Ihme itsekehuja, vääntää vammaista murretta tänne.
I hate it!
paskamäämy
21
126
Vastaukset
- kelarunoilija
Eilen jossain ohjelmassa mainittiin, että kuolleen Elviksen suolistosta löytyi 6 kiloa paskaa.
Sen kunniaksi
https://www.youtube.com/watch?v=A8Yahj2fUgA- syntyny.77
Määmy oli se kuuskilonen paska?
- kelarunoilija
syntyny.77 kirjoitti:
Määmy oli se kuuskilonen paska?
Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)
- kelarunoilija
kelarunoilija kirjoitti:
Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)
Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka
- hyväkunkerrot
kelarunoilija kirjoitti:
Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka
Mielenkiintoista ja tärkeätä.
- Rauhoittukaa---
.
"Hywät rouwat # RAUHOITTUKAA# ottakaa rauhoittavia relaxing pills
har!11
.- kelankorvausrunoilija
Otettu. Ehkä liikaakin!
- hölmöx
Kuka se määny nyt olikaan..
Kysyn jo toista kertaa
En tiedä- nyt.tiedät
ab_bimbo_oy, elää todella rikasta elämää, osaa kaiken ja tietää kaiken. Eikä unohda niitä mainita.
Mutta todellisuudessa siis Elviksen peräsuolesta syntynyt trolli. - communisteja_cärventää
.
"Communisteja cärventää kun ne ei voi olla itsekin bimbo-busineksesssa!1!!!1!11!!!!!"
har!!1
.
Kieltämättä bimbo voisi vähän hillitä itseänsä. Tuskin tarkoituksena on olla koko palstan pilkan aihe.
Kyl mää itseäin hillitten. Menos perusajojahti, siks moni palstan jättäny.
Kaiken mikäli tietäisin, mailmas e sotii köyhyyt ois- sxtsxt
oy_bimbo_ab kirjoitti:
Njaa, sä olitki feikkiketku
No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.
sxtsxt kirjoitti:
No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.
Juuh, maailma ihmeellinen o
määmy on iki-inhokki
- palopäällikkö
lmämmy o kietämättä ongelmatapaus
Sai jo MT-lähetteen
mutta paukautti neljää valkotaakkista naamaan
karhuryhmä ehkä osaa varatua kaasunaamareihin- On_seny_ristus
.
"ON seny # RISTUS # josei omaa kiältänsä saa puhua"
har!11
.
- ketäpämuuta
Jep rakastan itseäni tietenkin
- udmurttilehtinen
mämmyhän puhuu puhdasta udmurtian murretta
äitinsä on udmurtti ja isä kirgiisilainen orkesteri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368