ei vaimoni petti hyvän ystäväni kanssa laivalla minua kännissä no meillä on ollut vaikeaa, mutta törkeä käytös kaverilta jolle tarjosin asuntoa kun oli asunnoton. minäkään en aivan puhdas ole olin ulkomailla 3viikkoa ja tapasin mukavan naisen ja. Kun tulin suomeen vietin aikaa kun odottelin junaa tämän naisen kanssa mutta en pannut häntä, kun taas vaimoni teki no toki olen ihastunut tähän uuteen naiseen en vain haluaa erota vaikka tiedän et vaimoni on suudellut miehiä kun olin ulkomailla ja ehkä minua askarruttaa sekin että ennen reissua vaimoni kävi risteily ja meni ystävä kanssa sänkyyn ei voinut minulle ennen reissua kertoa no tästä täytyy nousta niin sekin vaimoni sanoo että seksi kännissä on ihan eri asia kuin esimerkiksi ihastuminen ja suudelmat?
Onko aika antaa periksi
Siunsote
2
67
Vastaukset
- Uskojatoivosevoittaa
Kyllä sen panon voi antaa anteeksi. Jos kerta sanoo ettei muuta syytä ollut. Kyllä minunkin puoliso sai anteeksi panonsa kun kertoi ne syyt. Ei halua jatkoja ym. Ja haluaa todella jatkaa kanssani. Unohtui se pano aikanaan ja selvitty on. Jos teillä ei ole muita ongelmia.
- paterty
ei hyvä päivä !!!!siis pitäisikö tuollainen hyväksyä?
ei kun akka vaihtoo pettää muuten sua uudestaan älä tee itseäsi aisankantajaksi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776