Tuntemianne ätmejä

121212121212

Millaisia ätmejä tunnette?

Minä aloitan. Kun asuin vielä maalla, nörttiporukkamme nestori oli nyt 37v, silloin kolmekymppinen, ATM-neitsytsetä (kaveri ei loukkaannu nimityksestä koska myöntää avoimesti olevansa neitsyt ja vitsailee asiasta). Oman ikäiset kaverit muuttivat kaupunkeihin tai keskittyivät maan viljelemiseen ja autojen rassaamiseen.

Ei kovin yllättäen lyhyt, n. 170-172cm. Melko hintelä ja siro. Matalapalkkaduunissa, oma vaatimaton asunto maalta. Ei polta, juo harvoin, kävelylenkkeilee. Luonteeltaan tietysti introvertti, joskin pärjää sosiaalisissa tilanteissa melko hyvin. Loputkin mahdollisuudet vie koiranpentumainen, naiset jalustalle asettava käytös, mistä olen hänelle useasti sanonut. Herrasmies, eli neitsytsetä, henkeen ja vereen. Kaverina tosi mukava heppu...hauska, lojaali, muista välittävä.

Ulkonäkö luokkaa tämä, paitsi ettei leuka ole noin jykevä.

http://l7.alamy.com/zooms/3768b3a7d57c4efd8cc6e7f8bf808c40/young-man-portrait-30s-one-only-portrait-male-it-technician-nerd-facing-bf9a9p.jpg

Millaisia ätmejä te tunnette?

18

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No okei... Tuossa kylällä on yksi vaatetukseltaan 80-luvulle jämähtänyt 40-v mies, jolla on paha alko-ongelma. Se on kylläkin tuonut joskus Thaikuista naisen kylään, muttei sekään leidi jaksanut sen pajatson pelaamista, juopottelua ja mykkäkoulua vaan lähti takaisin. Juoppopäiten ihan mukava heppu, mutta selvin päin hiihtää seinillä. Vakitöissä, ihan ok näköinen. Mutta liikaa henkisiä ongelmia. Luultavasti yksi niistä palstalaisista, jotka huutelee pillun saannin perään noissa aloituksissa.

• 121212121212

Ätmiys on kivinen tie, ymmärrän että moni sortuu viinaan ennemmin tai myöhemmin.
        Jos kykenee säilyttämään positiivisuutensa, on luultavasti liian koiranpentumainen näyttääkseen vahvalta ylöspäin katseltavalta ottajamieheltä joka puolustaa jämerästi kyvyiltään heikompaa naista.

• 121212121212 kirjoitti:

Ätmiys on kivinen tie, ymmärrän että moni sortuu viinaan ennemmin tai myöhemmin.
        Jos kykenee säilyttämään positiivisuutensa, on luultavasti liian koiranpentumainen näyttääkseen vahvalta ylöspäin katseltavalta ottajamieheltä joka puolustaa jämerästi kyvyiltään heikompaa naista.

Ei tuon positiivisuudessa ole mitään vikaa. Pään sisällä se vika on tuollakin ätmillä. Moni sairastuu mt-ongelmiin jo ennen murrosikää, eikä silloin vielä juosta pillun perässä. Ihan kaikkea et voi naisten syyksi laittaa. Sinä kun olet kylmä kyyninen teoreetikko, niin varmasti tiedät itsekin, ettet saa mistään tutkimuksista tukea tuolle naisten syyttelylle.

• En tietääkseni tunne yhtään miestä jola ei olisi koskaan ollut naista, jossain vaiheessa elämäänsä. Mutta tiedän useampia vanhempia miehiä joilla on alkoholin tai syrjäytymisen vuoksi ongelmia löytää naista. Sanovat monesti, että itse sössin juopottelemalla jne. naissuhteeni. Mutta kun häppä maistuu.

Tuon kuvan kaveri toi mieleen Tommy Tabermannin. Miellyttävät kasvot. :)

• 121212121212

"Tietääkseni".

Nuorempana varmasti tunsit, alle 28-vuotiaissa naisettomia kyllä riittää. Suurin osa ketmin oloisia tavallisia heppuja "joista varmasti moni nainen kiinnostuu", vaikka itse "satutkin tykkäämään erilaisista".

Miehet hyvin tietävät naisettomuuden olevan turn-off, joten asia yleensä salataan keksimällä tarinoita jne.

• Naisasialooser1

Aika suppeat ovat piirisi jos et tuohon ikään mennessä ole tutustunut yhteenkään mieheen, jolla ei ole koskaan ollut naista. Itse tunnen useitakin sellaisia miehiä.

Ja kuten edellinen kirjoittaja sanoi, niin naisettomuus ja kokemattomuus on suurin mahdollinen turn-off, joten asia todellakin salataan keskimällä tarinoita, itse olen niitä keksinyt yhden yön jutuissakin, niissäkin nainen vaatii p/s kokemusta, mutta onneksi hänellä ei ole yhdessä yössä aikaa selvittää tarinoiden todenperäisyyttä.

• 121212121212 kirjoitti:

"Tietääkseni".

Nuorempana varmasti tunsit, alle 28-vuotiaissa naisettomia kyllä riittää. Suurin osa ketmin oloisia tavallisia heppuja "joista varmasti moni nainen kiinnostuu", vaikka itse "satutkin tykkäämään erilaisista".

Miehet hyvin tietävät naisettomuuden olevan turn-off, joten asia yleensä salataan keksimällä tarinoita jne.

Varmaan nuorempana takuulla, mutta nyt reaaliajassa en tiedä yhtään joka olisi ollut aina naiseton. Ehkä ulkonäöltä tiedän, mutten tunne sanan varsinaisessa merkityksessä. Ihmiset nyt häpeää ja laitetaan häpeämään niin omituisia juttuja muutenkin. Naisettomuus yksi sellainen kokolailla turha häpeän aihe.

Moni asia vaikuttaa lopputulokseen.

• Naisasialooser1 kirjoitti:

Aika suppeat ovat piirisi jos et tuohon ikään mennessä ole tutustunut yhteenkään mieheen, jolla ei ole koskaan ollut naista. Itse tunnen useitakin sellaisia miehiä.

Ja kuten edellinen kirjoittaja sanoi, niin naisettomuus ja kokemattomuus on suurin mahdollinen turn-off, joten asia todellakin salataan keskimällä tarinoita, itse olen niitä keksinyt yhden yön jutuissakin, niissäkin nainen vaatii p/s kokemusta, mutta onneksi hänellä ei ole yhdessä yössä aikaa selvittää tarinoiden todenperäisyyttä.

Kyllä, mulla on aina ollut kokolailla pienet piirit(introverttiys verottaa). Hyvänpäivän tuttuja on enempi, kuin oikeita kavereita tai sellaisia tuttavia joista voisi sanoa tunnen. Tiedän on rehellisempi, kuin tunnen.

Miellän tuntemisen semmoiseksi missä ollaan säännöllisemmin tekemisissä tai ainakin oltu, jolloin toisesta tiedetään muutakin kuin nimi ja näkö tai pari juttua, mistä ohimennen puhuttu. Nuorempana kyllä tunsin, koska nuorena moni oli kokematon kuten itsekin. Mutta näin 40-vuotiaana ei semmoisia tuttuja ole jolla ei olisi jokin suhde ollut edes joskus.

Deitissä joskus muinoin joku yhteyttä ottanut mies kertoi olevansa kokematon. Asuvansa äitinsä kanssa kaupungissa. Kolmekymppinen. Oli rohkeaa kertoa. Vaikutti kaikinpuolin kivalta ja oli mun silmään komeakin, mutta jostain syystä vetäytyi. Tuliko joku väärinkäsitys puolin ja/tai toisin, mutta ei enää löytynyt jatkamaan yhteydenpitoa. En koskaan saanut selville mikä meni mönkään tai mitä tapahtui.

• retrrtrt

Entä ätnejä? Itse tunnen muutaman ätnin, mutta en yhtään ätmiä..

• Yhden myöskin "tunnen" 50 naisen jolla ei ole miestä yrityksistä huolimatta. Mutta kun sen naisen jotenkiuten tunnen, niin en yhtään ihmettele ettei kukaan ole halunnut ryhtyä suhteeseen. On sen verran omahyväinen nainen ettei sitä jaksa edes naisena katsella eikä koppavia kotkotuksia kuunnella. Semmonen päällepäsmäri, miehille mielinkielin kohdatessa, mutta aina se joka sanoo viimeisen sanan heillekin. Hankala tyyppi.

Puolet vuodesta istuu himassa juomassa kaljaa tai viinaksia, ja kurkkii verhojen välistä. Haastaa riitaa naapurien kanssa jne.

• 121212121212

Varmasti tunnet ätmejä, he eivät vain myönnä naisettomuutta.

Ätni on eri asia kuin ätmi, ätni yleensä saisi miehen.

Yksi entinen koulukaveri on ätni, todella paljon ylipainoa ja tällä kertaa ihan oikeasti terveysjuttuja taustalla. Jotenkin söpö kuitenkin, jos kävisi ulkona niin kukapa tietää vaikka löytäisi miehen.
        Tuttu nörttinainen on varmaankin ätni, taustalla yksi huono seksikokemus pelimiehen kanssa. Saisi kyllä miehen, mutta haaveilee sellaisesta jota ei voi saada.
        Loput ätnit kurppaikäisiä.

• sioille.helmiä

Kyllä ne varsinaiset tietämäni ätmit näyttäisi majailevan täällä sinkkupalstalla sämpylöineen ja kinkkuineen... :)

Mutta oikeassa elämässä taas... En mä oikein tiedä. Ei ainakaan palstatotuuksien mukaan ole ätmeiksi lokeroitavissa. Heillä ei ole yhtä harhaisia käsityksiä naisista ja itsestä. Eri asia sitten ne tohvelisankarit, niitä tunnen jonkun verran. Onko tohvelisankaritkin ätmejä?

• NössöÄtmiAlintaKastia

Erään perusätmin tunnen. Hänellä on tuuheat hiukset, komeat kasvot, atleettinen ja lihaksikas kroppa sekä alempi korkeakoulututkinto ja taitaa hänellä perintöäkin olla, siis hän on rikas. Mutta, mutta hän on nössö ja nörtti ja hyväntahtoisuutensa vuoksi naiseton.

• 9plus9

Eräs tuntemani ätmi on 58-vuotias neitsytsetä. Hän kuuluu rumimman 0,001 prosentin joukkoon. Hänen ulosantinsa on äärimmäisen ennalta-arvattavaa, hänellä on kokonaiset 5 hokemaa. Hän kärsii vaikeasta autismista.

• Sosiaaliset suhteeni ovat hyvin rajoittuneet joten itseni lisäksi tunnen vain yhden ihmisen joka on varmasti ätmi: veljeni. Kummallakin on pitkäaikainen masennus taustalla (veljelläni huomattavasti pahempi) ja olemme melko nörttiluonteisia emmekä osaa tehdä aloitteita.

• Naisasialooser1

Offtopicina mainittakoon, että palstan naiset eivätkä ketkään muutkaan naiset tuolla ulkona ole yhtään sen paremman näköisiä kuin mitä tuo linkittämäsi mies, suurin osa on rumempia

• kokenutmies--

Tunnen yhden kokemattoman miehen myös, 35 vuotias, juo kaljaa useina iltoina viikossa, pelaa pleikkaria ja on lihonut vuodessa 20 kg. Muistan vuos sitten kun oltiin laivalla ja yritin saada sille miehelle naista mutta naiset olivat minusta ja kaveristani kiinnostuneita. Ehkä se reissu masensi miestä sen verran paljon että alkoi juomaan ja lihomaan kunnolla.

• knowingme

Tunnen vain itseni. Köyhässä kehdossa syntynyt, matalapalkkatöissä tai työttömänä suurimman osan elämästäni. Opiskeluakin. Kaikki tuntemani ovat jo parisuhteissa ja perheissä (paitsi ehkä yksi lapsuuden ja nuoruuden kaveri). Orpo nykyään. Melkein jo luovattunut mutta elämä tuntui lähtevän hienoiseen nousuun kun sain vanhempana työtä modernilta alalta jossa yhä kiinni osa-aikaisena. Aika vain rientää kuin naiset ohitseni vaikka ulkonäössä ei lienee vikaa hoikkaa olemusta lukuunottamatta. Vihaisen näköiseksi joku tyttö kerran sanoi mutta se kai jonkinlainen selviytymiskeino, kiivaus. Kehuttuja kykyjä myös on joista saa tutkimisen ja löytämisen iloa. Auttaa jatkamaan.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2146
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      99
      1537
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1273
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      79
      1255
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      116
      1220
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      1034
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      59
      1002
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      997
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      912
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      804
    Aihe