Onko kenkämyyjällä koulutusta vai kuka vain voisi mennä myymään kenkiä?
Ehkä asia ei ole näin yksiselitteinen, mutta näin syksyllä olen hakenut tietyn merkkisiä kenkiä ja monessa kaupassa palvelu on ollut välinpitämätöntä.
Käännetään heti selkä asiakkaaseen ja mennään pikavauhtia eteenpäin "mikä koko" lausutaan ja sanon rauhallisesti, katson mallit ensin.
Viime talvena yritin ostaa kangaskengät, tuntuu hassulta, mutta tarvitsin niitä. Myyjä sai sen semmoisen nauruhepulin ja kehotti minua katsomaan ulos talven luminietoksiin. "Nyt on talvi"
Onneksi oli Tampereella kiva ja mukava valikoima eräässä liikkeessä eikä yhtään ihmettelyn aihetta tuotu julki etsiessäni kesäkenkää.
Niin se vaan on että lentokoneellakin pääsee lämpimään ja edelliskesän kengät oli tassuteltu littanoiksi.
Olen uskollinen asiakas jos kohdellaan hyvin eikä olla ylimielisiä. Tietenkin kenkien pitää sopia :)
Melkein lannistunut
lipukas
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741