Eli siis tämä suhde oli aika tuore, olen 23 ja mieheni 26 ja olemme olleet yhdessä melkein vuoden. Menin ystäväni juhliin, jonne tuli myös exäni, sanoin hänelle asioita, joita en selvänä olisi sanonut ja kadun niitä suuresti. Exäni kertoi myös, että mieheni, joka on kavereidensa kanssa meksikossa lomalla, on pettänyt minua siellä. Menin kysymään mieheltäni asiasta ja hän myönsi suudelleensa toista naista, olin aivan rikki. Sitten tämä exä oli mennyt kertomaan miehelleni asioista joita minä sanoin hänelle, mieheni suuttui tosi paljon. Olen yrittänyt anella anteeksi pyyntöä ja sopua, koska hän on ensimmäinen jonka kanssa minulla on ollut tälläinen suhde, erityinen. Hän ei näytä tahtovan sopua tai ainakaan hän ei ole valmis keskustelemaan siitä vielä, mutta niin kysymykseni oli, että jos saisin hänen kanssaan sovun aikaan, milloin voisin ottaa puheeksi hänen pettämisensä? En haluaisi, että hän pääse pälkähästä näin helposti, koska minä en ollut ainoa joka mokasi. Jos taas emme saa sopua aikaan kannattaako minun ottaa asiaa esille? Vai mutkistaisiko se vain asioita entisestään?
Petimme toisiamme
hilly22
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1207061Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1174830L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa634086TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a143404Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7052163Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2481546- 671405
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581388Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j561344Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä211069