Voidelkaa itsenne kimaltelevalla huuliöljyllä myös sieltä toisesta päästä. Se on upea lahja meille mieskavereille. Oon muskelisulopoika ja mä tiedän.
Vastaukset 11
- miäsisollaämmällä
Kannattaa myös pitää huoli siitä että henkilökohtainen hygienia pelittää. On nimittäin kammottavaa jos naisella on sitä vääränlaista tavaraa siellä.
- niisseo
Raha on se mikä ratkaisee. Tässäkin tapauksessa.
- timantit.on.ikuisia
Ainahan se on meitä miehiä kiinnostanut eniten että mitä löytyy juuri sieltä toisesta päästä. Sisin on tärkein.
- muakeliu
MINÄ KÄYTÄN SITÄ GLITTERIÄ KOSKA SE ON NIIN UPEAA.
- Vääntelehtimistä
Tiikeribalsamia pilluun ja heppiin, niin saatte ääntä ja nopeita käänteitä makuuhuoneeseenne.
- kysymäas
Miten iskeä mies tänään?
- äitykkä
Samoin käyhän ostamassa pallivahaa!Hyvä uutuustuote.
- konekäyntiin
Hanuriin kannattaa ehdottomasti sivellä moottoriöljyä. Kone käyntiin
- ilkukxb
Panimon olutta takalistoon
- tiinaliinas
Wau tota täytyy kokeilla
- kokkokkokkok
Chili toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 691062
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K12919En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o61890- 62808
- 60760
- 57697
- 60617
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49617- 67596
- 133586
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.20577- 50559
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.30555- 33510
- 29505
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk34478- 72476
- 17459
- 40457
- 24439