Onko muille miehille tuttu kuvio, jos teidän profiilissa ei ole mainintaa koulutuksesta/ammatista (mutta kuitenkin nainen tietää että käyt töissä) ja kysytte naista treffeille niin nainen tässä vaiheessa kysyy heti, että minkälaista työtä teet. Tulee vaikutelma että se miehen ammatti on kynnyskysymys treffeille pääsyä varten, koska muutenhan nainen suostuisi tulemaan treffeille asti ilman että pitää olla miehen ammatti tiedossa..
Kysyykö naiset teiltä ammattia
24
495
Vastaukset
- yksinäinen-sinkkumies
Joo kysyy eikä raksamies kelpaa naisille.
- Hyvätyö
Höpöjäs puhut. Musta raksamies on ihan jees,
- LähdetäänSiitäEttä
Joku hyvätuloinen ammatti kannattaa kertoa!!
- näkökulmia
Olen liian rehellinen ihminen tuollaiseen, mutta noin kai se pitäisi tehdä jos mielii päästä treffeille, naiset on niin kovasti titteleiden ja statuksen perään.
Naiset yleensä sanoo, että koulutuksen tai ammatin kysyminen on vain small talkia eli yksi keskustelunaihe muiden joukossa mutta jos mies kysyy naiselta että lähtisikö hän treffeille niin miksi naisen on saatava heti samassa viestissä tietää ammatti ennen kuin lupautuu treffeille?
Tilannehan voisi käänteisesti olla:
nainen: voisitko lähteä paikkaan x päivänä x?
mies: kyllä varmaan voisin. Paljonko muuten on kehonpainosi?
Miltä naisesta tuntuisi tässä tilanteessa? Tuntuisiko siltä että se olisi vain merkityksetöntä small talkia?
http://www.vauva.fi/keskustelu/2700893/mika-tutkinto-miehella-turn?
Tämäkin ketju osoittaa että miehen ammatti voi todella olla ns. dealbreaker.
- näinenmä
enemmän kiinnostaa mitä vapaa ajalaa tekee
- 31vmies
Niin, tuo on sinällään hauska juttu että jos ihminen ei kerro liikuvansa vähintään ilta kymmeneen asti aktiviisesti joko liikunnallisissa tai sosiaalisissa piireissä, on kyseinen ihminen hyvin äkkiä turn off.
Tosiassa kuitenkin, yksikään ihminen ei ole oikeasti koko aika liikeessä vaan suurin osa vietää liki jokapäivä jokusen tunnin kotonaan puuhailen. Tai jos oikeasti käy tyyliin nukkumassa kotona, onko semmoisella ihmisellä oikeasti aikaa parisuhteeeeseen ?
Tämä on oikeastaan niitä yli värittyneitä juttuja nettideiteissä jonka takia lopetin kyseisen touhun.
JA AP; Kyllä itselleni näin miehenäkin tulee kysyttyä likipitäen ensinmäisenä mitä tekee työkseen. Se kun kertoo ihmisen luonteestakin jotain. Esimerkiksi armeijan skapparina tai hitsarina toimivan naisen jättäisin ihan siitä suoriltaan siihen. Sen verran äijä touhuja että jos nainen noissa viihtyy, on naisella silloin ainakin yksi piil kives olemassa.:D
- asöldfjasödflj
hauska huomata että KTM tuntuu olevan turn off vaikkakin todellisuus taitaa olla aivan jotain muuta
- Kikkeliskokki
No on sillä merkitystä mitä mies tai nainen tekee työkseen. Tottakai se vaikuttaa. Kaupan kassa ja rekkakuski on hyvä pari. Lääkäri ja opettaja ovat kenties paremmin samalla aaltopituudella keskenään jne.
- jayksinhuoltajat
opettaja ja bussikuski. insinööri ja lastehoitaja.
- ikuinen-sinkku
Naiset haluaa niitä käteviä jännämiehiä jotka osaa vain lyödä naista. Ei kelpaa remppamies joka vaihtaa naisen auton renkaat tai maalaa seinät ja pitää kodista huolta.
- Arvot.arvot
Ymmärrän hyvin miksi olet ikuinen sinkku. Olet tosi yksinkertainen.
Jos ihminen on niin simppeli, ettei ymmärrä, että yhteiset arvot parinmuodostuksessa kova sana, niin sitten on vaan liian tyhmä seurustelemaan. Ammatinvalinta kertoo ihmisen arvoista, ahkeruudesta, kunnianhimosta ja älykkyydestä jo melkoisesti. Samanlaiset arvot toimivat keskenään, erilaiset eivät toimi. Fakta vaan on, että moni hakee sitä itsensä kaltaista henkilöä, eikä ole tyyppiä "mulle kelpaa kaikki".
Myös miehet kysyvät naisilta ammatteja. Kaikkein fiksuimmat kysyvät hyvin tarkasti. Ammattinsa valehteleva mies jää helposti kiinni ja tapailu ei jatku siitä eteenpäin. Niin huonoitsetuntoinen ei sentään pidä olla, että valehtelee ammatinsa. Eikö teillä ole mitään ammattiylpeyttä? Häpeätte ammattianne? Miten tuolta pohjalta voi rakentaa mitään.
Se on lähes jokaisen naisen ensimmäinen kysymys jo ennen treffejä,ei siinä vaikuta ulkonäkö tai pituus. Se osoittaa,että naiselle on tärkeintä titteli,vähän sivistymätön sellainen pyrkyryys. Kyllä minä miehenä enemmän ihastun ja rakastunkin ulkonäköön,luonteeseen ja hyvään käytökseen,naisen tittelillä ei ole minulle merkitystä,en seurustele tittelin kanssa,vaan ihanan naisen,jota haluan ja himoitsen
- huomattu.on
Joo, kerran juuri täällä suomi24treffeissä yksi nainen laittoi mulle ensiviestin:
"mikä koulutus sulla on, oletko ollut kauan työelämässä"
Eli ainut asia mitä nainen halusi tietää minusta oli koulutus ja työ ja kun kerroin hänelle niin hän lakkasi vastaamasta, taisin tienata liian vähän hänen makuunsa.
Naisilta on turha odottaa kysymystä "minkälainen olet luonteeltasi"?
- raksa10
Entäs jos on raksanainen?? Pitääkö olla raksamies
- Korppimullanalta
Kysyn kyllä aika alussa. Mikäli ei ole mainittu profiilissa.
Sillä en halua enää ketään paskantärkeää tyyppiä vahingossakaan elämääni. Tutut ja sukulaiset ovatkin jo karkotettu jos omaavat porvarin vikaa.
Omat varat riittää hyvin ja arvostan duunareita. Toki muitakin mutta riskit liian kovat törmätä ei-luonnonläheiseen jalat maassa olevaan.
Moni on tainnut ymmärtää väärin ja en koskaan jätä vastaamatta kuitenkaan. Nätisti toivotan jatkot. - Töissäkuitenkin
Autonasentaja ei ole valtti. Vastaan kaikkeen mitä kysytään, koska se on tapana. Monesti kyllä vaikuttaa hiipuvan tuon tiedon jälkeen.
Erikoisin ilmiö muuten oli naisen ensimmäisiä kysymyksiä: "Millä autolla ajat?". Vastasin, että Opelilla. Tiedätte mitä sitten tapahtui. Tai jäi tapahtumatta.- gfdfgfdgdfgfd
Naurettavaa, en kyllä yhtään ymmärrä että mitä nainen hyötyy siitä että miehellä on rahaa, ei mies rahojansa naiselle anna, molemmat maksaa edelleen 50/50 kaikesta..
