Jos järjestettäisiin

kiItti_mies

palstalaisten halloween miitti, niin minkälaiseen asuun pukeutuisit? :)

58

166

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dickriot

      Trumb on äijä ja kähmivät äijät voittavat aina lopulta.

      Minulla olisi Trumb naamallani ja kyberkives vierelläni.

    • 1Ratikkakuski

      Ppyysin jo isoj kortzuja sexykaupasta

      Menin ve6ssaan sovitta4maan.....liian pieni...

      Tämä nukkekauppias tilasi suurimman

      Kurkisti sovituskoppiin uteliaana

      Selitti, ettei kortzua pään yli vedetä

      ?...olen menossa naamiaisiin

      --olethan sä ilman kortzuakin mulkunnäköinen

    • Oman luonteeni vastaisesti haluaisin pukeutua jäätäväksi lumikuningattareksi. Se olisi enemmänkin fantasia-asu, kuin pelkka naamiaisasu.
      Kokonaisuuteen sopisi hyytävä, vähän goottiin vivahtava, huurteinen meikki ja upea asu.
      Tähän mielikuvitusasuun tarvitsen ehdottomasti myös näyttävän kruunun.

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/20/9f/97/209f9741d5fb46acb3683a645b9d00d3.jpg

      http://assets.marthastewart.com/styles/wmax-520-highdpi/d31/ice-queen-makeup-kandee-johnson/ice-queen-makeup-kandee-johnson_vert.jpg?itok=bzlBUCnV

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/31/cc/2f/31cc2ff859163f42a7b370ce47c828d2.jpg

      http://3.bp.blogspot.com/-AfAV6CwX5wI/T32fy_zch7I/AAAAAAAAbkg/m9UTA9TeGwk/s1600/fairy-tales-2005-12-paolo-roversi_173850199767.jpg

      Nästä voisi väsätä jotain kasaan... :)

    • kiItti_mies

      Minä pukeutuisin munamieheksi :)

    • Lehtinen88

      Tulen nahkarotsissa

      Selässä iso 88

      • communistien_ropakantaa

      • Sirkka_V

      • Anzzy666

        US wast fasistilhti onkin BUUUAAHAA

        Nyt lehtineenkinn myý Hotaa vain 88 ämpäreihin


    • Jenni Haukioks pukeutuneena Pravdaan.

      • RoudariAnzzy

        Pravda=totuus

        Ottasit nykyisen bändis mukaan Pelastusarmeijan

        Sotahuuto lehden


      • RoudariAnzzy kirjoitti:

        Pravda=totuus

        Ottasit nykyisen bändis mukaan Pelastusarmeijan

        Sotahuuto lehden

        Hyvä RoudariAnzzy, huomaan viinapirun juurtuneen sinuun. Alkoholi ja muut viihdeaineet on Saatanan luomia. Sillä Saatana haluaa ihmisen koukuttuvan hänen luomiinsa haitallisiin aineisiin.
        Ensimmäisenä tamburiininlyöjänä pidän huolta, ettei naamiaisissa käytettäisi lainkaan aineita, jotka saavat turvautumaan Saatanaan.


      • Nyt se tulee tunnen, synnytön runon

        Kalliolla kukka kuihtunut
        hauras on
        kuin mies vanhalla rollaattorilla
        melskeessä valtatien


      • NykteristAnzzy

        Rytmilorttto

        Baabelin portto

        Hihhulix on tullut vainen

        Syntisäkki hullu nainen

        Strippari paxukainen


    • Puukkoklovni

      Klovniksi

    • Meikä voisi pukeutua joulupukiksi. Siinä sitä sitten iloisena hihittelisin ja hihkuisin ympäriinsä ja namusia ahneitten pikkuoravien suihin tiputellen. Joku kauhuteema olisi helppo viritellä; pukkihan osaa yllättää aina. "Onkos täällä kilttejä lapsia? Houh hou hou..."

      • böörunoilija

        Jossain toisessa ketjussa viittaavaan keskusteluumme

        "Helsingissä syntynyt, mutta sittemmin maalle muuttanut mies avautuu Sipoon Sanomien yleisönosastoon lähettämässään kirjeessä helsinkiläisten koppavasta suhtautumisesta muualta tulleisiin.

