Eli kysyn että mistä johtuu että kengät kuluu aina sisältä kantapäästä aika nopeastikkin eli johtuuko väärästä kävely tyylistä vai mistä?
Kengät kuluu aina kantapäästä
8
4965
Vastaukset
- Nosta
Laahustatko jalkojasi?
- Kuluneetkengät
En omasta mielestäni
- Terapeutti
Liian pienistä kengistä.
- Suutaripietari
Millaiset kengät ja mistä kohdasta kantapäästä?
- Kuluneetkengät
Siis kaikki kengät perus kangas tennareista nahkakengiin
- Kuluneetkengät
Ja siis keskeltä kantapäästä
- Suutaripietari
Jos keskeltä suuaukosta kantapäästä, niin auttaiskohan jos aukaisisit nauhat laittaessasi kenkiä jalkoihin.
- sdjfsdkfjsdfsdl
virheelliset ohjauskulmat, auraus/haritus sekä pystykallistuma :D Ei vaan taida olla säädettävissä :P
Itsellä kuluu kenkien ulkoreuna ensimmäisenä niin että vähitellen kenkien asento muuttuu kulumisen myötä. Sitten kun taas hankkii uudet kengät niin huomaa selvän eron kengän ja nilkkojen pystykallistumasta kun uusissa kengissä on tasainen, kulumaton kulutuspinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku655420Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti842727- 2742531
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362409Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191894Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2331593Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai561201Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131123- 881105
- 901096