Tinderin super like

netttta

Laitoin juuri Tinderissä ensimmäisen super liken. Tuleeko siitä toiselle heti ilmoitus, vai saako toinen tietää super likesta vasta kun törmää mun profiilin Tinderissä?

10

6880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunderi

      Siitä saa ilmoituksen heti

    • jokumies83

      Itse olen hyvin useinkin super likannut vahingossa, ts. puhelin on toiminut oudosti mutta eipä niistä siihen klikkaukseen ole tullut mitään. Ei ole tullut tavallisestikaan yhtään matchia, joten super liket ovat yhtä tyhjän kanssa..

      • Anonyymi

        Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm
        Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.


      • Se on just näin, mutta syy selviää nopeasti peiliin katsomalla.


    • Tinderöijä

      Saa heti ilmoituksen, jos on sallinut super like ilmoitukset ja matchikin on tullut kyllä joka kerta saman tien tai hyvin lyhyellä viiveellä.

    • tertretretret

      Tuo superlike on kyllä hauska, välillä sen laittaa tosiaan vahingossa ja sitten huomaatkin pääseväsi treffeille sen naisen kanssa jota superliketit vahingossa..

      Kysymys kuitenkin, jos superliketät jotain sellaista naista jolla on ikärajana esim max 25v miehet ja itse olet 30v niin saako nainen tietoa että olet superlikettänyt häntä?

    • Tindernainen

      Tulee ilmotus, että olet superlikettänyt, mutta se ei tuu vastaan ennen kun laittaa ikähaarukkaa ylemmäs. Toisaalta sun ei käytännössä pitäs edes nähdä niitä, joiden ikähaarukkaan et ite kuulu, koska sillonhan se matchi ei oo ees mahollinen.

      • Tindernainenjatk

        Tai siis tulee ilmoitus, että olet saanut supertykkäyksen, mutta hän ei nää sun profiilia.


    • Anonyymi

      Aiemmin Tinderissä sai joka päivä käyttää yhden Super Liken. Nykyään ilmaisia Super Likejä ei enää ole. Tai muutaman kerran vuodessa on tullut joku ilmainen yksi Super Like.

      Tinder mainostaa nykyään että Gold tilauksen yhteydessä saisi 5 ilmaista Super Likeä viikossa. Nämä Super Liket tulee sitten muistaa käyttää aina viikon aikana sillä niitä ei saa tuota viittä enempää olla käyttämättöminä. Eli et voi säästää ja kerätä näitä Super Like oikeuksia. Eli jos sinulla on 5 käyttämätöntä niin et saa silloin yhtään uutta ilmaista Super Likeä seuraavalla viikolla.
      Super Liket kannattaa myös muistaa käyttää ennen kuin Gold tilaus päättyy sillä menetät käyttämättömät Super Liket Gold tilauksen päätyttyä. Jostain kumman syystä Tinder ei näistä asioista missään huomauta.

      • Anonyymi

        Ja jos menet vahingossa Vibat osiossa antamaan viimeisenä olevalle käyttäjälle Super Liken niin et voi sitä enää peruuttaa, sillä tällä hetkellä Vibat osiossa ei käyttäjien loputtua ole Peruuta painiketta näkyvissä.
        Itselle kävi vahingossa näin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe