Petimme toisiamme

hilly22

Eli siis tämä suhde oli aika tuore, olen 23 ja mieheni 26 ja olemme olleet yhdessä melkein vuoden. Menin ystäväni juhliin, jonne tuli myös exäni, sanoin hänelle asioita, joita en selvänä olisi sanonut ja kadun niitä suuresti. Exäni kertoi myös, että mieheni, joka on kavereidensa kanssa meksikossa lomalla, on pettänyt minua siellä. Menin kysymään mieheltäni asiasta ja hän myönsi suudelleensa toista naista, olin aivan rikki. Sitten tämä exä oli mennyt kertomaan miehelleni asioista joita minä sanoin hänelle, mieheni suuttui tosi paljon. Olen yrittänyt anella anteeksi pyyntöä ja sopua, koska hän on ensimmäinen jonka kanssa minulla on ollut tälläinen suhde, erityinen. Hän ei näytä tahtovan sopua tai ainakaan hän ei ole valmis keskustelemaan siitä vielä, mutta niin kysymykseni oli, että jos saisin hänen kanssaan sovun aikaan, milloin voisin ottaa puheeksi hänen pettämisensä? En haluaisi, että hän pääse pälkähästä näin helposti, koska minä en ollut ainoa joka mokasi. Jos taas emme saa sopua aikaan kannattaako minun ottaa asiaa esille? Vai mutkistaisiko se vain asioita entisestään?

0

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
        Maailman menoa
        77
        5258
      2. Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata

Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai
        Maailman menoa
        67
        4668
      3. Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi

Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas
        Maailman menoa
        126
        4615
      4. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
        Ikävä
        341
        1962
      5. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
        Ikävä
        89
        1609
      6. 93
        1534
      7. Sulla on mies

Aivan liikaa naisia.
        Ikävä
        257
        1476
      8. 337
        1163
      9. Kadutko mitään?

Minä kadun ikävässä kirjoittamista, mutta en saa sitä tekemättömäksi.
        Sinkut
        200
        991
      10. Pääsit koskettamaan

Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.
        Ikävä
        56
        980
      Aihe