Nyt sen tiedän

miehellenaiselta

Kysyin suoraan ja sain vastauksen. Ei tunteita, mutta kavereina voidaan olla.
Miten pystyn katsomaan häntä silmiin tai puhumaan hänelle? Koska tämä kipu helpottaa? Nyt olen oikeasti niin särkynyt, ettei sydän tätä kestä. Kyseessä pitkäaikainen rakkaus, joka on vain kasvanut sitä mukaa kun häntä olen oppinut tuntemaan. Miten pystyn olemaan hänen lähellään itkemättä? Näemme vielä sellaisessa paikassa, jossa itku ei ole suotavaa. Miten saan kovetettua itseni?

10

249

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Skunkkix

Miehet ovat perseestä

• ygh

naiset ovat mistä ? työpaikat nussittu

• hmm___

Miten pystyit kikkeli katsomaan ja

• 098756

Entä jos hän olisi sanonut, että hän inhoaa sinua eikä halua olla kaverisi? Se tuntuisi paljon pahemmalta (kokemusta on).

• inhottava-

kakkonen on aina kynnysmatto !

• kaveruusontuskaa

Olisi ollut parempi!

• Beenthereee

Kyllähän se nyt sattuu pahasti, yritä käydä tunteitasi läpi ystävien, kirjoittamisen ym. kautta. Sinun ei myöskään tarvitse esittää tälle miehelle iloista, että kaikki on ok. Ota etäisyyttä häneen, jos mahdollista. Tulee vielä aika, kun helpottaa ja olet iloinen siitä, että asia selvisi etkä tuhlannut enempää aikaa haaveiluun.

• ettäsilleen

Minäkin käyn läpi samaa parhaillaan. Pahinta on, ja vaikeinta ymmärtää, että toisen kiintymys katoaa hetkessä. Tiedän, ettei katoa, mutta minulle asia esitettiin niin. Sanottiin kirkkain silmin, ettei kiintymystä ole koskaan ollutkaan. Vaikka molemmat tiedämme, että on ollut ja on edelleenkin.

• Huhhuhtaas

Hahahaha kuseta vaan itseäsi! Nää on just näitä urpoja, jotka ei usko selvää puhetta, vaikka rautalangasta vääntäis. Kun heidän mielestään oli niiiiin intensiivistä ja ihanaa ja niin paljon tunteita. Puhukaa vaan omasta puolesta, ei tarvii laittaa sanoja mun suuhun! Niin ja miettikää miksi homman lopetin, jos olisin niin kauheesti välittäny??

• Elämänsuolaa

Nimimerkille "miehellenaiselta" ja "ettäsilleen":
      Jotkut osaa harmittoman flirtin ja jotkut ottaa sen ihan tosissaan.

Jos oikeasti tunnette ihmisen, ottakaa selvää mitä hän oikeasti elämältä haluaa. Ilmeisesti ei teitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4458
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      156
      3352
    3. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      58
      2667
    4. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      49
      2584
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      133
      2487
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1903
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1721
    8. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1636
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      174
      1590
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      38
      1293
    Aihe