paskamäämy

haterunoilija

Ihme itsekehuja, vääntää vammaista murretta tänne.

I hate it!

21

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelarunoilija
      • syntyny.77

        Määmy oli se kuuskilonen paska?


      • kelarunoilija
        syntyny.77 kirjoitti:

        Määmy oli se kuuskilonen paska?

        Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)


      • kelarunoilija
        kelarunoilija kirjoitti:

        Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)

        Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka


      • hyväkunkerrot
        kelarunoilija kirjoitti:

        Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka

        Mielenkiintoista ja tärkeätä.


    • Rauhoittukaa---

      .

      "Hywät rouwat # RAUHOITTUKAA# ottakaa rauhoittavia relaxing pills

      har!11

      .

      • kelankorvausrunoilija

        Otettu. Ehkä liikaakin!


    • hölmöx

      Kuka se määny nyt olikaan..
      Kysyn jo toista kertaa
      En tiedä

      • nyt.tiedät

        ab_bimbo_oy, elää todella rikasta elämää, osaa kaiken ja tietää kaiken. Eikä unohda niitä mainita.

        Mutta todellisuudessa siis Elviksen peräsuolesta syntynyt trolli.


      • communisteja_cärventää

        .

        "Communisteja cärventää kun ne ei voi olla itsekin bimbo-busineksesssa!1!!!1!11!!!!!"

        har!!1

        .


    • Kieltämättä bimbo voisi vähän hillitä itseänsä. Tuskin tarkoituksena on olla koko palstan pilkan aihe.

      • Kyl mää itseäin hillitten. Menos perusajojahti, siks moni palstan jättäny.
        Kaiken mikäli tietäisin, mailmas e sotii köyhyyt ois


      • Njaa, sä olitki feikkiketku


      • sxtsxt
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Njaa, sä olitki feikkiketku

        No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.


      • sxtsxt kirjoitti:

        No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.

        Juuh, maailma ihmeellinen o


    • määmy on iki-inhokki

      • Hyppää kaivoon feikki!


    • palopäällikkö

      lmämmy o kietämättä ongelmatapaus

      Sai jo MT-lähetteen

      mutta paukautti neljää valkotaakkista naamaan

      karhuryhmä ehkä osaa varatua kaasunaamareihin

      • On_seny_ristus

        .

        "ON seny # RISTUS # josei omaa kiältänsä saa puhua"

        har!11

        .


    • ketäpämuuta

      Jep rakastan itseäni tietenkin

    • udmurttilehtinen

      mämmyhän puhuu puhdasta udmurtian murretta

      äitinsä on udmurtti ja isä kirgiisilainen orkesteri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1402
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      104
      1103
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      983
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      845
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      702
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      624
    Aihe