän se on sääliseksikin. Tosin nykyään tilanteeni oksettaa itseänikin jo sen verran, etten oikeasti edes halua enää. :)

        Siis onko sulle joku mies antanut sääliseksiä? Kyllä mies on sua halunnut jos sillä on seissyt. Nainen taas voi antaa seksiä, vaikkei haluaisikaan.

        Etkö haluaisi harrastaa seksiä miehen kanssa jos mies haluaisi sinua..?


      • A.Postaaja

        Nuorempana tuli pyörittyä pilvipiireissä juhlimisen ohella ja siellä kumma kyllä osin tutustuikin ihmisiin. Kavereiden kesken harrastettuja myötätuntopanoja ne oli.


      • häntä.pystyyn
        A.Postaaja kirjoitti:

        Nuorempana tuli pyörittyä pilvipiireissä juhlimisen ohella ja siellä kumma kyllä osin tutustuikin ihmisiin. Kavereiden kesken harrastettuja myötätuntopanoja ne oli.

        Myötätuntopano :D Kyllä sinä seksuaalisesti olet silloin miespuolisia kavereitasi kiinnostanut jos he ovat halunneet harrastaa seksiä kanssasi.

        Oletko yrittänyt netin kautta hakea seuraa? Introverteille se voi olla vähän parempi väylä kuin perinteiset livetilanteet, esim. baarissa. Olen melkoisen varma, että saisit ainakin seksiseuraa jopa tämän palstan kautta, riippuen missäpäin asut ;)


      • w..t..f
        A.Postaaja kirjoitti:

        Nuorempana tuli pyörittyä pilvipiireissä juhlimisen ohella ja siellä kumma kyllä osin tutustuikin ihmisiin. Kavereiden kesken harrastettuja myötätuntopanoja ne oli.

        Millaisista elementeistä koostuu "myötätuntopano"?


    • rumasinkkumies

      Nainen ei ole koskaan liian ruma ettei saisi kumppania. Naiset ei vaan kelpuuta rumaa miestä ja se ei minusta oikeuta valittamaan että nainen on liian ruma.

      • A.Postaaja

        Mua ei ole tulleet edes "rumatkaan ukot" iskemän esim. baarissa tai klubeilla. :D Niidenkin huomio menee täysin aina hoikille, pitkähiuksisille ja kauniskasvoisille " siskoilleni". :) Et varmaan itsekään lähestyisi introverttia, miltein mykkää rumilusta vaikka sillä olisi miten nätit vaatteet yllään.


      • rakkaustarina.sivu.suun
        A.Postaaja kirjoitti:

        Mua ei ole tulleet edes "rumatkaan ukot" iskemän esim. baarissa tai klubeilla. :D Niidenkin huomio menee täysin aina hoikille, pitkähiuksisille ja kauniskasvoisille " siskoilleni". :) Et varmaan itsekään lähestyisi introverttia, miltein mykkää rumilusta vaikka sillä olisi miten nätit vaatteet yllään.

        Siinä voi kumpikin osapuoli olla ehkä vähän ujoja ja introverttejä. Kumpikin voi kattella toisiaan vaikka siellä baarissa ja toivoa, että jompikumpi lähestyisi, mutta koska kumpikaan ei uskalla, menee kumpikin illan päätteeksi yksin omiin koteihinsa, eikä edes mitään puhelinumeroakaan tullut vaihdettua puolin tai toisin.


      • faktat.tiskiin
        A.Postaaja kirjoitti:

        Mua ei ole tulleet edes "rumatkaan ukot" iskemän esim. baarissa tai klubeilla. :D Niidenkin huomio menee täysin aina hoikille, pitkähiuksisille ja kauniskasvoisille " siskoilleni". :) Et varmaan itsekään lähestyisi introverttia, miltein mykkää rumilusta vaikka sillä olisi miten nätit vaatteet yllään.

        Paljon on pituutta ja paljonko painoa?
        Onko lävistyksiä naamassa?
        Onko selkeästi näkyviä isoja (=rumia) tatuointeja?


      • A.Postaaja

        Ei ole lävistyksiä ollutkaan ikinä, tatuoinnin joskus ehkä haluan, mutta kauniin sellaisen.
        Olen vähän pyöreä, 163 cm ja 60 kg.
        Eikä noilla ole mielestäni edes merkitystä. Kyllähän ne lävistetyt ja kuvallisetkin parinsa löytävät.
        Itse vaan olen kaiken lisäksi niin epämielenkiintoinen enkä osaa antaa jotakin ihmeellistä ns. "just sitä" ensivaikutelmaa. Pakkohan itsessä on olla isokin vika, kun ei ole koskaan parisuhteeseen päätynyt.

        Omaa rumuuttani lisää vielä se, etten saanut kaikkien muiden sukulaisnaisten lailla kunnon rintoja. Siksi olenkin jatkuvalla "dietillä", laudalla kun kilot eivät ole sallittuja. :)


      • Missä.asut
        A.Postaaja kirjoitti:

        Ei ole lävistyksiä ollutkaan ikinä, tatuoinnin joskus ehkä haluan, mutta kauniin sellaisen.
        Olen vähän pyöreä, 163 cm ja 60 kg.
        Eikä noilla ole mielestäni edes merkitystä. Kyllähän ne lävistetyt ja kuvallisetkin parinsa löytävät.
        Itse vaan olen kaiken lisäksi niin epämielenkiintoinen enkä osaa antaa jotakin ihmeellistä ns. "just sitä" ensivaikutelmaa. Pakkohan itsessä on olla isokin vika, kun ei ole koskaan parisuhteeseen päätynyt.

        Omaa rumuuttani lisää vielä se, etten saanut kaikkien muiden sukulaisnaisten lailla kunnon rintoja. Siksi olenkin jatkuvalla "dietillä", laudalla kun kilot eivät ole sallittuja. :)

        Mun mielestä sä kuulostat tosi hyvältä :) Multa saisit varmaan ainakin seksiä jos asuisit edes suurin piirtein lähiseuduilla.

        163 cm/60 kg on mun mittapuulla hoikka :O


      • rumasinkkumies
        A.Postaaja kirjoitti:

        Mua ei ole tulleet edes "rumatkaan ukot" iskemän esim. baarissa tai klubeilla. :D Niidenkin huomio menee täysin aina hoikille, pitkähiuksisille ja kauniskasvoisille " siskoilleni". :) Et varmaan itsekään lähestyisi introverttia, miltein mykkää rumilusta vaikka sillä olisi miten nätit vaatteet yllään.

        Oon minä lähestynyt rumia naisia mutta pakit tuli. 163cm / 60 kg nainen ei voi olla mitenkään ruma. Ujouskaan ei ole syy miksi nainen jäisi yksin, nainen voi olla vaikka jännänainen ja saisi seuraa helposti.


    • Ei käytetty nainen kelpaakaan.

      • bustedkeaton

        Sellaisia kranttuja ne kaikki ätmit on.


      • Ghyntomjes

        Onko sulla vielä poikuus tallella vai miksi olet moinen "periaatteen mies"?


      • Ghyntomjes kirjoitti:

        Onko sulla vielä poikuus tallella vai miksi olet moinen "periaatteen mies"?

        Mulla on terveys ja kunnia vielä tallella.


    • Itse olen myös ruma ja ujo ja tämän lisäksi pitkäaikaistyötön, masentunut, merkittävästi ylipainoinen, kaveriton enkä ole pitänyt edes naista kädesta koskaan. Et ole siis läheskään niin säälittävä kuin minä.

    • Naisasialooser1

      Nainen saa kyllä olla ujo, mutta ruma ei saa olla. Älä kuitenkaan turhaan ole kateellinen siskollesi, hän on ikäännyttyään myös yhtä ruma. Syntymäruma nainen ei siis menetä mitään kauniiseen verrattuna.

    • sinkkumies--

      Et ole ruma, miksi et kelpuutta palstan kunnollisia kokemattomia miehiä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe