http://yle.fi/uutiset/3-9271124
Tämän vuoksi on monta onnelista ihmistä😂
Rehellisyyden takia. Kaikki sai omansa ja poika on sankari. Olkaa kilttejä ja rehellisiä.
näin rehellistä väkeä suomesta löytyy
11
61
Vastaukset
Palkittiin diabeteksella ja hammasmädällä.
- vihatipunen
valtakunta kirjoitti:
Ilmoitin ylläpidolle.
Mistä asiasta?
- 16p17
vihatipunen kirjoitti:
Mistä asiasta?
Kaupan ylläpidolle siitä, että poika palkittiin diabeteksella ja hammasmädällä. Sekä liikalihavuudella.
vihatipunen kirjoitti:
Mistä asiasta?
Lapsi ei saa hammasmätää ja diabetesta.😂 lapsen äiti hoitaa asian oikein.
Tää mullekin tuli ekana mieleen, että hittoonko sitä nyt saa kymmenen kiloa karkkia tungettua... Parempi melkein olisi ollut pelkkää lämmintä kättä kiitokseksi.
valtakunta kirjoitti:
Lapsi ei saa hammasmätää ja diabetesta.😂 lapsen äiti hoitaa asian oikein.
Ei saa ämpärillisestä karkkia, hammasmätää ja diebetesta..lapsen äiti hoitaa asian. Tarkennettu.
- Juonteet
Melkoisella varmuudella, muutaman vuosikymmenen kuluttua tuumaa, että voi wittu kun pitikin.
- Sad-But-true
Ei ihme kun ihmiset lihoo kun syövät ämpäreittäin karkkia. Oli nuori tai vanha niin sokeri on lihomisen syy. Tuota oikaa aletaan kiusaamaan kun se lihoo 10 kg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449191
- 785692
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14800Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon404199- 583704
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543442Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293327- 452530
- 342122
- 381871