Helpostihan se käy, kun sen osaa.

pimppametsällä

Houkuttelevalla statuksella. Sillä nainen isketään. Koitapa tehdä sama työttömän ja varattoman statuksella. Se on kättä housuun joka kerta.

4

82

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1114

      Ei se ihan niin ole. Itse en käy töissä, tosin varallisuutta on. Mutta en tuo sitä mitenkään julki ja käytän vanhoja vaatteita. Ne ovat kyllä puhtaat ja ehjät, mutta vanhat. Siksi jotkut tuttavat tunnistavat minut samoista vaatteista kuin 15 vuotta sitten.

      No, se miten tässä tilanteessa voi katsella naisten mielenkiintoja, se on mielenkiintoista. Naiset kun mielellään juttelevat kanssani ja pyytävät palveluksia mutta heti kun näköpiirissä on "lihaskimppu" niin ryntäävät sitä kohti. Ja sitten vuoden päästä ovat jälleen petettyinä ystäväpiirissä takaisin. Ja taas kun näkyy seuraava leijona, niin he häviävät. Mutta palaavat kun unelmien prinssi ei osannutkaan korjata autoa tai edes vaihtaa renkaita.

      Itse olen pitänyt tästä seuraleikistä jo useamman vuoden. Ja parasta siinä on se että kun naiset lähestyvä 30 vuoden ikää, se paniikki joka iskee kun he ymmärtävät nuorempien mallien tulleen samoille apajille. Ja se pakokauhun määrä, kun heille sanotaan "jaa että vähän vanhempaa naista".

      Monikaan heistä ei ymmärrä että vieressä on ihan kelpo mies elämänkumppaniksi. Mutta kun ei ole sitä suuruuden hulluutta ja itseriittoisuutta mitä näillä lihaskimpuilla/leijonilla/unelmien prinsseillä on, niin naiset poikkeaa vain silloin kun siitä on heille jotain hyötyä.

      Tunnistatko sinä nainen itsesi tästä kuvauksesta?

      Joten, kun seuraavan kerran menet sen "luottomiehen" luo niin rauhoitu, mieti hetki olisiko teillä yhteinen tulevaisuus ja anna miehen yllättää sinut. Sinä voit tarjota hänelle vaikka unohtumattoman yön kaikkien vuosien palveluksesta. Ja saattaa olla että juuri siinä on unelmiesi mies.

      Minut tunnistaa siitä että minä kohteliaasti kieltäydyn. Ikää on jo sen verran ettei tässä enää perhettä perusteta. Mutta moni nuorempi pariskunta varmasti löytäisi toisensa tätä kautta.

      Naiset, olkaa enemmän kuin ystäviä niille jtka tukevat teitä elämässä. Sillä, keneltä muulta te saatte tukea?

      • pohdinnan_tulos

        Olen hiljattain tutustunut mieheen, johon tämä kuvauksesi sopii erittäin hyvin. Se ei ollut rakkautta tai edes ihastusta ensi tapaamisella. Nyt olen kuitenkin huomannut, että mitä enemmän vietän aikaa hänen seurassaan, sitä enemmän häneen ihastun. En ole itsekään enää perheenperustamisiässä, se juna meni jo, joten siitä ei ole kyse minunkaan kohdallani. Toisaalta voi olla, että joudun tässä tapauksessa tyytymään ystävyyteen, mutta en pidä sitäkään pahana asiana. Se voi olla ehkä muutenkin ihan viisas ratkaisu kaikkien osapuolten kannalta. Kukaan ei satuta ketään, koska mun maailmassani ihmissuhteita ei vain ole luotu onnistumaan.


    • Koettuon

      Tottahan se on. Asemaa on oltava naisen kanssa.

    • Eistatuksella

      Ei pidä paikkaansa. Ellet halua statuksen perässä juoksevia hyväksikäyttäjiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe