Eka kerta...

yks.sarvinen

"Oon neitsyt ja tapailen nyt miestä, joka haluaa tehdä sitä. En uskalla sanoa kovin monta kertaa ei ja tälleen."
Noin olin kirjoittanut päiväkirjaani ennen kuin olin yhdynnässä. En kuitenkaan mennyt sen miehen kanssa sänkyyn vaan erosin hänestä. En uskaltanut edetä suhteessa, pelkäsin jonkinlaista nöyryytystä (mies oli tosi kokenut).

Halusin vihdoin eroon siitä neitsyydestä joka oli kaveripiirissä harvinaista. Häpesin siis että olin neitsyt.

Eräänä päivänä menin baariin, kaupungin pahimpaan räkälään mitä kuvitella saattaa. Joku mua vähän vanhempi mies tuli juttelemaan ja tarjosi minulle siiderin.

Näin jälkeenpäin tuntuu ihan hullulta! Miten saatoin...

Mies alkoi ehdotteleen mulle jatkoja ja mä lähdin sen kotiin. Siellä oli tosi sotkuista, kaljatölkkiä siellä täällä. Tää mies kaato meille lasit jotain ällöttävää hedelmäviiniä ja mentiin sen parvekkeelle tupakalle. En siis oikeesti normaalisti polta mut sillä kertaa tuntui siltä et tarvitsin tupakan. Sit kun mentiin takas sisälle, se mies kehu mua kauniiks ja lupas viedä mut joskus ulos syömään. Sen jälkeen se ehdotti et mentäis makkariin ja et se haluis "nussia" mua. No mä sit suostuin.

En olis halunnut sitä yhtään. Halusin vain eroon neitsyydestä. Mies otti lompakostaan kondomin ja alko työntymään muhun. Ootin vain et se on ohi. Se ei meinannut millään aluks onnistuu, en kehdannut aluks sanoo et oon neitsyt. Lopulta tunnustin sen. Se katso mua jotenkin irvokas ilme kasvoilla. Sit se haki keittiöstä jotain ruokaöljyä ja levitti sitä mun intiimialueille. Se haisi valkosipulilta ja yrteiltä. Vähän nipisti, mut ei se sattunut niin paljon ku mä olin aatellu.

Mies oli saavuttamassa huippunsa kun se pyysi mua kääntymään ja menemään kontalleni. Sit se lopulta puristi mua pepusta ja tuli samalla. Kun se oli ohi, se mies nukahti.

Mä pukeuduin, keräsin kamppeet ja häivyin.

Että kun mua harmittaa ja kaduttaa tuo juttu. Tunnen itseni jotenkin "likaseks" ton takia ja seksi ei jotenki kiinnosta mua enää yhtään.

Nyt mä oon tavannut yhen kundin ja aletaan tässä pikku hiljaa olla jo pari. Mut tää seksi ei oo kuviois vielkään vaik aikaa on jo kulunut. Mulla on ahdistava olo tost mitä oon menny tekeen itelleni/kokenut mut en kehtaa tai halua kertoa sitä kellekään. Mite tai mitäköhän mä sanoisin tälle mun nykyselle, et miks "pihtaan" siltä. Tai et siis miten selittäsin sille et vika ei oo siinä. Oon siis 19 wee ja toi mitä tapahtu niin oon ollu täysi-ikäinen kyl. Mitään rikosta ei oo tapahtunut, tunnen vain oloni jotenkin saastaiseks.

1

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entiedäsitte

Aina on paras ja helpoin tapa vain kertoa miten asia on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      19
      2460
    2. 148
      2214
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2132
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2109
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1674
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      387
      1583
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1506
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      277
      1388
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1369
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      130
      1346
    Aihe