"Talvi tulee" - Oletko valmis?

jäätymiskualema

"Pakkanen kiristyy, lunta luvassa" (IS). Listatkaa parhaat pakkastalvesta selviytymisen vinkit.
Kylmä kangistaa nopeasti. Mikä avuksi?

Kuinka suuri viinavarasto tarvitaan?
Entä Viagra-varasto?
Monetko pitkät kalsarit, vai mennäänkö samoilla kevääseen asti?
Kahvia, kaljaa, keittoa, kaakaota, mitä muuta?
Ei jaksa, käperryn kotiluolaan talviunille, herättäkää keväällä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001941700.html

23

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klonkku-Reetta

      Pässinpökkimät mummokalsarit jalkaan, evääksi muutama pullo Koskisen korvalääkettä ja joku kiva mörökölli viereen kyhnyttämään. Näillä pärjää.

      • Lisää_lasolia---

        .

        "Lisää lasolia!!1!!1!!1!1111!11!!1!"

        har!1

        .


    • MrTähti9Kakkonen

      Nyh kandee pitää käsi kantositeessä



      Ku äämät tulee talvirenkaita vaihdattamaan

      Römpsäpalkalla vaan

    • murtzi

      syksy saa, talvi tulee ja pakkanen panee..
      näinhän se on joka vuosi,
      ja aina se tuntuu tulevan yllätyksenä..
      .
      ite luotan kerrospukeutumiseen, pitkää kalsaria ja kerrastoa alle, villapuseroa, toppahousua ja toppatakkia päälle, pipot huivit ja tumput lisäks nii kyllä tarkenee, niinku,

      • Sormijorma92

        Kivaa

        Et edes pakkasherra panee murtzia

        Mut onx kesät selibaattia vaan...?


      • murtzi
        Sormijorma92 kirjoitti:

        Kivaa

        Et edes pakkasherra panee murtzia

        Mut onx kesät selibaattia vaan...?

        ei nyt sentään,
        ei se pakkasukko pääse ku vähä nenänpäästä purasemaan ku on ne kerrastot ja toppaukset ja kaikki,
        kesällä on kuumaa ja huumaa ihan tarpeeks, muulloinkin varsin lämmintä vällyjen välissä,


    • kylmänrunoilija

      En ole ja talvi siitä vähät välittää

    • En ole ikinä valmis. Pakosuunnitelma hahmottumassa.

    • Pitäisiköhän muuttaa etelään talveksi?

      • Jep! Varteenotettava vaihtoehto. :)


    • Guevara92

      Ratikka vois muuttaa Kuubaan


      Siellä porvari ei pääse nettiin

      Vain kunnon ihmiset pääsevät

    • Oon valmis
      - avantouintikamat = tsekattu
      - kevyttoppis = tsekattu
      - lämmitysjärjestelmä = tsekattu
      - kaakaojauhe = tsekattu
      - kirjat = kirjastost
      - talvirenkaat = vaihdatettu
      - talvihuolto autoon = teetetty
      - kesäauto talviunille = tehty

      Miljoonasade - Silmitön talvi
      https://www.youtube.com/watch?v=L9qMXA7I6nU

    • har-har

      .

      "Alveksen pyörätuoliin vaihdettu talvipallot *TSEK*!!!!!!!!!!!!!!!!!

      har11!

      .

      • har-har

        .

        "HeHE tuo oli hyvä *weliseni*"

        har!11

        .


      • BlackAnzzy

        Haaaa

        Jenkki keenerit sanovat toisillensa

        BROTHER

        onx Lääkekin musta?


    • kylmä.kalle

      Vanhoja luita palelee.

    • 1309

      30 mottia sauna- ja takkaklapia. Riittävä ruokavarasto kellarissa. Ja seuraavan kerran liikunkin kaupungissa kun lumi on sulanut. Siihen asti nukun paljon ja saunon paljon. Talvi on talviunen aikaa.

      Joskus käy sääliksi ihmisiä joiden pitää joka aamu herätä töihin ja palella kylmässä. Mutta he ovat oman elämänsä valinneet. Minä omani.

    • lunta.tupaan

      Palstan miehille villahousut jalkaan, ettei sukukalleudet jäädy.

    • HulaAnzzy

      Ku raxalla saa rokulia -15C°

      Lähden typypn kaa etelään

      Kaislahameita tutkiskelemaan

    • harrixc

      Viltin alla luen kirjoja, teen historiikkia, etätäitäkin.

      Hrrrrr, tylsä talvi taas 5 kk edessä.

      • täit.tuhotaan

        Lääkelehtinenkin on yksi etätäi ihmisten ilmoilla asuville, toki ei suinkaan palstalaisille.


    • ohjexi

      älä mee shinne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1336
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1023
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      937
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      303
      824
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      793
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      633
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe