Autoa ostamassa ja vastaan tuli moisella merkinnällä varustettu auto.
Auto on vuoden vanha ja parikymppiä ajettu. Myyjäliikkeestä (ko. Merkin iso jälleenmyyjä) ei irtoa historiasta muuta kuin, että ollut maahantuojan omistuksessa ja sivuliike haltijana "demo" autona.
Tehdastakuuta 2 vuotta jäljellä mutta pitäisihän historian näkyä myös hinnassa..... Onkos kokemuksia? Demoilla ilmeisesti kuitenkin ajellaan keskimääräistä rajummin monen eri kuskin toimesta.
rekisteriotteessa lukee vuokraus ilman kuljettajaa
9
2795
Vastaukset
- rtgyhbrtrrrr
Esittelyauto/ työnjohtajan auto. Hinta pari tonnia alle uuden hinnan vaikka autolla ajettu juuri se 5000-20000km, ei kannata ostaa näitä.
- minävaan5423
ei ole esittelyauto vaan auton vuokraukseen tarkoitettu auto. eli joku autovuokraamo (avis, hertz ym) ollut haltijana.
- ostapoisvaan
Esitteleauto on yleensä tappiun asti varusteltu suomi-auto. Eli varmasti järkiostos.
- JaTaasKerran
Se nyt on varmasti vuokra-auto tai asiaa pehmentääkseen, jotkut sanovat huollon sijaisautoksi. Ei vain myyjä uskaltanut sanoa, kun pelkäsi ettet vuokra käytössä ollutta autoa olisi ostanut. Kyllä se teksti sieltä otteesta häviää, kun omistaja vaihtuu. oisitko ostanut, jos oisit tiennyt?
- Vaikeamyydäeteenpäin
Ainakin se on saanut säälimättä kenkää ja hinnan pitäisi olla varsin edullinen.
- zoooomzooom
Haltijaksi on siis tässä tapauksessa merkitty maakunnassa pohjoisessa oleva merkin jälleenmyyjä delta auto. Omistajana inchape ja auto tuotu "etelään" myyntiin laakkoselle. Huollon sijaisautot harvoin ovat 45t€ arvoisia isompia autoja. Harvoin vuokraustoimintaa myös harjoittavat.... Mutta mene ja tiedä. Kauppoja en ole tuosta tekemässä, koska hinnasta on tuon historian epäselvyyden takia hyvin eriävät näkemykset.
Totta on että rekisteriotteeseen tulee uudelle omistajalle merkintä yksityisomistuksesta eli merkintä katoaa. Mutta jos hakee ja maksaa auton historiatiedot trafilta niin siellä sen kyllä näkee jatkossakin. Eikä tuota rekisteriotetta enää printtinä saa... Kannattaa siis aina hankkia täydelliset historiatiedot ja soitella entiset omistajat....- KyäNäiOn
"Kauppoja en ole tuosta tekemässä, koska hinnasta on tuon historian epäselvyyden takia hyvin eriävät näkemykset. Auto on vuoden vanha ja parikymppiä ajettu."
Siis mitäh?!?
20tkm ajettu 1-vuotias auto ja sinä historiantutkija hinnoittelet sen entisen omistajan mukaan?!?
Hohhoijaa... olen minä historiantutkijoita ennenkin ostoksilla nähnyt, mutta tuo nyt on jo pikunnussinnan huippua! - wikitieto
KyäNäiOn kirjoitti:
"Kauppoja en ole tuosta tekemässä, koska hinnasta on tuon historian epäselvyyden takia hyvin eriävät näkemykset. Auto on vuoden vanha ja parikymppiä ajettu."
Siis mitäh?!?
20tkm ajettu 1-vuotias auto ja sinä historiantutkija hinnoittelet sen entisen omistajan mukaan?!?
Hohhoijaa... olen minä historiantutkijoita ennenkin ostoksilla nähnyt, mutta tuo nyt on jo pikunnussinnan huippua!Historiantutkija ei olekaan ostamassa ehjää autoa, vaan sille mairittelevaa historiaa.
--Vanha autokauppiaitten sananlasku.- - zoooomzooom
Hauskaa kun teillä autokauppiailla on aikaa täällä huudella. Eli mielestänne käytetty auto joka on ollut vuokrauskäytössä on samanhintainen? No aina saa pyytää... Heh. Ja tyhmät varmasti maksavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201777
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481109Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441000Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37790Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760