Kuka idiootti maksaa 200€ valmiiksi rikkinäisistä farkuista..ja sitä en ymmärrä myöskään että pipoa pidetään sisällä..eräs keittiö-ohjelman juontaja..pipo päässä..mahtaa siellä päässä kuhista..voi tätä tyhmyyttä.
Vastaukset 2
- paistaa
Valmiiksi rikkinäisillä farkuilla on aika pitkä historia. Aikoinansa kun ensimmäisen kerran näin tuollaisia revittyjä farkkuja minulle tuli mieleen köyhyys. Surullisuus, kun jonkun pitää kulkea lumpuissa. Teki mieli mennä antamaan rahaa ja sanoa: "tässä sinulle. Hanki itsellesi uudet farkut." Onneksi en niin tehnyt. Olisi voinut tulla lujaa pataan.
Itse eli sitä nuoruutta, kun piti housut paikata kun ne vanhuuttansa tai työssä hajosivat eikä ollut fyffeä uusiin. Itselläni oli koulussa villapaita joka oli ihan venynyt ja kulahtanut. Kyynärpäät eivät enää pesussa puhdistuneet. Se ahdisti ja hävetti minua.
Keittiöohjelmat ovat puhdasta showta. Ei niiden pohjalta kokkaamaan opi.
Liikaa mesoamista ja kohkaamista. Paras tv-kokki on nykyään se, jolla on eniten taskoja ja leuhkii häpeämättömästi. Nonniin Martta 54 v. Nuorison muotiin kuuluu rikkinäiset farkut. Ja jos et ymmärrä, niin ne eivät ole vain nopeasti saksilla tehdyt reiät. Niitä on erittäin vaikea tehdä kotona. "Miksi ostaa 200 euroa maksavat leveälahkeiset farkut" olisi paarempi kysymys, kun eivät edes ole muotia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Törkeä petosepäily Suomussalmella
Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta502448- 951116
Kysymys miehille ...
Kertokaapas miehet, että miksi monille miehille on niin hirveän tärkeää määritellä mitä mies saa tehdä ja mitä ei ja mil300997Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli
Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii329953Itsensäpaljastelija
Mikä juttu tämä nyt on. Ulkomaalainen ahdistelee naisia simpsiöllä Ei pysty lukea Lapuansanomista juttua loppuun asti. O56908Ttp:llä kuontalot ojennukseen
Ttp n yrittäjä ilmoitti facessa, että ttp: n tiloihin tulee lokakuun eka vkl parturi. Se tulee parturoimaan vähävaraiste77863- 69724
- 90695
Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut
Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty63688- 33643