Voidelkaa itsenne kimaltelevalla huuliöljyllä myös sieltä toisesta päästä. Se on upea lahja meille mieskavereille. Oon muskelisulopoika ja mä tiedän.
Vastaukset 11
- miäsisollaämmällä
Kannattaa myös pitää huoli siitä että henkilökohtainen hygienia pelittää. On nimittäin kammottavaa jos naisella on sitä vääränlaista tavaraa siellä.
- niisseo
Raha on se mikä ratkaisee. Tässäkin tapauksessa.
- timantit.on.ikuisia
Ainahan se on meitä miehiä kiinnostanut eniten että mitä löytyy juuri sieltä toisesta päästä. Sisin on tärkein.
- muakeliu
MINÄ KÄYTÄN SITÄ GLITTERIÄ KOSKA SE ON NIIN UPEAA.
- Vääntelehtimistä
Tiikeribalsamia pilluun ja heppiin, niin saatte ääntä ja nopeita käänteitä makuuhuoneeseenne.
- kysymäas
Miten iskeä mies tänään?
- äitykkä
Samoin käyhän ostamassa pallivahaa!Hyvä uutuustuote.
- konekäyntiin
Hanuriin kannattaa ehdottomasti sivellä moottoriöljyä. Kone käyntiin
- ilkukxb
Panimon olutta takalistoon
- tiinaliinas
Wau tota täytyy kokeilla
- kokkokkokkok
Chili toimii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.712303Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt361882- 1001201
- 47965
- 91872
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26827- 29700
- 41685
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,144673Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598