- Riiiiiiiiiii
Minua ainakin kiinnostaa se, mitä ihmiset tekevät työkseen tai opiskelevat. Minulla ei ole lapsia, joten en keksi niistä kauheasti jutunjuurta vaikka tietenkin kysyn kohteliaisuudesta lasten iän ja sukupuolen. Sitten voi kysyä harrastuksista. Mistä ihmeestä sitä sitten kyselisi, jos ei voi kysyä siitä mitä ihminen tekee 8 h päivässä? Mitä te sitten naisilta kysytte vai kiinnostaako kysyä yhtään mitään? Oletko kaunis ja lohkeaako pimpsaa? Laitatko kuvan tisseistä? Sataako siellä? Täällä on puolipilvistä! Itselleni ei ole ammatti ollut ikinä este enkä ole lopettanut yhteydenpitoa sen takia.
- käsität.väärin
Tietenkin koulutusta ja ammattia voi kysyä mutta se riippuu täysin siitä miten sitä kysyy. Riippuuko naisen kiinnostus siitä onko mies lentokapteeni tai lääkäri.
Kyllä miehet huomaa kun nainen kysyy ammattia ennen treffejä ja niitä treffejä ei tule jos mies vastaa rehellisesti oman vähäpalkkaisen ammattinsa, se tässä on pointtina.
Tai jos nainen kysyy ammattia treffien aikana ja näyttää selvästi pettyneeltä kun mies kertoo ammattinsa, ja luonnollisesti toisia treffejä ei tule..
Et voi kieltää etteikö miehen ammatti vaikuta naisen kiinnostuksen syntymiseen, miehet ei halua gold-diggereitä.
- 184
Kyllähän tuo ammatti tulee aika alussa esille.
Sanotaan että puolet naisten ja puolet minun
kysymänä. Naisten motiiveja en osaa enkä halua
arvioida koska ne varmaan ovat yksilöllisia.
Itseäni ei kiinnosta palkka tai ammatin antama
status, mutta minua kiinnostaa miksi ko alalle
on tullut ja mitä pitää työstään. Osahan on ihan
urakeskeisiä ja osaa taas käy töissä jotta pystyy
elämään ja rahoitamaan sitten jonkun muun itselle
tärkeän asian; esimerkiksi harrastuksen.Molemmat
on minulle ihan ok, mutta nuo tarinat ammatin taustalla
kertoo jotakin ihmisestä.
Yksi käytännön syy myös miksi kysyn työstö on se että
siinä tulee esille onko toinen vuorotyössä. Tämä
säätelee aika paljon myös yhteiseloa ja tapaamisia.
Jos treffeille päädytään niin yksi keskeisimmistä kysy-
myksistä on että millaisessa mielentilassa tulet töistä
kotiin. - Öyenssöyen
No jos mies on vaikka vuorotyössä, niin sehän vaikuttaa heti treffiajankohtaan!!? Näin voi olla esim. lääkäreillä. Siksi ammatti kannattaa selvittää ennen treffejä :>
Itse diggaan muuten kaikkein eniten ns. "ruohonjuuritason" akateemisista naisista. Siis LtO:ista ja LuO:ista. - aikaruusunen
Nuoruuden ihastus oli hevosenhoitaja
- rupusakki-rules
Laita ammatikses EU-virkamies niin katotaan onnaako ja montakosataa kertaa. :D
- yksinäinenelämä
Tottakai naiset kysyy koska haluavat tietää mitä mies tienaa. Raha on parisuhteen muodostumisen kannalta tärkein asia. Jos mies tienaa hyvin ja antaa naiselle hyvä talousellisen elämän niin sillä nainen unohtaa monta miehen huonoa ominaisuutta kuten alkoholismin tai väkivaltaisuuden. Nainen kyllä kestää kaiken paskan ja huonon kohtelun sekä pettämisen jos mies vaan on hyvin tienaava. Hyvä esimerkki on se Axl smith tapaus jossa naiset kävi panemassa sitä miestä sen takia koska se mies on julkkis ja luultavasti kovinkin varakas. Mies saa myös kuvata panojaan jos nainen hyötyy miehestä rsahallisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243