Enkeliusko ei pelasta - Jeesus Kristus pelastaa

Jeesus-onHerra

Enkeliusko ei pelasta sinua vaan johdattaa sinut ikuiseen Helvettiin. On tietenkin olemassa enkeleitä, on Saatanan langenneita enkeleitä ja Jumalan enkeleitä mutta niistä ei saa tehdä kuvia eikä patsaita eikä niitä saa palvoa. Enkeleillä ei myöskään ole siipiä. Enkeleihin ei myöskään saa ottaa yhteyttä.

Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi ja haluaa sokaista sinut enkeliuskolla.

Tee parannus enkeliuskostasi ja muista synneistäsi ja usko Herraan Jeesukseen niinkuin Raamattu opettaa, niin sinusta tulee Jumalan lapsi ja saat ikuisen elämän.

6

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkelivoittaa

Sinun jeesuksesi on valetta ja minun enkelini on totta.

• Jeesus-on-Herra

Sinun enkelisi on Saatana joka haluaa hukuttaa sinut mukanaan Helvettiin. Tee parannus ja usko Herraan Jeesukseen ennen kuin on liian myöhäistä

• joulupukkijoulupukki

Minulla on enkelikello jouluna.

• Brina

Mistä ihmeestä sinä aloittaja tiedät, mikä kunkin enkeli on? Tuomitset toiset omasta pimeästä näkemyksestäsi käsin ja luulet olevasi oikeassa. Sanon näin, koska kirjoituksesi viestii syvää uskoa tiettyyn näkemykseen, mutta kertoo samalla valtavaan puutteeseen tai edes vähäiseen ymmärrykseen oikeasta, ainoasta Totuudesta joka on Jumala. Jos olisit edes hieman ymmärtänyt Jeesuksen esimerkkejä ja opetuksia, niin tietäisit, että olemme kaikki, enkelit mukaanluettuina kaikkiallisen Isän lapsia eli yhtä Kaikkeuden Luojamme kanssa ja näin ollen kukaan ei ole Jumalan ulkopuolella (muuten Jumala ei olisi kaikkiallinen, ääretön, jakamaton jne.)!
      Jokainen olento, olkoon hänen "sielunsa valo" minkä asteinen tahansa, on Jumalan äärettömän Rakkauden piirissä ja siis ketään ei tuomita; kaikki pääsevät ennen pitkää Kotiin!
      Ainoa asia mistä tarvitaan "pelastusta",on tietämättömyys!

• lepakkoousko

Enkelit, joilla ei ole siipiä ovat pakanauskonmukaisia tonttuja.

• Rinkkimunkeli

Enkeliin kun poraa reiän niin siitä tulee rinkeli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      124
      5619
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      72
      5232
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      99
      4315
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3690
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3338
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      44
      2930
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2337
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      58
      2079
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      46
      1955
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1743
    Aihe