"Pakkanen kiristyy, lunta luvassa" (IS). Listatkaa parhaat pakkastalvesta selviytymisen vinkit.
Kylmä kangistaa nopeasti. Mikä avuksi?
Kuinka suuri viinavarasto tarvitaan?
Entä Viagra-varasto?
Monetko pitkät kalsarit, vai mennäänkö samoilla kevääseen asti?
Kahvia, kaljaa, keittoa, kaakaota, mitä muuta?
Ei jaksa, käperryn kotiluolaan talviunille, herättäkää keväällä.
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001941700.html
"Talvi tulee" - Oletko valmis?
23
104
Vastaukset
- klonkku-Reetta
Pässinpökkimät mummokalsarit jalkaan, evääksi muutama pullo Koskisen korvalääkettä ja joku kiva mörökölli viereen kyhnyttämään. Näillä pärjää.
- Lisää_lasolia---
.
"Lisää lasolia!!1!!1!!1!1111!11!!1!"
har!1
.
- MrTähti9Kakkonen
Nyh kandee pitää käsi kantositeessä
Ku äämät tulee talvirenkaita vaihdattamaan
Römpsäpalkalla vaan - murtzi
syksy saa, talvi tulee ja pakkanen panee..
näinhän se on joka vuosi,
ja aina se tuntuu tulevan yllätyksenä..
.
ite luotan kerrospukeutumiseen, pitkää kalsaria ja kerrastoa alle, villapuseroa, toppahousua ja toppatakkia päälle, pipot huivit ja tumput lisäks nii kyllä tarkenee, niinku,- Sormijorma92
Kivaa
Et edes pakkasherra panee murtzia
Mut onx kesät selibaattia vaan...? - murtzi
Sormijorma92 kirjoitti:
Kivaa
Et edes pakkasherra panee murtzia
Mut onx kesät selibaattia vaan...?ei nyt sentään,
ei se pakkasukko pääse ku vähä nenänpäästä purasemaan ku on ne kerrastot ja toppaukset ja kaikki,
kesällä on kuumaa ja huumaa ihan tarpeeks, muulloinkin varsin lämmintä vällyjen välissä,
- kylmänrunoilija
En ole ja talvi siitä vähät välittää
En ole ikinä valmis. Pakosuunnitelma hahmottumassa.
Pitäisiköhän muuttaa etelään talveksi?
- Guevara92
Ratikka vois muuttaa Kuubaan
Siellä porvari ei pääse nettiin
Vain kunnon ihmiset pääsevät Oon valmis
- avantouintikamat = tsekattu
- kevyttoppis = tsekattu
- lämmitysjärjestelmä = tsekattu
- kaakaojauhe = tsekattu
- kirjat = kirjastost
- talvirenkaat = vaihdatettu
- talvihuolto autoon = teetetty
- kesäauto talviunille = tehty
Miljoonasade - Silmitön talvi
https://www.youtube.com/watch?v=L9qMXA7I6nU- har-har
.
"Alveksen pyörätuoliin vaihdettu talvipallot *TSEK*!!!!!!!!!!!!!!!!!
har11!
.- har-har
.
"HeHE tuo oli hyvä *weliseni*"
har!11
. - BlackAnzzy
Haaaa
Jenkki keenerit sanovat toisillensa
BROTHER
onx Lääkekin musta?
- kylmä.kalle
Vanhoja luita palelee.
- 1309
30 mottia sauna- ja takkaklapia. Riittävä ruokavarasto kellarissa. Ja seuraavan kerran liikunkin kaupungissa kun lumi on sulanut. Siihen asti nukun paljon ja saunon paljon. Talvi on talviunen aikaa.
Joskus käy sääliksi ihmisiä joiden pitää joka aamu herätä töihin ja palella kylmässä. Mutta he ovat oman elämänsä valinneet. Minä omani. - lunta.tupaan
Palstan miehille villahousut jalkaan, ettei sukukalleudet jäädy.
- HulaAnzzy
Ku raxalla saa rokulia -15C°
Lähden typypn kaa etelään
Kaislahameita tutkiskelemaan - harrixc
Viltin alla luen kirjoja, teen historiikkia, etätäitäkin.
Hrrrrr, tylsä talvi taas 5 kk edessä.- täit.tuhotaan
Lääkelehtinenkin on yksi etätäi ihmisten ilmoilla asuville, toki ei suinkaan palstalaisille.
- ohjexi
älä mee shinne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560