Vapaa tai varattu? Onko sillä merkitystä ns. yhden yön jutuissa? parasta on SEKSI ja se on sen ainoa tarkoitus. EI yhdenyön juttu pilaa ketään jos ei sitä itse niin halua. Ottakaa asenne oikea ja kokeilkaa, sitten sen tietää. Minulla oli yhdenyön kokemus viime kesänä. Nyt muistelen sitä todella lämmöllä, vaikka aluksi hämäsi ja hävetti. Koin ikimuistoisen yön noin 50 seilorin kainalossa ja hän tiesi mitä nainen haluaa. Ongelma on nyt, että haluan lisää..... Olen varattu ja siten hieman vaikeassa tilanteessa.
Tarjolla tyydytys?
6
166
Vastaukset
- Moraali-missä
Onhan sillä merkitystä onko vapaa tai varattu. Varattuna se on pettämistä. Parhaimmillaan pääset hengestäsi, kun menet jonkun varatun kanssa pettämään. Petetyn kosto voi olla melkoinen.
Missä on moraali? - eikoskaanmulle
Hyi millainen ajatusmaailma. Mitä kauemmin olet saman ihmisen kanssa sitä ihanampaa yhdessäolo on. Yhden yön jutut on yököttäviä.
- SinkkuusTylsää
Yhden yön jutuissa nautinto perustuu jännitykseen. Mitä riettaampaa sitä kiihottavampaa. Tasaveroisina sinkkuina ne ovat tylsiä, varsinkin päihtyneenä. Juttelua ja jotain kivatyyppi-seksiä.
- Edellinen
Tarkoitan sitä, että kun tuntee ihmisen, seksikin paranee. Saattaa tulla tunteitakin tai/ja luottamusta, jossa asiat sujuvat. Irtoseksissä täytyy olla jokin jännitysmomentti, että siitä kunnolla nauttisi.
- kaksinyksiyö
Omalta kohdaltani ei ole merkitystä. Naisilla tosin ollut muitakin ajatuksia esim .kosto
miehen edesottamuksista , petturin polttaminen , hyväksynnän hakeminen menneille teoilleen jne.
Mutta kiitos suuri niille jotka ovat oikeesti sydämmestään halunneet vaikka yhden yön
olla kanssani. - merkitystä
Vapaa tai varattu?
Minusta varattu on yleensä terve ja sillä on merkitystä. Toisaalta varattu ei helpolla jää kertaan vaan haluaa/vaatii lisää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352409Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341