Olen viikolla 8 1! Oon hämilläin, jännittääki ♥ En uskoa voi todeks tätä.
Ny ku juoruun sen, e sanojain varoi liikaa voi. Jo snadist nähtävissä se o & viikon parin sisäl, e epäilystäkään oo, et nähdä jokainen sen voi...
Jouluaattoon siis 8 viikkoa ja 1 päivä
Mull uutisii suurii o
14
198
Vastaukset
- tiktaattori
Joulu on peruttu tarpeettomana turhakkeena.
Ostetaan lahjoi kuiteski. Lusitaa pyhäinpäivä ekaks
ghost busters theme song
https://www.youtube.com/watch?v=Oznj6AFeiRE
- sxtsxt
Kun ei muuta elämää ole sinulla, niin kiva kun on joku mihin kertoa :)
- mahtava-jttu
Onneksi Olkoon!Saat kaksosille sisaruksen!
- LAPSITÄHTI92
Saaxsää vauvan?
Mä tulen shit lapsenlikaxi- bimbo-mämmy
Haiset alve liian pahalle :/
- Sputnik92
Pöh
Mitä nyh sormi tuoxuu römpsält - Iaskin..väärin
Sputnik92 kirjoitti:
Pöh
Mitä nyh sormi tuoxuu römpsältVoit hoitaa Jazulin Skype-vauvoja, niillä ei ole hajuaistia :)
En ole ihan varma tajusinko mitä yrität sanoa mutta, jos tarkoitit että odotat lasta niin onneksi olkoon.
- lahjarunoilija
Oletan Bimbon tarkoittavan, että joulu tulee 8 viikon ja yhden päivän jälkeen, eikä ole raskaana.
Viitaten lauseeseen "Jouluaattoon siis 8 viikkoa ja 1 päivä".
FB:ssä kiertää tuollainen eri versioin lahjarunoilija kirjoitti:
Oletan Bimbon tarkoittavan, että joulu tulee 8 viikon ja yhden päivän jälkeen, eikä ole raskaana.
Viitaten lauseeseen "Jouluaattoon siis 8 viikkoa ja 1 päivä".
FB:ssä kiertää tuollainen eri versioinNo sitäkin mietin että kumppaa se tarkoittaa Joulua vai sitä, että on raskaana. Tuosta Facebook jutusta en tiennyt en ole avannut sitä vähään aikaan.
hullu_ukko kirjoitti:
No sitäkin mietin että kumppaa se tarkoittaa Joulua vai sitä, että on raskaana. Tuosta Facebook jutusta en tiennyt en ole avannut sitä vähään aikaan.
FB:st mie kopsasin tuon joulujutun :D
- unissasi
Tuskin osaat edes kirjautua facebookiin :)
- erittäinomaehtoinen
Joulu vietetään omien lasten kanssa ihan niin kuin edellisinä jouluina ja myös tulevina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad821310- 44938
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että362767- 132720
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56594