Enkeliusko ei pelasta sinua vaan johdattaa sinut ikuiseen Helvettiin. On tietenkin olemassa enkeleitä, on Saatanan langenneita enkeleitä ja Jumalan enkeleitä mutta niistä ei saa tehdä kuvia eikä patsaita eikä niitä saa palvoa. Enkeleillä ei myöskään ole siipiä. Enkeleihin ei myöskään saa ottaa yhteyttä.
Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi ja haluaa sokaista sinut enkeliuskolla.
Tee parannus enkeliuskostasi ja muista synneistäsi ja usko Herraan Jeesukseen niinkuin Raamattu opettaa, niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ikuisen elämän.
Enkeliusko ei pelasta - Jeesus Kristus pelastaa
6
92
Vastaukset
- enkelivoittaa
Sinun jeesuksesi on valetta ja minun enkelini on totta.
- Jeesus-on-Herra
Sinun enkelisi on Saatana joka haluaa hukuttaa sinut mukanaan Helvettiin. Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen ennen kuin on liian myöhäistä
- joulupukkijoulupukki
Minulla on enkelikello jouluna.
- Brina
Mistä ihmeestä sinä aloittaja tiedät, mikä kunkin enkeli on? Tuomitset toiset omasta pimeästä näkemyksestäsi käsin ja luulet olevasi oikeassa. Sanon näin, koska kirjoituksesi viestii syvää uskoa tiettyyn näkemykseen, mutta kertoo samalla valtavaan puutteeseen tai edes vähäiseen ymmärrykseen oikeasta, ainoasta Totuudesta joka on Jumala. Jos olisit edes hieman ymmärtänyt Jeesuksen esimerkkejä ja opetuksia, niin tietäisit, että olemme kaikki, enkelit mukaanluettuina kaikkiallisen Isän lapsia eli yhtä Kaikkeuden Luojamme kanssa ja näin ollen kukaan ei ole Jumalan ulkopuolella (muuten Jumala ei olisi kaikkiallinen, ääretön, jakamaton jne.)!
Jokainen olento, olkoon hänen "sielunsa valo" minkä asteinen tahansa, on Jumalan äärettömän Rakkauden piirissä ja siis ketään ei tuomita; kaikki pääsevät ennen pitkää Kotiin!
Ainoa asia mistä tarvitaan "pelastusta",on tietämättömyys! - lepakkoousko
Enkelit, joilla ei ole siipiä ovat pakanauskonmukaisia tonttuja.
- Rinkkimunkeli
Enkeliin kun poraa reiän niin siitä tulee rinkeli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984