ei vaimoni petti hyvän ystäväni kanssa laivalla minua kännissä no meillä on ollut vaikeaa, mutta törkeä käytös kaverilta jolle tarjosin asuntoa kun oli asunnoton. minäkään en aivan puhdas ole olin ulkomailla 3viikkoa ja tapasin mukavan naisen ja. Kun tulin suomeen vietin aikaa kun odottelin junaa tämän naisen kanssa mutta en pannut häntä, kun taas vaimoni teki no toki olen ihastunut tähän uuteen naiseen en vain haluaa erota vaikka tiedän et vaimoni on suudellut miehiä kun olin ulkomailla ja ehkä minua askarruttaa sekin että ennen reissua vaimoni kävi risteily ja meni ystävä kanssa sänkyyn ei voinut minulle ennen reissua kertoa no tästä täytyy nousta niin sekin vaimoni sanoo että seksi kännissä on ihan eri asia kuin esimerkiksi ihastuminen ja suudelmat?
Vastaukset 2
- Uskojatoivosevoittaa
Kyllä sen panon voi antaa anteeksi. Jos kerta sanoo ettei muuta syytä ollut. Kyllä minunkin puoliso sai anteeksi panonsa kun kertoi ne syyt. Ei halua jatkoja ym. Ja haluaa todella jatkaa kanssani. Unohtui se pano aikanaan ja selvitty on. Jos teillä ei ole muita ongelmia.
- paterty
ei hyvä päivä !!!!siis pitäisikö tuollainen hyväksyä?
ei kun akka vaihtoo pettää muuten sua uudestaan älä tee itseäsi aisankantajaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398