Sukulaisistani osa on pimeitä tyyppejä.
"Mielipiteeni perustan totuudelle".
Sukuni sekaantuu henkilökohtaiseen elämääni - kysymättä lupaa, kertomatta mitään.
Mitä pitäisi tehdä, asioiden korjaamiseksi?
Mietitäänpä. Hankkiutuisinko eroon heistä lopullisesti.
" Sukuni on Pimee"
7
212
Vastaukset
- höpsismiä
Vedä rajat! Jos aikuinen olet, älä ota vastaan!
Itse päätät elämästäsi ja kenen kanssa yhteyksissä olet! Unohda koko pimeä suku! Hanki ihan oma elämä! - Koettu
Kiitoksia mielipiteestä.
Eivät he kaikki, tuki kylään.
Kunhan touhuavat, omin päin.
Eivätkä välitä, siitä et tykkäänkö vai en. - Otanosaa
Otsikkosi perusteella teidän, siis sukusi sukunimi on Pimee.
- IhmeSukulaisia
Minunulla on sukulaisia, joilla on ihme halu puuttua hankintoihini, kuten autonvaihtoon.
Joskus kyllä tekisi mieli sanoa suoraan, että mitä se sinulle kuuluu millaisen auton hankin, vai sinun rahoillasiko ja sinulleko se auto tulee.
Varmaan tulet sitten ajamaan sillä, kun se on sellainen millaisen auton minulle päätät haluta.
Naapuri on vaihtanut autoa useati, nyt on jo kolmas auto 6 vuoden sisällä.
Minun auto on vaihdettu 17 vuotta sitten, että olisi jo aika vaihtaa uudempaan -89 vuosimallin auto, vai luovunko kokonaan ja sanon, että luovuinpa autosta, kun ei enää mennyt edes katsastuksesta läpi ja korjaaminen olis maksanu 5000€, vaikkei olisi, mutta niin voisi sanoa. - jkiol
En minäkään ymmärrä, että suku valintoihisi vaikuttaa, kuitenkin edellytyksellä että itse maksat hankintasi, etkä kerjää rahallista osallistumista.
Muuten eihän sukusi tietäisi mitään jos et itse kerro, mutta ymmärrän että asioista voi keskustella, kuten viisasta on. Silloin saa paljon tietoa, jonka perusteella voi sitten muodostaa oman käsityksen asioista ja ehkä välttyy jopa joltakin huonolta jutulta.
Minä en ainakaan tunne olevani niin suuri asiantuntija esim. autot, etteikö jonkun toisen toki tietävämmän asiantuntemus olisi avuksi saati monen muun asian kanssa samoin. Kuunnella aina voi, itse pitää kuitenkin päättää. - Anonyymi
Minä pistin välit poikki ja ai että on helpompi elää!!!
- Anonyymi
Muuta kauas niidtä . Älä kerro mitään asioitasi. Estä niiden numerot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.35089481 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12581Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692368- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161552Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91401- 1121347
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601320Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227