Kuka muistaisi laulun sanat? Laulun olen kuullut n. 70-80-luvun vaihteessa. Siinä oli säkeistö myös Daavidista ja lingosta ja ehkä vielä muitakin sankareita.
Pikku juttu sauva Mooseksen
3
157
Vastaukset
- Miinir
Pikku juttu sauva Mooseksen, suuren tehtävän sai hoitaakseen. Mooses sitä käytti johtaessaan Israelin halki erämaan.
Pikku juttu linko Daavidin, Daavid sillä voitti Goljatin. Herran voiman sai niin mahtavan, Israel, kun näytti sortuvan.
Pikku juttu pennit olla voi, jotka leski uhriarkkuun toi.
Herralle hän antoi kaikkensa. Rikkaat, kun toivat liiastaan.
Pikku juttu pikku kielesi. Herra sillä tavoin ylistää. Mutta jos on musta mielesi, kieli muille tuottaa ikävää.- Miinir
On laulettu tuota paljon 80-luvulla babtistiseurakunnan tyttökerhossa.
- Eldanka_Eldunkerque
Voit keksiä tarinoita lisää: Tässä sauva Mooseksen....Sillä lyötiin haava Jeesukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662129
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142042- 1021469
- 1201423
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4581267- 751053
- 49891
- 50876
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä226794Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa355776