        – Kun kuuntelee Yle:n ohjelmia radiosta tai tv:stä, ei voi välttyä johtopäätöksestä, että koko laitos on Helsingin yleisradio. Koska lähes kaikki ohjelmat tehdään Helsingissä ja toimittajat asuvat täällä, niin sehän paistaa läpi joka paikassa, tykittää mieshenkilö.

        – Nämä viihdeohjelmien ”jaritervot”, jotka ovat itse muuttaneet jostakin napapiiriltä, mutta ovat nyt niin cityihmisiä, että pitävät kaikkia Kehä kolmosen takana asuvia täysinä juntteina.

        Mies ihmettelee, miten mukavasta savolaisesta tulee parin vuoden asumisen jälkeen koppava cityihminen, joka ei enää erota kanaa pulusta.

        – Vaikka toimittajan puheesta ei ole vielä edes pohjalainen aksentti häipynyt, ollaan niin stadilaista, niin stadilaista, mies muistuttaa.

        – Jos joku kuusamolainen kehuu kotikyläänsä, niin se on nurkkakuntaista pikkusieluisuutta, mutta kun stadilainen kokee perusteetonta ylemmyyttä landelaisia kohtaan, niin se on täysin normaalia itsetuntoa.

        Miehen mukaan aamuohjelman juontaja valittelee sitä, kuinka ratikan pyörät luistivat maassa olevien lehtien vuoksi tai ei saanut lippuja uusimpaan rokkikonserttiin – tai sveitsiläinen huippujuusto oli marketista loppu.

        – Samaan aikaan suurin osa suomalaisista tarpoo umpihangessa postilaatikolle, tai odottaa ainoaa bussivuoroa jotta pääsee terveyskeskukseen, tai ajaa 50 kilometriä kauppaan.

        – Täytyy vain ihmetellä miltä mahtaa tuntua posiolaisesta, kun helsinkiläiset eivät suostu hakemaan postiaan alakerran käytävän postilokeroista, vaan se pitää tuoda postilaatikosta suoraan kotiin.

        Tästä huolimatta posiolaisilla voi olla kilometri postilaatikolle ja koko postin tulo uhkaa loppua.

        – Vesijohdon katkeaminen puoleksi päiväksi Töölönkadulla on telkkarissa suurempi uutinen kuin Pohjanmaan viikkoja kestävät tulvat, mies laukoo."

        http://www.sipoonsanomat.fi/artikkeli/450544-helsingista-pois-muuttanut-tiukkana-mista-tulevat-koppavat-stadilaiset-tietenkin


      • böörunoilija kirjoitti:

        Jossain toisessa ketjussa viittaavaan keskusteluumme

        "Helsingissä syntynyt, mutta sittemmin maalle muuttanut mies avautuu Sipoon Sanomien yleisönosastoon lähettämässään kirjeessä helsinkiläisten koppavasta suhtautumisesta muualta tulleisiin.

        – Kun kuuntelee Yle:n ohjelmia radiosta tai tv:stä, ei voi välttyä johtopäätöksestä, että koko laitos on Helsingin yleisradio. Koska lähes kaikki ohjelmat tehdään Helsingissä ja toimittajat asuvat täällä, niin sehän paistaa läpi joka paikassa, tykittää mieshenkilö.

        – Nämä viihdeohjelmien ”jaritervot”, jotka ovat itse muuttaneet jostakin napapiiriltä, mutta ovat nyt niin cityihmisiä, että pitävät kaikkia Kehä kolmosen takana asuvia täysinä juntteina.

        Mies ihmettelee, miten mukavasta savolaisesta tulee parin vuoden asumisen jälkeen koppava cityihminen, joka ei enää erota kanaa pulusta.

        – Vaikka toimittajan puheesta ei ole vielä edes pohjalainen aksentti häipynyt, ollaan niin stadilaista, niin stadilaista, mies muistuttaa.

        – Jos joku kuusamolainen kehuu kotikyläänsä, niin se on nurkkakuntaista pikkusieluisuutta, mutta kun stadilainen kokee perusteetonta ylemmyyttä landelaisia kohtaan, niin se on täysin normaalia itsetuntoa.

        Miehen mukaan aamuohjelman juontaja valittelee sitä, kuinka ratikan pyörät luistivat maassa olevien lehtien vuoksi tai ei saanut lippuja uusimpaan rokkikonserttiin – tai sveitsiläinen huippujuusto oli marketista loppu.

        – Samaan aikaan suurin osa suomalaisista tarpoo umpihangessa postilaatikolle, tai odottaa ainoaa bussivuoroa jotta pääsee terveyskeskukseen, tai ajaa 50 kilometriä kauppaan.

        – Täytyy vain ihmetellä miltä mahtaa tuntua posiolaisesta, kun helsinkiläiset eivät suostu hakemaan postiaan alakerran käytävän postilokeroista, vaan se pitää tuoda postilaatikosta suoraan kotiin.

        Tästä huolimatta posiolaisilla voi olla kilometri postilaatikolle ja koko postin tulo uhkaa loppua.

        – Vesijohdon katkeaminen puoleksi päiväksi Töölönkadulla on telkkarissa suurempi uutinen kuin Pohjanmaan viikkoja kestävät tulvat, mies laukoo."

        http://www.sipoonsanomat.fi/artikkeli/450544-helsingista-pois-muuttanut-tiukkana-mista-tulevat-koppavat-stadilaiset-tietenkin

        Tuo oli aiheellinen muistutus toimittajille siitä, että elämää on muuallakin kuin koo3:lla.

        Lintukodossa on hyvä olla. Tynnyrissäkin on rauhallisempaa kasvaa ja peili riittää leikkikaluksi. Silti olen hämmästynyt siitä, että on toimittajia, joille se todella riittäisi.

        Mihin toimittajien intohimo tietoon, totuuteen ja tiedon jakamiseeen on kadonnut? Pulitzerin saadakseen ei riitä, että on hyvä kirjoittaja tai juontaja.

        Se on verrannollista suoraan siihen, että lopulta vain on jäänytkin pienen kuulijakunnan paikallistoimittajaksi. Saahan sitä silti uskotella itselleen mitä haluaa. Mutta ei se totuutta muuta.


    • En tiedä syytä, mutta haluaisin olla kummitus. Uhraisin yhden lakana ja tekisin siihen silmän reiät. Huomauttaisin siitä, että minulla ei olisi huppua lakanassa niin kuin Etelävaltioitten "kummituksilla". Hyvää Halloween muuten tänään, sillä Jenkeissä se on tänään! :)

      • Olen tehnyt tuon, ollut siis kummituksena. Hiipparoitiin kaverini kanssa kesäyössä ihmisten takapihoilla. Siinä kävi vain sikäli ikävästi, että isänsä näki touhuilumme , arvasi ketkä asialla ja kaveri sai jotain kuukauden arestia. Tämä tapahtui siis suunnilleen yksi-kaksitoistavuotiaana.

        Aikuisena saa näköjään pelotella ihmisiä ihan luvan kanssa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Olen tehnyt tuon, ollut siis kummituksena. Hiipparoitiin kaverini kanssa kesäyössä ihmisten takapihoilla. Siinä kävi vain sikäli ikävästi, että isänsä näki touhuilumme , arvasi ketkä asialla ja kaveri sai jotain kuukauden arestia. Tämä tapahtui siis suunnilleen yksi-kaksitoistavuotiaana.

        Aikuisena saa näköjään pelotella ihmisiä ihan luvan kanssa.

        Kumpaa sukupuolta kummitukset olivat? Luulin sinua naiseksi, mutta tuo kuulostaa poikien kepposilta?

        Minulla ei ollut tarkoitus peloitella ketään kummituksena, mutta en halunnut olla mikään noita tai vampyyri. :)


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Kumpaa sukupuolta kummitukset olivat? Luulin sinua naiseksi, mutta tuo kuulostaa poikien kepposilta?

        Minulla ei ollut tarkoitus peloitella ketään kummituksena, mutta en halunnut olla mikään noita tai vampyyri. :)

        Tyttöjä molemmat. No, joskus tuli hieman kujeiltua. Nyt ollaan kilttejä.

        *hurskastelee kukkahattu päässä*


      • sxthsxth
        elisakettu kirjoitti:

        Tyttöjä molemmat. No, joskus tuli hieman kujeiltua. Nyt ollaan kilttejä.

        *hurskastelee kukkahattu päässä*

        Kilttejä...

        mutta karvaisia!


      • elisakettu kirjoitti:

        Tyttöjä molemmat. No, joskus tuli hieman kujeiltua. Nyt ollaan kilttejä.

        *hurskastelee kukkahattu päässä*

        Parempi kujeilla tyttönä kuin sitten isompana! Poliisin arestit ovat kovempia kuin isien! :)

        Mistä joulupukkina Halloween bileisiin idea? Eikö joulupukki ole miespuolinen? Joulumuori sopisi paremmin naiselle?


      • sxthsxth kirjoitti:

        Kilttejä...

        mutta karvaisia!

        ai sinullakin pieni karvaton ystäväni oli ikävä minua.

        *ilahtuu*


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        Parempi kujeilla tyttönä kuin sitten isompana! Poliisin arestit ovat kovempia kuin isien! :)

        Mistä joulupukkina Halloween bileisiin idea? Eikö joulupukki ole miespuolinen? Joulumuori sopisi paremmin naiselle?

        Ehken ole kovinkaan traditionaalinen, enkä varsin pidä perinteiden tyrkyttämisestä, kun kaikki ei vain siihen muottiin halua vääntäytyä. Ainakaan joka asiassa. Siksi toisekseen, vastakohdat tasapainottavat.

        Halloweenissahan on tarkoitus säikyttää. No paksu joulupukki tyytyväisessä virneessään ei ehkä ole pelottava, mutta siksi psykoottisempi reaktio on kun se äityy oikein häijyksi.


      • böörunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Ehken ole kovinkaan traditionaalinen, enkä varsin pidä perinteiden tyrkyttämisestä, kun kaikki ei vain siihen muottiin halua vääntäytyä. Ainakaan joka asiassa. Siksi toisekseen, vastakohdat tasapainottavat.

        Halloweenissahan on tarkoitus säikyttää. No paksu joulupukki tyytyväisessä virneessään ei ehkä ole pelottava, mutta siksi psykoottisempi reaktio on kun se äityy oikein häijyksi.

        Miten olisi se suomalainen kekripukki?
        http://www.kalevalaistennaistenliitto.fi/media/kuvia/jarjestotoimintakuvia/kekri-2015/kekripukki.jpg



      • böörunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Jätin nuo naamioleikit muutamia vuosia sitten.

        Oikeastaan voisin tulla omana itsenäni. Eihän mua silloin ainakaan kukaan tunnista :)

        Minä voisin tulla työvaatteissa. Kukaan ei kuitenkaan uskoisi minun olevan töissä :D


      • böörunoilija kirjoitti:

        Minä voisin tulla työvaatteissa. Kukaan ei kuitenkaan uskoisi minun olevan töissä :D

        Sullon kuitenkin haalarit päällä ja raivaussaha toisella ja lumikola toisella olkapäällä.

        "Ei, ei me ois arvattu, että se oot sie runontaja. "

        Oletko muuten ollut palstamiiteissä?


      • elisakettu kirjoitti:

        Ehken ole kovinkaan traditionaalinen, enkä varsin pidä perinteiden tyrkyttämisestä, kun kaikki ei vain siihen muottiin halua vääntäytyä. Ainakaan joka asiassa. Siksi toisekseen, vastakohdat tasapainottavat.

        Halloweenissahan on tarkoitus säikyttää. No paksu joulupukki tyytyväisessä virneessään ei ehkä ole pelottava, mutta siksi psykoottisempi reaktio on kun se äityy oikein häijyksi.

