Otin poskeen ilman kortsuu ja vitsi että mua pelottaa jos oon jonku taudin saanu.Se oli joku ihan random tyyppi jonka tapasin baarissa. Olin tosi kännissä ja en oikeen miettiny sitä sen kummemmin.
Otin suihin ilman kortsuu
12
1722
Vastaukset
- liinuulla
Yhtä suuri riski kun saada lottovoitto.
- hhhhhhooor
Kuppa ja kuustoista muuta. Ei vaan, joku voi olla niistä noista seitsemästätoista mut so what? Tietynlaisille naisille se jossain kohtaa se arpa voittaa jonkun niistä, aina.
- lastinkaataja
nielaisitko mällit? miltä maistui? ottiko sulta kaveri suihin kanssa lastin
- mallapuri
En oo kuullu et suihinotossa tauti tarttuis, siks oon imenyt miehiä ilman kumii.
- Haaveissavainkomun
Mistä näitä löytyy, mua ei oo koskaan imutettu
Eihän tossa avauksessa imuttamisesta mitään puhuttu. Avaaja sano ottaneensa poskeensa, mutta otti mitä niin jäi epäselväksi? Jos tää olis seksipalsta niin vois olettaa et se mitä olis otettu olis ollu kulli. Mut kun ei oo.
Mullakin on just ny tikkari poskessa, eikä se oo sellainen "tikkari" vaan ihan mansikanmakuinen tikkari.- Haaveissavaikomun
Otti poskeen ilman kortsuu, täyty olla Chupa Chupa kun tautia pelkäs
- änkängelju
Taisi olla useampikin suu, kun suu ei riittänyt, piti ottaman
suihin. - todennäköisesti
Hyvin todennäköisesti olet saanut adsin:(
- MällitKitusiin
Oliko kovan luokan panomiehen molo siis kyseessä??? No todennäköisesti sait vain tyhdit mällit kurkkuusi ja panomiehen ikionnelliseksi. Vetikö sankari sinua vielä sitten kunnolla viikseen kiitokseksi?
- SyöpääPaljonNykysin
Suusyövän saat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432211Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t22984Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist176877Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19816- 75762
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101685