Anaaliseksiin suostuminen

heppatyttönen

Pitäisikö suostua anaaliseksiin? En tiedä haluaisinko sitä itse. Minulla on suhde itseäni kolmekymmentä vuotta vanhempaan mieheen, joka on aika kokeilunhaluinen ja pitää asiaa itsestäänselvyytenä (että suostun joka kerta tähän käsittelyyn). Se kuitenkin sattuu kovasti eikä ole varsinaisesti mikään nautinto. Täytyykö se silti vain kestää jos ei halua että mies pettää?

16

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatuäs

      Mitään ei ole pakko paitsi syntyä ja kuolla.

    • pöllämystynyt

      Miksi ihmeessä siihen sitten pitäisi suostua?

    • Skunkkix

      ÄLÄ TEE SITÄ MITÄ ET HALUA TEHDÄ, MIEHET ON PERSEESTÄ

    • seksiasiantuntija

      Kyrpä perseessä on perseestä!

    • hämmästynytt

      Miksi sinä plet suhteessa itseäsi huomattavasti vanhemman miehen kanssa?

    • Älä suostu ellet halua. Hauska ajatella että mies lähtisi jos ei saa anaalia.

    • hfgghhf

      Ei sen kuuluisi sattua kovasti, lämmitelkää paremmin ja käyttäkää liukastetta.

    • Japi668

      Mielestäni naisen on vain syytä pitää turpakiinni ja puristaa tyynyä jos mies haluaa anaaliseksiä

    • fchmtgdxfs

      et helvetissä jos et halua, siinä mitkään liukasteet ja lämmittelyt auta, jos ajatuksissa on iso punanen stop merkki.
      Ja anaaliseksi on sellainen asia, että siinä ei pahemmin auta kumppanin pehmopuheet autuaasta orgasmista, jos ajatuskin ällöttää.

    • oppipojat

      Jos et ole hintaa halukas pyytämään anaaliseksistä, niin miksi suostuisit siihen, kun et kerran itse halua? Toinen asia sitten on, jos olet maksullinen nainen ja haluat tienata. Silloin on hyvä tietää vähän, mitä mies olisi valmis (ja kykenevä, onko varakas?) maksamaan.

      • popopopopopo

        Mutta jos mies nauttii valtavasti anaaliseksistä niin kyllä toista miellyttääkseen voi sen mielestäni tehdä, edes välillä.
        Ei mieskään tee seksissä vain asioita joista nauttisi.


      • dfjthdcjhtyyfc

        Kukaan nyt tuskin aina tekee seksissä sitä mistä ite tykkää, mutta pääsääntö on toisen seksuaalinen kunnioitus. Et voi pakottaa anaaliseksiin argumentoimalla:
        "En minä tykkää antaa sulle suuseksiä, mutta silti annan sitä, joten nyt sun on tehtävä sitä mitä mä nyt haluan"
        Sillä tohon nainen vois helposti tokasta, että suihinotto ei oo hänellekään mikään nautinto, mutta tekee sen, koska tietää kumppanin tykkäävän siitä.
        ja mieshän voisi tähän sanoa: "Eihän se nyt niin hirveetä, yhden tai pari kertaa kuukaudessa pystyt ihan varmana joustamaan mun mieliksi...."
        Ja se jatkuu sitä rataa (miehen vonkaus anaaliin). Nainen antaa periksi, tai lähtee lätkimään. Mutta huomio!!!! Tässä vaiheessa katosi kumppanin seksuaalisuuden kunnioitus,
        Ja jätetty jää ihmettelemään, mitä ihmettä tapahtu?


    • Dhjhfugihi

      Ei pidä suostua ! Lopeta suhde noin vanhaan mieheen. Hän käyttää sinua hyväksi. Teet itsellesi vääryyttä. Seksi ei koskaan saa sattua. Jos näin tapahtuu, pitää sanoa että sattuu, lopetetaan tämä. Seksin on tarkoitus tuntua hyvältä ja nautinnollisesta, niin että kummatkin kunnioittavat toisen tahtoa ja haluavat toiselle hyvää.

    • jokurotisentään

      Se on homojen orgioihin kuuluva asia ,ei kuulu sinulle.

    • Ei tarvitse, ja välittävä mies ei sitä sinulle tekisi kun huomaa sen sattuvan, joten et menetä mitään, jos vaikka mies lähtee ilman peppuseksiä.

    • sdgfhih

      Eipä se peppuseksihimo mihinkää lopu. Mieti haluatko olla suhteessa jossa on aina kivuliasta seksiä. Onko se sen arvoista? Jos on niin jatka samaan malliin, jos ei, niin mitä sä tossa suhteessa vielä teet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      990
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe