paskamäämy

haterunoilija

Ihme itsekehuja, vääntää vammaista murretta tänne.

I hate it!

21

126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kelarunoilija
      • syntyny.77

        Määmy oli se kuuskilonen paska?


      • kelarunoilija
        syntyny.77 kirjoitti:

        Määmy oli se kuuskilonen paska?

        Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)


      • kelarunoilija
        kelarunoilija kirjoitti:

        Kyllä se vissihin on varmaa. Ilmankos määmy aina elvisteleekin ;)

        Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka


      • hyväkunkerrot
        kelarunoilija kirjoitti:

        Tässä ketjussa on kaksi kelarunoilijan kirjoittamaa ja kolme aloittajan kirjoittamaa viestiä, joista kahdessa kopioinut nikkimaailmaani. Hän lienee tuntee itsensä sankariksi, jolta puuttuu selkäranka

        Mielenkiintoista ja tärkeätä.


    • Rauhoittukaa---

      .

      "Hywät rouwat # RAUHOITTUKAA# ottakaa rauhoittavia relaxing pills

      har!11

      .

      • kelankorvausrunoilija

        Otettu. Ehkä liikaakin!


    • hölmöx

      Kuka se määny nyt olikaan..
      Kysyn jo toista kertaa
      En tiedä

      • nyt.tiedät

        ab_bimbo_oy, elää todella rikasta elämää, osaa kaiken ja tietää kaiken. Eikä unohda niitä mainita.

        Mutta todellisuudessa siis Elviksen peräsuolesta syntynyt trolli.


      • communisteja_cärventää

        .

        "Communisteja cärventää kun ne ei voi olla itsekin bimbo-busineksesssa!1!!!1!11!!!!!"

        har!!1

        .


    • Kieltämättä bimbo voisi vähän hillitä itseänsä. Tuskin tarkoituksena on olla koko palstan pilkan aihe.

      • Kyl mää itseäin hillitten. Menos perusajojahti, siks moni palstan jättäny.
        Kaiken mikäli tietäisin, mailmas e sotii köyhyyt ois


      • Njaa, sä olitki feikkiketku


      • sxtsxt
        oy_bimbo_ab kirjoitti:

        Njaa, sä olitki feikkiketku

        No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.


      • sxtsxt kirjoitti:

        No onpas sulla aikaa tutkia muiden profiileja.

        Juuh, maailma ihmeellinen o


    • määmy on iki-inhokki

      • Hyppää kaivoon feikki!


    • palopäällikkö

      lmämmy o kietämättä ongelmatapaus

      Sai jo MT-lähetteen

      mutta paukautti neljää valkotaakkista naamaan

      karhuryhmä ehkä osaa varatua kaasunaamareihin

      • On_seny_ristus

        .

        "ON seny # RISTUS # josei omaa kiältänsä saa puhua"

        har!11

        .


    • ketäpämuuta

      Jep rakastan itseäni tietenkin

    • udmurttilehtinen

      mämmyhän puhuu puhdasta udmurtian murretta

      äitinsä on udmurtti ja isä kirgiisilainen orkesteri

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe