Ihme itsekehuja, vääntää vammaista murretta tänne.
I hate it!
paskamäämy
21
126
Vastaukset
- kelarunoilija
Eilen jossain ohjelmassa mainittiin, että kuolleen Elviksen suolistosta löytyi 6 kiloa paskaa.
Sen kunniaksi
https://www.youtube.com/watch?v=A8Yahj2fUgA- syntyny.77
Määmy oli se kuuskilonen paska?
- kelarunoilija
syntyny.77 kirjoitti:
Määmy oli se kuuskilonen paska?
Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)
- kelarunoilija
kelarunoilija kirjoitti:
Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)
Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka
- hyväkunkerrot
kelarunoilija kirjoitti:
Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka
Mielenkiintoista ja tärkeätä.
- Rauhoittukaa---
.
"Hywät rouwat # RAUHOITTUKAA# ottakaa rauhoittavia relaxing pills
har!11
.- kelankorvausrunoilija
Otettu. Ehkä liikaakin!
- hölmöx
Kuka se määny nyt olikaan..
Kysyn jo toista kertaa
En tiedä- nyt.tiedät
ab_bimbo_oy, elää todella rikasta elämää, osaa kaiken ja tietää kaiken. Eikä unohda niitä mainita.
Mutta todellisuudessa siis Elviksen peräsuolesta syntynyt trolli. - communisteja_cärventää
.
"Communisteja cärventää kun ne ei voi olla itsekin bimbo-busineksesssa!1!!!1!11!!!!!"
har!!1
.
Kieltämättä bimbo voisi vähän hillitä itseänsä. Tuskin tarkoituksena on olla koko palstan pilkan aihe.
Kyl mää itseäin hillitten. Menos perusajojahti, siks moni palstan jättäny.
Kaiken mikäli tietäisin, mailmas e sotii köyhyyt ois- sxtsxt
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Njaa, sä olitki feikkiketku
No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.
sxtsxt kirjoitti:
No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.
Juuh, maailma ihmeellinen o
määmy on iki-inhokki
- palopäällikkö
lmämmy o kietämättä ongelmatapaus
Sai jo MT-lähetteen
mutta paukautti neljää valkotaakkista naamaan
karhuryhmä ehkä osaa varatua kaasunaamareihin- On_seny_ristus
.
"ON seny # RISTUS # josei omaa kiältänsä saa puhua"
har!11
.
- ketäpämuuta
Jep rakastan itseäni tietenkin
- udmurttilehtinen
mämmyhän puhuu puhdasta udmurtian murretta
äitinsä on udmurtti ja isä kirgiisilainen orkesteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624