Linkkejä ja suosituksia siis sukkanauhakaupoille. Ihan käyttöä varten hankinnassa. Pohdinnassa myös joku sellainen korkeampi malli jossa ei olisi vyötröä puristavaa kuminauhaa. Ei mitään seksiasuja vaan kunnollisia.
Kiitos! :)
Sukkanauhaliivejä myyviä liikkeitä?
4
222
Vastaukset
Itse ostanut Lindexiltä, tosin on juuri sellainen "kuminauhamallinen". Löytyy myös muutamia sukkanauhasukkamalleja.
Joo no ne on juur sellasia 4:n nauhan huvitteluhepeneitä. Oikeeseen käyttöön tarvis olla ainakin 6:n nauhan liivit. Sain myös vihdoin selvitettyä mitä haen. Vyötärökorsettia nauhoilla, mutta ei mitään seksihepenettä.
Sukkia saan vanhoista sukkahousuista kun vaan päättelee hyvin leikkuureunan, ettei ala rispaantumaan. :)- Kyllä_löytyy
Kismeralda kirjoitti:
Joo no ne on juur sellasia 4:n nauhan huvitteluhepeneitä. Oikeeseen käyttöön tarvis olla ainakin 6:n nauhan liivit. Sain myös vihdoin selvitettyä mitä haen. Vyötärökorsettia nauhoilla, mutta ei mitään seksihepenettä.
Sukkia saan vanhoista sukkahousuista kun vaan päättelee hyvin leikkuureunan, ettei ala rispaantumaan. :)Kyllähän noita sukkanauhasukkia löytyy vähänkin isommista tavarataloista ja alusvaateliikkeistä. Ei niitä tarvitse sukkahousuista tehdä.
- liivitjasukat
Calzessa, http://fi.calzessa.com/list/lantioliivit
Ruotsalainen kauppa, olen tilannut hyvin toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056