Onko kenkämyyjällä koulutusta vai kuka vain voisi mennä myymään kenkiä?
Ehkä asia ei ole näin yksiselitteinen, mutta näin syksyllä olen hakenut tietyn merkkisiä kenkiä ja monessa kaupassa palvelu on ollut välinpitämätöntä.
Käännetään heti selkä asiakkaaseen ja mennään pikavauhtia eteenpäin "mikä koko" lausutaan ja sanon rauhallisesti, katson mallit ensin.
Viime talvena yritin ostaa kangaskengät, tuntuu hassulta, mutta tarvitsin niitä. Myyjä sai sen semmoisen nauruhepulin ja kehotti minua katsomaan ulos talven luminietoksiin. "Nyt on talvi"
Onneksi oli Tampereella kiva ja mukava valikoima eräässä liikkeessä eikä yhtään ihmettelyn aihetta tuotu julki etsiessäni kesäkenkää.
Niin se vaan on että lentokoneellakin pääsee lämpimään ja edelliskesän kengät oli tassuteltu littanoiksi.
Olen uskollinen asiakas jos kohdellaan hyvin eikä olla ylimielisiä. Tietenkin kenkien pitää sopia :)
Melkein lannistunut
lipukas
0
87
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161