" Sukuni on Pimee"

Verisukulaisuus

Sukulaisistani osa on pimeitä tyyppejä.
"Mielipiteeni perustan totuudelle".
Sukuni sekaantuu henkilökohtaiseen elämääni - kysymättä lupaa, kertomatta mitään.
Mitä pitäisi tehdä, asioiden korjaamiseksi?
Mietitäänpä. Hankkiutuisinko eroon heistä lopullisesti.

7

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpsismiä

      Vedä rajat! Jos aikuinen olet, älä ota vastaan!
      Itse päätät elämästäsi ja kenen kanssa yhteyksissä olet! Unohda koko pimeä suku! Hanki ihan oma elämä!

    • Koettu

      Kiitoksia mielipiteestä.
      Eivät he kaikki, tuki kylään.
      Kunhan touhuavat, omin päin.
      Eivätkä välitä, siitä et tykkäänkö vai en.

    • Otanosaa

      Otsikkosi perusteella teidän, siis sukusi sukunimi on Pimee.

    • IhmeSukulaisia

      Minunulla on sukulaisia, joilla on ihme halu puuttua hankintoihini, kuten autonvaihtoon.
      Joskus kyllä tekisi mieli sanoa suoraan, että mitä se sinulle kuuluu millaisen auton hankin, vai sinun rahoillasiko ja sinulleko se auto tulee.
      Varmaan tulet sitten ajamaan sillä, kun se on sellainen millaisen auton minulle päätät haluta.
      Naapuri on vaihtanut autoa useati, nyt on jo kolmas auto 6 vuoden sisällä.
      Minun auto on vaihdettu 17 vuotta sitten, että olisi jo aika vaihtaa uudempaan -89 vuosimallin auto, vai luovunko kokonaan ja sanon, että luovuinpa autosta, kun ei enää mennyt edes katsastuksesta läpi ja korjaaminen olis maksanu 5000€, vaikkei olisi, mutta niin voisi sanoa.

    • jkiol

      En minäkään ymmärrä, että suku valintoihisi vaikuttaa, kuitenkin edellytyksellä että itse maksat hankintasi, etkä kerjää rahallista osallistumista.
      Muuten eihän sukusi tietäisi mitään jos et itse kerro, mutta ymmärrän että asioista voi keskustella, kuten viisasta on. Silloin saa paljon tietoa, jonka perusteella voi sitten muodostaa oman käsityksen asioista ja ehkä välttyy jopa joltakin huonolta jutulta.

      Minä en ainakaan tunne olevani niin suuri asiantuntija esim. autot, etteikö jonkun toisen toki tietävämmän asiantuntemus olisi avuksi saati monen muun asian kanssa samoin. Kuunnella aina voi, itse pitää kuitenkin päättää.

    • Anonyymi

      Minä pistin välit poikki ja ai että on helpompi elää!!!

    • Anonyymi

      Muuta kauas niidtä . Älä kerro mitään asioitasi. Estä niiden numerot.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe