onkoha nuo huoria

untokokenuukäsi

vähänki paremman näköinen ja ei ihan ikäloppu nainen, treffit sivulla lähettävät kuukaudessa lähes tuhat viestiä useille sadoille miehille.. ja saavat YLI tuhat viestiä sadoilta miehiltä?

ajatelkaa tuota viestittelyn valtavaa määrää?

onko nämä naiset joko tyhmiä tai huoria? eihän ny muuten kannata vastata mitää noin monille

tästä myös kannattaa miettiä, miten turha on vähänkä paremma näköisille naisille ainaka ilman rahaa edes ajatella kirjoittaa :) trafiikki on Valtavaa

4

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asioistatietävätaho

Huoria ovat.

• käsivennamo

Ei voi muutaka vaihtoehtoa olla

tai jotai nymfoja jos eivät rahaa ota

kalenteri täynnä pano aikoja noilla varmaan

kannattaa treffi plus paketti lyhyt aika joskus pitä jos haluat varmistaa tilastoista
      onko tavoittelemasi nainen sittenkin huora...

• En ole vielä yhtään huoraan suomi24 treffi sivustolla törmännyt.
      Kaikille jolle kirjoitin viestin eivät ole vastanet, mutta ovat katsonet minun profiilin.
      150 naiselle olen lähettänyt viestin 4 vuodessa.
      Parempi saa naista baareissa, eikä mistä treffi sivustolla, baarissa naisilla on vähemmän vaatimuksia miesten kohdalla.
      minä olen nirsona miehenä ainakin pari naista vuodessa baarista onnistun saman, ei mitään rumia naisia olleet.

• untokäsivemmao

kylä siellä on huoria..

tuo yks esim semmoses mekos, hoikka pitkäjalkainen

yhdes kuvas punertaa taustalla.. jos se ei oo huora, ni ei kukaan

en asu sen lähellä, muuten jossain tapaukses kysyisin hintaa tai jotain

samal seudul ku parempiaki löytys todennäk..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?

Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi
      Bachelor
      39
      1908
    2. Trump - otan Gasan haltuun nyt

USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h
      Maailman menoa
      308
      1337
    3. Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%

Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun
      Perussuomalaiset
      288
      1202
    4. Runebergin tortut

Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️
      Ikävä
      260
      1013
    5. Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!

Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      799
    6. Millaiset olivat ikäväsi kohteen viimeiset temput?

Kerro siitä omin sanoin.
      Ikävä
      26
      674
    7. Nyt nainen

Asia on nyt niin, että välillä hankala ajatella meitä sängyssä sillee
      Ikävä
      29
      629
    8. Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."

Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l
      Bachelor
      8
      627
    9. Tiedän mikä hänessä kiinnostaa se on pikkutyttömäosyys

Meissä on eroja . Olen järkevä aikuinen joka ei kaipaa pelastavaa prinssiä. Mulla on vahvat mielipiteet ja olen vahva na
      Ikävä
      59
      611
    10. Surullinen olo

Mutta helpottunutkin😭
      Ikävä
      58
      611
    Aihe