Kerroin eilen ihastukselleni (tytölle) että pidän hänestä hän ei ole sanonut mitään. Mitä minun pitäisi tehdä?
kerroin ihastukselle
2
98
Vastaukset
- fgdfghfghf
Ei kannata kertoa että pitää tytöstä. Paremman lopputuloksen saavuttaisit sillä kun vain pyytäisit tyttöä viettämään vapaa-aikaa jotenkin yhdessä.
Muutenkin kannattaa aina tytön antaa olla se aloitteellisempi tuossa tykkäämisessa, tytöt tykkää enemmän pojista joiden kiinnostuksesta he eivät ole varmoja. Nyt tuo tyttö on tulevaisuudessa jatkuvasti niskan päällä, hän tietää että olet helppo nakki. - pettynythyl
Tuntuu varmaan pahalta kun et ole saanut vastausta? itse olisin pettynyt ja tuntisin oloni vähän hylätyksi..
Jos et aikasemmin ole tehnyt mitään, joka olis saanut tytön aavistamaan tykkäämisesi, niin teit aika rohkean vedon. Liian iso kysymys noin kylmiltään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1751550Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561235puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo131211- 511101
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M1931074- 61972
- 51752
Skandaali on persujen vaaliromahdus, ei jonkun metsän kaataminen
Huvittaa kuinka persut yrittävät saada heidän omasta skandaalistaan huomion aivan toisaalle. Persut ovat huonoja häviäm252737Miten pääsisin vielä tutustumaan sinuun?
Tekisi mieli etsiä sinut facebookista ja laittaa viestiä, se vaan olisi vähän noloa mutta silti haluaisin kokeilla. Siel33730- 37712