        En tiedä onko se nyt Halloweenissä se peloittelu pääasia. Kysymys on trick or threat? Ei ne tossissaan mitään hirveitä taida tehdä, mutta pienille lapsille annetaan vanhempien ihmisten toimesta mielellään karamellejä. Ei ne kuusivuotiaat mitään pahoja kepposia tee esimerkiksi naamiaisasuissaan. Se on niille jenkkikersoille "joulun tapainen" karnevaaliaika, jolloin saa pussiinsa candyjä jopa ventovierailta. Tuolla jenkkien omaa tekstiä aiheesta.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Trick-or-treating

        Hyvää Halloweeniä, sillä minän alan nukkumaan nyt!

        Hyvää yötä!


      • böörunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Sullon kuitenkin haalarit päällä ja raivaussaha toisella ja lumikola toisella olkapäällä.

        "Ei, ei me ois arvattu, että se oot sie runontaja. "

        Oletko muuten ollut palstamiiteissä?

        :D
        Missä palstamiitissä? Jotain taas mennyt ohitseni vauhdikkaasti kuin pyrstötähti.


      • TÄHTI92 kirjoitti:

        En tiedä onko se nyt Halloweenissä se peloittelu pääasia. Kysymys on trick or threat? Ei ne tossissaan mitään hirveitä taida tehdä, mutta pienille lapsille annetaan vanhempien ihmisten toimesta mielellään karamellejä. Ei ne kuusivuotiaat mitään pahoja kepposia tee esimerkiksi naamiaisasuissaan. Se on niille jenkkikersoille "joulun tapainen" karnevaaliaika, jolloin saa pussiinsa candyjä jopa ventovierailta. Tuolla jenkkien omaa tekstiä aiheesta.

        https://en.wikipedia.org/wiki/Trick-or-treating

        Hyvää Halloweeniä, sillä minän alan nukkumaan nyt!

        Hyvää yötä!

        Joo, tietysti, alkuperäisversiossa siis. Tarkoitinkin mitä nää suomen versiot harrastavat, naamiaiset ja muut halloween-teemat, pahimmillaan.

        Kauniita unia.


      • böörunoilija kirjoitti:

        :D
        Missä palstamiitissä? Jotain taas mennyt ohitseni vauhdikkaasti kuin pyrstötähti.

        Eiku oletin että ML:ssäkin on harrastettu joskus niitä. Mut joo, jos tarkemmin miettii, en ihmettele jos ei niitä pahemmin ole ollut. Ihmiset kai kaksistaan enempi tapailee. Mutta sinä olet ollut niin kauan jo, että olet voinut jo monenkin palstan miitit koluta.


      • böörunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Eiku oletin että ML:ssäkin on harrastettu joskus niitä. Mut joo, jos tarkemmin miettii, en ihmettele jos ei niitä pahemmin ole ollut. Ihmiset kai kaksistaan enempi tapailee. Mutta sinä olet ollut niin kauan jo, että olet voinut jo monenkin palstan miitit koluta.

        Vuosien varrella niitä kyllä on ehdotettu, käsittääkseni joka kerta peruttu.
        Ensikuussa on tarkoitus mennä yhden fb-ryhmän tapaamiseen, tiedä sitten ketä sekin hyödyttää.


      • Mullon noista palstamiiteistä sellainen tuntuma, että ne ei oikeen tahdo vain onnistua. Se on liikaa sen oman mukavuusalueen ulkopuolella ja helpompi luovuttaa kun sopiva syy sattuu kohdalle. Muutamassa olen ollut, ja mielestäni kannattaneet.

        (välihuomautus yybeelle, mulla oli pakottava syy viime dbtl:ssä jäädä pois :P)

        FB-ryhmissä jo tavallaan tiedetään henkilöt, ei tarvitse riisua itseä kokonaan (joka tietysti täytyy tarkoittaa että ML:ssä riisutaan kaikki). Mutta annettava itsestä se osa, miksi on halunnut ryhmäytyä. Toisaalta en aliarvioisi ryhmän voimaa, sillä voi olla joskus suuriakin eteenpäin kantavia voimia.

