vähänki paremman näköinen ja ei ihan ikäloppu nainen, treffit sivulla lähettävät kuukaudessa lähes tuhat viestiä useille sadoille miehille.. ja saavat YLI tuhat viestiä sadoilta miehiltä?
ajatelkaa tuota viestittelyn valtavaa määrää?
onko nämä naiset joko tyhmiä tai huoria? eihän ny muuten kannata vastata mitää noin monille
tästä myös kannattaa miettiä, miten turha on vähänkä paremma näköisille naisille ainaka ilman rahaa edes ajatella kirjoittaa :) trafiikki on Valtavaa
onkoha nuo huoria
4
86
Vastaukset
- asioistatietävätaho
Huoria ovat.
- käsivennamo
Ei voi muutaka vaihtoehtoa olla
tai jotai nymfoja jos eivät rahaa ota
kalenteri täynnä pano aikoja noilla varmaan
kannattaa treffi plus paketti lyhyt aika joskus pitä jos haluat varmistaa tilastoista
onko tavoittelemasi nainen sittenkin huora... En ole vielä yhtään huoraan suomi24 treffi sivustolla törmännyt.
Kaikille jolle kirjoitin viestin eivät ole vastanet, mutta ovat katsonet minun profiilin.
150 naiselle olen lähettänyt viestin 4 vuodessa.
Parempi saa naista baareissa, eikä mistä treffi sivustolla, baarissa naisilla on vähemmän vaatimuksia miesten kohdalla.
minä olen nirsona miehenä ainakin pari naista vuodessa baarista onnistun saman, ei mitään rumia naisia olleet.- untokäsivemmao
kylä siellä on huoria..
tuo yks esim semmoses mekos, hoikka pitkäjalkainen
yhdes kuvas punertaa taustalla.. jos se ei oo huora, ni ei kukaan
en asu sen lähellä, muuten jossain tapaukses kysyisin hintaa tai jotain
samal seudul ku parempiaki löytys todennäk..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Varo sisältöpaljastuksia! Tämän naisen bachelor-Joonas valitsi - Oliko valittu Monica vai Vivianna?
Joonaksella on kaksi naista jäljellä. Mutta valitsiko bachelor kahdesta naisesta Monican vai Viviannan? Oliko mielestäsi391908Trump - otan Gasan haltuun nyt
USA miehittää Gazan alueen ja rakentaa siitä uuden upean alueen aurikoiseen Israeliin. Väkivaltainen alkuperäisväestö h3081337Perussuomalaisten kannatus enää 12,9%
Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen kuntavaaleissa. Kannatus sulaa kuin kevälumi auringossa. Onkos tuo ihme, kun2881202Runebergin tortut
Hyviä huomenia ja mukavaa päivyliä. 😊 Nyt kahvetta tippumaan. Harmi ettei ole torttua. 😊☕✨❄️❤️2601013Ensio tunkee jo tyttärensäkin telkkariin!
Eikö kaljulle ex-stripparille mikään ole pyhää?? https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011013742.html On tuo härski142799- 26674
- 29629
Bachelor-Joonas sekstasi toisen naisen kanssa - Tästä syystä valitsi kuitenkin Monican: "Nyt mun..."
Bachelor Suomi -realityssä koitti lopullisen valinnan hetki. Paljon onnea ja lykkyä rakkauteen Joonas ja Monica! Lue l8627Tiedän mikä hänessä kiinnostaa se on pikkutyttömäosyys
Meissä on eroja . Olen järkevä aikuinen joka ei kaipaa pelastavaa prinssiä. Mulla on vahvat mielipiteet ja olen vahva na59611- 58611