vähänki paremman näköinen ja ei ihan ikäloppu nainen, treffit sivulla lähettävät kuukaudessa lähes tuhat viestiä useille sadoille miehille.. ja saavat YLI tuhat viestiä sadoilta miehiltä?
ajatelkaa tuota viestittelyn valtavaa määrää?
onko nämä naiset joko tyhmiä tai huoria? eihän ny muuten kannata vastata mitää noin monille
tästä myös kannattaa miettiä, miten turha on vähänkä paremma näköisille naisille ainaka ilman rahaa edes ajatella kirjoittaa :) trafiikki on Valtavaa
onkoha nuo huoria
4
146
Vastaukset
- asioistatietävätaho
Huoria ovat.
- käsivennamo
Ei voi muutaka vaihtoehtoa olla
tai jotai nymfoja jos eivät rahaa ota
kalenteri täynnä pano aikoja noilla varmaan
kannattaa treffi plus paketti lyhyt aika joskus pitä jos haluat varmistaa tilastoista
onko tavoittelemasi nainen sittenkin huora... En ole vielä yhtään huoraan suomi24 treffi sivustolla törmännyt.
Kaikille jolle kirjoitin viestin eivät ole vastanet, mutta ovat katsonet minun profiilin.
150 naiselle olen lähettänyt viestin 4 vuodessa.
Parempi saa naista baareissa, eikä mistä treffi sivustolla, baarissa naisilla on vähemmän vaatimuksia miesten kohdalla.
minä olen nirsona miehenä ainakin pari naista vuodessa baarista onnistun saman, ei mitään rumia naisia olleet.- untokäsivemmao
kylä siellä on huoria..
tuo yks esim semmoses mekos, hoikka pitkäjalkainen
yhdes kuvas punertaa taustalla.. jos se ei oo huora, ni ei kukaan
en asu sen lähellä, muuten jossain tapaukses kysyisin hintaa tai jotain
samal seudul ku parempiaki löytys todennäk..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271316
- 1001013
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89944Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25927Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat299807- 97770
- 37673
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55613Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141602