        Vaikka on introvertti, ei ole pakko olla pessimisti. Ei ainakaan koko ajan. Avaa mielesi. Olet kuitenkin tarpeeksi skeptikko ollaksesi odottamatta liikoja.


      • KluAnzzy

        Kuuluux TÄTI92


        KLU.GLUMBSIS.KKLAANiin

        Niinku 88Lehtinen


      • böörunoilija
        elisakettu kirjoitti:

        Mullon noista palstamiiteistä sellainen tuntuma, että ne ei oikeen tahdo vain onnistua. Se on liikaa sen oman mukavuusalueen ulkopuolella ja helpompi luovuttaa kun sopiva syy sattuu kohdalle. Muutamassa olen ollut, ja mielestäni kannattaneet.

        (välihuomautus yybeelle, mulla oli pakottava syy viime dbtl:ssä jäädä pois :P)

        FB-ryhmissä jo tavallaan tiedetään henkilöt, ei tarvitse riisua itseä kokonaan (joka tietysti täytyy tarkoittaa että ML:ssä riisutaan kaikki). Mutta annettava itsestä se osa, miksi on halunnut ryhmäytyä. Toisaalta en aliarvioisi ryhmän voimaa, sillä voi olla joskus suuriakin eteenpäin kantavia voimia.

        Vaikka on introvertti, ei ole pakko olla pessimisti. Ei ainakaan koko ajan. Avaa mielesi. Olet kuitenkin tarpeeksi skeptikko ollaksesi odottamatta liikoja.

        Olen enemmän koti-introvertti kuin kodin ulkopuolella. Jos ihmisen kanssa ei tule toimeen, häntä voi välttää. Niin olen tehnyt yhden asiakkaan kanssa ja puheiden mukaan en ole ainut niin tehnyt


      • böörunoilija kirjoitti:

        Olen enemmän koti-introvertti kuin kodin ulkopuolella. Jos ihmisen kanssa ei tule toimeen, häntä voi välttää. Niin olen tehnyt yhden asiakkaan kanssa ja puheiden mukaan en ole ainut niin tehnyt

        Fiksua.

        Olisi syytä alkaa katselemaan halloweenpainajaisia. Hyvää yötä.


      • KluAnzzy kirjoitti:

        Kuuluux TÄTI92


        KLU.GLUMBSIS.KKLAANiin

        Niinku 88Lehtinen

        En kuulu. Kummitusklaanin olisin kuulunut palstan Halloween partyssa. :)


      • elisakettu kirjoitti:

        Mullon noista palstamiiteistä sellainen tuntuma, että ne ei oikeen tahdo vain onnistua. Se on liikaa sen oman mukavuusalueen ulkopuolella ja helpompi luovuttaa kun sopiva syy sattuu kohdalle. Muutamassa olen ollut, ja mielestäni kannattaneet.

        (välihuomautus yybeelle, mulla oli pakottava syy viime dbtl:ssä jäädä pois :P)

        FB-ryhmissä jo tavallaan tiedetään henkilöt, ei tarvitse riisua itseä kokonaan (joka tietysti täytyy tarkoittaa että ML:ssä riisutaan kaikki). Mutta annettava itsestä se osa, miksi on halunnut ryhmäytyä. Toisaalta en aliarvioisi ryhmän voimaa, sillä voi olla joskus suuriakin eteenpäin kantavia voimia.

        Vaikka on introvertti, ei ole pakko olla pessimisti. Ei ainakaan koko ajan. Avaa mielesi. Olet kuitenkin tarpeeksi skeptikko ollaksesi odottamatta liikoja.

        Sulla oli, Ellu, joo, ERITTÄIN pätevä syy <3 Mutta onhan meilläkin miitinki ollut ja lissää vielä tulee!


      • sxthsxth
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sulla oli, Ellu, joo, ERITTÄIN pätevä syy <3 Mutta onhan meilläkin miitinki ollut ja lissää vielä tulee!

        Teidän pitää lipaista toistenne peräaukkoja seuraavaksi, ja lähettää siitä kuva palstalle :)


      • sxthsxth kirjoitti:

        Teidän pitää lipaista toistenne peräaukkoja seuraavaksi, ja lähettää siitä kuva palstalle :)

        Tuliko tuon kirjoittamisesta seesteinen ja tyydyttynyt olo? :)
        Onko kukaan koskaan sanonut, että olet omalaatuinen heppuli? Vai onko käynytkin niin, että kukaan ei koskaan ole sitä sanonut? :(
        Kannattaa kokeilla IRL tällaisia kommentteja, ties mitä jännää tapahtuu :) Tai edes rekattuna, ihan omalla nikillä.


      • Mustikoira
        elisakettu kirjoitti:

        Jätin nuo naamioleikit muutamia vuosia sitten.

        Oikeastaan voisin tulla omana itsenäni. Eihän mua silloin ainakaan kukaan tunnista :)

        Ellun on jätettävä narikkaan kukkahattu ja

        Turkki sekä ketunhäntä kainaloon piiloon

        Muuten tunnistaa heti

        Ellu on paappattanut palstalla sellaisia

        Et pelkää tunnistamista

        Mut kyllä Musti ketunhajut vainuaa


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Sulla oli, Ellu, joo, ERITTÄIN pätevä syy <3 Mutta onhan meilläkin miitinki ollut ja lissää vielä tulee!

        <3 Lisää, ehdottomasti :)

        Onko kaikki kanat tallessa ja missä sie oot murjottanut kun et palstatilaa ole käyttänyt?


      • elisakettu kirjoitti:

        <3 Lisää, ehdottomasti :)

        Onko kaikki kanat tallessa ja missä sie oot murjottanut kun et palstatilaa ole käyttänyt?

        Palstatilaahan pitää säästää, pahojen päivien varalle..

        Tipuset voi hyvin ja murjotuskin on hyvin minimaalista, missä itte oot ollu??
        Lauantaina voisin ehkä palstailla, se on y.b:n yksinkotona-ilta <3


    • beethooven

      Ameriikan roskaa koko Halloweenin typerä touhu kaiken kaikkiaan joten yäk.

    • dickriot

      Juhlin 8.11.2016 kähmimällä ensimmäistä vastaan tulevaa stalinisti lehmää kunnolla perseestä. Ja nauramalla lopullisisesti sairastakin sairaammalle itäblockin jäänteelle.

      Häpeän surkeaa Tsaaria, joka puolestaan häpeää surkeaa suupalaansa. :)

      • HellAnzzy

        Tsaarin..Alexanteri Kakkosen ilkein kepponen


        Perusti Hellsingin,,juutas


    • Minulla on vampyyri asu vähän luitakin😂

      • NakuAnzzy

        Tule nakuna

        Koitan tunnistaa karvahirviöstä


      • Luulen että biletän,lapsien bileissä. Oot aikamoinen kiharan pyörittäjä.


      • HaikaraAnzzy

        Tulennshit teille pukeutuneen haikaraxi

        Saat yhden vauvan lisää heinäkuussa


    • No enhän mä mitään asua, saati naamaria enää tässä iässä tarvitsisi :'D Suonikkaat kädet vaan paremmin esiin ja hirrrveä irvistys XD

    • Jos tulisinkin kummituksena, tänään pikkupaatilla merelle. Hrrrrrrr

    • Pukeutuisin huoraksi.

      • vähän.yritystä.nyt

        Oli tarkkoitus naamioitua, eikä tulla arkitaviksena.


    • LemmyANZZY_

      Tulen tällaisen, kuin olen IRL

      Porukat pelästyvät Lemmy Kilmasterin haamua

      Lemmy oli vielä enemmän vanhemman isoveljeni näköinen

      Lemmy myös oli matkis

      Piti samanlaista sinitakkien, ratsuväen hattuakin

      Jonka takavuosina ostin jenkkimaasta

      88lehtinen lupasi tullakin pyörätuolissa Lasolin hajuisena

      Esittäen minusta tehtyä mielikuvaa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      304
      9888
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      68
      2241
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      42
      2044
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      33
      1870
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1838
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      161
      1766
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1348
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      16
      1292
    9. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      53
      1246
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      51
      1229
    Aihe