"Talvi tulee" - Oletko valmis?

jäätymiskualema

"Pakkanen kiristyy, lunta luvassa" (IS). Listatkaa parhaat pakkastalvesta selviytymisen vinkit.
Kylmä kangistaa nopeasti. Mikä avuksi?

Kuinka suuri viinavarasto tarvitaan?
Entä Viagra-varasto?
Monetko pitkät kalsarit, vai mennäänkö samoilla kevääseen asti?
Kahvia, kaljaa, keittoa, kaakaota, mitä muuta?
Ei jaksa, käperryn kotiluolaan talviunille, herättäkää keväällä.

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001941700.html

23

104

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • klonkku-Reetta

      Pässinpökkimät mummokalsarit jalkaan, evääksi muutama pullo Koskisen korvalääkettä ja joku kiva mörökölli viereen kyhnyttämään. Näillä pärjää.

      • Lisää_lasolia---

        .

        "Lisää lasolia!!1!!1!!1!1111!11!!1!"

        har!1

        .


    • MrTähti9Kakkonen

      Nyh kandee pitää käsi kantositeessä



      Ku äämät tulee talvirenkaita vaihdattamaan

      Römpsäpalkalla vaan

    • murtzi

      syksy saa, talvi tulee ja pakkanen panee..
      näinhän se on joka vuosi,
      ja aina se tuntuu tulevan yllätyksenä..
      .
      ite luotan kerrospukeutumiseen, pitkää kalsaria ja kerrastoa alle, villapuseroa, toppahousua ja toppatakkia päälle, pipot huivit ja tumput lisäks nii kyllä tarkenee, niinku,

      • Sormijorma92

        Kivaa

        Et edes pakkasherra panee murtzia

        Mut onx kesät selibaattia vaan...?


      • murtzi
        Sormijorma92 kirjoitti:

        Kivaa

        Et edes pakkasherra panee murtzia

        Mut onx kesät selibaattia vaan...?

        ei nyt sentään,
        ei se pakkasukko pääse ku vähä nenänpäästä purasemaan ku on ne kerrastot ja toppaukset ja kaikki,
        kesällä on kuumaa ja huumaa ihan tarpeeks, muulloinkin varsin lämmintä vällyjen välissä,


    • kylmänrunoilija

      En ole ja talvi siitä vähät välittää

    • En ole ikinä valmis. Pakosuunnitelma hahmottumassa.

    • Pitäisiköhän muuttaa etelään talveksi?

      • Jep! Varteenotettava vaihtoehto. :)


    • Guevara92

      Ratikka vois muuttaa Kuubaan


      Siellä porvari ei pääse nettiin

      Vain kunnon ihmiset pääsevät

    • Oon valmis
      - avantouintikamat = tsekattu
      - kevyttoppis = tsekattu
      - lämmitysjärjestelmä = tsekattu
      - kaakaojauhe = tsekattu
      - kirjat = kirjastost
      - talvirenkaat = vaihdatettu
      - talvihuolto autoon = teetetty
      - kesäauto talviunille = tehty

      Miljoonasade - Silmitön talvi
      https://www.youtube.com/watch?v=L9qMXA7I6nU

    • har-har

      .

      "Alveksen pyörätuoliin vaihdettu talvipallot *TSEK*!!!!!!!!!!!!!!!!!

      har11!

      .

      • har-har

        .

        "HeHE tuo oli hyvä *weliseni*"

        har!11

        .


      • BlackAnzzy

        Haaaa

        Jenkki keenerit sanovat toisillensa

        BROTHER

        onx Lääkekin musta?


    • kylmä.kalle

      Vanhoja luita palelee.

    • 1309

      30 mottia sauna- ja takkaklapia. Riittävä ruokavarasto kellarissa. Ja seuraavan kerran liikunkin kaupungissa kun lumi on sulanut. Siihen asti nukun paljon ja saunon paljon. Talvi on talviunen aikaa.

      Joskus käy sääliksi ihmisiä joiden pitää joka aamu herätä töihin ja palella kylmässä. Mutta he ovat oman elämänsä valinneet. Minä omani.

    • lunta.tupaan

      Palstan miehille villahousut jalkaan, ettei sukukalleudet jäädy.

    • HulaAnzzy

      Ku raxalla saa rokulia -15C°

      Lähden typypn kaa etelään

      Kaislahameita tutkiskelemaan

    • harrixc

      Viltin alla luen kirjoja, teen historiikkia, etätäitäkin.

      Hrrrrr, tylsä talvi taas 5 kk edessä.

      • täit.tuhotaan

        Lääkelehtinenkin on yksi etätäi ihmisten ilmoilla asuville, toki ei suinkaan palstalaisille.


    • ohjexi

      älä mee shinne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe