Eli siis tämä suhde oli aika tuore, olen 23 ja mieheni 26 ja olemme olleet yhdessä melkein vuoden. Menin ystäväni juhliin, jonne tuli myös exäni, sanoin hänelle asioita, joita en selvänä olisi sanonut ja kadun niitä suuresti. Exäni kertoi myös, että mieheni, joka on kavereidensa kanssa meksikossa lomalla, on pettänyt minua siellä. Menin kysymään mieheltäni asiasta ja hän myönsi suudelleensa toista naista, olin aivan rikki. Sitten tämä exä oli mennyt kertomaan miehelleni asioista joita minä sanoin hänelle, mieheni suuttui tosi paljon. Olen yrittänyt anella anteeksi pyyntöä ja sopua, koska hän on ensimmäinen jonka kanssa minulla on ollut tälläinen suhde, erityinen. Hän ei näytä tahtovan sopua tai ainakaan hän ei ole valmis keskustelemaan siitä vielä, mutta niin kysymykseni oli, että jos saisin hänen kanssaan sovun aikaan, milloin voisin ottaa puheeksi hänen pettämisensä? En haluaisi, että hän pääse pälkähästä näin helposti, koska minä en ollut ainoa joka mokasi. Jos taas emme saa sopua aikaan kannattaako minun ottaa asiaa esille? Vai mutkistaisiko se vain asioita entisestään?
Petimme toisiamme
hilly22
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621198- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51651
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 51628
- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56564