aviopari 18/52

elämältäsaa

Olemme aviopari varustettuna paljolla ikäerolla ! Etsinnässä olisi vapaa mies / miehiä jonka luona voisimme käydä viettämässä iltaa, viikonloppuja. Vaikkapa saunoen, kalastaen ehkä jotain tapahtumia ! Iällä ei ole mitään merkitystä , voit olla poikanen tai täyteen ikään jo ehtinyt mies ! Nainenkaan ei ole suljettu pois tutustumisesta vaimooni ! Tarkoitus olisi tutustua ja ystävystyä miesten kesken ja tietenkin myöhemmin vaimo mukaan kaikkeen ! Ehkä vaimoni voisi antaa apua myöhemmin yksin esim. talousaskareissa ! Ja samoin voisit poiketa meille pitämään vaimolle seuraa kun olen työmatkoilla joskus yötä ! Ehkä myös kummisedäksi jos niin käy ! Silloin ehkä joudut tai joudutte, viettämään aikaa vaimoni kanssa enempikin ! Tietenkin olet suht terve ja luotettava sekä rehellinen ! Omilla toimeen tuleva ja omistat auton . Jos kiinnostuit niin läh text viesti 0465931035 tai jätäthän yhteystietosi tänne ...

2

55

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aika poikkeuksellinen tapaus. Jokainen elää tavallaan.
      Mutta kirjoita, kiinnostaa minua.
      Jk. Kiinnostaako risteilyt?

• Jos joku haluaa vaihtaa mielipiteitä tuosta ylimmästä "elämältäsaa"
      kirjoituksesta niin olen kiinnostunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      210
      3353
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      120
      2063
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1714
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      201
      1680
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      174
      1558
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      186
      1456
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1298
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1251
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1218
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1141
    Aihe