Tinder: Matchit katoaa ja vanha palaa?

bb2148

Eli siis Tinderiä käytin ja sain matchin. Mutta viesteihin ei tullut vastausta eikä kuulunut mitään ja match hävisi listalta parin päivän päästä ja oletin että poisti minut. Ei siinä mitään, seuraavan matchin kanssa tuli viestiteltyä enemmän.

Kului viikko ja tämäkin match hävisi, mutta vanha match ilmestyi samaan aikaan takaisin listalle. Samana iltana uusi match hävisi vain muutaman minuutin kuluttua, mutta ensimmäinen match kummittelee vieläkin.

Miten näin voi käydä?

5

7855

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • grgrrgr

      Itse olen käyttänyt tinderiä ja koskaan ei ole käynyt niin että mätsi olisi kadonnut ja sitten palannut.
      Ehkä yksi korjauskeino voisi olla poistaa tinderin välimuisti eli ei siis koko sovellusta vaan pelkästään se välimuisti.

      Mulla kävi kerran niin että nainen lähetti viestin mutta myöhemmin se katosi. Kun laitoin tälle samalle naiselle viestin niin se edellinen viesti näkyi siinä vaiheessa..

      • bb2148

        Nii, ja outoa tässä on että ilmestyi viikon päästä. Ymmärtäisin jos ei näkyisi väliaikaisesti tai ketään ei näkyisi. Tähän tulee epäluottamus että mistä tiedän onko mut vaan poistettu vai sekoileeko tämä sovellus. Kun eihän tämä ilmoitakkaan unmatchistä tai sitä voisi peruttaa, (edes plussassa)?


    • Tinderöijä

      Useammalta laitteelta käyttö on aiheuttanut joskus erikoisia ilmiöitä, nykyään käytän vain yhdeltä laitteelta, koska joskus on matchit jääneet jumiin, ettei ole voinut poistaa eikä laittaa viestiä.. ei ole auttanut kuin profiilin poisto ja uudelleen tekeminen, jolloin pitää tietenkin olemassa oleville matcheille antaa joku muu yhteydenpitokanava.. mutta ei toki iso ongelma.

    • strange-

      En tiedä voisiko niillä jotka maksaa tinderistä olla jotain lisävaihtoehtoja esim. Jäädyttää oma profiili hetkellisesti ja myöhemmin tuoda se taas näkyviin tjtn vastaavaa? Minullekin on nimittäin käynyt noin että kadonnut matchi ilmestyi takaisin. Ja monesti saan ilmoituksen jostakusta joka lähetti viestin mutta en näekään koko viestiä joten alkuaikoina jätin moniĺle kirjoittamatta/ vastaamatta tästä syystä. Nykyisin jos noin käy kirjoitan moi sille henkilölle jonka jlkn hänen lähettämä viesti näkyy..

      • gddgfdg

        Mulle on kerran tapahtunut noin että saan ilmoituksen viestistä mutta viesti on sitten myöhemin kadonnut ja kuten sinäkin niin kirjoitan jotain niin sitten vasta hänen viesti näkyy taas.
        Ilman sitä ilmoitusta viestistä olisi se viesti mennyt kokonaan ohi..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4895
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3096
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1797
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1750
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1471
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1187
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe