ei vaimoni petti hyvän ystäväni kanssa laivalla minua kännissä no meillä on ollut vaikeaa, mutta törkeä käytös kaverilta jolle tarjosin asuntoa kun oli asunnoton. minäkään en aivan puhdas ole olin ulkomailla 3viikkoa ja tapasin mukavan naisen ja. Kun tulin suomeen vietin aikaa kun odottelin junaa tämän naisen kanssa mutta en pannut häntä, kun taas vaimoni teki no toki olen ihastunut tähän uuteen naiseen en vain haluaa erota vaikka tiedän et vaimoni on suudellut miehiä kun olin ulkomailla ja ehkä minua askarruttaa sekin että ennen reissua vaimoni kävi risteily ja meni ystävä kanssa sänkyyn ei voinut minulle ennen reissua kertoa no tästä täytyy nousta niin sekin vaimoni sanoo että seksi kännissä on ihan eri asia kuin esimerkiksi ihastuminen ja suudelmat?
Onko aika antaa periksi
Siunsote
2
102
Vastaukset
- Uskojatoivosevoittaa
Kyllä sen panon voi antaa anteeksi. Jos kerta sanoo ettei muuta syytä ollut. Kyllä minunkin puoliso sai anteeksi panonsa kun kertoi ne syyt. Ei halua jatkoja ym. Ja haluaa todella jatkaa kanssani. Unohtui se pano aikanaan ja selvitty on. Jos teillä ei ole muita ongelmia.
- paterty
ei hyvä päivä !!!!siis pitäisikö tuollainen hyväksyä?
ei kun akka vaihtoo pettää muuten sua uudestaan älä tee itseäsi aisankantajaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 262584
Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo772516Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv692340Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m232140- 841789
En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk71609Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä211404Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍311392- 51154
Se on siinä
Jami kun vielä loppuu niin Lappajärvellä ei oo yhtään mitään toimintaa.Purkamista piisaa kymmenen vuoden ajalle.Maakunna34973