Kysyin suoraan ja sain vastauksen. Ei tunteita, mutta kavereina voidaan olla.
Miten pystyn katsomaan häntä silmiin tai puhumaan hänelle? Koska tämä kipu helpottaa? Nyt olen oikeasti niin särkynyt, ettei sydän tätä kestä. Kyseessä pitkäaikainen rakkaus, joka on vain kasvanut sitä mukaa kun häntä olen oppinut tuntemaan. Miten pystyn olemaan hänen lähellään itkemättä? Näemme vielä sellaisessa paikassa, jossa itku ei ole suotavaa. Miten saan kovetettua itseni?
Nyt sen tiedän
10
296
Vastaukset 10
- Skunkkix
Miehet ovat perseestä
- ygh
naiset ovat mistä ? työpaikat nussittu
- hmm___
Miten pystyit kikkeli katsomaan ja
- 098756
Entä jos hän olisi sanonut, että hän inhoaa sinua eikä halua olla kaverisi? Se tuntuisi paljon pahemmalta (kokemusta on).
- inhottava-
kakkonen on aina kynnysmatto !
- kaveruusontuskaa
Olisi ollut parempi!
- Beenthereee
Kyllähän se nyt sattuu pahasti, yritä käydä tunteitasi läpi ystävien, kirjoittamisen ym. kautta. Sinun ei myöskään tarvitse esittää tälle miehelle iloista, että kaikki on ok. Ota etäisyyttä häneen, jos mahdollista. Tulee vielä aika, kun helpottaa ja olet iloinen siitä, että asia selvisi etkä tuhlannut enempää aikaa haaveiluun.
- ettäsilleen
Minäkin käyn läpi samaa parhaillaan. Pahinta on, ja vaikeinta ymmärtää, että toisen kiintymys katoaa hetkessä. Tiedän, ettei katoa, mutta minulle asia esitettiin niin. Sanottiin kirkkain silmin, ettei kiintymystä ole koskaan ollutkaan. Vaikka molemmat tiedämme, että on ollut ja on edelleenkin.
- Huhhuhtaas
Hahahaha kuseta vaan itseäsi! Nää on just näitä urpoja, jotka ei usko selvää puhetta, vaikka rautalangasta vääntäis. Kun heidän mielestään oli niiiiin intensiivistä ja ihanaa ja niin paljon tunteita. Puhukaa vaan omasta puolesta, ei tarvii laittaa sanoja mun suuhun! Niin ja miettikää miksi homman lopetin, jos olisin niin kauheesti välittäny??
- Elämänsuolaa
Nimimerkille "miehellenaiselta" ja "ettäsilleen":
Jotkut osaa harmittoman flirtin ja jotkut ottaa sen ihan tosissaan.
Jos oikeasti tunnette ihmisen, ottakaa selvää mitä hän oikeasti elämältä haluaa. Ilmeisesti ei teitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa721477Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää941096- 164977
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as29971Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30903Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105894Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks55829Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu129784- 27754
Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.182736Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93727- 64664
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa48648Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12605- 85558
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo191557On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78540sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75507- 55507
- 47500