Muutamia juttuja, jotka saavat allekirjoittaneen syttymään... osa aika pinnallisiakin, koittakaa kestää.
- Hakee vakinaista suhdetta
- Sopivan kokoinen, ei mikään kahden metrin hujoppi (koska olen itsekin lyhyt)
- Tukka mieluusti vähän pidempi kuin sänki, ponnarikin saa olla
- Normivartalo. Saa olla hieman tukevakin, mutta ei suhteeton, epäterveellisen ylipainoinen
- Täsmäävä huumorintaju, ehkä hieman sarkastinenkin sitten kun paremmin tunnetaan
- Pitää eläimistä
- Kiinnostunut lapsista (tulevaisuudessa)
- Omaa jonkinmoisen vuorokausirytmin, koska minä en
- Asuu mahd. vuokralla, omaa kotia olisi kiva suunnitella yhdessä...
- Osaa kyseenalaistaa mun juttuja, koska tartten joskus jonkun joka sanoo ettei mun stressauksessa ole mitään järkeä
- Kykenee puhumaan tarpeen tullen edes rajallisesti myös tunteista
- Ei ryyppää
- Savuton
- Sietää pettymyksiä kohtuullisesti
- Haluaa joskus olla paijattavana ...pidän hieromisesta!
- Ei hae naisesta statussymbolia vaan sielunkumppania
- Ymmärtää naisen kokemattomuuden seurustelurintamalla ja haluaa korjata tilanteen
Miehet, olenko kakkosen vai kympin nainen tämän listan perusteella?
Ihannemieheni, missä olet?
8
176
Vastaukset
- naista-vailla
1: jep
2: 178cm
3: 3-30mm
4: pieni pömppö karvan alle 80kg
5: hmm, sen näkee ja kokee sitten kun tavataan, täsmääkö
6: kuka nyt elämiä vihaa, miksi eläinrakkautta pitää eriksee julistaa?
7: taaperot on mukavia
8: toimii on rytmi
9: oma talo
10: juu
11: kyllä onnistuu olen avoin
12: en ole koskaan alkoholia käyttänyt, enkä tule käyttämään.
13: joskus poltan, ei ole mikään pakko
14: elämäkoulua käyty, pettymyksiä tulee välillä.
15: juu, hellustelu on kivaa
16: status on teennäistä teeskentelyä, ollaan sitä mitä oikeasti ollaan.
17: juu ymmärtää.
Hmm, ehkä kasin nainen, tavatessa voi muuttua kympiksi mutta ei näin kylmiltään tiedä kertoa. - mies26vvvv
Monet noista sopisi minuun, kyllä. Vaikutat noiden perusteella minulle oikein sopivalta. Mikäli meinaat tuon listan laittaa jonnekin nettitreffiin ilmoitukseksi, miettisin kuitenkin vielä. Noista asioista monet ovat sellaisia, että saatat ihan turhaan saada jonkin tärkeän viestin saamatta. Toki naiset saa niitä viestijä vaikka mitä kirjoittaisit. Se ehkä johtaa siihen, että halutaan rajata niitä vastauksia typerillä ehdoilla. Mietipä esim näitä:
- Haluaa lapsia: Tämä varmasti niitä isoja asioita, jotka kannattaa tuoda esiin!
Sen sijaan
- Hiusten pituus: Saat varmasti leikkauttaa poikaystäväsi hiukset oman maun mukaan, joten älä nyt ihmeessä pidä tätä kriteerinä. Hiukset kasvaa muutamassa kuukaudessa.
-Asuu vuokralla: Jokainen järkevä ihminen muuttaa omistusasuntoon, heti kun siihen on varaa. Se ei vaikuta mitenkään siihen, että voitte jatkossa miettiä yhteistä kotia uudelleen. Aiemman voi pitää sitten sijoitusasuntona.
Luonteeseen liityvät kuvaukset sen sijaan ovat sellaisia, ettei noista nyt kukaan osaa sanoa, olenko kuvatunlainen vai en.
Koska EI-listat antaa yleensä vähän ikävän kuvan, olisi kiva, jos sen sijaan kertoisit jotain itsestäsi. Et kertonut itsestäsi mitään. Tyypillistä naisten profiileille netissä. Kirjoitetaan miehille pitkä EI-lista, mutta itsestä on puolikas kuva silmästä ja hiusten väri. Tuon perusteella en voi tietää oletko 0 vai 10. Netissä vain vallitsee sääntö, kaikista naisten ilmoista pitäisi olla autoomaattisesti miehen kiinnostunut ja nainen valitsee. Näin se toki yhden yön jutuissa meneekin, mutta parisuhdemarkkinoilla valta ei ole pelkästään naisilla. Ja lähtökohtaisesti jokainen mies hakee vakavaa suhdetta tietämättää tai tietoisesti. Yleensä asia vain menee niin, että puutteessa olevalle miehelle kelpaa sänkyyn sekin, johon ei koe erityistä vetoa. Sen oikean kohdalla unohtuu kyllä nopeasti, että oltiin aluksi hakemassa vain seksiä. Miehen ilmoituksessa "millä mielellä" kohta ei kerro siis mitään.- miestä_vailla
Hmm, hyviä huomioita. Yritin kyllä alussa tehdä selväksi, että nämä ovat ihannemieheni ominaisuuksia, harva nainenkaan varmaan yltää sille miehen ihannenainen-tasolle joka kriteerillä. Ulkonäköön liittyvät yksityiskohdat ovat siis vain omia persoonallisia mieltymyksiäni, listassani viimeisenä jos kaikki muu täsmää. Varmaan jokaisella miehelläkin on joku fantasia unelmien naisesta, ja useimmat varmaan silti tajuavat, että sitä täydellistä ihannetta on lähes mahdoton ikinä löytää.
En ole laittamassa tätä millekään treffisivulle kuvaukseksi itsestäni, koska kuten sanoitkin, tämä ei kerro minusta itsestäni mitään. Lähinnä tämä oli tällainen turhautumisen purkaus, kun moni mies näyttää täällä luulevan, että nainen hakee jotain ihan ihmeellistä ja äärimäisen kärsivällistä, ymmärtäväistä, mukautuvaista, huomioon ottavaa, uhrautuvaa jne. miestä. Mulle kelpais vaan se ihan tavallinen, jolla nyt on järkeä päässä ja oma sielu, mutta silti osaa tarpeen tullen joustaa eikä ole kaikessa järkähtämätön.
Tsemppiä sulle, jos olet itsekin parisuhdemarkkinoilla.
- Sopiva-mies-sulle
Olisit just sopiva nainen minulle. Olen työtön, ei kai haittaa. Asun vuokralla Tulen toimeen vähällä, säästössä kaks tonnia joten en ole rikas. En ole koskaan polttanut röökiä ja baareissa en ole käynyt pariin vuoteen. Mulla lyhyt tukka, olen lyhyt 167 cm, olen hiukan paksu 85 kg mutta käyn salilla.
- miestä_vailla
Moi. Työttömyys ei haittaa, jos se ei ole oma valinta. Ok juttu jos ihminen ei tarvitse miljoonia ollakseen tyytyväinen. Mitat ok, jos olet terve ja hyvinvoiva.
En jaa julkisella palstalla yhteystietojani, mutta kyllä näiden rajallisten tietojen perusteella olisit tarkemman tutustumisen arvoinen :) - kuisimys
Ap, jäi vaivaamaan miksi vuokralla pitää asua, ja onko ongelma jos mies omistaa velattoman ok-talon?
Voi kun joku hieroisi..:-D
Kokemattomuus parisuhteissa ei ole naiselle haitta vaan iso etu!- 41-sinkkumies
Minäkin haen parisuhdetta. Olen täysin terve ja työkykyinen vaikka työtön. Tai teen minä välillä töitä, pätkätöitä oon tehnyt. Kalastan ja veneilen , tosin veneily kausi taitaa olla ohi. En ryyppää usein enkä polta lainkaan. Lapset e haittaa, oon hoitanut veljeni lasta. Tukka on siilin pituinen koska tykkään lyhyestä. Se että onko nainen kymppi tai kakkonen riippuu täysin luonteesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821279Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021068Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611040Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12979Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ159963Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103953Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68856Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119771- 77715
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121704