"Pakkanen kiristyy, lunta luvassa" (IS). Listatkaa parhaat pakkastalvesta selviytymisen vinkit.
Kylmä kangistaa nopeasti. Mikä avuksi?
Kuinka suuri viinavarasto tarvitaan?
Entä Viagra-varasto?
Monetko pitkät kalsarit, vai mennäänkö samoilla kevääseen asti?
Kahvia, kaljaa, keittoa, kaakaota, mitä muuta?
Ei jaksa, käperryn kotiluolaan talviunille, herättäkää keväällä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001941700.html
"Talvi tulee" - Oletko valmis?
23
104
Vastaukset
- klonkku-Reetta
Pässinpökkimät mummokalsarit jalkaan, evääksi muutama pullo Koskisen korvalääkettä ja joku kiva mörökölli viereen kyhnyttämään. Näillä pärjää.
- Lisää_lasolia---
.
"Lisää lasolia!!1!!1!!1!1111!11!!1!"
har!1
.
- MrTähti9Kakkonen
Nyh kandee pitää käsi kantositeessä
Ku äämät tulee talvirenkaita vaihdattamaan
Römpsäpalkalla vaan - murtzi
syksy saa, talvi tulee ja pakkanen panee..
näinhän se on joka vuosi,
ja aina se tuntuu tulevan yllätyksenä..
.
ite luotan kerrospukeutumiseen, pitkää kalsaria ja kerrastoa alle, villapuseroa, toppahousua ja toppatakkia päälle, pipot huivit ja tumput lisäks nii kyllä tarkenee, niinku,- Sormijorma92
Kivaa
Et edes pakkasherra panee murtzia
Mut onx kesät selibaattia vaan...? - murtzi
Sormijorma92 kirjoitti:
Kivaa
Et edes pakkasherra panee murtzia
Mut onx kesät selibaattia vaan...?ei nyt sentään,
ei se pakkasukko pääse ku vähä nenänpäästä purasemaan ku on ne kerrastot ja toppaukset ja kaikki,
kesällä on kuumaa ja huumaa ihan tarpeeks, muulloinkin varsin lämmintä vällyjen välissä,
- kylmänrunoilija
En ole ja talvi siitä vähät välittää
En ole ikinä valmis. Pakosuunnitelma hahmottumassa.
Pitäisiköhän muuttaa etelään talveksi?
- Guevara92
Ratikka vois muuttaa Kuubaan
Siellä porvari ei pääse nettiin
Vain kunnon ihmiset pääsevät Oon valmis
- avantouintikamat = tsekattu
- kevyttoppis = tsekattu
- lämmitysjärjestelmä = tsekattu
- kaakaojauhe = tsekattu
- kirjat = kirjastost
- talvirenkaat = vaihdatettu
- talvihuolto autoon = teetetty
- kesäauto talviunille = tehty
Miljoonasade - Silmitön talvi
https://www.youtube.com/watch?v=L9qMXA7I6nU- har-har
.
"Alveksen pyörätuoliin vaihdettu talvipallot *TSEK*!!!!!!!!!!!!!!!!!
har11!
.- har-har
.
"HeHE tuo oli hyvä *weliseni*"
har!11
. - BlackAnzzy
Haaaa
Jenkki keenerit sanovat toisillensa
BROTHER
onx Lääkekin musta?
- kylmä.kalle
Vanhoja luita palelee.
- 1309
30 mottia sauna- ja takkaklapia. Riittävä ruokavarasto kellarissa. Ja seuraavan kerran liikunkin kaupungissa kun lumi on sulanut. Siihen asti nukun paljon ja saunon paljon. Talvi on talviunen aikaa.
Joskus käy sääliksi ihmisiä joiden pitää joka aamu herätä töihin ja palella kylmässä. Mutta he ovat oman elämänsä valinneet. Minä omani. - lunta.tupaan
Palstan miehille villahousut jalkaan, ettei sukukalleudet jäädy.
- HulaAnzzy
Ku raxalla saa rokulia -15C°
Lähden typypn kaa etelään
Kaislahameita tutkiskelemaan - harrixc
Viltin alla luen kirjoja, teen historiikkia, etätäitäkin.
Hrrrrr, tylsä talvi taas 5 kk edessä.- täit.tuhotaan
Lääkelehtinenkin on yksi etätäi ihmisten ilmoilla asuville, toki ei suinkaan palstalaisille.
- ohjexi
älä mee shinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271336
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat303824- 99793
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603